پرداختن به چالش های ساختاری صنعت

با این حال ، ایجاد یک پرونده تجاری از خودمختار ، همیشه ساده نیست. برخی OEM ها و Tier Ones در حال حاضر نشان می دهند که هیچ موردی برای استقلال سطح 3 وجود ندارد. دلیل این است که وقتی از 2 به 3 تغییر می کنیم ، پیچیدگی و هزینه های تکنولوژیکی پرش می شوند ، در حالی که ارزش افزوده فقط بصورت تدریجی افزایش می یابد. به همین ترتیب ، اکنون یک بحث جدی برای تمرکز بر روی سطح 2.5 وجود دارد ، اما سیستم و مسیر توسعه را طوری طراحی کنید که بتواند آماده سطح 4 باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انتشار سطوح مختلف استقلال در اتومبیل ها و روباتها ، به گزارش IDTechEx “اتومبیل های خودمختار و Robotaxis 2020-2040: بازیکنان ، فن آوری ها و پیش بینی بازار” مراجعه کنید.

به موازات آن ، شرکت ها اکنون سرانجام درک می کنند که دنیای تحرک مستقل با اتومبیل ها شروع نمی شود و به پایان نمی رسد ، و فرصت های بسیار نزدیک تر و ساده تری وجود دارد که غالباً توجیهی شفاف تر از تجارت را نشان می دهد. از آنجا که پلتفرم توسعه فناوری می تواند دارای بخش های مشترک قابل توجهی در همه بخش ها باشد ، پیگیری تحولات خاموش که فقط روی خودروها متمرکز است ، منطقی نخواهد بود.

یکی از چنین فرصتهای مهم در حمل و نقل مستقل است. در این مقاله ، تحلیلگران IDTechEx در مورد جنبه های مختلف حمل و نقل اتومبیل سازی مستقل ، به تشریح آخرین روند و تحولات ، بحث درباره چالش های باقی مانده و فرصت توسعه ، و ارائه چشم انداز و پیش بینی بازار دراز مدت پرداخته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این زمینه ، لطفاً به گزارش IDTechEx “روبات های موبایل ، وسایل نقلیه خودمختار و هواپیماهای بدون سرنشین در لجستیک ، انبارداری و تحویل 2020-2040” مراجعه کنید. این گزارش تجزیه و تحلیل مفصلی از فناوری ، بازارها و بازیکنان فعال در استفاده از تحرک مستقل در کل زنجیره ارزش لجستیک و تحویل ارائه می دهد. این شامل روبات های مستقل در کارخانه ها و مراکز تحقق ، وسایل نقلیه صنعتی مستقل مانند لیفتراک ، کامیون های مستقل و ون ها و غلاف های تحویل مایل آخرین ، روبات ها و هواپیماهای بدون سرنشین است.

نقاط درد ساختاری

صنعت حمل و نقل کامیون از نقاط درد چندانی رنج می برد که یکی از این موارد کمبود رانندگان طولانی مدت است. انجمن کامیون سازی آمریکا تخمین می زند که صنعت ایالات متحده به تنهایی در حال حاضر دچار کمبود است 60k رانندگان پیش بینی می شود این روند براساس روندهای فعلی افزایش یابد 160k واضح است که این به عنوان یک عامل محدود کننده در رشد مؤثر است.

بازار آدرس دهی نیز قابل توجه است. در ایالات متحده تخمین زده می شود که 1.9M افراد به عنوان رانندگان کامیون های سنگین و تراکتور کار می کنند. متوسط ​​حقوق حدود 41.3k $ / سال است. به این ترتیب ، مبلغی که هر سال فقط در آمریکا برای دستمزد رانندگان هزینه می شود ، است $ 78Bn. با گذشت زمان ، این مبلغ عظیم می تواند از دستمزدها به هزینه های فناوری و خدمات ارائه شده توسط توسعه دهندگان کامیون های مستقل منتقل شود.

