به گفته Stratview Research ، اندازه بازار عایق هواپیما در سال 2025 به 0.8 میلیارد دلار برسد

دیترویت، 23 آوریل 2020 / PRNewswire / – Stratview Research از راه اندازی گزارش جدید تحقیق در مورد بازار عایق بندی هواپیما توسط هواپیماهای نوع (هواپیماهای تجاری ، هواپیماهای منطقه ای ، هواپیمایی عمومی ، هواپیماهای نظامی و هلیکوپتر) خبر داده و توسط عایق بندی نوع (عایق حرارتی ، عایق صوتی ، و عایق الکتریکی) ، براساس نوع مواد (عایق پلاستیکی فومیز ، عایق فایبرگلاس ، عایق سرامیکی و سایر عایق ها) ، براساس نوع کاربرد (ایرفراس {آئروساختار ، فضای داخلی کابین ، دنده فرود ، و سایر Others و موتور) و توسط منطقهآمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و بقیه جهان) ، روند ، پیش بینی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و فرصت رشد: 2020-2025.

این گزارش ، از تحقیق Stratview ، یک تجزیه و تحلیل جامع را ارائه می دهد که منعکس کننده واقعیت های موجود در بازار عایق بندی هواپیما و امکانات آینده برای دوره پیش بینی سال 2020 تا 2025 است. این گزارش بخش ها را تجزیه و تحلیل کرده و بازار را به صورت جامع ترین روش برای ارائه منظره پانوراما از بازار ارائه می دهد. داده ها / اطلاعات حیاتی ارائه شده در گزارش می تواند نقش مهمی برای شرکت کنندگان در بازار و همچنین سرمایه گذاران در شناسایی میوه های کم آویز موجود و همچنین تدوین استراتژی های رشد ایفا کند.

بازار عایق هوایی: نکات برجسته

طبق تحقیق Stratview ، پیش بینی می شود که بازار عایق هواپیما طی 5 سال آینده با سرعت سالم رشد کند تا به یک تخمین زده شده از آن برسد $ 0.8 میلیارد دلار در سال 2025. شیوع COVID-19 طولانی ترین 16 سال از پیشرفت صنعت است ، که با شروع صنعت از یک بیماری عفونی دیگر SARS (2002-2003) آغاز شده بود. پیش بینی می شود صنعت هوافضا به دلیل شیوع COVID-19 یکی از صنایع با تأثیر بسیار زیاد باشد. طبق تخمین های اخیر IATA ، صنعت هواپیمایی انتظار دارد ضرر احتمالی را ثبت کند 252 میلیارد دلار درآمدهای مسافر ، معادل ضرر 38 درصدی در RPK در سال 2020 از سال 2019 است. قفل کامل بسیاری از کشورها به دلیل بیماری همه گیر ، چندین شرکت هواپیمایی را مجبور کرده است که به دلیل ناوگان زمینی ، ظرفیت پرواز خود را کاهش دهند و با ظرفیت کاهش یافته 5 فعالیت کنند. ٪ 40٪ قدرت كل آنها. به عنوان مثال ، اخیراً گروه لوفت هانزا به دلیل شیوع بیماری از کاهش ظرفیت 95 درصدی خبر داده است.

بهبود مورد انتظار در تحویل هواپیماهای تجاری پشتیبانی شده توسط تعداد زیاد سفارشات هواپیماهای بوئینگ و ایرباس (13،237 هواپیما در پایان فوریه 2020) ، انتظار می رود تأیید FAA به Boeing برای برنامه B737 Max ، ورود به بازار بازیکنان جدید (COMAC و Irkut) ، و توسعه انواع کارآمد در سوخت (جت های B777x ، A330neo ، E-2 و غیره) اطمینان دهد که اصول بازار باقی مانده است. در پنج سال آینده قوی

علاوه بر این ، تقاضای رو به رشد برای سیستم های عایق سبک و سیستم های عایق صوتی پیشرفته و مقاوم در برابر آتش باعث افزایش رشد بازار می شود. محیط داخلی آسایش یکی دیگر از نیازهای اساسی صنعت است که در آن عایق کاری اساسی دارد. جدا از راحتی ، کاهش نویز ، خاصیت ضد لرزش ، و مانع آتش نشانی نیز از دیگر عملکردهای مهم است که استفاده از سیستم های عایق در هواپیما را ضروری می داند.

