پیامی از اسکار مونوز و اسکات کربی

شیکاگو، 15 آوریل 2020 / PRNewswire / – اسکار مونوز ، مدیر اجرایی و جی. اسکات کربیرئیس جمهور ، امروز پیام زیر را به نزدیک به 100،000 کارمند هواپیمایی یونایتد (NASDAQ: UAL) ارسال کرد:

به خانواده متحد ما:

ما امیدواریم که همه با شما و خانواده تان خوب باشد. دو هفته پیش ، ما میزبان یک شهرک شهر مجازی بودیم و فرصتی ارزشمند برای ما بود که بتوانیم با همه شما ارتباط برقرار کنیم. و ما واقعاً از پاسخ خوشحال شدیم ، بیش از 50،000 از شما به صورت زنده تنظیم کردید یا پخش را به صورت تقاضا مشاهده کردید.

در شهر ، ما در مورد تأثیر تماسها و نامه های شما به کنگره صحبت کردیم زیرا آنها درمورد پشتیبانی مالی برای صنعت هواپیمایی بحث داشتند. واشنگتن شما را با صدای بلند و واضح شنیدید ، با تصویب قوانین اساسی که مجموعاً خطوط هوایی تجاری را در اختیار شما قرار خواهد داد 50 میلیارد دلار ارزش کمک هزینه و وام ما از همکاری دو جانبه ای که توسط رهبران کنگره و دولت به نمایش گذاشته شده ، سپاسگزاریم و از نقشی اساسی که شما ایفا کردید قدردانی می کنیم. هزاران نامه و پیام که شما ارسال کرده اید ، روح خانواده ی متحد ما را به خود جلب می کند و خدمات ما به مشتریان و جوامع ما معنی می دهد ، همه تفاوت ها را در جهان رقم زده است. ما بیش از هر زمان دیگری به آن روح نیاز خواهیم داشت ، زیرا دیدگاه های خود را در بقیه سال 2020 و بعد از آن قرار می دهیم.

چالشی که برای یونایتد پیش رو است بزرگتر از آن است که در تاریخ افتخار 94 ساله خود با آن روبرو شویم. ما متعهد هستیم که درمورد تصمیماتی که پیش روی شما قرار دارد و چه تأثیری در تجارت ما و شما ، زن و مرد شرکت هواپیمایی یونایتد خواهد داشت ، تا حد امکان مستقیم و شفاف باشید.

بیایید با نزدیک مدت شروع کنیم. اکنون انتظار داریم که یونایتد تقریباً دریافت کند 5 میلیارد دلار از طریق دولت فدرال از طریق برنامه پشتیبانی حقوق و دستمزد تحت قانون CARES – برای محافظت از چک های کارمندان یونایتد ما استفاده می شود. این پشتیبانی دولت است نمی کند هزینه کل حقوق و دستمزد ما را بپوشانید ، اما ما این قول را می دهیم که پیش از این هیچ گونه کار اجباری غیرقانونی یا کاهش نرخ دستمزد برای کارمندان ایالات متحده وجود نداشته باشد. 30 سپتامبر. و ، حقوق و دستمزد فقط 30 درصد از کل هزینه های ما را نشان می دهد. هزینه های عملیاتی و غیرحضوری ثابت مانند اجاره فرودگاه ، تجهیزات و زیرساخت ها قابل توجه است و از بین نمی رود. به همین دلیل است که ما در کاهش برنامه خود ، کاهش هزینه های سرمایه ، کاهش کار خود با فروشندگان و مشاوران و کاهش حقوق های اجرایی به نصف ، بسیار تهاجمی بوده ایم.

ما در حال برنامه ریزی برای کاهش هزینه ها هستیم. این آخر هفته ، ما یک برنامه جدید را بارگذاری خواهیم کرد که ظرفیت ما را به حدود 10 درصد از آنچه در ماه می در آغاز سال جاری برنامه ریزی شده بود ، کاهش می دهیم. ما انتظار داریم که طی چند هفته آینده کاهشهای مشابه برنامه ژوئن را اعلام کنیم. ما اکنون اساساً دوباره برنامه ریزی کرده ایم تا ضمن رعایت قانون CARES و حفظ ارتباط بین تقریباً تمام مقصدهای داخلی ، شبکه خود را 90 درصد کاهش دهیم. و این کاهش برنامه های ماه مه و ژوئن از نظر کل ساعات کار عواقب مستقیمی برای کارمندان خط مقدم ما خواهد داشت. این گروه های کاری می توانند انتظار داشته باشند که بزودی جزئیات بیشتری از رهبران خود بشنوند.

