برندهای FCA راه اندازی کمپین های رسانه های اجتماعی با تشویق رانندگان به ماندن از جاده است

در تلاش برای جلب توجه آمریكایی ها و تشویق آنها به ماندن در خانه ، در صورت امكان علاوه بر تجلیل از كسانی كه خودخواهانه در جبهه ها فعالیت می كنند ، FCA اقدام به راه اندازی كارزار رسانه های اجتماعی در سراسر آلفا رومئو ، كریسلر ، دوج ، فیات ، جیپا و کانال های مارک رام. هر مارک علاوه بر استفاده از هشتگ #StayAtHome در کانالهای رسانه های اجتماعی در سراسر جهان ، هشتگ منحصر به فرد خود را دارد. این مارک ها طی هفته های آینده پست های ویدئویی و استاتیک را راه اندازی می کنند.

وی گفت: “ما می خواهیم برای همه کسانی که تلاش خود را برای مبارزه با شیوع ویروس انجام می دهند ، برای افرادی که در خانه و برای افرادی که در خط مقدم کار می کنند ، پیام های امید ، همبستگی و خوش بینی ارسال کنیم.” الیویه فرانسوا، مدیر ارشد بازاریابی ، FCA. “هدف ما به عنوان یک شرکت خودروسازی تشویق همه آمریکایی هایی است که شرایط فعلی به آنها اجازه می دهد تا از این طریق این کار را بکنند ، تا بتوانیم خیلی زود به آن برگردیم.”

فرانسوا افزود: “بیشتر کارهایی که در روزها و هفته های آینده خواهید دید ، سرشار از احساسات ، راحتی و تاب آوری است. من فکر می کنم با این وجود ، ما نباید اهمیت یک لبخند خوب یا یک خنده خوب را فراموش کنیم. همچنین ، به عنوان مردم به هم می پیوندد و احساس عادی یا تسکین را در چنین اوقات بی سابقه ای نشان می دهد. بنابراین ، شما می خواهید مطالب اضافی را نیز از ما ببینید که نشان دهنده آن روحیه است. “

به عنوان بخشی از کمپین #StayOffTheRoad نام تجاری Jeep ، امروز ویدئویی را در کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد ، جمعه 10 آوریلبا نام “همان روز” ، بازی تبلیغاتی سوپر باول “Groundhog Day” برنده جوایز خود را برگزار کرد بیل موری مانند Phil Connors از فیلم اصلی نمادین 1993 ، با درخواست از مردم به #StayOffTheRoad: “ما می فهمیم که هر روز یکسان به نظر می رسد. در خانه بمانید. سالم بمانید. وقتی این کار تمام شد ، مسیرهای منتظر خواهند ماند.”

این مارک از جمله پست های #StayOffTheRoad اضافی را در سراسر Facebook ، Instagram و Twitter منتشر کرده است با کمی صبر ، دیدگاه ها بهتر می شوند، شما هیچ وقت خیلی قدیمی نیستید که یک قلعه بسازید و فضای بیرون از منزل بزرگ به جایی نمی رسد، علاوه بر این متحد ایستاده ایم. پست های اضافی که به ارتش کشور احترام می گذارد و با آزادی و خانواده صحبت می کند ، در سراسر ماه آوریل منتشر می شود.

رام کامیون ، از طریق آن # کار_خونه مبارزات انتخاباتی در رسانه های اجتماعی ، نشان می دهد كه كسی كه در آن كار می كنیم به همان اندازه آنچه برای آن كار می كنیم مهم است و در حالی كه ممكن است نقش های متفاوتی داشته باشیم ، همه ما یك هدف را داریم. محتوای اجتماعی این کمپین از کلیه کارگران شجاع و اساسی در حفظ امنیت و سلامت کشور ما ، از جمله اولین پاسخ دهندگان ، کارکنان مراقبت های بهداشتی ، کشاورزان و کارگران خدمات و زایمان ، تجلیل می کند

“A” در آرم رم به عنوان بخشی از مبارزات یک ماهه به نمادی از یک خانه تبدیل می شود. محتوای اجتماعی شامل “Pick Me Ups” است ، که در آن پیروان می توانند دوستان و خانواده های خود را به عنوان قهرمانان غیاب نامزد معرفی کنند و مارک تجاری برای حمایت از کسانی که از ما حمایت می کنند ، کتابخانه ای با محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ایجاد می کند.

رام کامیون همچنین مسیرهای زندگی هنرمندان را که از خانه های خود اجرا می کنند به عنوان ابزاری برای سرگرمی کسانی که با ماندن در سفارشات خانه به نمایش می گذارند ، به نمایش می گذارد. اولین جلسه “رام جم” با نمایش ACM “بهترین هنرمند جدید” تنیل تاونز و در آنجا برگزار شد پنجشنبه 9 فروردین، پخش مستقیم در صفحه فیس بوک Tenille و شبیه سازی در صفحه فیس بوک رام.

