چشم انداز بازار پیک و پیام رسانان ، 2020-2023

DUBLIN، 17 آوریل 2020 / PRNewswire / – گزارش “فرصت ها و راهبردهای بازار جهانی پیک ها و پیام رسان ها تا سال 2023” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش بازار جهانی پیک ها و پیام رسان ها را توصیف و ارزیابی می کند. این دوره دو دوره چهار ساله ، سال 2015 تا 2019 را شامل می شود ، دوره تاریخی و 2019 را تا سال 2023 ، دوره پیش بینی شده است.

در میان شیوع بی سابقه ای تاج ویروس ، دولتها در سرتاسر جهان به مردم توصیه می كنند كه در داخل خانه بمانند و مسافت اجتماعی را انجام دهند تا از شیوع این بیماری جلوگیری كنند. این فرصتهای رشد بالقوه کوتاه مدت برای صنعت را افزایش داده است. با این حال ، با توجه به ماهیت بسیار مسری ویروس ، شرکت های پیک و پیام رسان ها مدل های تحویل “تماس صفر” را اتخاذ می کنند.

در این نوع زایمان ، فرد تحویل کالا کالا را در محل مشخص شده قرار می دهد و فاصله لازم را برای جلوگیری از شیوع بیماری حفظ می کند. علاوه بر این ، شرکت ها همچنین برای اطمینان از جلوگیری از شیوع بیماری ، پرداخت های دیجیتال را ترغیب می کنند. شرکت های پیک و پیام رسان ها برای اطمینان از ایمنی باید مدل های تحویل بدون تماس را اتخاذ کنند.

رشد در دوره تاریخی ناشی از افزایش تقاضای صنایع پزشکی و بهداشت ، افزایش تجارت الکترونیکی ، افزایش هزینه های مصرف کننده و رشد بازارهای نوظهور است. عواملی که تأثیر منفی بر رشد در دوره تاریخی داشتند افزایش قیمت نفت خام و دید محدود زنجیره تأمین بود.

پیشروی ، افزایش تجارت مرزی ، خدمات تحویل وعده های غذایی رستوران ها ، افزایش فعالیت تجاری ، خدمات تحویل مواد غذایی ، رشد اقتصادی ، کاهش هزینه لجستیکی ، کاهش قیمت نفت و همه گیری COVID باعث رشد اقتصادی خواهد شد. عاملی که می تواند مانع رشد بازار پیک ها و پیام رسان ها در آینده شود ، پذیرش تحویل داخلی است.

بازار پیک و پیام رسان ها براساس نوع خدمات به پیک های داخلی و پیک های بین المللی تقسیم می شود. بازار پیک داخلی بزرگترین بخش بازار پیک و پیام رسان ها بود که حساب های آن را تشکیل می داد 437.92 میلیارد دلار در سال 2019 ، بازار پیک بین المللی سریعترین رشد در CAGR با 11.5٪ پیش بینی می شود.

بازار پیک ها و پیام رسان ها نیز براساس نوع پوشش به پیام رسان های محلی و تحویل محلی و پیک ها و خدمات تحویل سریع تقسیم می شوند. بازار پیک و خدمات تحویل اکسپرس بزرگترین بخش بازار پیک و پیام رسان ها بود که حساب های آن را تشکیل می داد 507.5 میلیارد دلار یا 93.7٪ از کل در سال 2019. پیش بینی می شود که پیام رسان های محلی و بازار تحویل محلی سریعترین رشد در بخش CAGR با 14.9٪ باشد.

بازار پیک و پیام رسان ها بر اساس نوع کاربر نهایی به B2B ، B2C و سایرین تقسیم می شوند. بازار پیک استفاده نهایی B2B بزرگترین بخش بازار پیک و پیام رسان ها بود که حسابداری آن را تشکیل می داد 314.2 میلیارد دلار یا 58.0٪ از کل در سال 2019. انتظار می رود که بازار پیک استفاده نهایی B2C سریعترین رشد در بخش CAGR با 16.0٪ باشد.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار پیک ها و پیام رسان ها بود که 35.1٪ از بازار جهانی را در سال 2019 تشکیل می داد. آمریکای شمالی، اروپای غربی و سپس مناطق دیگر با پیشروی ، سریعترین مناطق در حال رشد در بازار پیک ها و پیام رسان ها خواهد بود آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه، که در آن رشد به ترتیب در CAGR 15.7 and و 9/13 درصد خواهد بود. این موارد در ادامه خواهد آمد آفریقا و اروپای شرقی، جایی که انتظار می رود بازارها در CAGR به ترتیب 13.7٪ و 13.0٪ رشد کنند.

بازار جهانی پیک ها و پیام رسان ها متمرکز است که تعداد کمی از بازیکنان بزرگ بر این بازار تسلط دارند. ده رقبای برتر بازار در سال 2018 حدود 45.6٪ از کل بازار را تشکیل داده اند. بازیکنان اصلی این بازار عبارتند از: United Parcel Service، Inc. ، شرکت FedEx ، خدمات پستی ایالات متحده ، گروه Deutsche PostDHL ، SF Holdings و دیگران.

