با هم در خانه »ویژه کارگران بهداشت مقدماتی و سازمان بهداشت جهانی پشتیبانی ویژه جهانی

به عنوان بخشی از One World: Together at Home در سطح جهانی تلویزیون و دیجیتال ویژه برای حمایت از کارکنان مراقبت های مقدم جبهه و سازمان بهداشت جهانی ، FCA دو تبلیغات تلویزیونی کاملاً جدید را برای مارک های Dodge و Jeep® آغاز خواهد کرد. فیلم های 30 ثانیه ای ، “قدرت” برای دوج و “هفت قاره” برای جیپ ، در طول برنامه دو ساعته ویژه تلویزیون به عنوان بخشی از برنامه های تلویزیونی و پخش جهانی در حمایت از مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 پخش می شود. پخش تاریخی میزبان آن خواهد بود جیمی فالون از نمایشگاه امشب ، جیمی کیمل از جیمی کیمل لایو و استفان کلبرت نمایش اواخر با استفان کلبرت.

وی گفت: “به عنوان یک خودروساز و شهروند جهانی در جهان ، وظیفه ما این است که رانندگان خود را ترغیب کنیم تا در مواقع ممکن در کنار جاده باشند تا از سلامت و ایمنی همه مردم ، از جمله کسانی که در خط مقدم این بحران هستند ، محافظت کنند.” الیویه فرانسوا، مدیر ارشد بازاریابی ، FCA. “ما همچنین می خواهیم این اولین پاسخ دهندگان و کارگران اساسی را بطور خستگی ناپذیر کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هنگام بازگشت به خیابانها با خیال راحت به آنها باز خواهیم گشت.”

ویدئوی 30 ثانیه ای “قدرت” برند Dodge از کارگران اساسی در خط مقدم بحران اعم از پیراپزشک ، پلیس ، آتش نشانان ، پزشکان ، پرستاران ، کارگران مواد غذایی ، کارگران ابزار و رانندگان باربری تجلیل می کند. این ویدئو همچنین کمپین رسانه ای اجتماعی #TheMuscleBehindUs را که در کانالهای فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و یوتیوب در حال اجرا است ، ادامه خواهد داد. اطلاعات بیشتر درباره این کمپین هفته آینده اعلام خواهد شد.

ویدئوی 30 ثانیه ای برند هفت جیپ با نام “هفت قاره” از ابتکار عمل اجتماعی اخیراً اعلام شده این برند #StayOffTheRoad پشتیبانی می کند و از صاحبانش ، طرفداران ، دوستان و پیروانش می خواهد که در کنار جاده باقی بمانند ، اجتماعات خود را جمع کنند و به روح آمریکایی دامن بزنند. امروز و با حرکت به جلو ، هفت شکاف مشبک جیپ برای هفت قاره ایستاده اند آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، آسیا، استرالیا و جنوبگان. روایت در نقطه شامل زبان است ، “و امروز ، ما با هر هفت نفر از آنها ایستاده ایم. با هم ، ما این کار را خواهیم کرد.”

مارک های FCA آلفا رومئو ، کرایسلر ، داج ، FIAT ، جیپ و رام اخیراً برای تشویق رانندگان به ماندن در خانه ، در صورت امکان و حمایت از کلیه کارهای اساسی در خط مقدم بحران ، اقدام به اجرای برنامه های رسانه ای فردی کردند. این مارک ها با حضور در برنامه چند ساعته پخش و پخش جریان دیجیتال ، رسانه های اجتماعی را اجرا می کنند. علاوه بر این ، هفته گذشته FCA مجموعه سرگرمی اتاق نشیمن خود #MusicMonday را برای سرگرمی و ترغیب مردم به وعده برای ماندن در خانه برای عزیزان راه‌اندازی کرد.

