شرکت های هواپیمایی اویانکا اقدامات مربوط به سازماندهی مجدد داوطلبانه را آغاز می کنند

BOGOTA ، کلمبیا، 10 مه 2020 / PRNewswire / – Avianca Holdings SA (NYSE: AVH ، BVC: PFAVH) (“شرکت” یا “Avianca”) و برخی از شرکت های تابعه و شرکت های وابسته به آن ، امروز درخواست های داوطلبانه را تحت عنوان فصل 11 قانون ورشکستگی ایالات متحده در ایالات متحده ثبت کردند. دادگاه ورشکستگی منطقه جنوبی کشور نیویورک برای حفظ و سازماندهی مجدد مشاغل Avianca. LifeMiles ™ ، برنامه وفاداری Avianca ، توسط یک شرکت جداگانه اداره می شود و جزئی از تشکیل پرونده 11 نیست.

تشکیل پرونده با تأثیر غیرقابل پیش بینی بیماری همه گیر COVID-19 ضروری بود ، که منجر به کاهش 90 درصدی در ترافیک جهانی مسافر شده و انتظار می رود که درآمد صنعت را در سراسر جهان کاهش دهد. 314 میلیارد طبق اعلام انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی. عملیات مسافربری برنامه ریزی شده اویانکا از اواسط ماه مارس آغاز شده است ، درآمد تلفیقی آن را بیش از 80 درصد کاهش می دهد و فشار قابل توجهی را روی ذخایر نقدی خود وارد می کند.

از طریق فرآیند سازماندهی مجدد فصل 11 ، Avianca در نظر دارد:

  • حفاظت و حفظ عملیات به منظور Avianca می تواند به کار خود ادامه دهد و به مشتریان با سفر هوایی ایمن و مطمئن ، تحت سخت ترین پروتکل های ایمنی ایمنی ، ادامه دهد ، زیرا محدودیت های سفر COVID-19 به تدریج برداشته می شود.
  • اتصال خود را تضمین کرده و سرمایه گذاری و گردشگری را با ادامه کار ادامه دهید کلمبیا هواپیمایی پرچمدار که بیش از 50٪ از بازار داخلی را در آن سرو می کند کلمبیا و ارائه خدمات بدون توقف ضروری در سراسر کشور آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی بازارهای اروپا و همچنین ادامه فعالیت های باربری نقش اساسی در بهبود اقتصادی کشور دارند کلمبیا و سایر بازارهای اصلی شرکت به دنبال بیماری همه گیر COVID-19؛
  • حفظ شغل در کلمبیا و سایر بازارهایی که شرکت در آن فعالیت می کند ، با شرکت Avianca که مسئولیت بیش از 21،000 شغل در کل را بر عهده دارد آمریکای لاتین، از جمله بیش از 14000 در کلمبیا، و همکاری با بیش از 3000 فروشنده؛ و
  • ترازنامه و تعهدات شرکت را قادر سازید تا Avianca را در جهت جستجوی تأثیرات همه گیر COVID-19 و همچنین به طور جامع پرداختن به بدهی ها ، اجاره نامه ها ، سفارشات هواپیما و سایر تعهدات ، بازسازی کند.

Anko van der Werff ، مدیر ارشد اجرایی Avianca گفت: “Avianca با پدیده های همه گیر COVID-19 با چالش برانگیزترین بحران در تاریخ 100 ساله ما روبرو است.” “با وجود نتایج مثبت حاصل از برنامه” Avianca 2021 “ما ، ما معتقدیم که با وجود زمین شناسی کامل ناوگان مسافری و بهبودی که به صورت تدریجی انجام می شود ، ورود به این فرآیند یک اقدام ضروری برای رفع چالش های مالی ما است. “”

