راهنمای جدید مهندسی خرده‌فروشی DealerMax با شش تغییر روند مهم در فروشندگان ضروری برای فروشندگان در موفقیت در فروش آنلاین مقابله می کند

فیلادلفیا، 23 آوریل 2020 / PRNewswire / – DealerMax امروز در دسترس بودن بارگیری آخرین بخشنامه عملکرد نمایندگی خود را اعلام کرد ، راهنمای نمایندگی 2020: مهندسی مجدد خرده فروشی اتومبیل، بحث در مورد شش فرآیند فروش آنلاین ضروری که نیاز به محیط جدید فروش آنلاین جدید دارد.

“جهان یک شبه تغییر کرده است ، و گرچه اکنون بسیاری از نمایندگی ها برای فروش در محل تعطیل شده اند ، بسیاری از آنها به دنبال راه هایی برای بهینه سازی استراتژی های خرده فروشی از راه دور خود برای دستیابی به مشتریان آنلاین ، فروش از طریق تلفن و پیکربندی مجدد عملیات کم فناوری خود برای سازگاری هستند.” گفت جیم ماکسیم ، جونیورمدیر ارشد اجرایی شرکت پشتیبانی نمایندگی

تیم DealerMax از کارشناسان خرده فروشی دیجیتال برای راهنمایی و کنترل فروشندگان ، احساس مهم کنترل و تمرکز را در اختیار فروشندگان قرار داد ، زیرا این صنعت فوریت حرکت فروش آنلاین را در آنجا تشخیص می دهد که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای احساس راحتی ، امنیت و قدرت بیشتری برای خرید و خرید اتومبیل می کنند. آنها فرایندهای فروش نمایندگی را ترجیح می دهند که آنها را به صورت تک منبع ، به ویژه در فروشگاه ، امکان افزودن لایه هایی از ایمنی و راحتی را ترجیح می دهد.

“به عبارت دیگر ، نقشه راه جدیدی برای فروش وجود دارد. به معنای فروش اتومبیل از راه دور ، و این راهنما به فروشندگان کمک می کند تا چندین مرحله بتونی را که احتمالاً در مسیر موفقیت خود در فروش موفق آنلاین ، از راه دور اتومبیل پیدا می کنند ، بهتر بشناسند. ، گفت: “ماکسیم.

برای کمک به نمایندگی ها در کسب اطلاعات بیشتر فوراً ، DealerMax مجموعه ای از وبینارهای هفتگی را ایجاد کرده است. محتوای غنی شده برای هر ماژول تغییر فرآیند نیز توسعه می یابد.

Maxim پیشگام F&I دیجیتال در سال 2003 به عنوان مدیر ارشد اجرایی MaximTrak بود ، که وی در سال 2016 به RouteOne فروخت ، بنابراین او ضرورت آوردن مجموعه های مختلف فرایندهای جذب مشتری با فناوری را برای تقویت فروش آنلاین نهایی به پایان می داند.

ماکسیم گفت: “این تغییر می تواند گزینه سختی برای دلالان باشد که قبل از COVID متقاعد شده بودند که مردم هنوز می خواستند وارد شوند ، به اطراف بگردند و با یک اتومبیل لمس کنند ، حتی اگر آنها خریداری نکردند.”

علاوه بر این ، یک نسخه بارگیری فوراً در دسترس ، DealerMax ، برای فروش بهترین تجهیزات برای ارائه این تغییرات فرآیند ، مجهز است راهنمای نمایندگی 2020: خرده فروشی مهندسی مجدد خودرو (برای بارگیری کلیک کنید) راهنما بحث می کند:

  • چگونه باید افراد خود را مجدداً مجدداً بسازید و تجربه مشتری خود را دوباره پیکربندی کنید؟
  • تکنیک ها ، فناوری ها ، آموزش های لازم برای تجارت در هنگام بحران چیست؟
  • تصمیمات مهم برای اتخاذ فرآیندهای تجاری و گردش کار برای انجام معاملات چیست؟
  • با محدود کردن زمان چهره به چهره با مشتریان ، چگونه فرایندهای شما تغییر خواهد کرد؟
  • چگونه می توانید نمایندگی های خود را نه تنها برای زنده ماندن در آن لحظه بلکه در یک دنیای پس از همه گیر تأثیر بگذارید؟

برای دانلود اینجا کلیک کنید راهنمای نمایندگی 2020: مهندسی مجدد خرده فروشی اتومبیل.

تماس با رسانه:
استیو فورد
215-833-9988
[email protected]

SOURCE DealerMax

لینک های مربوطه

http://www.dealermax.com/

پاسخی بگذارید