Hellobike Yunqi ، دوچرخه الکترونیکی نسل بعدی را راه اندازی کرد تا راه حل ایمن تر و کارآمد تر حمل و نقل شهری را برای کمک به شهروندان برای حفظ فاصله اجتماعی فراهم کند.

مانند چین شاهد کاهش چشمگیر در تعداد موارد تازه تأیید شده COVID-19 بوده ایم ، بسیاری از شهرها از بن بست خارج می شوند. در حالی که مردم برای حفظ فاصله فیزیکی بی خطر برای جلوگیری از تجدید حیات ویروس ، به سمت خدمات تحرک اشتراکی روی می آورند ، دوچرخه E تبدیل به یک روش محبوب حمل و نقل در بین شهرها می شود. براساس داده های Hellobike ، تعداد موتورسواران دوچرخه الکترونیکی موجود در آن است ووهان نسبت به روز قبل از پلمپ شدن این شهر ، پرش ده برابر را تجربه کرده است 23 ژانویه.

دوچرخه الکترونیکی Yunqi به عنوان اولین دوچرخه الکترونیکی که دارای سرویس ناوبری Beidou ، یکی از سیستم های هدایت ماهواره ای در جهان است ، مجهز به چیپست رده بالایی است که پیمایش و موقعیت یابی دقیقی را ارائه می دهد. Hellobike با بهره گیری از طیف گسترده ای از فن آوری های پیشرو از جمله Beidou ، GPS و Wi-Fi در سطح کشور ، به طور قابل توجهی عملکرد و راندمان نگهداری را بهبود بخشیده است و به کارکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از نقشه های دیجیتال ، دوچرخه های الکترونیکی آسیب دیده را به سرعت مشخص کنند. با بهینه سازی سیستم ، دوچرخه الکترونیکی Yunqi بطور خودکار عملکرد قفل قفل را هنگامی که میزان باتری زیر 30٪ باشد ، غیرفعال می کند ، که این امر خطر نقص عملکرد خرابکاری را کاهش می دهد.

با پذیرش خدمات تحرک اشتراکی ، چالش های پیش رو در پیش است

خدمات متحرک متحرک در سالهای گذشته قارچ خورده است چین با دوچرخه اشتراك و دوچرخه الكترونيك شروع به كسب جايگاه قدرتمندي در 3 و 4 مي شود لایه چینی شهر دوچرخه های اشتراکی از شهروندانی که باید سفرهای کوتاه مدت داشته باشند ، از 3 – 8 کیلومتر سود برد. ارزان و کارآمد ، دوچرخه مشترک E طراحی شده است برای کمک به سواران بهتر مسئولیت رسیدگی به مسافت بسیار طولانی تر. از هم اکنون ، نزدیک به 1 میلیارد نفر از شهروندان چینی روزانه با دوچرخه سفر می کنند ، 700 میلیون از آن با دوچرخه الکترونیکی ساخته شده است.

“حالت های مشترک سفر ، همراه با پیشرفت تکنولوژی و سیستم عامل های آنلاین ، عادات مسافرتی را دوباره تغییر داده اند چین. لی کایزوو ، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره Hellobike از Hellobike گفت: “دوچرخه مشترک به راحتی ترافیک را کاهش می دهد و فشار حمل و نقل عمومی را تحت فشار قرار می دهد ، و روش مناسبی را برای کاربران فراهم می کند تا از ایستگاه های مترو به دفاتر خود برسند.”

لی کایزو گفت: “با این وجود ، مشاغل مشترک دوچرخه الکترونیکی هنوز با مشکلات نگهداری دوچرخه ، پارکینگ محدود روبرو هستند. تعویض کارآمد باتری برای ارائه دهندگان دوچرخه الکترونیکی یک چالش است.”

Hellobike با داشتن فناوریهای پیشرو ، قصد دارد آینده دوچرخه الکترونیکی را شکل دهد

برای ارائه یک تجربه سواری بهتر ، غلبه بر موانع فناوری مهم است. مهمترین آنها باتری است. در ماه آوریل ، NingdeZhixiang ، سرمایه گذاری مشترک Hellobike با CATL و مورچه مالی تأسیس شد ، 28.3 میلیون دلار (200 میلیون RMBدر بودجه Zhonhen ، ارائه دهنده راه حل لوازم الکترونیکی برق ، که برای تولید باتری دوچرخه الکترونیکی نسل بعدی استفاده خواهد شد.

سالهاست که Hellobike پیشگام فن آوری های باتری دوچرخه الکترونیکی با باتری CATL ، تولید کننده پیشرو در باتری وسایل نقلیه است. سرمایه گذاری مشترک Hellobike با CATL و Ant Financial NingdeZhixiang همچنین همکاری خود را با Zhonhen در توسعه ایستگاه تعویض باتری با هدف فراهم آوردن کاربران دوچرخه الکترونیکی با یک راه سریعتر و ارزان تر برای جایگزینی باتری های مسطح یا معیوب بیشتر گسترش داده است. برو

وی ادامه داد: “در مواجهه با چالش های صنعت ، ما در تلاش هستیم تا فناوری های دوچرخه الکترونیکی را بدست آوریم ، مدل های جدید ، باتری های بهتر و ویژگی های هوشمندانه تر را برای آینده تحرک اشتراکی به وجود آوریم. در Hellobike ، ما همچنان به ترسیم رسالت خود می پردازیم تا از این طریق بهره مند شویم. لی کایزو اضافه کرد: شهر و به جوامع ما امکان حمل و نقل کارآمد و سازگار با محیط زیست را بدهد.

منبع Hellobike

پاسخی بگذارید