آنچه Cruisers باید درباره بیمه سفر پس از COVID-19 بدانند ، توضیح داده شده توسط Squaremouth

ST پترزبورگ ، فلا.، 6 مه 2020 / PRNewswire / – خطوط کروز بزرگ اعلام کرده اند که قصد دارند به زودی قایقرانی را از سر بگیرند اول اوت. برای مسافرانی که قصد دارند یک سفر مسافرتی را پس از COVID-19 رزرو کنند ، سایت مقایسه بیمه سفر ، Squaremouth.com ، آنچه را که باید در مورد بیمه سفر بدانند را توضیح می دهد.

پوشش برای قراردادهای COVID-19 هنوز در دسترس است

مسافرانی که اکنون کروزها را رزرو می کنند و یا برنامه های سفر خود را نگه می دارند ، هنوز می توانند برای نگرانی های COVID-19 سیاستی را خریداری کنند ، با این حال ، پوشش محدود است و توسط ارائه دهنده آن متفاوت است.

همانطور که از 6 مه 2020، Squaremouth.com گزارش پنج ارائه دهنده بیمه مسافرتی را ارائه می دهد که اگر مسافر هنگام مسافرت با COVID-19 قرارداد بسته باشد ، پوشش ارائه می دهند. این خط مشی ها شامل پوشش تخلیه پزشکی و فوریت های پزشکی در صورتی که مسافر در هنگام مسافرت با این ویروس منعقد شود ، نیاز به مراقبت های پزشکی یا تخلیه پزشکی دارد.

همانطور که از 6 مه 2020، چهار ارائه دهنده بیمه مسافرتی در Squaremouth.com وجود دارد که شامل یک مسافرت با لغو سفر در صورتی که یک مسافر کروناویروس منعقد کند ، یا قرنطینه شده باشد ، و قادر به انجام برنامه ریزی برای سفر نیست.

به دلیل نمایش فیلم های کروز ، شبانه روزی قابل انکار نیست

پیش از این خطوط کروز مسافرت با مسافرانی که تب داشتند و یا اخیراً به مقصدی سفر کرده بودند ، ممنوع اعلام کردند که برای کوروی ویروس پرخطر است. هنگام بازگشت مسافرت ، ممکن است این آیین نامه ادامه یابد. اگر مسافر مجاز به مسافرت برای مسافرت خود نباشد زیرا تب دارد یا مریض است ، در صورت دریافت مستندات از پزشک ممکن است تحت پوشش قرار گیرد تا سفر خود را لغو کند. اما اگر مسافر از آنجا که به دلیل بازدید اخیر از پوشش لغو مقصد خطرناک پذیرش مسافرت است ، رد نشود.

لغو هر دلیلی بهترین گزینه برای وسایل نقلیه مسافرتی که نگرانی از لغو دارند

بسیاری از تأثیرات بی سابقه در سفر مربوط به COVID-19 تحت پوشش بیمه نامه های استاندارد ، مانند ممنوعیت سفر و بسته شدن مرزها نیست. بهترین گزینه لغو در این زمان عدم اطمینان در سفر ، لغو خط مشی برای هر دلیل است. این به روزرسانی اختیاری می تواند 75٪ هزینه سفر خود را به مسافران بازپرداخت کند و تنها گزینه ای است که به مسافران اجازه می دهد سفر خود را به هر دلیلی که تحت پوشش یک سیاست استاندارد قرار نگرفته باشد ، از جمله ممنوعیت سفر یا ترس از سفر به دلیل تاج مسافرت لغو کنند.

توجه به این نکته ضروری است که مسافرانی که برای هرگونه خط مشی دلیل لغو را خریداری می کنند ، باید 2-3 روز قبل از عزیمت خود را لغو کنند تا بازپرداخت شوند ، بنابراین یک لحظه آخر لغو مانند عدم پذیرش سوار شدن در بندر کروز ، لغو می شود. خیلی دیر.

اطلاعات بیمه نامه مسافرتی برای COVID-19

راهنمای سفر بیمه مسافرتی برای COVID-19 ایجاد شده است تا مسافران را در مورد گزینه های بیمه خود در طول همه گیر کرونویروس آگاه سازند.

مرکز رویدادهای کنونی Pandemic Coronavirus شامل پاسخ به سوالات متداول و بیانیه های موقعیت ارائه دهندگان است. این منابع هر روز با تحول وضعیت به روز می شوند.

درباره جوانان

مربیگری سیاست های بیمه مسافرتی را از هر ارائه دهنده اصلی بیمه سفر در کشور مقایسه می کند ایالات متحده. با استفاده از موتور مقایسه Squaremouth و بررسی مشتری های شخص ثالث ، مسافران می توانند تحقیق کنند سیاست های بیمه سفر را با هم مقایسه کنید. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت www.squaremouth.com.

کارشناس موضوعی موجود:
کسارا بارتو
[email protected]

منبع: Squaremouth

لینک های مربوطه

http://www.squaremouth.com