هرچه انعطاف پذیری بیشتری از منظر حقوق و دستمزد داشته باشیم ، بهتر خواهیم بود. بنابراین ، همه گروه های کاری می توانند انتظار داشته باشند که در چند هفته آینده شاهد تأکید بر گزینه های کاهش هزینه حقوق و دستمزد از جمله پیشنهادهای جدید مرخصی داوطلبانه و برنامه های جدایی داوطلبانه باشند. برای کسانی که واجد شرایط هستند ، لطفاً برای روزهای داوطلبانه COLA و ANP ثبت نام کنید. ما از بیش از 20،000 کارمند که قبلاً ثبت نام کرده اند سپاسگزاریم. ایثار شما برای آینده شرکت ما بسیار قابل تقدیر و مهم است.

این تغییرات برنامه منعکس کننده واقعیت واضح وضعیت ما است – و متأسفانه ، این چیزی است که حتی قانونگذاری به اندازه قانون CARES نمی تواند آن را اصلاح کند. تقاضای سفر در اصل صفر است و هیچ نشانه ای از پیشرفت در کوتاه مدت را نشان نمی دهد. برای کمک به درک اینکه چند نفر در این محیط پرواز می کنند ، کمتر از 200000 نفر طی دو هفته اول فروردین ماه امسال با ما پرواز کردند ، در حالی که در مقایسه با بیش از 6 میلیون در همان زمان در سال 2019 ، افت 97 درصدی داشته است. و ما انتظار داریم که در طول کل ماه ماه اردیبهشت ، تعداد کمتری از مردم پرواز کند مه 2019.

تأثیر اقتصادی شدید این بحران به معنای آن است که حتی وقتی تقاضای سفر شروع به عقب کند ، به احتمال زیاد به سرعت عقب نمی افتد. ما اعتقاد داریم که نگرانی های مربوط به سلامتی در مورد COVID-19 به احتمال زیاد کاهش می یابد ، این بدان معناست که حتی وقتی اقدامات از راه دور اجتماعی آرام شود و مشاغل و مدارس شروع به بازگشایی کنند ، زندگی لزوماً به حالت عادی باز نمی گردد. به عنوان مثال ، انتظار نمی رود همه ایالت ها و شهرها همزمان باز شوند. برخی از محدودیت های سفر بین المللی همچنان برقرار است. برنامه ریزان جلسات و اپراتورهای تور تمام تلاش خود را می کنند تا افرادی که به دنبال جلوگیری از ازدحام جمعیت زیاد هستند را در خود جای دهد. بنابراین ، در حالی که ما هنوز تغییرات مربوط به برنامه خود را برای ماه ژوئیه و آگوست نهایی نکرده ایم ، انتظار داریم تقاضا برای باقی مانده سال 2020 و احتمالاً برای سال آینده سرکوب شود.

بنابراین ، بگذارید به جایی که آغاز شد پایان دهیم ، بودجه دولتی که انتظار داریم به زودی دریافت شود ، در کوتاه مدت مفید است زیرا ما می توانیم از کارمندان خود در ایالات متحده در برابر خزانه های غیرمجاز و کاهش نرخ دستمزد تا پایان ماه سپتامبر محافظت کنیم. اما چشم انداز اقتصادی چالش برانگیز به این معناست که تصمیم داریم تصمیم گیری های سختی را در پیش بگیریم ، زیرا برای هواپیمایی ما و نیروی کار کلی ما برنامه ریزی شده اند ، تا امروز از اوایل شروع ، کوچکتر از آنچه امروز است ، انجام شود. اول اکتبر.

در طول این بحران ، ما صمیمانه و صمیمی با شما بوده ایم. و امروز فرقی نمی کند. ما از مشارکت و گفتگوی آزاد با همه شما قدردانی می کنیم زیرا با این وضعیت خارق العاده روبرو هستیم که تأثیر بی سابقه ای بر خانواده ها و شرکت ما داشته است. ما قول می دهیم که در هفته ها و ماه های آینده همچنان در ارتباط نزدیک – و تا حد امکان شفاف خواهیم بود.

ایمن بمان سالم ماندن. و لطفا به مراقبت های خوب از مشتریان و یکدیگر ادامه دهید. به خاطر شماست که ما به خاطر متحد بودن با هم افتخار می کنیم.