اینجا را کلیک کنید و از طریق TOC مفصل گزارش اجرا کنید: https://www.stratviewresearch.com/toc/436/Aircraft-Insulation-Market.html

بر اساس نوع عایق ، عایق حرارتی احتمالاً در پنج سال آینده غالب ترین عایق موجود در بازار خواهد بود. انواع مختلفی از سیستمهای عایق حرارتی در هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از: فرسایش بدنه (پتو و عایق حرارتی عایق حرارتی) و روکش های عایق با درجه حرارت بالا و دیوارهای فایروال (انعطاف پذیر ، فلزی ، فایروال ، مهر و موم ها ، واشر های رسانا و غیره). پتو عایق حرارتی (TIB) جدای از عایق حرارتی و صوتی سد آتش سوز و همچنین کاهش وزن در مقایسه با فلز را فراهم می کند. علاوه بر این ، مقاوم در برابر خوردگی ، ضد آب و سازگار با محیط زیست است و عایق الکتریکی خوبی را ارائه می دهد. عایق صوتی همچنین سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد. عایق صوتی برای کاهش نویز و تأمین آسایش و قابلیت اطمینان لازم است زیرا سر و صدای زیادی در هواپیما ایجاد می شود ، عمدتا از طریق آیرودینامیک و موتورها.

بر اساس نوع مواد ، بازار به عنوان عایق پلاستیکی فوم ، عایق فایبرگلاس ، عایق سرامیکی و سایر عایق ها تقسیم می شود. تخمین زده می شود که عایق فایبرگلاس در سال های آینده ، سرب غیرقابل دسترس خود را در بازار حفظ کند. روکش فایبرگلاس محصور شده با پوشش پلاستیک های فیلم عمدتا به عنوان پتو عایق صوتی حرارتی برای بدنه هواپیما تجاری و منطقه ای استفاده می شود. پتوهای فایبرگلاس عمدتاً با فرآیند ضعف شعله ساخته می شوند که به توزیع یکنواخت فایبرگلاس با مشخصات انتقال حرارت کم کمک می کند.

پیش بینی می شود که عایق پلاستیکی فوم دارای بیشترین رشد در طول دوره پیش بینی باشدبا توجه به خاصیت جاذب مناسب صدا و خاصیت عایق حرارتی که آن را به عنوان یک ادعای مناسب برای عایق های صوتی حرارتی تبدیل می کند. علاوه بر این ، سایر خواص قابل توجه عایق های پلاستیکی فوم شامل مقاومت عالی در برابر آتش ، دود و سمیت (FST) ، سبک وزن ، حفظ انعطاف پذیری برای دامنه دمای وسیع تر و سازگاری گسترده تر با بسیاری از جنس های مختلف پوشش ، روکش ، چسب و پوشش فیلم ها است.

اینجا ثبت نام کنید و در گزارش اختصاصی یک نمونه رایگان بخواهید: https://www.stratviewresearch.com/Request-Sample/436/Aircraft-Insulation-Market.html

از نظر مناطق ، آمریکای شمالی به احتمال زیاد در دوره پیش بینی غالب ترین بازار عایق هواپیما خواهد بود. منطقه قطب صنعت هواپیما با حضور چندین تامین کننده مواد اولیه ، تولید کنندگان عایق هواپیما ، بازیکنان ردیف ، نصب کننده های هواپیما ، خطوط هوایی ، شرکت های لیزینگ هواپیما و شرکت های MRO است. گسترش اخیر COVID-19 در ایالات متحده آمریکا زنجیره تأمین صنعت حمل و نقل هوایی کشور را مختل کرد و OEM های هواپیما را از جمله بوئینگ مجبور به خاموش کردن تأسیسات تولیدی خود طبق دستورالعمل های دولتی کرد.

آسیا و اقیانوسیهتخمین زده می شود که بیشترین رشد را در مدت مشابه در بازار جهانی داشته باشد. پیش بینی می شود صنعت هوانوردی منطقه با خسارت احتمالی شدیدترین برخورد را داشته باشد 88 میلیارد دلار آمریکا در درآمد مسافر ، معادل 37٪ ضرر در RPKs در سال 2020 هنگام مقایسه با 2019 ، مطابق برآوردهای اخیر IATA. بدون شک ، تقاضا برای عایق هواپیما برای مدت کوتاهتر در منطقه تأثیر منفی خواهد داشت اما چشم انداز بلند مدت بازار هنوز هم با فرصتهای جذاب در سالهای آینده پرقدرت به نظر می رسد. بوئینگ در چشم انداز 2018-2038 خود پیش بینی کرد که تقریبا 17،050 هواپیمای تجاری و منطقه ای احتمالاً طی بیست سال آینده در این کشور تحویل داده می شوند. آسیا و اقیانوسیه منطقه عوامل دیگری که چشم انداز بلند مدت سالم منطقه را در پی دارند ، افتتاح کارخانه های مونتاژ Boeing و Airbus in چین برای B737 ، A330 ، A320 و A350؛ مشارکت بیشتر بازیکنان ردیف ژاپنی و چینی با تبدیل شدن به شرکای تقسیم ریسک در هواپیماهای نسل بعدی ، تمرکز بالای توسعه بومی هواپیماهای تجاری و منطقه ای (COMAC C919 و Mitsubishi SpaceJet) و افزایش اندازه ناوگان هواپیما.

زنجیره تأمین این بازار شامل تامین کنندگان مواد اولیه ، تولید کنندگان سیستم عایق بندی هواپیما ، توزیع کنندگان ، بازیکنان ردیف ، OEM ها ، خطوط هوایی و شرکت های MRO است. برخی از بازیگران اصلی بازار The هستند 3M شرکت ، DuPont de Nemours ، شرکت ، Daher ، BASF SE ، Hutchinson SA ، Darchem Engineering Ltd ، Triumph Group ، Inc. ساخت ، و Geven SpA. توسعه سیستمهای عایق سبک و بادوام و تشکیل اتحادهای استراتژیک از مهمترین استراتژیهایی است که توسط شرکت کنندگان در بازار در نظر گرفته شده است تا بتواند برتری رقابتی نسبت به دیگران داشته باشد.

گزارش ویژگی ها

این گزارش ، هوشمندانه ترین بازار را به صورت جامع ارائه می کند ساختار گزارش به گونه ای نگه داشته شده است که حداکثر ارزش تجارت را ارائه می دهد. این بینش های مهمی را در مورد پویایی بازار ارائه می دهد و تصمیم گیری استراتژیک را برای بازیگران موجود بازار و همچنین کسانی که مایل به ورود به بازار هستند ، امکان پذیر می کند. موارد زیر ویژگی های اصلی گزارش را نشان می دهد:

  • ساختار بازار: بررسی اجمالی ، تجزیه و تحلیل چرخه عمر صنعت ، تحلیل زنجیره تأمین.
  • تجزیه و تحلیل محیط بازار: درایورها و محدودیتهای رشد ، تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر ، تجزیه و تحلیل SWOT.
  • روند بازار و تجزیه و تحلیل پیش بینی.
  • روند و پیش بینی قطعه بازار.
  • چشم انداز و پویایی رقابتی: سهم بازار ، سبد محصولات ، عرضه محصولات و غیره.
  • بخشهای جذاب بازار و فرصتهای رشد مرتبط.
  • روندهای نوظهور
  • فرصت های رشد استراتژیک برای بازیکنان موجود و جدید.
  • عوامل کلیدی موفقیت