“هنگامی که محدودیت های سفر هوایی با حکم دولت برداشته شود و ما بتوانیم به تدریج پروازهای مسافری خود را از سر بگیریم ، ما مشتاقانه منتظر استقبال از کارمندان فرسوده خود هستیم و نقش اصلی را در راه اندازی مجدد اقتصاد در بازی داریم. کلمبیا و سایر بازارهای کلیدی ما ما از فداکاری کارمندان خود به Avianca و خدمت به بیش از 30 میلیون مسافر که هر ساله هواپیمایی ما را پرواز می کنند قدردانی می کنیم. ما به هدف خود متعهد می شویم تا مردم ، خانواده ها و مشاغل را به هم متصل کنیم. مشتریان ما می توانند اطمینان داشته باشند که می توانند برای استفاده از خدمات ایمن ، قابل اعتماد و باکیفیت به Avianca وابسته باشند ، و اعضای ارزشمند LifeMiles can ما می توانند انتظار داشته باشند که مایل را به صورت عادی جمع کرده و پس انداز کنند. ” ون در ورف ادامه داد

Avianca – مانند بسیاری از شرکتهای هواپیمایی در سراسر جهان ، از جمله در ایالات متحده، اتحادیه اروپا ، و آسیا و همچنین در آمریکای لاتین – به دنبال پشتیبانی مالی از دولت های کشورهایی است که خدمات اساسی ارائه می دهد. Avianca همچنان درگیر بحث و گفتگو با دولت است کلمبیاو همچنین سایر بازارهای اصلی آن در رابطه با ساختارهای تأمین مالی که از طریق فرآیند فصل 11 نقدینگی بیشتری را ارائه می دهند و نقش مهمی در اطمینان از ظهور شرکت از سازماندهی مجدد دادگاه خود به عنوان حامل بسیار رقابتی و موفق در شرکت دارند. آمریکا در ضمن ، در حالی که این مباحث در حال انجام است ، شرکت قصد دارد از پول نقد خود به همراه وجوه حاصل از فعالیتهای جاری خود (مانند محموله) برای حمایت از مشاغل در طی فرآیند سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه استفاده کند.

آقای. ون در ورف “ما معتقدیم که سازماندهی مجدد تحت فصل یازدهم بهترین راه برای محافظت از خدمات ضروری مسافرت هوایی و حمل و نقل هوایی است که ما در سراسر آن ارائه می دهیم کلمبیا و بازارهای دیگر در سراسر آمریکای لاتین. Avianca برای بیش از 100 سال فعالیت داشته است – تنها دومین شرکت هواپیمایی در جهان برای دستیابی به این نقطه عطف. ما اطمینان داریم که از طریق این فرآیند می توانیم به اجرای برنامه ‘Avianca 2021’ خود ، ساختار سرمایه و ناوگان هواپیماهای خود را بهینه کنیم و – با حمایت دولت – به عنوان هواپیمایی بهتر و کارآمدتری ظاهر شویم که سالها دیگر فعالیت می کند. “

اقداماتی برای حمایت از کارمندان و تهیه کنندگان

در بخشی از روند ، Avianca برای حمایت از سازماندهی مجدد خود طرح های مختلفی را در دادگاه ارائه داده است و این شرکت انتظار دارد دادگاه در روزهای آینده تصمیم گیری در مورد این درخواست ها را انجام دهد. این شرکت از مرجع تقاضای پرداخت برخی از دستمزدهای کارمندان پیش پرداخت ، جبران خسارت و تعهدات مزایایی که تا قبل از تاریخ تشکیل پرونده مدیون است ، و همچنین درخواست ادامه پرداخت دستمزد و احترام به برنامه های مزایای کارمندان در کارهای عادی روزانه. Avianca همچنین از اختیارات خود برای احترام به تعهدات مختلف پیش پرداخت كه به بعضی از همكاران آژانس مسافرتی ، فروشندگان و تأمین كنندگان خود بپردازد ، از قبل از تاریخ ثبت نام خواسته است. این شرکت در نظر دارد در دوره عادی کالاها و خدمات ارائه شده در تاریخ یا پس از تاریخ تشکیل پرونده در طی فصل 11 خود ، به فروشندگان و تأمین کنندگان و همچنین شرکای آژانس مسافرتی پرداخت کند.

