InXpress پلت فرم حمل و نقل جهانی جدید در خانه را توسعه می دهد

اردن جنوبی ، یوتا، 20 آوریل 2020 / PRNewswire / – InXpress ، یک حق رای جهانی حمل و نقل و لجستیک حمل و نقل تجاری به تجارت ، یک بستر نرم افزاری داخلی ، Webship + را برای ارائه بهتر خدمات به 30،000 مشتری خود در سراسر جهان توسعه داده است. این شرکت با حمل و نقل هر هفت ثانیه ، نرم افزار بصری حمل و نقل جهانی خود را برای انعطاف پذیری کاربر و کنترل داخلی ایجاد کرده تا اصلاحات بعدی را انجام دهد.

در هنگام طراحی مجدد و ایجاد پورتال آنلاین آسان برای استفاده خود ، حق رای دادن در بازخورد مشتری و بینش حق رای دادن از شورای توسعه برند است. InXpress Webship + از ویژگی های کلیدی موجود را از نرم افزار قبلی خود مانند ابزار بارگذاری فله ، میزبانی کلاس AWS در سطح جهانی ، سیستم ردیابی چراغ راهنمایی و ادغام آسان با سیستم عامل های تجارت الکترونیکی برای صرفه جویی در وقت ، پول و دردسر ساخته است.

وی ادامه داد: این سیستم پیشرفته ، انعطاف پذیری بیشتری در سرعت ، رابط تمیز کننده و ویژگی های اضافی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که انجام امور تجاری با ما را برای مشتریان راحت تر می کند. پل ناتمدیر ارشد InXpress. “ما به مشاغل كوچك و متوسط ​​كمك می كنیم 4.6 میلیون بسته در سال در 14 كشور بفرستند و با افزایش حجم ، ما اطمینان داریم كه ظرفیت نرم افزار ما با مشتریان رشد می یابد.”

برخی از ویژگی های مشتری محور نات اشاره می کند دسترسی به تلفن همراه ، مقایسه دقیق نقل قول بر اساس داده های زمان واقعی ، فاکتورهای ساده و افزایش دسترسی به خدمات.

از زمان تأسیس آن ، InXpress فرهنگ مشتری مداری را ایجاد کرد و حق رای دادن افتخار می کنند تا تجربه کاربری تأثیرگذارتری را ارائه دهند. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، شرکت های کوچک و متوسط ​​به دید واقعی نیاز دارند ، به کاهش هزینه ها ، امکان حمل و نقل کارآمد و یک تماس محلی می پردازند که با دسترسی یک فروشگاه به مایل های اضافی به چندین گزینه حمل کننده ، مایل اضافی را طی می کنند.

وی گفت: “حق رای دادن به InXpress بر ارائه مشارکت واقعی با مشتریان خود ، به ویژه در مواقعی مانند این ، متمرکز است.” داستین هانسنمدیر ارشد اجرایی InXpress America. “با رایانه اختصاصی پیشرفته ما حق رای دادن و مشتریان ما نسبت به آنچه در دسترس است ، قیمت سریع نقل قول و امکان برقراری ارتباط سریع با یکدیگر و از بین بردن ناامیدی از یک عدد 1-800 پرتلاش است.

به عنوان یک تجارت اساسی ، SME ها در حال حاضر نیازهای واقعی دارند و فن آوری داخلی آن InXpress برای تطبیق با نیازهای مشتری است. InXpress متعهد به نوآوری مداوم برای بهتر و بهتر خدمت به مشتریان است.

درباره InXpress:
InXpress ، یک شرکت جهانی حق رای دادن به تجارت در صنعت حمل و نقل و لجستیک ، با داشتن شبکه ای بیش از 370 فرانشیز ، با استفاده از خدمات مشاوره ای و نرم افزاری نوآورانه ، راه حل های حمل و نقل زمان و هزینه بی نظیر را به SME ها ارائه می دهد. با توجه به ابعاد حق رای دادن و مشارکت آن با DHL و بیش از 50 شریک حامل قابل اعتماد دیگر ، فرانشیزهای InXpress می توانند تخفیف های بزرگ حمل و نقل را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه دهند. با آماده سازی خودکار حمل و نقل و مدیریت حساب یک به یک ، مشتریان InXpress با مراقبت و خدماتی که معمولاً برای شرکت های Fortune 1000 انجام می شود ، تحت مراقبت قرار می گیرند. خدمات اصلی شامل بسته های بین المللی کوچک ، بسته های کوچک داخلی و LTL (حمل و نقل) است. این شرکت در سال 1999 در انگلستان و هم اکنون در 14 کشور جهان فعالیت می کند. InXpress Americas در سال 2006 حق رای دادن را شروع کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرصت حق رای دادن و پتانسیل درآمد مجدد مجدد ، به https://inxpressfranchise.com/ مراجعه کنید.

SOURCE InXpress

لینک های مربوطه

https://inxpressfranchise.com

پاسخی بگذارید