ناسا به دنبال تیم های دانشگاه برای پیشرفت فناوری هواپیمایی است

واشنگتن، 10 آوریل 2020 / PRNewswire / – ناسا پنج تیم را به سرپرستی دانشکده های دانشگاه و دانشجویان انتخاب کرده است تا طیف وسیعی از حوزه های فنی را در حمایت از اهداف تحقیقاتی هوانوردی آژانس بررسی کند.

این پروژه که به عنوان ابتکار رهبری دانشگاه (ULI) شناخته می شود ، در کل ارائه می دهد 32.8 میلیون به چهار تیم در چهار سال آینده

وی گفت: “هریک از این تیم ها روی مشکلات مهمی کار می کنند که قطعاً به شکستن موانع در راه هایی که به نفع صنعت حمل و نقل هوایی ایالات متحده باشد ، کمک خواهد کرد.” جان کاوالوفسکیمدیر برنامه مفاهیم هوانوردی تحول آمیز ناسا در ایالت واشنگتن.

این سومین باری است که هواپیمایی ناسا از این طریق به جامعه دانشگاهی راه یافته است. پنج تیم در سال 2017 انتخاب شدند و سه تیم در سال 2019 اعلام شدند.

بر خلاف سایر برنامه های تحقیقاتی بودجه ناسا که آژانس در آن اهداف پروژه را مشخص می کند ، از دانشگاهها خواسته شده است که تحقیق قانع کننده ای انجام دهند ، تا زمانی که این چالش فنی یکی از محورهای تحقیق استراتژیک ناسا را ​​برطرف کند.

یکی دیگر از اهداف اصلی ULI ، محققان دانشجویی است که می توانند در رهبری یک تیم چند رشته ای متشکل از شرکای سایر دانشگاه ها و صنعت ، تجربه کنند ، به خصوص نمایندگی افرادی که به طور سنتی مهارت های خود را در مورد مشکلات هوانوردی به کار نگرفته اند.

وی گفت: “ما همچنین به دنبال تأكید بر ورود به دانشگاههایی هستیم كه به جمعیت كمتر دانشجو خدمت می كنند و فکر می كنم امسال در دستیابی به آن هدف موفق بوده ایم.” كوشيك داتامدیر پروژه ULI در ناسا مرکز تحقیقات آمس در کالیفرنیا سیلیکون ولی.

برای اولین بار ، یک تیم ULI توسط یک دانشگاه سیاه تاریخی به سر می برد ، دانشگاه ایالتی کشاورزی و فنی کارولینای شمالی در گرینسبورو علاوه بر این ، رهبر تیم دانشگاه ایالتی اوکلاهما در استیل آب به دلیل فارغ التحصیلی بومی ترین دانش آموزان آمریکایی در هر مدرسه ای در این کشور شناخته شده است.

پنج رهبر تیم و موضوعات تحقیقاتی آنها عبارتند از:

دانشگاه ایالتی کشاورزی و فنی کارولینای شمالی

این تیم در تلاش است تا با هدف پیشبرد سطح آمادگی فنی خود ، یکپارچه سازی جدید سیستم های خودمختار امن و ایمن مورد استفاده در هواپیماهای بدون سرنشین هوای پیشرفته هوایی (AAM) را توسعه دهد و برای صنعت آماده شود تا از این فناوری ها استفاده کند. این تیم قصد دارد با آزمایش پرواز چندین هواپیما ، این سیستم ها را تأیید کند.

تیم دریافت می کند 8 میلیون دلار بیش از چهار سال اعضای تیم شامل دانشگاه پوردو در وست لافایت ، ایندیانا؛ موسسه فناوری جورجیا در آتلانتا؛ علوم پرواز شفق در ماناساس ، ویرجینیا؛ شرکت فن آوری Alaka’i در هاپکینتون ، ماساچوست؛ سیستمهای هوایی عمومی اتمی در پویای ، کالیفرنیا؛ و شرکت نورثروپ گرومن در Linthicum ، مریلند.

دانشگاه ایالتی اوکلاهما

این تیم به دنبال راه هایی برای بهبود پیش بینی آب و هوا در زمان واقعی وزش باد کم سطح و تلاطم در محیط های روستایی و شهری با توجه به بهبود ایمنی برای سیستم های هواپیمای بدون سرنشین است که در عملیات AAM پرواز می کنند.