ادامه خدمت به مشتریان

شرکت Avianca همچنین در طول این فرآیند برای حفظ برنامه های شبکه و مشتری خود اقدام به ثبت نام کرده است و مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که به همان روشی که همیشه دارند ترتیب ترتیب سفر و پرواز با Avianca را بدهند. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که قبل از آغاز Avianca از این روند ، از بلیط ، کوپن و کارتهای هدیه خریداری شده استفاده کنند. مشتریان Avianca هنگام پرواز با Avianca به مایل های خود ادامه خواهند داد و می توانند مایل های مایل به دست آمده از طریق LifeMiles eem را پس بگیرند تا بلیط های خود را با Avianca خریداری کنند. مزایای اضافی مکرر پرواز ، از جمله دسترسی به سالن های VIP ، چک اولویت ، ارتقاء و سایر مزایا همچنان فعال است. Avianca همچنین انتظار دارد که با رعایت خط مشی های فعلی ما همچنان به صدور بازپرداخت بلیط و افتخار کوپن های مسافرتی و پرداخت ها یا اعتبارهای مربوط به مطالبات چمدان یا خدمات خود بپردازد. با توجه به تأثیر COVID-19 در برنامه های سفر ، Avianca همچنان از پرداخت هزینه های تغییر و سایر مجازات های مربوط به تغییر در برنامه سفر مشتریان برای بلیط های خریداری شده خودداری خواهد کرد. 31 اکتبر 2020.

هنگامی که محدودیت های سفر COVID-19 برداشته شود ، Avianca قصد دارد پروازهای مسافری را با سخت ترین پروتکل های ایمنی از سر بگیرد.

برنامه “Avianca 2021” و COVID-19 Impact

سال گذشته شرکت اویانکا با موفقیت برنامه “Avianca 2021” را اجرا کرد و در طول سال 2019 و در دو ماه اول سال 2020 ، این شرکت به نتایج مثبت چشمگیری از این طرح دست یافته بود. این شرکت با استفاده از این طرح مجدداً شبکه خود را با 130 مسیر به 76 مقصد در 27 کشور مجدداً تنظیم کرده و برپایی مدل جدید قیمت گذاری “کرایه های مارک دار” در بازارهای داخلی در اکوادور و کلمبیا، از جمله پرواز به و از اروپا. این ابتکارات ، همراه با برنامه های مشتری محور ، شاخص های عملیاتی را بهبود بخشیده اند ، با نرخ سفر-اتمام مسافر-اتمام 98.7 درصد و افزایش 6 برابری رضایت مشتری. مطابق با این برنامه ، در اوایل سال 2020 این شرکت موفق به تغییر مجدد خارج از دادگاه بدهی های مالی و تعهدات اجاره نامه خود شد و افزایش داد 375 میلیون دلار در تأمین مالی جدید

با این حال ، دقیقاً مانند سایر خطوط هوایی در سراسر جهان ، عملیات Avianca به طور چشمگیری تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 و محدودیت های سفر هوایی تحت نظارت دولت قرار گرفته است ، در حالی که این شرکت همچنان دارای هزینه های ثابت بالا است. از بین کل کشورهایی که Avianca در آن فعالیت می کند ، 88 درصد محدودیت حمل و نقل هوایی مسافر در کل یا جزئی دارند و شرکت هواپیمایی را مجبور به انجام یک سری اقدامات خارق العاده و ساختاری می کند. این موارد شامل کارمزد کارمندان ، کاهش موقت دستمزد ، کاهش در هزینه های غیر ضروری سرمایه و پرداخت های معوق موقت در اجاره نامه های بلند مدت است. Avianca نسبت به زمان برطرف شدن محدودیتهای مسافرتی فعلی ، محدود به این دیدگاه محدود است و به محض برطرف شدن چنین محدودیت هایی ، انتظار نمی رود که درآمدهای کوتاه مدت به سطح قبل از همه گیر برگردد ، زیرا انتظار می رود تأثیرات سفر طولانی مدت باشد. . این عوامل ، همراه با تعهدات مالی اساسی Avianca ، باعث شده است که Avianca بتواند گزینه های دیگری را برای سازماندهی مجدد فعالیت های خود و بازسازی بدهی های خود جستجو کند.