این گزارش به بررسی بازار جهانی عایق بندی هواپیما می پردازد و بازار را از پنج طریق تقسیم می کند ، و توجه به علاقه همه ذینفعان در زنجیره ارزش را در ذهن داشته است. در زیر پنج روش تقسیم بازار:

بازار عایق بندی هواپیما براساس نوع هواپیما:

  • هواپیماهای تجاری (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • هواپیماهای منطقه ای (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • هواپیمایی عمومی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • هواپیماهای نظامی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • بالگرد (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)

بازار عایق بندی هواپیما براساس نوع عایق:

  • عایق حرارتی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • عایق صوتی و لرزشی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • عایق الکتریکی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)

بازار عایق بندی هواپیما براساس نوع مواد:

  • عایق پلاستیکی فوم (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • عایق فایبرگلاس (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • عایق سرامیکی (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
  • عایق دیگرs (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)

بازار عایق بندی هواپیما براساس نوع کاربرد:

  • قاب هوا
    • (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)
    • (تجزیه و تحلیل کاربردها: زیرساخت ، کابین داخلی ، وسایل فرود و سایر موارد)
  • موتور (تحلیل منطقه ای: آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و RoW)

بازار عایق هواپیما براساس منطقه:

  • آمریکای شمالی (تجزیه و تحلیل کشور: ایالات متحده آمریکا، کاناداو مکزیک)
  • اروپا (تجزیه و تحلیل کشور: آلمان، فرانسه، انگلستان، روسیهو بقیه اروپا)
  • آسیا و اقیانوسیه (تجزیه و تحلیل کشور: چین، ژاپن، هندو بقیه آسیا و اقیانوسیه)
  • بقیه دنیا (تجزیه و تحلیل زیر منطقه: آمریکای لاتین، خاورمیانه، و دیگران)

تحقیقات Stratview دارای تعداد گزارش های ارزشمند بازار در صنعت هوا و فضا و دفاع جهانی است. لطفاً برای مرور گزارش های ما به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.stratviewresearch.com/market-reports/Aerospace-Defense.html

درمورد تحقیق Stratview

Stratview Research یک شرکت اطلاعاتی بازار جهانی است که خدمات گسترده ای را ارائه می دهد از جمله گزارش های بازاریابی شده در بازار ، تحقیقات سفارشی و منابع اطلاعاتی در سراسر صنایع ، از قبیل مواد پیشرفته ، هوافضا و دفاع ، خودرو و حمل و نقل انبوه ، کالاهای مصرفی ، ساخت و ساز و تجهیزات ، الکترونیک و نیمه هادی ، انرژی و سودمندی ، بهداشت و زندگی و علوم نفت و گاز.

ما یک تیم قدرتمند از جانبازان و تحلیلگران صنعت با تجربه گسترده در اجرای پروژه های تحقیقاتی سفارشی برای شرکت های متوسط ​​تا Fortune 500 ، در زمینه های ارزیابی بازار ، غربالگری فرصت ها ، هوش رقابتی ، به دلیل استراحت ، غربالگری هدف ، استراتژی ورود به بازار داریم. ، به استراتژی بازار و مطالعات صدای مشتری بروید.

تحقیق Stratview یک مارک قابل اعتماد در سطح جهان است ، ارائه تحقیقات با کیفیت بالا و بینش استراتژیک است که به شرکتها در سراسر جهان در تصمیم گیری مؤثر کمک می کند.

برای سوالات ،
تحقیق Stratview
پست الکترونیک: [email protected]
مستقیم: + 1-313-307-4176

SOURCE Stratview Research

پاسخی بگذارید