تجزیه و تحلیل رشد تاریخی بازار ، انحرافات در نرخ رشد به دلیل همه گیر بودن

DUBLIN، 16 آوریل 2020 / PRNewswire / – گزارش “تأثیر COVID 19 بر بازار خودرو” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود صنعت جهانی اتومبیل در دوره پیش بینی 2019-2025 رشد مداوم را ثبت کند.

صنعت خودروسازی به طور چشمگیری به اقتصاد چندین کشور مهم کمک می کند و همچنین به عنوان ستون فقرات تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها در نظر گرفته می شود. مهمترین فاکتورهایی که رشد صنعت را در دوره پیش بینی افزایش می دهد شامل افزایش درآمد یکبار مصرف و افزایش تمرکز بر توسعه و دور شدن وسایل نقلیه برقی در جاده ها است.

دولت ها در سراسر جهان یارانه خرید خودروهای برقی را برای مقابله با مسائل زیست محیطی ناشی از آلودگی وسایل نقلیه معمولی ارائه می دهند. بدین ترتیب با تمرکز بر افزایش ناوگان وسایل نقلیه برقی در اندازه ناوگان فعلی وسیله نقلیه کشور. علاوه بر این ، درآمد یکبار مصرف مصرف کننده رو به افزایش است و به همین دلیل آنها به احتمال زیاد به سمت وسایل نقلیه مجهزتر تکنیکی که به طور عادی از قیمت بالاتری برخوردار هستند ، تغییر می کنند. از این رو ، به احتمال زیاد ارزش جهانی بازار خودرو را افزایش می دهد.

با این حال ، این صنعت در میان رکود اقتصادی جهانی و جنگ تجاری بین بحران روبرو است چین و ایالات متحده علاوه بر این ، چندین عامل دیگر در سطح منطقه وجود دارد که بر رشد رشد صنعت در یک منطقه خاص تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، عواملی مانند بالا بردن GST در وسایل نقلیه اتومبیل و اجرای اجباری BS-VI از آوریل 2020 مسئول کاهش نرخ رشد صنعت خودرو در هستند هند.

در حالی که صنعت از این عوامل بالا بهبود نیافته است ، با شیوع اخیر بیماری همه گیر COVID-19 ، ترمز سختی را تجربه کرد. گسترش coronavirus در سراسر جهان گیاهان را مجبور به خاموش کردن ، ایجاد اختلال در زنجیره تأمین و کارخانه های قرنطینه کرده است. چندین غول خودرویی همچون Volkswagen AG ، Hyundai ، Toyota و Tesla کارخانه های تولیدی خود را برای مدت مشخصی تعطیل کرده اند و این امر تأثیر شدیدی بر صنعت جهانی خودرو دارد.

این گزارش ، بازار جهانی خودرو را بر اساس کانال های فروش ، نوع محصول ، فناوری پیشرانه و جغرافیا بررسی می کند. براساس کانال فروش ، بازار به بخش های نصب شده و پس از فروش تقسیم می شود. براساس نوع محصول ، بازار به وسایل نقلیه مسافربری و تجاری طبقه بندی می شود.

بخش خودروهای مسافری که شامل 2 ویلچر و اتومبیل مسافری هستند ، پیش بینی می شوند بر بازار جهانی خودرو حاکم شوند. بعلاوه ، براساس فناوری پیشرانه ، بازار به وسایل نقلیه معمولی و وسایل نقلیه جدید انرژی تقسیم می شود. بخش وسایل نقلیه معمولی در سال 2018 سهم مسلط در بازار جهانی را در اختیار داشت ، در حالی که ، بخش جدید خودروهای انرژی که شامل وسایل نقلیه کاملاً برقی و خودروهای برقی هیبریدی است ، تخمین زده می شود رشد قوی را در طول دوره پیش بینی به ثبت برساند.

از لحاظ جغرافیایی ، بازار به تجزیه و تحلیل می پردازد آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیهو بقیه جهان. آسیا و اقیانوسیه سهم مسلط در بازار جهانی خودرو با چین حدود یک سوم از مصرف جهانی خودرو را در اختیار دارد. جدا از چیناقتصادهایی مانند هند، کره جنوبیو ژاپن بر رشد صنعت خودرو نیز تأثیر می گذارند آسیا و اقیانوسیه.