عملیات پرو

به موازات تشکیل فصل یازدهم در ایالات متحده ، Avianca قصد دارد باد خاموش عملیات خود را در پرو مطابق قوانین محلی این تصمیم از تلاشهای مهم اندازه گیری صحیح پشتیبانی می کند و به Avianca اجازه می دهد تا پس از ظهور سازماندهی مجدد تحت نظارت دادگاه ، تمرکز خود را در بازارهای اصلی تجدید کند.

فصل 11 فرآیند و مشاوران

روند فصل 11 یک فرایند قانونی کاملاً تثبیت شده در سال است ایالات متحده آمریکا که توسط سایر کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده است. این روند به صورت موقت است که مطابق قانون ایالات متحده ، به یک شرکت اجازه می دهد تا یک بازسازی مالی را با نظارت سیستم دادگاهی ایالات متحده سازماندهی مجدد و تکمیل کند ، ضمن اینکه فعالیت خود را تحت نظارت هیئت مدیره و تیم مدیریتی خود ادامه می دهد. بسیاری از شرکت ها ، از جمله بسیاری از شرکت های هواپیمایی ، از فرایند فصل 11 برای سازماندهی مجدد تعهدات مالی خود استفاده کرده و بعنوان سازمان های قوی تر ظاهر می شوند. خود Avianca در سال 2003 تحت یك فرآیند فصل 11 قرار گرفت كه به آن اجازه داد موقعیت خود را برای گسترش در موقعیت قرار دهد آمریکای لاتین.

برای به دست آوردن جایگاه بهتر Avianca برای تکمیل موفقیت آمیز روند فصل 11 ، هیئت مدیره این شرکت از مشاوران کلاس جهانی ، از جمله Seabury Securities LLC و FTI Consulting ، که به عنوان مشاور مالی Avianca و همچنین Milbank LLP ، Smith ، Gambrell استفاده می کنند ، حفظ کرده است. & Russell، LLP، Gómez-Pinzón Abogados و Urdaneta، Vélez، Pearl & Abdallah Abogados که به عنوان مشاور حقوقی مشغول به کار هستند. در مورد مشاوره هیئت مدیره شرکت نیز استفاده شده است ویلیس تاورس واتسون، یک مشاور مستقل جبران خسارت ، در ایجاد برنامه های حفظ بهترین شیوه برای برخی از کارمندان که برای سازماندهی مجدد فصل 11 شرکت ضروری است.

منابع اضافی

با مراجعه به وب سایت سازماندهی مجدد شرکت به آدرس aviancawillkeeponflying.com می توانید به منابع اضافی برای مشتریان و سایر ذینفعان و سایر اطلاعات در مورد پرونده های Avianca دسترسی پیدا کنید. پرونده های دادگاه و سایر اسناد مربوط به روند فصل 11 در ایالات متحده در وب سایت جداگانه ای که توسط نماینده ادعا های Avianca ، Kurtzman Carson Consultants ، به آدرس www.kccllc.net/avianca اداره می شود ، در دسترس هستند. اطلاعات با تماس با (866) 967-1780 (ایالات متحده آمریکا) نیز در دسترس استکانادا) یا +1 (310) 751-2680 (بین المللی) و همچنین از طریق ایمیل به آدرس www.kccllc.net/avianca/inquiry.