نام تجاری Dodge #TheMuscleBehindUs از کسانی که به عنوان اولین پاسخ دهندگان و دیگران در خط مقدم بحران COVID-19 خدمت می کنند ، تجلیل و تجلیل می کند. به عنوان بخشی از تلاشهای انتخاباتی خود برای جمع کردن اخوان المسلمین ، داج همچنین “قهرمانان روزمره درون اخوان المسلمین” را به عنوان بخشی از مبارزات عمیق تر برای پیمایش در هفته های آتی ، از جمله درخشش نورافکن این قهرمانان در پشت چرخ ، به رسمیت می شناسد. با به اشتراک گذاشتن داستانهای خود در کانالهای رسانه های اجتماعی و از طریق محتوای طولانی تر در DodgeGarage.com.

آلفا رومئو ، مارک عملکرد و مسابقه ایتالیایی ، محتوای زیر را ارائه می دهد #MorePowerfulInPark، که اذعان می کند که مهمترین نژاد در این زمان ، نژاد بشر است.

نام تجاری کرایسلر #PacificaCampOut، با فیلم هایی که بازیگر زن نیز هستند کاترین هان، به خانواده ایده می دهد که چگونه از کرایسلر اقیانوسیه خود استفاده کنند تا هم والدین و هم فرزندان خود را سرگرم کنند بدون اینکه از محدوده جاده خود کنار بیایند. اولین ویدیو با عنوان “هوای تازه” با هان در زیر هشتگ #StayAtHome این هفته رونمایی شد و خاطرنشان کرد: “همه ما می توانستیم از هوای تازه استفاده کنیم. حتی اگر در مسیر حرکت شما باشد”.

این که آیا آن را به گرفتن پاپ کورن و پریدن در اقیانوس آرام خود برای یک شب “بیرون” در فیلم درایو ، با استفاده از تئاتر Uconnect ، یا باز کردن آستر پانوراما سه ضلعی به stargaze ، یا استفاده از Pacifica به عنوان “اتاق” اضافی در خانه ، برند کرایسلر برای مادران و پدرها نکاتی را ارائه می دهد تا هم در این مدت بی سابقه هم خود و هم فرزندان خود را مشغول نگه دارند.

علاوه بر این ، این مارک محتوای “کرایسلر مراقبت” را برای حمایت از افراد نیازمند ارسال می کند ، از جمله همکاری آن با No Kid Hungry برای کمک به پایان گرسنگی در کودکان.

مارک FIAT #WeAreItaly این برنامه نشان دهنده همبستگی حمایت از رانندگان از طریق این تجربه مشترک جهانی است ، چه از بزرگ و چه از همه تأثیر می گذارد ایتالیا یا ایتالیا کوچک جدیدترین پست ، “نامه امید” ، پیام امید را می فرستد و تصدیق می کند که هرچند اوضاع دشوار است ، “… روح امید ما هرگز شکسته نمی شود … این بزرگترین متحد ما می شود.”

نام تجاری FIAT همچنین محتوای خود را در زیر هشتگ #StayAtHome ارسال می کند ، از جمله ما در کنار جاده های زیادی قرار گرفته ایم و این کار را نیز خواهیم کرد و ما حتی در زمان جدا بودن در این کنار هم هستیم.

FCA تلاش های خود را برای پشتیبانی از Coronavirus Relief گسترش می دهد
در ماه مارس ، FCA اعلام کرد که این شرکت در حال تبدیل اولین کارخانه خود برای تولید 1 میلیون ماسک صورت در ماه برای اهدای اهدا به اولین پاسخ دهندگان و کارمندان مراقبت های بهداشتی است. اخیراً ، این شرکت حمایت خود را از تلاش های امداد کورو ویروس گسترش داده و با تمرکز بر دو بخش اصلی: ارائه 1 میلیون وعده غذایی به کودکان مدارس در سراسر کشور آمریکای شمالی و پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه های فنی ، لجستیکی و ساخت مانند تولید ماسک صورت.

FCA
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) یک خودروساز جهانی است که در سبد برندهای مهیج از جمله Abarth ، Alfa Romeo ، Chrysler ، Dodge، Fiat، Fiat Professional، Jeep®، Lancia، Ram و Maserati ، وسایل نقلیه را طراحی ، مهندس ، تولید و فروش می کند. همچنین قطعات و خدمات را با نام موپار به فروش می رساند و در بخش های قطعات و سیستم های تولیدی تحت برندهای Comau و Teksid فعالیت می کند. FCA نزدیک به 200000 نفر در سراسر جهان استخدام می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد FCA (NYSE: FCAU / MTA: FCA) ، لطفاً به www.fcagroup.com مراجعه کنید.

منبع FCA

لینک های مربوطه

http://www.fcagroup.com


پاسخی بگذارید