آمریکای شمالی و اروپا همچنین چندین شرکت خودروسازی از قبیل تسلا ، دایملر AG ، Volkswagen AG ، رنو SA و سایرین مستقر شده اند که بیشتر در صنعت جهانی اتومبیل سازی نقش بسزایی دارند. با این حال ، شیوع اخیر COVID-19 صنعت خودروسازی را در سراسر جهان به شدت تحت تأثیر قرار داده است. چین این ویروس به دلیل برخورداری از مرکز ویروس COVID-19 در این ویروس بسیار آسیب دیده است. چندین استان در چین شامل ووهان و هوبئی، که در مجموع 60٪ از آنها را برآورده می کند چین تقاضای تولید وسیله نقلیه خودرو قرنطینه شده است. این امر به ایجاد اختلال در زنجیره تأمین منجر شده است.

علاوه بر این، چین نه تنها بزرگترین مصرف کننده و تولیدکننده وسایل نقلیه اتومبیل بلکه با صادر کردن چندین مؤلفه خودرو که اساساً برای تولید کالاهای آماده استفاده می شود ، به طیف گسترده ای از کشورها نیز راه پیدا می کند. خاموش در تولید در چین سایر خودروسازان مانند تویوتا و تسلا را مجبور کرده است که محصولات خود را به عنوان کمبود محصولات نیمه تمام از محصولات خود نگه دارند چین ادامه می یابد علاوه بر این ، این گزارش چندین بازیکن را که در صنعت جهانی اتومبیل سازی سهیم هستند ، معرفی می کند.

برخی از بازیکنان اصلی بازار عبارتند از Bajaj Auto Ltd. Ltd. ، BMW AG ، Daimler AG، Fiat Chrysler Automobiles NV، Ford Ford Co.، General General Motors، Groupe PSA، Honda Motor Co. Ltd.، Hyundai Motor Co. KIA Motors Corp.، Renault SA، Corp. Toyota Motor Corp.، Volkswagen AG، شرکت Yamaha Motor و بسیاری دیگر.

این گزارش شامل موارد زیر است:

  • روش تحقیق جامع صنعت جهانی اتومبیل سازی.
  • یک مرور کلی و گسترده در بازار با بینش های اصلی تحلیلگر.
  • تجزیه و تحلیل جامع از عوامل کلان و خرد مؤثر بر بازار که توسط توصیه های کلیدی هدایت می شوند.
  • تجزیه و تحلیل مقررات منطقه ای و سایر سیاست های دولت که بر صنعت جهانی خودرو تأثیر می گذارد.
  • بینش در مورد عوامل بازار که باعث تحریک صنعت جهانی خودرو می شوند.
  • بخش های تفصیلی و گسترده بازار با توزیع منطقه ای درآمدهای پیش بینی شده.
  • پروفایل های گسترده و تحولات اخیر بازیگران بازار.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. خلاصه گزارش

  • روشها و ابزارهای تحقیق
  • نمای کلی بازار و بینش
  • دامنه گزارش
  • بینش تحلیلگر و روندهای فعلی بازار
  • یافته های کلیدی
  • توصیه ها
  • نتیجه
  • تجزیه و تحلیل عرضه و تقاضا

2. نمای کلی بازار

  • تخمین رشد تاریخی بازار در صنعت خودرو که اثرات همه گیر COVID-19 را حساب نمی کند
  • انحرافات در نرخ رشد صنعت خودرو با توجه به اثرات همه گیر COVID-19

3. تقسیم بازار

  • کانال فروش
  • نصب شده
  • بازار قطعات یدکی
  • نوع محصول
  • وسیله نقلیه مسافری
  • وسیله نقلیه تجاری
  • فناوری پیشرانه
  • وسایل نقلیه معمولی
  • وسایل نقلیه جدید انرژی

4 آمریکای شمالی

5 اروپا

  • بریتانیا
  • آلمان
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • فرانسه
  • بقیه ی اروپا

6 آسیا و اقیانوسیه

  • چین
  • هند
  • ژاپن
  • بقیه ی آسیا و اقیانوسیه

7. بقیه جهان

  • خاورمیانه و آفریقا
  • آمریکای لاتین

8. شرکت ها نمایه

  • Bajaj Auto Ltd.
  • BMW AG
  • دایملر AG
  • فیات کرایسلر اتومبیل N.V.
  • شرکت فورد موتور
  • شرکت جنرال موتورز
  • گروپ PSA
  • شرکت هوندا موتور با مسئولیت محدود
  • شرکت هیوندای موتور
  • KIA Motors Corp.
  • رنو س.ا.
  • شرکت تویوتا موتور
  • Volkswagen AG
  • شرکت یاماها موتور

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/juilb1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید