براساس تحقیقات جدید Cars.com ، آمریکایی ها رانندگی یکشنبه را دوباره زنده می کنند و از اتومبیل های خود به عنوان مورد نیاز بسیار فراری در طول همه گیری COVID-19 استفاده می کنند.

شیکاگو، 20 آوریل 2020 / PRNewswire / – در میان سفارشات اقامت در خانه در سراسر کشور ، Cars.com™ (NYSE: CARS) امروز بینش جدیدی از تحقیقات خود برای درک نحوه استفاده رانندگان آمریکایی از اتومبیل های خود اعلام کرد. تقریباً همه با چالش های جدیدی روبرو شده اند و تحقیقات تقویت می کنند که خودروهای ما نمایانگر امنیت ، آزادی و حتی فرار هستند.

وی گفت: “ممکن است مردم در سرتاسر کشور پناه آورند اما اشتباه نکنند ، آنها برای فرار کوتاه از خانه های خود به جاده ها حمله می کنند.” مت اشمیتز، دستیار مدیر عامل Cars.com برای اخبار. “تحقیقات ما نشان می دهد که مردم فقط نیاز به استراحت از یکنواختی روزانه دارند و اتومبیل ها به عنوان یک عقب نشینی شخصی و مطمئن برای خانواده ها خدمت می کنند. ما حتی در یک سرگرمی آمریکایی شاهد زنده شدن مجدد هستیم: خانواده یکشنبه رانندگی می کنند.”

تحقیقات Cars.com سه روند زیر را از زمان شیوع COVID-19¹ نشان داد:

  1. بازگشت خانواده درایو یکشنبه. نزدیک به 60٪ والدین و 45٪ از والدین غیرقانونی رانندگی اوقات فراغت یکشنبه را به عنوان فعالیتی برای خارج شدن از خانه احیا کردند.
  2. والدین از بچه های خود پنهان می شوند. والدین (53٪) اعتراف کردند که از اتومبیل خود به عنوان فرصتی برای دور شدن از خانه و بچه های خود استفاده می کنند.
  3. ماشین دفتر جدید است. از آنجا که بسیاری از آنها به سبک زندگی از خانه کار می کنند ، بیش از 1 از 4 آمریکایی در حال استفاده از اتومبیل های خود به عنوان یک دفتر پیش ساخته – به ویژه والدین هستند.

از آنجا که تعامل دیجیتالی همچنان برای خرید خودرو قوی است ، مصرف کنندگان از نشان های جدید انتصاب مجازی و محلی تحویل محلی در بیش از 1.5 میلیون وسیله نقلیه در سایت خود استفاده می کنند.2. نشان های جدید نشان می دهد که فروشندگان محلی در سراسر کشور با خریدارانی که در آن قرار دارند ملاقات می کنند و از خرید و فروش ایمن خودروهای دیجیتالی اطمینان می کنند.

خریداران ممکن است وسایل نقلیه زیر را به عنوان گزینه های برتر برای بیرون رفتن از خانه بر اساس راحتی سواری ، دید و فضای داخلی بزرگ در نظر بگیرند:

  • اطلس 2020 فولکس واگن: اتومبیل خانوادگی سال 2020 Cars.com دارای فضای داخلی جادار و راحتی و آرام است. یک ردیف مرتب و مرتب سوم ، فضای کافی را حتی برای بزرگسالان برای لذت بردن از سواری فراهم می کند ، در حالی که ردیف دوم به سبک نیمکت به راحتی اجازه می دهد تا سه صندلی کودک در کنار هم قرار بگیرند. گزینه Moonroof در دسترس است. MSRP: 31،545 دلار49،195 دلار
  • 2020 هیوندای پالیزاد: اتومبیل سال 2020 Cars.com بسته به پیکربندی صندلی های درجه یک و ردیف سوم آن ، هفت تا هشت نفر را به راحتی حمل می کند. فضای داخلی لوکس ، سواران آرامش بخش ، ساکت و آرام و پنجره های جانبی بزرگ و یک تخته ماهواره اختیاری را برای یک بازی سرگرم کننده از I Spy یا یکنوع بازی شبیه لوتو اتومبیل بسیار عالی می کند. MSRP: 31،775 دلار46،625 دلار
  • 2020 Subaru Outback: The Outback به دلیل داشتن فضای داخلی آرام ، جادار ، دید عالی و قیمت مناسب ، از خانواده های متقاضی ماجراجویی پیروی می کند. با داشتن صندلی های راحت در قسمت جلو و عقب برای یک خانواده پنج نفره ، این صندلی ورزشی واگن محبوب دارای فضای زیادی برای ساق پا و صندلی عقب است که کمی بلند است و صندلی های استادیومی را برای شما فراهم می کند تا مسافران بتوانند جلوی شیشه جلو را ببندند. MSRP: 26،645 دلار39،695 دلار
  • 2020 کرایسلر اقیانوس آرام: اقیانوس آرام به دلیل فضای داخلی آن ، صندلی های کاپیتان اختیاری یا صندلی صندلی در مدل های انتخابی و همچنین سواری آرام و راحت در بین طرفداران مینی بوس بسیار محبوب است. صندلی های هفت نفره و هشت نفره ، صندلی کافی برای انبار و انبارداری آن را برای خانواده های شلوغ مناسب و مناسب می کند. صندلی عقب سیستم تئاتر Uconnect و تختخواب پانوراما اختیاری همه سواران را فرار می دهد. MSRP: 34،045 دلار44،795 دلار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی اخیر راننده مصرف کننده یا چگونگی توصیه Cars.com برای وسایل نقلیه برتر خود ، لطفاً به cars.com/news مراجعه کنید.

1 این بررسی به صورت میدانی انجام شده است 9 آوریل تا 10 آوریل 2020. ما 990 پاسخ دریافت کردیم – 536 والدین / مراقبان ، 454 غیر والدین.
2 داده های داخلی Cars.com

درباره CARS.COM

شرکت Cars.com یک پیشرو در بازار دیجیتال و ارائه دهنده راه حل ها برای صنعت خودرو است که خریداران خودرو را با فروشندگان متصل می کند. این شرکت با راه اندازی در سال 1998 و مقر آن در شیکاگو ، خریداران را با داده ها ، منابع و ابزارهای دیجیتالی مورد نیاز جهت تصمیم گیری در مورد خرید آگاهانه و ارتباط یکپارچه با خرده فروشان خودرو ، توانمند می کند. در یک بازار به سرعت در حال تغییر ، Cars.com نمایندگی ها و OEM ها را با راه حل های فنی نوآورانه و اطلاعات مبتنی بر داده ها قادر می سازد تا به خریداران آماده خرید بهتر دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده کنند ، سهم بازار را افزایش دهند. در سال 2018 ، Cars.com Dealer Inspire® ، یک شرکت فن آوری نوآورانه ، راه حل هایی را برای ساختن نمایندگی های ضد آتی با عملکردهای کارآمدتر ، فرآیند خرید سریعتر و آسان تر اتومبیل و تجربیات دیجیتالی متصل به فروش و سرویس دهی به وسایل نقلیه بیشتر به دست آورد.

Cars.com ویژگی ها شامل DealerRater® ، Dealer Inspire® ، Auto.com، PickupTrucks.comو NewCars.com®. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید www.Cars.com.

منبع SOURCE Cars.com

لینک های مربوطه

https://www.cars.com/

پاسخی بگذارید