ویژه برنامه One One: Together at Home در سطح جهانی تلویزیون و ویژه دیجیتال ، با همکاری لیدی گاگا ، تهیه شده است. آلانیس موریست، آندریا بوچلی، بیلی الیش ، بیلی جو آرمسترانگپسر بورنا ، کریس مارتین، دیوید بکهام، ادی ودر، التون جان، FINNEAS ، ادریس و سابرینا البا، جی بالوین ، جان افسانه ، کسی موسراوز، کیت شهری، کری واشنگتن، لنگ ، لیزو ، مالوما ، پل مک کارتنی، Priyanka Chopra Jonas، شاهرخ خان و استیوی واندر.

این برنامه پخش شده با تعهدات طرفداران و شرکای شرکتی به نفع صندوق پاسخگویی همبستگی COVID-19 ، همچنین از خیریه های محلی و منطقه ای برخوردار خواهد شد که برای کسانی که بیشترین نیاز به کمک دارند ، غذا ، سرپناه و مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهند.

One World: Together at Home به صورت مستقیم از شبکه پخش می شود شنبه 18 آوریل 2020، در 5 پ.م. PDT/8 پ.م. EDT/نیمه شب GMTپخش در شبکه های ABC ، ​​NBC ، ViacomCBS ، iHeartMedia و Bell Media و سیستم عامل ها در کانادا. در سطح بین المللی ، بی بی سی یک برنامه را اجرا می کند یکشنبه ، 19 آوریل 2020. پخش کننده های بین المللی اضافی شامل beIN Media Group ، MultiChoice Group و RTE است. پخش مجازی وحدت بین همه افرادی را نشان می دهد که تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند و همچنین از کارکنان مراقبت های بهداشتی شجاع که کارهای نجات بخشی را در خط مقدم انجام می دهند ، تجلیل و پشتیبانی می کنند.

One World: Together at Home یک پخش دیجیتالی چند ساعته ویژه پخش آنلاین از طریق سیستم عامل های مختلف جهانی از جمله Alibaba ، Amazon Prime Video ، Apple ، Facebook ، Instagram ، LiveXLive ، Tencent، Tencent گروه سرگرمی موسیقی ، TIDAL ، TuneIn ، Twitch ، Twitter ، Yahoo و YouTube. این ویژه دیجیتال شامل هنرمندان و اجراهای دیگری از سراسر جهان و همچنین داستانهای بی نظیری از قهرمانان مراقبت های بهداشتی جهان خواهد بود. برای اطلاعات در مورد چگونگی تنظیم و اقدام ، به www.globalcitizen.org/togetherathome مراجعه کنید.

در ماه مارس ، FCA اعلام کرد که این شرکت در حال تبدیل اولین کارخانه خود برای تولید 1 میلیون ماسک صورت در ماه برای اهدای اهدا به اولین پاسخ دهندگان و کارمندان مراقبت های بهداشتی است. اخیراً ، این شرکت حمایت خود را از تلاش های امداد کورو ویروس گسترش داده و با تمرکز بر دو بخش اصلی: ارائه 1 میلیون وعده غذایی به کودکان مدارس در سراسر کشور آمریکای شمالی و پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه های فنی ، لجستیکی و ساخت مانند تولید ماسک صورت.

FCA
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) یک خودروساز جهانی است که در سبد خرید مارک های هیجان انگیز از جمله Abarth ، Alfa Romeo ، Chrysler ، Dodge، Fiat، Fiat Professional، Jeep®، Lancia، Ram و Maserati وسایل نقلیه جهانی را طراحی ، مهندس ، تولید و فروش می کند. همچنین قطعات و خدمات را با نام موپار به فروش می رساند و در بخش های قطعات و سیستم های تولیدی تحت برندهای Comau و Teksid فعالیت می کند. FCA نزدیک به 200000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد FCA (NYSE: FCAU / MTA: FCA) ، لطفاً به www.fcagroup.com مراجعه کنید.

منبع FCA

پاسخی بگذارید