خطوط هوایی ایالات متحده تأیید نمایش دما را توسط TSA انجام داد

واشنگتن، 9 مه 2020 / PRNewswire / – امروز ، هواپیمایی هواپیمایی برای آمریکا (A4A) ، سازمان تجارت صنعت برای خطوط هوایی پیشرو در ایالات متحده ، اعلام کرد که شرکت های عضو این شرکت از اداره امنیت حمل و نقل (TSA) پشتیبانی می کنند تا بررسی دمای مسافر عمومی و مشتری را آغاز کنند. مواجهه با کارمندان تا زمانی که لازم باشد در طول بحران بهداشت عمومی COVID-19.

بررسی دما یکی از چندین اقدامات بهداشتی عمومی است که توسط CDC در میان همه گیری های COVID-19 توصیه می شود و یک لایه محافظت اضافی برای مسافران و همچنین کارکنان هواپیمایی و فرودگاه اضافه می کند. بررسی های دما همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس عمومی می شود که برای راه اندازی مجدد سفرهای هوایی و اقتصاد کشور ما بسیار مهم است. از آنجا که کلیه فرایندهای غربالگری برای عموم مسافر بر عهده دولت ایالات متحده است ، با انجام بررسی های دما که توسط TSA انجام می شود ، استاندارد سازی روش ها تضمین می شود ، ثبات در بین فرودگاه ها را فراهم می کند تا مسافران بتوانند برنامه ریزی مناسبی را انجام دهند.

از زمان شروع COVID-19 ، شرکت های هواپیمایی ایالات متحده در تلاشند تا از مسافران و کارمندان محافظت کنند. هفته گذشته ، اعضای شرکت حامل A4A داوطلبانه اعلام کردند که به کارکنان مشتری نیاز دارند و مسافران در طول سفر ، از پارچه ای استفاده می کنند که بر روی بینی و دهان خود پوشانده شود – در هنگام ورود ، سوار شدن ، پرواز و پرواز.

حامل های عضو A4A همه راهنمایی های CDC را رعایت می کنند یا از آنها فراتر رفته و پروتکل های تمیز کردن فشرده را اجرا می کنند ، در بعضی موارد شامل روش های تمیز کردن و مه شکن الکترواستاتیک. حامل ها در طول شبانه روز برای ضد عفونی کردن کابین ها ، کابین ها و نقاط لمسی کلیدی – مانند میز سینی ، استراحت بازو ، کمربند ایمنی ، دکمه ها ، دریچه ها ، دستگیره ها و حمام ها – با ضدعفونی کننده های تصویب شده از CDC کار می کنند. علاوه بر این ، حامل های A4A دارای هواپیماهای مجهز به فیلترهای HEPA هستند و طیف وسیعی از سیاست ها را اجرا کرده اند – مانند سوار شدن به جلو و تنظیم خدمات غذایی و آشامیدنی برای کاهش تعامل. اطلاعات بیشتر در اینجا در دسترس هستند.

به کلیه مسافران – مسافران و کارمندان – توصیه می شود از راهنمایی CDC ، از جمله مکرر شستن دست و شستن در خانه در هنگام بیماری ، پیروی کنند.

ایمنی و رفاه حال مسافران و کارمندان اولویت اصلی خطوط هوایی ایالات متحده است. در حالی که ما به دنبال راه اندازی مجدد صنعت خود و بازگشایی اقتصاد هستیم ، شرکتهای آمریکایی در ارتباط نزدیک با آژانسهای فدرال ، دولت ، کنگره و متخصصان بهداشت عمومی در مورد طیف وسیعی از گزینه ها قرار دارند که باعث ایجاد لایه های اضافی از حمایت برای عموم و هنگام مسافرت اعتماد به نفس بیشتری به مسافران و کارمندان خود وارد کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده به COVID-19 ، لطفاً به www.AirlinesTakeAction.com مراجعه کنید.

درباره A4A
اعضای خطوط هوایی آمریکا (A4A) عبارتند از: آلاسکا ایرلاینز ، شرکت هواپیمایی آمریكا ، اطلس ایر ، دلتا ایرلاینز ، فدرال اکسپرس ، هاوایی ایرلاینز ، جت بیلو ایرویز ، خطوط هوایی Southwest Airlines ، هواپیمایی یونایتد و یو پی اس. هوا کانادا عضو وابسته است

A4A به نمایندگی از شرکتهای هواپیمایی پیشرو ایالات متحده ، چه مسافر و چه باربری ، طرفداری می کند. A4A با همکاری ذینفعان صنعت ، آژانس های فدرال ، اداره ، کنگره ، کار و گروه های دیگر برای بهبود حمل و نقل هوایی برای مسافر و حمل و نقل همکاری می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت هواپیمایی ، به وب سایت air.org.org و وبلاگ ما ، یک برنامه بهتر پرواز ، به نشانیirlines.org/blog مراجعه کنید.

ما را در توییتر دنبال کنید:airlinesdotorg.
مانند ما در فیس بوک: facebook.com/AirlinesforAmerica.
با ما در اینستاگرام بپیوندید: instagram.com/AirlinesforAmerica.

شرکت هواپیمایی SOURCE برای آمریکا

لینک های مربوطه

https://www.airlines.org/