بر خلاف مورد در اتومبیل های خودمختار خصوصی ، انگیزه تجاری روشنی وجود دارد. نمودار پای زیر تقسیم معمولی از هزینه عملیاتی یک کامیون را نشان می دهد. واضح است که رانندگان نسبت قابل توجهی ، یعنی 30٪ را نشان می دهند. علاوه بر این ، نکات اولیه وجود دارد که رانندگی خودمختار می تواند مصرف سوخت را بهینه کند ، به عنوان مثال ، 7-10، ، و همچنین باعث کاهش آسیب تایر می شود.

سرانجام ، مسئله ایمنی و بهره برداری از دارایی ها وجود دارد. در حال حاضر ، به منظور افزایش ایمنی ، ساعت رانندگی محدود شده است و این یک چالش اساسی است. براساس آمارهای G7 ، بزرگترین پلت فرم مدیریت تجاری وسیله نقلیه در چین، در هر 25 وسیله نقلیه لجستیکی در سال یک تصادف بزرگ در خودرو رخ می دهد. این باعث محدود شدن زمان دارایی می شود. امید است که رانندگی خودمختار بتواند ایمنی و به موقع دارایی را افزایش دهد.

تحرک خودمختار از این رو پتانسیل رسیدگی به بسیاری از نقاط واضح درد را دارد. بنابراین سوال اینجاست که فناوری و وضعیت تجاری چیست و استقرار بازار آینده به چه صورت است؟ در ادامه این مقاله به این سؤالات پاسخ داده می شود ، برای یادگیری جزئیات ، لطفاً به “روبات های موبایل ، وسایل نقلیه خودمختار و هواپیماهای بدون سرنشین در لجستیک ، انبارداری و تحویل 2020-2040 مراجعه کنید”.

شروع از بزرگراه ها

کامیون ها در حال حاضر به سطح بالاتری از عملکرد ADAS مجهز شده اند. به عنوان مثال ، دایملر اکنون 100٪ از کامیون های خود کنترل کروز را ارائه می دهد. وقتی صحبت از استقلال بالاتر می شود ، دو مسیر متفاوت طی می شود.

بنگاه های مختلف در حال توسعه فن آوری برای اولین بار در مستقل سازی رانندگی در بزرگراه ها هستند. بحث اینجاست که بزرگراه ها در مقایسه با رانندگی پر هرج و مرج شهری ، محیط های ساده تری نسبت به رانندگی دارند. جاده ها معمولاً طولانی و مستقیم هستند ، به خصوص در قسمت های بزرگ ایالات متحده. این مسئله چالش رانندگی خودمختار را آرام می کند. از طرف دیگر سرعت زیاد است و مسافت ترمز طولانی است ، به عنوان مثال. 100 متر. به همین ترتیب ، فناوری درک باید خیلی بیشتر از آنچه که در مورد اتومبیل ها اتفاق می افتد ، جلوتر باشد. این نیازهای اضافی را در فناوری مجموعه سنسورها (رادار ، لیدر ، دوربین ، و غیره) و همچنین نرم افزار قرار می دهد. این نیاز به احتمال زیاد منجر به انتخاب تکنولوژی های مختلف در مقایسه با اتومبیل ها خواهد شد. علاوه بر این ، سطح لرزش در کامیون های ICE ، که احتمالاً در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند ، شدیدتر است ، چالش های بیشتری را بر روی قابلیت اطمینان اجزای بلند مدت ایجاد می کند ، به خصوص اگر راه حل های غیر جامد مکانیکی مستقر شوند.

علاوه بر این ، این چالش وجود دارد که چه زمانی باید انجام شود که کامیون بخواهد وارد محیط شهری پر هرج و مرج شود. راه حل های مختلفی ارائه شده است ، از جمله اینکه انسان ها در مراکز تغییر در نزدیکی لبه های شهر مستقر می شوند. بحث اینجاست که با توجه به زمان سفر کوتاهتر در مایل های پایانی و اینکه احتمالاً تعداد بیشتری از رانندگان در دسترس هستند ، به رانندگان کمتری نیاز خواهید بود. به همین ترتیب ، این ترتیبات باز هم باعث کاهش بار حقوق و دستمزد و کاهش مشکلات کمبود راننده خواهد شد. Teleoperation احتمالاً در این مرحله نیز نقشی خواهد داشت.