بازار جهانی حمل و نقل عمومی ، که بازار پیک و پیام رسان ها یک بخش است ، تقریباً به ارزش تقریبی رسیده است 1،842.7 میلیارد دلار در سال 2019 ، با رشد 5.52٪ از سال 2015. پیش بینی می شود با نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) 8.38٪ رشد کند و به تقریباً برسد 2،542.6 میلیارد دلار تا سال 2023. بازار پیک ها و پیام رسان ها دومین بخش در بازار حمل و نقل عمومی جهانی بود که 29.4٪ از کل را در سال 2019 تشکیل می داد. فعالیت های حمل و نقل و پشتیبانی گشت و گذار برای بازار حمل و نقل بزرگترین بخش از بازار حمل و نقل عمومی بود. 59.3٪ از کل 1،092.5 میلیارد دلار در سطح جهان و در دوره CAGR با 5.02 درصد درصد در دوره تاریخی رشد کرده است. پیش بینی می شود که بازار پیک ها و پیام رسان ها در CAGR با 11.09 درصد در دوره پیش بینی سریعترین رشد کنند.

بهترین فرصت های موجود در بازار پیک ها و پیام رسان های جهانی که براساس نوع تقسیم می شود ، در بخش پیک های داخلی ایجاد خواهد شد 226.8 میلیارد دلار فروش سالانه جهانی تا سال 2023. بهترین فرصت ها در بازار پیک جهانی و پیام رسان ها که بر اساس نوع پوشش تقسیم می شود در پیک ها و بخش خدمات تحویل سریع ارائه می شود که بدست می آید. 258.10 میلیارد دلار فروش سالانه جهانی تا سال 2023. بهترین فرصت ها در بازار پیک جهانی و پیام رسان ها که توسط کاربر نهایی تقسیم می شود در بخش B2C حاصل می شود که بدست می آید. 161.35 میلیارد دلار فروش سالانه جهانی تا سال 2023

اندازه بازار پیک ها و پیام رسان ها بیشترین بهره را می برد چین در 83.9 میلیارد دلار.

استراتژی های مبتنی بر روند بازار برای پیک ها و پیام رسان های بازار شامل ارائه خدمات تحویل بسته به صورت تقاضای کارآمد و قابل اعتماد به مشتریان ، سرمایه گذاری در پایانه های بسته خودکار برای کاهش هزینه های عملیاتی ، طراحی مجدد خدمات به اهرم فرصت ها و رقابتی ماندن در B2C بازار خدمات تحویل ، ارائه راه حل های سفارشی برای شرکت های تجارت الکترونیکی برای افزایش درآمد و اتخاذ هواپیماهای بدون سرنشین در فرایند تحویل آنها برای صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و نقل.

استراتژی های تصویب شده توسط بازیکن در صنعت پیک و پیام رسان ها شامل توسعه مشارکت و همکاری های استراتژیک برای بهبود عملیات ، تقویت پیشنهادات تجاری و خدماتی از طریق خرید و سرمایه گذاری برای توسعه فناوری برای ارائه خدمات بهتر می باشد.

برای استفاده از فرصت ها ، ناشر به شرکت های پیک و پیام رسان توصیه می کند تا با شرکت های بهداشتی ، غذایی و آشامیدنی و تجارت الکترونیکی همکاری کنند. پیک و پیام رسان باید از جدیدترین فناوریها استفاده کنند و دید زنجیره تأمین را افزایش داده و بر تحویل بدون تماس متمرکز شوند.

شرکتها ذکر کردند

  • ACE (اکسپرس پیک آفریقا)
  • پیک و لجستیک پیشرفته با مسئولیت محدود
  • پیک Aerospeed
  • آرامکس
  • شرکت پستی استرالیا
  • حمل و نقل آوانتیا
  • بهترین شرکت
  • Blue Dart Express Limited
  • شرکت پست کانادا
  • ChronoExpress
  • CitySprint
  • Correios
  • CORREOS
  • CourierPlus نیجریه
  • چک چک (esk pota)
  • سپیده بال
  • دویچه پست گروه DHL
  • DHL
  • DHL International (نیجریه) آموزشی ویبولیتین
  • DPD RUS JSC
  • DPDgroup
  • DTDC Express Limited
  • Eagle Express Limited
  • گروه پست امارات
  • انویالیا
  • Fargo Courier Ltd
  • فدرال اکسپرس بحرین
  • شرکت FedEx
  • FedEx Express
  • اسرائیل پست شرکت
  • شرکت ژاپن پست ، آموزشی ویبولیتین
  • مامبو اکسپرس پیک با مسئولیت محدود
  • پیام رسان
  • Parcelforce
  • کلاهبرداری
  • Poczta Polska
  • شرکت Purolator
  • روسی پست ال جی
  • Safexpress Pvt. آموزشی ویبولیتین
  • شرکت ساگاوا اکسپرس ، آموزشی ویبولیتین
  • سعودی پست
  • Servicio Continental de Mensajeria SA de CV
  • شرکت شنتونگ اکسپرس ، آموزشی ویبولیتین
  • Skynet World Express Express
  • خدمات پیک TNT
  • Toll Holdings Limited
  • پیک Transworld
  • سرویس پارسل متحد
  • United Parcel Service Nigeria Ltd.
  • خدمات پیک UPS
  • شرکت حمل و نقل یاماتو ، آموزشی ویبولیتین
  • خدمات حمل و نقل یکپارچه حمل و نقل ZIM با مسئولیت محدود
  • ZTO Express

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/p0cebn مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

پاسخی بگذارید