تیم دریافت می کند 5.2 میلیون دلار بیش از چهار سال اعضای تیم شامل این موارد هستند دانشگاه اوکلاهما در نورمن؛ دانشگاه نبراسکا لینکلن؛ دانشگاه کنتاکی در لکسینگتون؛ مرکز ملی تحقیقات جوی در ایران بولدر ، کلرادو؛ شرکت هوشیار هوشیار شرکت در شهر اوکلاهما؛ AirXOS ، بخشی از GE Aviation ، در بوستون؛ و Choctaw ملت اوکلاهما.

دانشگاه استنفورد

این تیم به دنبال توسعه ابزارهایی است که یادگیری ماشین را در سیستمهای خودمختار مورد استفاده هواپیماهای بدون سرنشینی AAM همانطور که انتظار می رود در زمان واقعی کار کنند ، و همچنین در صورت عدم استفاده از آنها ، روش های تشخیص و بازیابی خطا را بکار برد ، به خصوص در مواردی که شامل تاکسی ، فرود و … می شوند. اجتناب از برخورد

تیم دریافت می کند 8 میلیون دلار بیش از چهار سال اعضای تیم شامل این موارد هستند موسسه تکنولوژی ماساچوست که در کمبریج؛ جورجیا تکنیک که در آتلانتا؛ دانشگاه نیومکزیکو در آلبوکرک؛ دانشگاه همپتون که در همپتون ، ویرجینیا؛ دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی؛ آزمایشگاه MIT لینکلن در لکسینگتون ، ماساچوست؛ و مرکز تحقیقات فن آوری متحد شرکت در برکلی ، کالیفرنیا.

دانشگاه دلاور

این تیم با استفاده از یک روش تأمین کامپوزیت که قبلاً تحت برنامه آژانس پروژه تحقیقاتی پیشرفته دفاعی تهیه شده است ، توانایی تولید اجزای با کیفیت هوافضا را با نرخی قابل مقایسه با صنعت خودرو نشان می دهد.

این کار از یک هدف تحقیق ناسا برای یافتن راه هایی برای کمک به تولید کنندگان در افزایش میزان تولید سخت افزار با استفاده از مواد کامپوزیتی پشتیبانی می کند.

تیم دریافت می کند 5.9 میلیون دلار بیش از چهار سال اعضای تیم شامل این موارد هستند دانشگاه جنوبی و کالج A&M در باتون روژ ، لوئیزیانا؛ هواپیمایی شغلی در سانتا کروز ، کالیفرنیا؛ شرکت Spirit AeroSystems در ویچیتا ، کانزاس؛ کامپوزیت های ترموپلاستیک پیشرفته ساخت در Post Falls ، آیداهو؛ انجمن تولید کنندگان کامپوزیت آمریکا در آرلینگتون ، ویرجینیا؛ شرکت Arkema در پادشاه پروس ، پنسیلوانیا؛ و SGL Carbon در شارلوت ، کارولینای شمالی.

دانشگاه کارولینای جنوبی

این تیم به دنبال توسعه ابزار و فناوری برای کمک به درک بهتر و استفاده ایمن از نوار کامپوزیت ساخته شده از ترموپلاستیک در طراحی و ساخت قطعات خودروهای AAM است. دو بخش ساختاری معمولی برای یک وسیله نقلیه AAM – تیغه فن و اجزای پوسته airframe – برای نشان دادن این فناوری طراحی و ساخته می شوند.

تیم دریافت می کند 5.7 میلیون دلار بیش از چهار سال اعضای تیم شامل این موارد هستند دانشگاه می سی سی پی جنوبی در هتیسبورگ؛ دانشگاه ایالتی بویز که در بوز ، آیداهو؛ کالج بندیکت که در کلمبیا ، کارولینای جنوبی؛ شرکت بوئینگ در شیکاگو؛ هواپیمایی شغلی در سانتا کروز ، کالیفرنیا؛ کامپوزیت های پیشرفته Toray ایالات متحده آمریکا که در مورگان هیل ، کالیفرنیا؛ Ingersoll Machine Tools Inc. در راکفورد ، ایلینویز؛ هوشمند سازی در Xenia ، اوهایو؛ C. A. Litzler Co. Inc. در کلیولند؛ شرودینگر در شهر نیویورک؛ و کالینز هوافضا در ملبورن ، فلوریدا.

پیش بینی می شود دور چهارم درخواست ULI برای پیشنهادات به زودی اعلام شود. هم اکنون یک کارگاه مجازی آنلاین برای شرکت کنندگان علاقه مند در نظر گرفته شده است پنجشنبه 30 آوریل. اطلاعات بیشتر در این وب سایت ULI در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات هوانوردی ناسا ، بازدید کنید:

http://www.nasa.gov/aero

منبع ناسا

لینک های مربوطه

http://www.nasa.gov

پاسخی بگذارید