تیم Exit Timeshare متعهد می شود به نیروهای ARDA بپیوندد تا در بحران COVID-19 راهی برای مالکان پیدا کند.

BELLEVUE ، بشویید.، 14 آوریل 2020 / PRNewswire / – در میان همه گیری هایی که در طی چند هفته زندگی میلیون ها آمریکایی را به شدت تغییر داده است ، تیم Exit Timeshare مستقیماً به جیسون گاملمدیر عامل و رئیس انجمن توسعه تفریحی با پیشنهادی برای همکاری مشترک در یافتن راهی سریع برای مالکان که نیاز به رهایی از قراردادهای زمانی خود دارند.

جناب آقای گامل ،

سه سال پیش ، من در حالی که شما مشاور عمومی برای ویندام تفریحی بودید ، فرصتی برای خوردن صبحانه با شما داشتم. اگرچه ما در قسمت های جداگانه ای از حصار قرار داشتیم – با تیم شما که اقدام به فروش گاهچه ها ، و بیرون رفتن مین از افراد از محوطه گاه های آنها – من معتقدم که ما برای کمک به صاحبان Timeshare علاقه مشترک داشتیم. شما حتی پیشنهاد کردید که ممکن است ما بتوانیم با هم همکاری کنیم تا راهی برای مالکان ساعتهای تجاری پیدا کنیم ، “اگر ما فقط می توانستیم وکلا را از آن خارج کنیم.”

من اکنون به شما می گویم آنچه که من به شما گفتم – “بله”. در حال حاضر ، آمریکایی ها برخلاف سایر مواردی که در طول زندگی خود دیده ایم با یک بحران بی سابقه روبرو هستند. بسیاری عزیزان را گم کرده اند ، در حالی که برخی دیگر با مشکلات پزشکی یا مالی روبرو هستند. آنها همچنین آزادی مسافرت خود را از دست داده اند ، از جمله توانایی استفاده از ساعات کاری خود. نیاز مصرف کنندگان برای خروج از ساعتهای خود اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد ، اما توانایی خروج آنها توسط نوار قرمز ایجاد شده توسط صنعت Timeshare خفه شده است.

این من را به یک ویژگی Resort Trades منتقل می کند که اجرا شد 8 آوریل، که در آن شما بحث می کنید که چگونه صنعت Timeshare با بحران COVID-19 مقابله می کند. نظرات شما راجع به سرمایه گذاران خصوصی و اوراق بهادار تحت حمایت دارایی می بینم. من همچنین نظرات شما را در مورد بهزیستی شرکتهای ساعت دار و سهامداران می بینم. اما من چیزی درمورد کمک به مصرف کنندگان که زندگی آنها برای همیشه توسط همه گیری تغییر یافته ، چیزی نیستم.

یک اظهارنظر بخصوص که من را از آن محافظت کرده بود این بود: “شاید زمان آن رسیده باشد که یک مصرف کننده دیگر پیدا کنیم یا کالای متفاوتی بسازیم. ممکن است که ما به عنوان” بهترین خودمان “از این موضوع بیرون بیایم.” منظور از “یافتن یک مصرف کننده متفاوت” دقیقاً چیست؟ از آمریکایی های مسن تر و آسیب پذیرتر حرکت کنید که اغلب داستانهای وحشتناک درباره احساس گرفتاری در دامنه خود را که در گذشته دیده ایم و اکنون در این بحران به شدت ضربه خورده اند ، به اشتراک گذاشته اند؟ مهمتر از همه ، چرا حتی وقتی بسیاری از مشتریان فعلی شما در حال حاضر به کمک نیاز دارند ، حتی در مورد پیدا کردن مصرف کنندگان جدید بحث وجود دارد؟

اگر صنعت زمانبندی بخواهد از این بحران به عنوان “بهترین های خود” بیرون بیاید ، آنها باید در نظر بگیرند وام دادن به بی شماری از آمریکایی ها که تلاش می کنند شام را سر سفره خود بگذارند و قبض های پزشکی خود را پرداخت کنند به دلیل زمانی که احساس می کنند به دام افتاده اند. در ، یا هزینه های نگهداری آنها هنوز مجبور به پرداخت می شوند.

برای هشت سال گذشته ، ما با صنعت شما نبردهای خود را انجام داده ایم ، اما ما مایل هستیم این کار را کنار بگذاریم و در کنار شما کار کنیم تا به مشتریان خود – که آنها نیز مشتری شما هستند- کمک کنیم در زمانی که بیشترین نیاز را دارند.

به طور خاص ، در حال حاضر چند روش وجود دارد که صنعت شما می تواند به صاحبان مواقع در پریشانی کمک کند ، در حال حاضر:

  • به کلیه هزینه های نگهداری ، به صاحبان پوشه گاه وقفه اختصاص دهید. اگر آنها نمی توانند با خیال راحت از ملک استفاده کنند ، لطفاً آنها را برای آن هزینه نکنید.
  • با ارائه خدمات مسئولیت پذیر برای کلیه صاحبان خانه های داربست که با مشکلات روبرو هستند ، اعم از پزشکی ، مالی یا سایر موارد ، با ما همکاری کنید تا به مشتریان و مشتریان خود کمک کنیم.
  • کلیه برنامه های زمان پرداخت کامل باید بتواند بدون هیچ هزینه ای به استراحتگاه برگردد.
  • استراحتگاه ها باید یک برنامه بخشش وام را تنظیم کنند. میانگین زمان متوسط ​​در سال گذشته بیش از بیش فروخته شد 20،000 دلار. با نرخ بهره معمولی 17٪ ، تقریباً 350 دلار در هر ماه که بسیاری از این مالکان دیگر نمی توانند هزینه کنند.

در عوض و با حسن نیت ، ما با شما کار خواهیم کرد. هیچ وکالت ، هیچ شخص ثالثی نیست. متخصصان خروج ما اطمینان حاصل می کنند که مدارک مورد نظر به درستی انجام شده و مشتریان را با استفاده از تیم خود با تیم خود طی می کنند تا از تجربه مثبت مشتری اطمینان حاصل کنند.

اکنون زمان تلاش یکپارچه برای کمک به کسانی که بیشترین میزان به آن احتیاج دارند. اگر توسعه دهندگان Timeshare واقعاً می خواهند “بهترین های خود” را به نمایش بگذارند ، باید به آنها قرض دهند.

خالصانه،

براندون رید
مدیرعامل ، تیم خروج Timeshare

درباره تیم خروج Timeshare
تیم خروج Timeshare رهبر صنعت در کمک به مردم برای خروج از زمانهای ناخواسته خود است. با درک این سختی ، تیم Exit Timeshare در سال 2012 با یک هدف در ذهن خود شروع کرد: به مصرف کنندگان کمک کنید آزادی مالی و عاطفی را از وضعیت زمانی خود پیدا کنند. تا به امروز ، این کمک به بیش از 20،000 صاحبان بارگاه ها را برای عقد قراردادهای ساعت کاری خود انجام داده است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به https://timeshareexitteam.com مراجعه کنید.

SOURCE تیم خروج Timeshare

لینک های مربوطه

http://timeshareexitteam.com

پاسخی بگذارید