انتخاب مدل تجاری نیز جالب است. برخی در حال توسعه این فناوری هستند و امیدوارند که آن را به عنوان یک وسیله نقلیه مستقل بفروشند. برخی دیگر پیشنهاد می کنند ناوگان ها را در یک مدل حمل و نقل به عنوان خدمات ارائه دهند و شاید 40- آنها را شارژ کنند.50 سنت در هر کیلومتر رانده می شود. در حالت دوم احتمالاً مانع پایین خرید و همچنین سریعتر شدن زمان به بازار و درآمد حاصل از آن خواهد شد. همچنین این فرصت را برای جمع آوری داده ها ، تکرار و بهبود طراحی به خصوص نرم افزار فراهم می کند. با این وجود ، برای جذب و حفظ هزینه و خطر کامیون های خودمختار روی کتب ارائه دهنده ، به بودجه کافی احتیاج دارد ، که می تواند یک چالش برای کسب و کار نوپا با هزینه های بالای توسعه باشد. مدل قبلی شبیه به مدل کلاسیک فروش اتومبیل خواهد بود. با این حال ، این یک مانع بزرگتر برای خرید خواهد بود ، زیرا بسیاری از اپراتورهای ناوگان کامیون منابع مالی خود را برای ارائه بهای هزینه های عملیاتی خود در نظر گرفته اند و به راحتی قادر نخواهند بود تا مبلغ کافی را برای پرداخت هزینه های بسیار بالاتر کامیون های خودمختار جمع کنند. این راه حل به احتمال زیاد در تأمین مالی ابتکاری ارائه شده توسط تولید کنندگان اصلی قرار دارد.

از نزدیک به خانه شروع می کنیم

روش دیگر شروع در محیط های بسیار محدود است. به عنوان مثال ، TuSimple پیشنهاد کرده است که در چین این است که در راه حل های خودمختار با سرعت کم برای تدارکات بندر متمرکز شده است. Einride همچنین در حمل و نقل کم سرعت بین یک انبار و ترمینال متمرکز شده است. نقشه راه این است که قبل از فارغ التحصیلی از فناوری به مناطق روستایی ، سپس بزرگراه و سپس نهایی شهری از حصار به محیط های اطراف (که قبلاً انجام شده است) بروید.

ایده اینجاست که عملکرد کم سرعت در یک محیط کنترل شده ، پیچیدگی تکنولوژیکی را کاهش می دهد ، بنابراین چالش های استقرار و زمان را کاهش می دهد. با این وجود فرصتی برای استقرار ناوگان فراهم خواهد شد که به نوبه خود امکان تصفیه مدل کسب و کار را فراهم می کند ، گزاره ارزشی را می توان با همکاری مشتری و در یک سناریوی واقعی نشان داد و نرم افزار پشته آن را تکرار و به روز کرد. نتایج بهتری

این شرایط امکان طراحی کامیون های واقعاً بدون راننده را از پایین به بالا فراهم کرده است. به همین ترتیب ، سطح استقلال زیاد است. در حال حاضر ، دستگاه های ضبط کننده از راه دور کامیون های بدون راننده را کنترل و کنترل می کنند. نکته کلیدی در ایجاد حساسیت تجاری این است که اندازه ناوگان نسبت به عملگر اندازه گیری شود تا آنجا که ممکن است ، به عنوان مثال. >> 10 این امر به نوآوری تکنولوژیکی ، به ویژه استقلال و ایمنی بهتر در سطح وسیله نقلیه نیاز دارد ، که این امر به شماره مداخلات مورد نیاز پایین تر توسط کارگزاران تبدیل می شود.

