شهر تولسا تهدید می کند اتوبوس IC را از کارخانه بیرون کند و 1600 مشاغل تولیدی را در معرض خطر قرار دهد

TULSA ، Okla.، 5 مه سال 2020 / PRNewswire / – شهر تولسا تهدید می کند که IC Bus را از مرکز تولید اتوبوس مدرسه خود در مرکز تولسا فرودگاه بین المللی ، حرکتی که برای شهر و ایالت هزینه کند اوکلاهما 1600 شغل.

مدیران IC Bus اظهار داشتند ژانویه سال 2020، شهر تولسا، در جهت شهردار G.T. بیوم، به آی سی بوس گفت که در حال پایان دادن به اجاره شرکت موثر است 14 فوریه 2020. این اخراج ، تنها 20 سال از اجاره 40 ساله شرکت ، منجر به از بین رفتن فوری 1600 شغل خواهد شد. IC Bus برای انجام مذاکرات زمان بیشتری درخواست کرد.

مدیران IC Bus اکنون می گویند که با توجه به این اجاره بلند مدت برای بیش از 1 میلیون فوت مربع از فضای ساخت و ساز در بن بست هستند و نگران هستند که اگر با شهردار Bynum و شهر قابل حل نباشد ، شرکت مجبور خواهد شد. برای جابجایی خارج از اوکلاهما.

گفت: “در طول 20 سال گذشته ، ما توانسته ایم 1600 شغل تولیدی با درآمد خوب ایجاد کنیم.” فیل کریستمنرئیس سازمان برای شرکت بین المللی Navistar (NYSE: NAV) ، شرکت مادر IC Bus. “ما خرج می کنیم 750 میلیون هر سال با فروشندگان و تامین کنندگان ، و پشتیبانی از بیش از 100 مشاغل محلی. ما نمی فهمیم چرا مسئولان شهر ناگهان می خواهند چارچوب بلند مدت را بشکنند و تهدید به اخراج ما می کنند. ”

“ما می خواهیم این موضوع حل شود تا بتوانیم در آن بمانیم تولسا، “کریستمن ادامه داد:” ما یک نیروی کار عالی داریم و با وجود شرایط سخت اقتصادی کنونی ، ما همچنان به فعالیت خود ادامه می دهیم و برنامه هایی برای رشد داریم. از بین رفتن احتمالی 1600 شغل در محیط اقتصادی فعلی بی معنی است. “

علاوه بر تهدید برای پایان دادن به اجاره نامه و اخراج آی سی اتوبوس ، شهردار باینوم ، رئیس توسعه اقتصادی کیان کاماس و مارک هوگانمدیرعامل دارایی سیتی درخواست کرده است که شرکت تقریباً هزینه کند 20 میلیون دلار در مورد پروژه ها تا سال 2024 ، صرف نظر از برنامه نگهداری شرکت. شهردار و تیمش نیز خواستار افزایش اجاره بها شده اند 28 میلیون دلار طی ده سال آینده

محلی تولسا از کارمندان تشویق می شود برای پیوستن به ائتلاف ، کمپین “Save Tulsa Jobs” ، www.savetulsajobs.com ، جایی که آنها و دیگران می توانند به مقامات منتخب دست یابند و ابراز حمایت کنند. تولسا.

در سال 1999 ، آی سی اتوبوس و سیتی با یک اجاره 40 ساله برای توافق مجدد یک کارخانه بمب افکن متروکه در جاده مینگو در مجاورت فرودگاه و تبدیل آن به یک مرکز تولیدی مدرن ، به توافق برجسته ای رسیدند. کارخانه تقریباً مایل به طول یک میلیون متر مربع ، تولید کننده اصلی اتوبوس های مدرسه است. IC Bus بیش از آن سرمایه گذاری کرده است 140 میلیون دلار در گیاه از زمان افتتاح ، از جمله بیشتر از 48 میلیون دلار در طول پنج سال گذشته

کریستمن گفت: “ما همه تلاش خود را انجام داده ایم تا از مشاغل مردان و زحمتکشان که معیشت آنها در معرض خطر است ، محافظت کنیم. ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که هیچ اختلالی برای مشتریانمان ایجاد نشده است.” “آرزوی ما این است که بمانیم و رشد کنیم تولسااما اگر رهبران محلی شرایط اجاره نامه ما معقول و محترمانه نباشند ، ما مجبور خواهیم شد کارخانه و 1600 شغل تولیدی خود را به کشور دیگری ببریم که از آنها قدردانی شود. “

مطالبات دفتر شهردار شامل موارد زیر است:

  • تعویض آسانسورهای بارشی خفته که در IC Bus از آسانسورهای جدید و گران قیمت استفاده نمی شود که در آینده قابل پیش بینی توسط گیاه استفاده نمی شود.
  • نیاز به بازسازی کامل و بازنشانی مجدد مسیرهای مواصلاتی ، راههای دسترسی و پارکینگها به جای تعمیر و نگهداری و تعمیر پچ.
  • بلافاصله با تعویض بیش از 1000 دستگاه چراغ روشنایی در پارکینگ ها ، اماکن اداری و کف تولیدی با لامپ های LED ، با وجود اینکه کارخانه مجدداً نصب شده و چندین سال پیش روشنایی با راندمان بالا نصب کرده است و وسایل جانبی کمتر از نیمی از طول عمر مورد انتظار خود است. .
  • تسریع در زیباسازی یا پیشرفت غرور مانند تعویض فرش و سقف کاشی ، نقاشی و موارد بی شماری مربوط به نمای بیرونی ساختمان.

کریستمن گفت: “اولویت ما اطمینان از ایمنی و کارآمد بودن گیاه است تا بتواند از این وضعیت اقتصادی هوایی برخوردار باشد ، در حالی که ایمن ترین و اتوبوس های مدارس پیشرفته دنیا که تاکنون ساخته شده است ، جوامع را در اختیار جامعه ها قرار می دهد.” وی ادامه داد: مطالبات شهر برای منحرف کردن سرمایه به دور از کارمندان و عملیات تولیدی ، برای تحقق زیبایی و سایر اهداف سطحی که توسط کارکنان شهر ساخته شده است ، مناسب نیست و مطمئناً ریسک کردن 1600 شغل را ندارد و امیدواریم که حمایت جامعه انجام شود. به جعل اجماع کمک می کند تا به ما اجازه بماند تولساو نه اینکه IC Bus مجبور شود برنامه های بلند مدت را در یک شهر دیگر خارج از کشور انجام دهد که به تعهدات و قراردادهای خود احترام بگذارد.

کارخانه اتوبوس تولسا آی سی دستمزدهای تقریباً تقریبی را فراهم می کند 19 دلار در هر ساعت ، و اعضای نیروی کار با تجربه تقریباً را تشکیل می دهند 32 دلار در ساعت. در کل ، گیاه بیش از پیش تأمین می شود 60 میلیون دلار علاوه بر خدمات درمانی و مزایای بازنشستگی ، سالانه علاوه بر خدمات درمانی و بازنشستگی ، درآمد مستقیم به کارگران محلی نیز می دهد.

علاوه بر 750 میلیون دلار عملیات IC Bus که هر سال برای فروشندگان و تأمین کنندگان صرف می شود ، توسعه اقتصادی جدیدی را توسط این تأمین کنندگان ایجاد می کند. یکی از تأمین کنندگان شرکت آیسی اتوبوس در حال ساخت کارخانه تولید گرینفیلد 45،000 فوت مربعی در کشور است تولسا، متخصص در ساخت سیستم های صندلی ، برای پشتیبانی از مونتاژ اتوبوس های مدرسه در کارخانه اتوبوس های آی سی.

تولید اتوبوس در اوج خود قرار دارد و به طور معمول روزانه 75 دستگاه خودرو به پایان می رسد. به دلیل COVID-19 ، IC Bus با تولید پروتکل های ایمنی پیشرفته ، عملیات تولید خود را ادامه می دهد.

تاکنون بن بست هیچگونه اختلال در عملیات تولیدی ایجاد نکرده است و مسئولان شرکت اطمینان دارند که این اختلاف باعث ایجاد تاخیر در تولید برای آینده قابل پیش بینی نخواهد شد. توافق بن بست با شهر منقضی می شود 29 مه سال 2020. IC Bus امیدوار است که قبل از این تاریخ به تفاهم معقول با شهر برسد.

اطلاعات بیشتر در مورد بن بست را می توان در www.savetulsajobs.com یا در فیس بوک در آدرسSaveTulsaJobs یافت.

درباره Navistar

شرکت بین المللی Navistar (NYSE: NAV) یک شرکت هلدینگ است که شرکت های وابسته و وابسته آن بین المللی را تولید می کنند® کامیون های تجاری تجاری ، موتورهای دیزلی اختصاصی و IC Bus® دانشکده برند و اتوبوس های تجاری. یک شرکت وابسته همچنین قطعات خدمات موتور کامیون و دیزل را ارائه می دهد. شرکت وابسته دیگری خدمات مالی ارائه می دهد. اطلاعات اضافی در www.Navistar.com در دسترس است.

شرکت بین المللی SOURCE Navistar

لینک های مربوطه

http://www.navistar.com