راه حل های قطعات کلی OPSTrax ™ ، یک راه حل تهیه قطعات برتر ، بدون هیچ هزینه ای برای تمام مراکز برخورد

OPSTrax به مراکز برخورد امکان پیگیری سفارشات قطعات خود و دریافت به روزرسانی وضعیت از تهیه کنندگان قطعات آنها را می دهد. ValuTrax centers در زمان خرید با آگهی های قیمت گذاری مستقیم در صورت تقاضا برای قطعات فتح واجد شرایط از 13 شریک تولیدکننده مختلف OE ، مراکز برخورد را درگیر می کند. DeliveryTrax not اطلاعیه هایی را مبنی بر تحویل آنها در مسیر یا ارائه شده ارائه می دهد. BackTrax mem یادداشتهای اعتباری فوری و گزینه های برگشت الکترونیکی را ارائه می دهد. به همه این راه حلها می توان مستقیماً از طریق بستر فروشگاه OPSTrax دسترسی پیدا کرد.

“مأموریت OPS همواره تهیه یک راه حل با ویژگی های پیشرفته است که به حداکثر بهره وری کارمندان ، کاهش تماس های تلفنی و ارتقاء کارآیی با یک رابط وب واحد و کاربردی آسان کمک می کند. راه حل OPS به فروشگاه اجازه می دهد تا زمان بیشتری را صرف کند. یک تعمیر با کیفیت و پاسخگویی به نیازهای مشتریان آنها ، “گفت نیک بسیناکیس، مدیر عامل و بنیانگذار OPS. “بنابراین ، با OPSTrax ، آنها اطلاعات را فوراً در نوک انگشتان خود دارند.”

مشتریان مرکز برخورد می توانند به راحتی در OPSTrax.com ثبت نام کنند و بلافاصله با تامین کنندگان قطعات خود ارتباط برقرار کرده و بدون هیچ هزینه ای از همه راه حل ها استفاده کنند.

درباره راه حل های قطعات عمومی
راه حل های قطعات کلی (OPS) که مقر آن در آن قرار دارد گراند پریری ، TX، در دالاس-فورت ارزش metroplex ، و بیش از 20 سال است که رهبر دسته ملی در راه حل های قطعات یدکی خودرو است. این شرکت فناوری پیشرفته و نوآورانه ای را برای افزایش کارایی ، بهره وری و سودآوری در بخش تعمیر اتومبیل فراهم می کند. سیستم مدیریت و تحویل قطعات پیشرفته OPSTrax آن توسط اکثریت MSO ها و تأمین کنندگان قطعات در سراسر کشور به تصویب رسیده است. آمریکای شمالی. برای کسب اطلاعات بیشتر به OPSTrax.com مراجعه کنید.

مخاطب: Suzan Fairchild
تلفن: +1 310.418.9941
پست الکترونیک: [email protected]
www.opstrax.com/opsportal/#/benefits

منبع راه حل های کلی قطعات

لینک های مربوطه

https://www.opstrax.com

پاسخی بگذارید