تصمیم به شروع از محیط های محدود سرعت کم اجازه می دهد تا مسافت محدود سفر داشته باشید. این به نوبه خود ، استقرار کامیون های کاملاً برقی را ممکن می کند. طراحی و کنترل آنها آسانتر است زیرا سیستم الکتریکی است. با توجه به تعداد قسمت های پایین و سیستم عامل های کشش مدولار به طور فزاینده ، به طراحی عوامل شکل جدید کمک می کند. با این وجود به برنامه ریزی بهتر مسیر برای استفاده بهینه از باتری و به حداقل رساندن زمان خرابی شارژ نیاز دارد. گرایش به برق در وسایل نقلیه تجاری سبک و همچنین کامیون های سنگین بسیار قابل توجه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روند ، لطفاً به گزارش IDTechEx “کامیون های برقی 2020-2030” مراجعه کنید.

چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت

نمودار زیر وضعیت فعلی و چشم انداز را نشان می دهد. امروز ، اندازه ناوگان انباشته هنوز اندک است. در اصل ، تهیه کنندگان و همچنین کاربران نهایی به طور مشترک یاد می گیرند. چندین پروژه وجود دارد که در سراسر جهان زندگی می کنند. برخی از شرکت ها اخیراً شکست خورده اند ، به عنوان مثال همانطور که انتظار می رفت استارسکی ، اما موارد جدید ، به ویژه در اروپا انتظار می رود که در آنجا شکاف وجود داشته باشد.

به طور کلی ، کشش بازار برای رانندگی خودمختار وجود دارد. در این حالت تحقق عمدتاً محدود به فناوری است. این را نمی توان در مورد هر بخش که تحرک مستقل به دنبال نفوذ است گفت. در برخی موارد ، این فناوری است که به دنبال مشکل است.

IDTechEx ارزیابی می کند که بازار تا سال 2024 در مرحله یادگیری باقی خواهد ماند. در این مدت اندازه ناوگان انباشته مطمئناً افزایش می یابد ، اما شخصیت بازار یکی از استقرار و یادگیری اولیه خواهد بود. استقلال سطح 4 در شرایط خاص بزرگراه ها و کامیون های کم سرعت بدون راننده teleoperated یا telemonitored در محیط های محدود ، احتمالاً از سال 2024 شروع می شود. سطح واقعی 5 طول خواهد کشید. در حال حاضر شرکت تحقیقاتی تخمین می زند که این امر به تحقق بیش از یک دهه زمان نیاز دارد. در این زمان ، سطح 4 (یا کامیون های بدون راننده از راه دور) نیز تأثیر قابل توجهی خواهد داشت ، و نمایانگر بیش از 20٪ از فروش سالانه کامیون ها است.

در پایان ، این یک انتقال عظیم است که حتی در شرایط فعلی چالش های جریان نقدی در صنعت خودرو نیز نمی توان از آن صرف نظر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به گزارش “کامیون های برقی 2020-2030” مراجعه کنید که به تجزیه و تحلیل فن آوری ها ، بازیکنان و بازارها می پردازد. این شامل پیش بینی های بازار بلند مدت (20 ساله) است که تعداد واحدها را براساس سطح خودمختاری و درآمدهای مورد انتظار ارزیابی می کند. مدل های هزینه براساس اجزا و هزینه های نرم افزار تقسیم می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات مربوط به وسایل نقلیه الکتریکی موجود از IDTechEx به www.IDTechEx.com/research/EV یا برای ارتباط با دیگران در این موضوع ، رویدادهای IDTechEx میزبان: وسایل نقلیه برقی – همه چیز در حال تغییر است ، 18-19 نوامبر 2020، سانتاکلارا، ایالات متحده آمریکا www.IDTechEx.com/EVUSA.

IDTechEx تصمیمات استراتژیک تجارت خود را از طریق محصولات تحقیقاتی ، مشاوره و رویدادهای خود راهنمایی می کند و به شما در سودآوری از فن آوری های نوظهور کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق و مشاوره IDTechEx ، با ما تماس بگیرید [email protected] یا به www.IDTechEx.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:

جسیکا ابینری
هماهنگ کننده بازاریابی
[email protected]
+ 44- (0) -1223-812300

SOURCE IDTechEx

پاسخی بگذارید