بازاریابی MRO Market در ژاپن ، S. کره و چین ، 2019

نیویورک، 6 مه 2020 / PRNewswire / – این مطالعه با هدف ارزیابی ناوگان هواپیماهای تجاری و هزینه های خدمات MRO در میان 3 کشور برتر شمال شرقی آسیا متشکل از چین، کره جنوبیو ژاپن در پایان سال 2019 به اندازه ناوگان هوایی ترکیبی نزدیک به 5000 هواپیما با افتخار همراه هستیم. این مطالعه بر روی مقایسه ناوگان و هزینه های MRO در میان این 3 N.E برتر تمرکز دارد. ملل آسیا علاوه بر این ، کشورهایی که از جت های باریک ، بدن گسترده و منطقه ای استفاده می کنند ، وارد الگوهای ناوگان می شوند. روند بازار و مناطق فرصت از نظر نوع ناوگان و مناطق خدماتی مربوط به MRO مانند Line ، Airframe ، Engine و Maintenance Component توسط انواع ناوگان کشوری و هواپیما بیان شده است. این سرویس تحقیقاتی در مورد تغییر دینامیک ناوگان تجاری در N.E. آسیا از جمله ضرورت های استراتژیک برای خطوط هوایی ، MRO ها و OEM ها در پس زمینه. روند در ناوگان هواپیماهای تجاری در N.E. آسیا؛ اندازه ناوگان هواپیماهای تجاری در N.E. آسیا توسط هواپیما OEM؛ اندازه ناوگان هواپیماهای تجاری در N.E. آسیا بر اساس طبقه بندی هواپیما ، نوع و مدل هواپیما بازار هواپیمایی تجاری به دلیل پیشرفت اقتصادی سالم ، افزایش جمعیت طبقه متوسط ​​و افزایش هزینه های مصرف کننده ، رشد سالانه سال بسیار خوبی را تجربه می کند که این امر به معنی رشد بهتر ترافیک مسافر است. با وجود قیمت پایین سوخت ، هواپیماهای قدیمی می توانند پرواز بیشتری داشته و از این طریق بازار MRO را مهار کنند. منطقه N.E آسیا تحویل های جدید بیشتری از A320 NEOs و Boeing B737 NGs را به عنوان مدل هواپیمای مورد نظر برای حامل های کم هزینه دریافت می کند. از این رو بسیاری از ارائه دهندگان خدمات MRO در ساخت توانایی های خود در هواپیماهای باریک متمرکز هستند. چین بیشترین اندازه ناوگان هواپیما را دارد و هزینه MRO همچنان بالاترین میزان در بین کشورهای منطقه است. با توجه به تعداد زیادی از نگهدارنده های نگهداری و وجود همکاری های بین المللی با OEM های جهانی ، قیمت های پیشنهادی آن از نظر قیمت کمتر در برابر رقبای خود و از مزیت ظرفیت اسکان ناوگان بزرگ است. هزینه MRO برای ژاپنهواپیماهای ثبت شده بالاتر از هواپیمای S. کره است ، اگرچه بسیار کوچکتر از چین. پیشرفت های مربوط به پذیرش فناوری باعث شده است کشور در ارائه کارهای تعمیر و نگهداری با کیفیت بالا ، رقابتی در برابر رقبای خود داشته باشد. این مطالعه همچنین به اندازه گیری های تجاری MRO بازار متمرکز شده است ، که بیشتر شامل روند فعالیت های MRO از N.E. منطقه آسیا ، هزینه MRO توسط سازنده هواپیما ، هزینه MRO توسط بخش های MRO و شاخص معیار MRO Country. علاوه بر این ، این مطالعه بحث مفصلی در مورد N.E. ارائه می دهد. چشم انداز بازار MRO تجاری آسیا شامل پروفایل شرکت های شرکت کنندگان در بازار منتخب در هر کشور ، فرصت رشد در بازار تجاری MRO ، برجسته های اصلی صنعت و ضرورت های استراتژیک برای شرکت های MRO ، خطوط هوایی و OEM ها در پس زمینه. سرانجام ، این مطالعه فرصت های رشد استراتژیک را در پس زمینه و همچنین 3 پیش بینی اصلی فراهم می کند.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05867517/؟utm_source=PRN

نویسنده: Shantanu Gangakhedkar

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05867517/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com