اسکار و اسکات

درباره یونایتد

هدف مشترک یونایتد “اتصال مردم است. متحد جهان” است. ما بیش از هر زمان دیگری بر روی تعهد خود به مشتریان از طریق یک سری از نوآوری ها و پیشرفت های طراحی شده برای کمک به ایجاد یک تجربه عالی متمرکز شده ایم: هر مشتری. هر پرواز. هر روز. با هم ، یونایتد و یونایتد اکسپرس تقریباً 4،900 پرواز در روز به 362 فرودگاه در شش قاره جهان انجام می دهند. در سال 2019 ، یونایتد و یونایتد اکسپرس بیش از 1.7 میلیون پرواز با حمل بیش از 162 میلیون مشتری انجام دادند. یونایتد مفتخر است که جامع ترین شبکه مسیری جهان ، از جمله مراکز سرزمین اصلی ایالات متحده را در اختیار دارد شیکاگو، دنور، هیوستون، لس آنجلس، نیویورک/Newark، سانفرانسیسکو و واشنگتن، D.C. یونایتد 791 هواپیمای خط اصلی را اداره می کند و شرکای هواپیمایی یونایتد اکسپرس 581 هواپیمای منطقه ای را اداره می کنند. یونایتد یکی از بنیانگذاران است اتحاد ستاره، که از طریق 26 شرکت هواپیمایی به 195 کشور خدمات ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به سایت un.com بازدید کنید ، در توییتر و اینستاگرامUnited دنبال کنید یا در فیس بوک متصل شوید. سهام مشترک والدین یونایتد ، یونایتد ایرلاینز هلدینگ ، شرکت ، با نماد “UAL” در Nasdaq معامله می شود.

بیانیه بندر ایمن تحت قانون اصلاح دادرسی اوراق بهادار خصوصی مصوب 1995: اظهارات خاص در این نسخه آینده نگرانه است و بنابراین منعکس کننده انتظارات و اعتقادات فعلی شرکت با توجه به برخی از وقایع جاری و آینده و عملکرد اقتصادی و عملیاتی پیش بینی شده است. چنین اظهارات آینده نگر ، در معرض خطرات و ابهامات بسیاری در رابطه با عملکرد شرکت و محیط کسب و کار است که ممکن است باعث شود نتایج واقعی از نظر مادی از هر نتیجه آینده که در چنین اظهارات آینده نگر بیان شده یا متفاوت باشد ، متفاوت باشد. کلماتی مانند “انتظار” ، “اراده” ، “برنامه” ، “پیش بینی” ، “نشان می دهد” ، “باقی می ماند” ، “اعتقاد دارد” ، “تخمین ها” ، “پیش بینی” ، “هدایت” ، “چشم انداز” ، “اهداف” ، “” اهداف “و عبارات مشابه برای شناسایی عبارات آینده نگر هستند. علاوه بر این ، بیانیه های آینده نگر شامل جمله هایی هستند که فقط به واقعیت های تاریخی مربوط نمی شوند ، مانند جمله هایی که عدم قطعیت ها یا گرایش ها را مشخص می کنند ، درباره اثرات احتمالی آینده روندها یا عدم قطعیت های شناخته شده فعلی بحث می کنند ، یا اینکه نشان می دهد اثرات بعدی روندهای شناخته شده یا عدم قطعیت هاست. قابل پیش بینی ، تضمین یا اطمینان نیست. کلیه اظهارات پیش بینی شده در این نسخه براساس اطلاعات موجود در اختیار شرکت در تاریخ انتشار این نسخه است. شرکت هیچگونه تعهدی برای به روزرسانی عمومی یا تجدید نظر در مورد هرگونه اظهارنامه آینده نگرانه ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده ، تغییر شرایط یا موارد دیگر ، به جز آنچه در قانون قابل اجرا پیش بینی شده است ، ندارد.