درباره Avianca Holdings S.A. (NYSE: AVH) (BVC: PFAVH)

Avianca یک برند تجاری برای مجموعه خطوط هوایی مسافری و خطوط هوایی باری تحت شرکت چتر Avianca Holdings S.A است. Avianca 100 سال است که بدون وقفه پرواز می کند. با ناوگان 158 فروند هواپیما ، Avianca در 76 مقصد در 27 كشور در آمریكا و 76 مقصد را خدمت می كند اروپا. با بیش از 21000 کارمند ، هولدینگ Avianca درآمد داشته است 4.6 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019 و حمل و نقل 30.5 میلیون مسافر. بر 22 فوریه 2019شرکت Avianca Holdings طرح تحول شرکتی خود را که شامل چهار ستون اساسی است ، اعلام کرد: 1) بهبود شاخص های عملیاتی ، 2) تعدیل ناوگان ، 3) بهینه سازی سود عملیاتی و 4) بازپرداخت دارایی های غیر استراتژیک. بر 24 مه 2019، کنترل شرکت های هواپیمایی Avianca توسط Kingsland Holdings Limited ، یک شخص ثالث مستقل هواپیمایی یونایتد به عهده گرفت.

بیانیه های رو به جلو

Avianca بیانیه هایی را در این بیانیه مطبوعاتی گنجانده است که “بیانیه های آینده نگر” را تشکیل می دهند. به عنوان یک موضوع کلی ، بیانیه های آینده نگر عبارتند از آنچه که روی رویدادها یا روندهای پیش بینی شده یا پیش بینی شده ، انتظارات و اعتقادات آینده متمرکز شده است ، از جمله موارد دیگر ، انتظارات شرکت با توجه به اقدامات فصل 11 ، صنعت هواپیمایی و تأثیرات COVID- 19 قرار است چنین جمله هایی با کلماتی مانند “باور” ، “انتظار” ، “قصد” ، “برآورد” ، “پیش بینی” ، “اراده” ، “پروژه” ، “برنامه” و عبارات مشابه در ارتباط با هر بحث مشخص شود عملکرد عملیاتی یا مالی آینده. هر بیانیه آینده نگر بر اساس انتظارات ، برآوردها و فرضیات فعلی شرکت در رابطه با رویدادهای آینده استوار خواهد بود و فقط از تاریخ چنین اظهاراتی قابل اجرا است. به خوانندگان هشدار داده شده است که به چنین اظهارات آینده نگر اعتماد ندارند.

اظهارات رو به جلو در این بیانیه مطبوعات تضمین کننده عملکرد آینده نیست و ریسک ها و عدم قطعیت هایی را شامل می شود ، از جمله با توجه به روند فصل 11 ، مذاکرات مرتبط و دادرسی های مربوط به دادگاه ورشکستگی و همچنین بحران COVID-19. ممکن است نتایج واقعی به دلایل متعددی از جمله عوامل خارج از کنترل شرکت تفاوت قابل ملاحظه ای با نتایج پیش بینی شده در این بیانیه مطبوعاتی داشته باشد. این شرکت صریحاً از هرگونه تعهد برای به روزرسانی یا تجدید نظر در این بیانیه مطبوعات ، از جمله هرگونه اظهار نظر آینده نگر ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، چه از طریق رویدادهای آینده و چه در موارد دیگر ، رد می کند.

مخاطب

تماس با سرمایه گذار
آویانکا:
لوکا پفیفر، رئیس روابط سرمایه گذار
[email protected]
(571) (5877700)

تماس با ایالات متحده و اروپا مدیا
آویانکا:
آدریانا پائولین سانچز ، ارتباطات شرکت
[email protected]

ژول فرانک، ویلکینسون بریمر کاتچر:
لی پاریش
[email protected]
+1 212 355 4449

تماس با رسانه های آمریکای مرکزی
آویانکا:
آدریانا پائولین سانچز ، ارتباطات شرکت
[email protected]

LLYC:
Alejandra Aljure، مدیر
[email protected]

کلمبیا و تماس با رسانه های آمریکای جنوبی
آویانکا:
ویوینانا اسکوبار، ارتباطات شرکت
[email protected]

SOURCE Avianca Holdings S.A.