برنامه خوب Kia’s Accelerate برنامه خوب ضمانت پوشش ضمانت را ارائه می دهد

ایروین ، کالیفرنیا.، 6 آوریل 2020 / PRNewswire / – Kia Motors America (KMA) ، در همکاری با شرکت کیا موتورز ، برنامه ضمیمه پوشش ضمانت Kia Promise را راه اندازی کرده است که بلافاصله مؤثر است و باعث تقویت بیشتر برنامه های اخیر شده KMA می شود که برنامه خوب را تسریع می کنند. Kia Promise برای رفع برخی از نگرانی های صاحبان کیا طراحی شده است که ممکن است به دلیل COVID-19 نتوانند وسایل نقلیه خود را برای تعمیر گارانتی به نمایندگی کیا برسانند اما دارای ضمانت نامه های خودروی کیا هستند.

وی گفت: “این زمان های نامشخص است و برنامه تمدید ضمانت نامه Kia Promise به شما کمک می کند تا با ارائه یک چیز کمتر برای نگرانی از آنها ، آرامش خاطر را برای مشتریانی که از این بیماری رنج می برند ، ایجاد کند.” مایکل کول، رئیس جمهور ، KMA “سلامتی و ایمنی مشتریان و کارکنان ما اولویت اصلی ما است و این برنامه ضمانت ضمانت یکی دیگر از روش های کیا و نمایندگی های محلی کیا برای پشتیبانی از نیازهای فردی مشتریان ما هستند.”

مشتریان واجد شرایط Kia:

  • مشتریان کیا که در طول مدت نگرانی های بالقوه تضمینی با وسیله نقلیه خود تجربه کرده اند مارس 2020 از طریق مه 2020 و به دلیل شرایط مربوط به COVID-19 نتوانست از یک فروشنده کیا خدمات دریافت کند. و
  • تعمیرات باید توسط 30 ژوئن سال 2020.

مشتریان باید با نماینده محلی کیا در رابطه با ساعات فعلی خود و برنامه های ویژه موجود ، مانند وانت و خدمات تحویل خودرو ، وسایل نقلیه وام ، و مجوزهای تعمیر الکترونیکی یا دیجیتال و همچنین اقدامات بهداشتی انجام شده برای حفظ ایمنی کارمندان و مشتریان ، بررسی کنند.

برای کمک به هرگونه COVID-19 ، مشتریان می بایست برای دریافت کمک از Kia Consumer Consumer با شماره 800-33-4KIA (4542) یا به صورت آنلاین از طریق www.kia.com تماس بگیرند.1 موضوعات مرتبط

درباره Kia Motors America

دفتر مرکزی در ایروین ، کالیفرنیا، طبق گفته J.D. Power ، كیا موتورز آمریكا برای پنج سال متوالی با كیفیت اولیه بالاترین مارك بازار انبوه را در كیفیت اولیه بدست آورده است2 و توسط Interbrand به عنوان یکی از 100 برند برتر جهانی شناخته شده است. کیا به عنوان “شریک رسمی اتومبیل” NBA فعالیت می کند و طیف کاملی از وسایل نقلیه را که از طریق شبکه نزدیک به 800 نمایندگی در ایالات متحده فروخته می شود ، شامل اتومبیل و SUV با افتخار مونتاژ می کند. وست پوینت ، جورجیا. *

برای اطلاعات رسانه ای ، از جمله عکس ، به www.kiamedia.com مراجعه کنید. برای دریافت اعلان های ایمیل سفارشی برای انتشار مطبوعات در لحظه انتشار ، در www.kiamedia.com/us/en/newsalert مشترک شوید.

* تلورید ، سورنتو و اپتیما (به جز هیبرید هیبریدی و پلاگین) در مونتاژ شده اند ایالات متحده از ایالات متحده و قطعات جهانی منبع.

1 فروشندگان تشویق می شوند تا مشتریان را برای تماس با امور مصرف کننده با شماره 800-333-4KIA (4542) یا https://ksupport.kiausa.com/ConsumerAffairs راهنمایی کنند تا از وضعیت (های) فردی خود مستند شوند.
2 کیا کمترین میزان بروز مشکلات گزارش شده را در بین مارک های بازار انبوه در J.D. 2015-2015 ایالات متحده در مورد مطالعات کیفیت اولیه تجربیات دارندگان وسایل نقلیه جدید با وسیله نقلیه خود پس از 90 روز مالکیت دریافت کرد. برای اطلاعات بیشتر به jdpower.com/awards مراجعه کنید.

منبع Kia Motors America

لینک های مربوطه

https://www.kia.com

پاسخی بگذارید