نتایج واقعی شرکت می تواند با توجه به عوامل متعددی از جمله ، بدون محدودیت ، موارد زیر را از لحاظ معناداری متفاوت کند: توانایی شرکت در اجرای برنامه عملیاتی استراتژیک خود ، از جمله ابتکارهای رشد ، ایجاد درآمد و کنترل هزینه ها. شرایط عمومی اقتصادی (از جمله نرخ بهره ، نرخ ارز خارجی ، شرایط سرمایه گذاری یا اعتبار در بازار ، قیمت خام ، هزینه سوخت هواپیما و ظرفیت پالایش انرژی در بازارهای مربوطه). خطرات انجام تجارت در سطح جهان ، از جمله بی ثباتی و تحولات سیاسی که ممکن است بر عملکرد آن در برخی کشورها تأثیر بگذارد. تقاضای سفر و تأثیر شرایط اقتصادی و سیاسی جهانی بر الگوهای سفر مشتری؛ تصمیمات ظرفیت شرکت و تصمیمات ظرفیت رقبا ، فشارهای رقابتی بر قیمت گذاری و تقاضا؛ تغییرات در قیمت سوخت هواپیما. اختلال در تأمین سوخت هواپیما شرکت؛ اگر شرکت تصمیم به انجام چنین کاری داشته باشد ، توانایی شرکت در مقرون به صرفه در برابر افزایش قیمت سوخت هواپیما ، محافظت می کند. اثرات هر گونه خرابی در فن آوری ، امنیت سایبری یا نقض قابل توجه داده ها. اختلال در خدمات ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث؛ اعتبار احتمالی و یا تأثیرات دیگر در اثر حوادث جانبی که مربوط به هواپیما یا عملیات شرکت باشد ، هواپیما یا عملیات حاملان منطقه ای یا شرکای مشترک آن با کد یا هواپیما یا عملیات شرکت هواپیمایی دیگر. توانایی شرکت در جذب و حفظ مشتری؛ اثرات حملات تروریستی ، خصومت های بین المللی یا سایر رویدادهای امنیتی یا ترس از وقوع چنین حوادث. فرود اجباری هواپیماها در ناوگان شرکت؛ اختلال در شبکه منطقه ای شرکت؛ تأثیر اقدامات نظارتی ، تحقیقاتی و قانونی و خطرات مربوط به انطباق قانونی. موفقیت سرمایه گذاری های شرکت در سایر شرکت های هواپیمایی از جمله در سایر نقاط جهان؛ ادغام صنعت یا تغییر در اتحادهای هواپیمایی. توانایی سایر شرکت های هواپیمایی که شرکت با آنها اتحاد یا مشارکت دارد برای ارائه خدمات در نظر گرفته شده توسط مقررات مربوطه با چنین شرکت هایی. هزینه های مربوط به هرگونه تغییر یا خاتمه سفارشات هواپیما شرکت؛ اختلال در دسترس بودن هواپیما ، قطعات یا پشتیبانی از تأمین کنندگان آن. توانایی شرکت برای حفظ روابط رضایت بخش کار و نتایج حاصل از هرگونه روند توافق نامه چانه زنی جمعی با گروه های اتحادیه خود. هرگونه اختلال در عملیات به دلیل هرگونه اقدام احتمالی توسط گروه های کاری شرکت؛ هزینه های نیروی کار؛ شیوع موجود کروناویروس و شیوع هر بیماری دیگر یا تهدید بهداشت عمومی مشابه که بر تقاضای مسافرت یا رفتار سفر تأثیر می گذارد. تأثیر هرگونه تغییر مدیریت وقفه های طولانی و یا اختلال در سرویس در فرودگاه های اصلی که شرکت در آن فعالیت می کند طولانی است. مقررات ، مقررات و سایر اقدامات قانونی ایالات متحده یا دولت خارجی (از جمله توافق نامه آسمان باز ، مقررات زیست محیطی و.) انگلستان خروج از اتحادیه اروپا)؛ فصلی بودن صنعت هواپیمایی؛ شرایط آب و هوایی؛ هزینه ها و در دسترس بودن هواپیمایی و سایر بیمه ها؛ هزینه ها و در دسترس بودن بودجه؛ توانایی شرکت برای حفظ نقدینگی کافی؛ توانایی شرکت در رعایت شرایط ترتیبات مختلف تأمین مالی توانایی شرکت در تحقق ارزش کامل دارایی های نامشهود و دارایی های طولانی مدت آن. هرگونه تأثیر بر اعتبار شرکت یا تصویر برند و سایر خطرات و ابهامات مندرج در قسمت اول ، مورد 1A. ، “عوامل خطر” از گزارش سالانه شرکت در فرم 10-K برای سال مالی به پایان رسید 31 دسامبر 2019 و همچنین سایر خطرات و ابهامات موجود در گزارشهایی که به SEC ارسال می کند ، گاه به گاه ارائه می شود.

SOURCE Airlines هواپیمایی

پاسخی بگذارید