به دنبال شنیدن شنوایی NTSB ، وکلای برای برانسون ، میسوری قربانی اردک قایق برای ممنوعیت مرگ قایق اردک در اردوگاه آمریکا فشار آوردند.

واشنگتن، 28 آوریل 2020 / PRNewswire / – رابرت جی Mongeluzzi که شرکت ، سالتز مونژلوزی & Bendesky P.C. ، نماینده تقریبا دو دهم از این موارد است جولای 2018 برانسون ، میسوری قربانیان فاجعه اردک ، از جمله بازمانده تیا کلمنکه شوهر و سه فرزند خردسال آنها در بین 17 کشته شده در حادثه مرگبارترین اردک در آمریکا بودند ، گفت: “یافته های امروز NTSB تأیید می کند که قایق های اردک تله های مرگ هستند و نباید با سایبان هایی که قفس ، قفس ، گرفتار و غرق می شوند بر روی آب عمل کرد. متأسفانه ، این همان توصیه‌ای است که NTSB در سال 2002 صادر کرد و 19 مسافر در دو فاجعه جداگانه غرق شدند زیرا صنعت قایق اردک بیش از ایمنی به سود مربوط بود. “

همراه با وکیل-شرکای او اندرو آر دافی و جفری پی گودمن، آقای Mongeluzzi با تقدیر از کار NTSB ، اظهار داشت: “امروز NTSB به زنگ هشدار ادامه داد که گارد ساحلی و صنعت Duck Boat بیش از 20 سال از آن چشم پوشی کرده است. صنعت گارد ساحلی و اردک قایق خون اینها را دارند برانسون قربانیان دست خود را برای ادامه نادیده گرفتن هشدارها. امیدوارم این بار گوش دهند. “

خانم کلمن ، که علاوه بر خانواده نزدیک خود ، پنج خویشاوند دیگر را نیز از دست داده است ، پس از دادرسی گفت: “تصاویری که امروز NTSB ارائه کرده است هر روز از ذهن من عبور می کند زیرا من تلاش می کنم تا بفهمم چرا این فاجعه اتفاق افتاد و همچنان عزاداری می کنم. که صنعت داک قایق و گارد ساحلی امروز به سختی گوش کرده و تغییرات لازم را به پیش می برد. ”

آقای دافی با اشاره به اینکه این آخرین مورد در یک سری توصیه های نجات بخش زندگی NTSB به گارد ساحلی است ، افزود: “اپراتورهای Duck Boat و ناخدایان آنها در همه جا باید یافته های NTSB را به دقت بررسی کنند ، اگر عملیات ادامه یابد ، ناگزیر خواهد بود. تراژدی های آینده باشید و شرکت ها و سروان هایی که به کار این تله های مرگ ادامه می دهند ، تحت مسئولیت قابل ملاحظه مدنی و کیفری قرار خواهند گرفت. ” وی گفت: “علاوه بر نادیده گرفتن توصیه های قبلی NTSB برای از بین بردن سایبانهای سفت و سخت ، اپراتورهای قایق اردک نیز هنگام ترغیب به فراهم کردن بورس افزایش ذخیره شده ، چشم بسته به چشم بسته اند تا در صورت بروز سیل ، قایقها در صورت بروز سیل در هنگام سیلاب حتی در هنگام حمل سیل آسایشگاه و قائم باشند. مکمل مسافران و خدمه. ” آقای دافی افزود ، “امروز NTSB دوباره نشان داد كه چرا این آثار جهانی جنگ جهانی دوم در موزه ها قرار دارند ، نه در آبراه ها یا جاده های آمریكا. برانسون، بوستون، نه در هر جای “

آقای گودمن گفت خانواده های قربانیان قایق اردک از زحمات سخت NTSB و کارمندان آن قدردانی می کنند و اظهار داشتند “از آنجا که خانواده ها همچنان به عزاداری از دست دادن عزیزان خود ادامه می دهند ، امیدوارند که این فاجعه نهایتا مجبور شود گارد ساحلی را مجبور کند. اقدامات لازم را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که هیچ خانواده دیگری نباید دچار چنین فاجعه بی معنی شود. “

شرکت مونگلوزی نماینده خانواده های 11 قربانی متوفی و ​​همچنین 10 مسافر بازمانده از هواپیمای استرچ اردک 07 بود.

منبع سالتز مونژلوزی & Bendesky P.C.

لینک های مربوطه

http://smbb.com

پاسخی بگذارید