عدم اعتماد عمومی به پیام رسانی در حین رشد COVID-19 برای ارزیابی های شخص ثالث تست شده AMCI

لس آنجلس، 19 مه سال 2020 / PRNewswire / – پاندمی COVID-19 نشان داده است که در مواجهه با «اخبار جعلی» ، مصرف کنندگان به سمت منابع معتبر و معتبر اطلاعات جا می مانند. عدم اطمینان اقتصادی این نیاز را در بین مارک ها تقویت می کند و تأثیر آن حتی بیشتر بر روی اجناس با قیمت بالا مانند خودرو است. مدل های بیشتری در بین بسیاری از سیستم عامل ها و رسانه ها برای همان مصرف کنندگان رقابت می کنند. تعداد زیادی از ادعاهای محصول گیج کننده ، متلاطم و غیرقابل اثبات وجود دارد. جای تعجبی نیست که خریداران خودرو گیج و بی اعتمادی هستند. برای کنترل بیشتر ، آنها به انجام بیشتر خریدهای آنلاین خود که فقط به سردرگمی افزوده اند ، مهاجرت کرده اند.

اگر مارک های اتومبیل می خواهند خود را از یکدیگر متمایز کنند ، باید ایستادگی کنند اما برای اعتماد سازی نیز به اعتبار نیاز دارند. OEM ها این موضوع را کشف می کنند و منجر به رشد 45 درصدی در آزمایش آزمایش AMCI در 2 ماه گذشته می شود. محیط امروز به وضوح نشان داده است که نیازهای بازار دارای گواهینامه تست AMCI 3 استراد ارزیابی احزاب بیش از هر زمان دیگری

بیش از 35 سال پیش ، آزمایش AMCI به منظور ارائه بی طرفانه ، 3 تأسیس شدراد ادعای احزاب در فضای مشابهی گیج کننده ادعاهای تولیدکننده رقیب که برای اثبات رضایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) باید اثبات شود اثبات می شود. از آن زمان تست AMCI تاکنون بیش از 250،000 تست از بیش از 4000 وسیله نقلیه را انجام داده است. آزمایش AMCI بیش از 1000 ادعا را تأیید و تضمین كرده است كه هیچگاه توسط هیچ یك از افراد با موفقیت مورد اعتراض قرار نگرفته اند. نصب کنندگان و مصرف کنندگان آزمایش AMCI را برای ارائه حقایق محصول می دانند و به آنها اعتماد دارند.

آزمایش AMCI حقایق محصول معنی دار را که توسط مصرف کنندگان مرتبط و فهم هستند کشف می کند. ما صافی فوق العاده ای از Lexus LS400 را که منجر به تبلیغات تلویزیونی مشهور “شراب شیشه ای” می شود ، شناسایی کردیم. اخیراً پورشه برای اثبات دنیای واقعی ، بر خلاف محدوده نظری EPA ، BEV پورشه تایکان به ما مراجعه کرد. اگر به دنبال و توضیح حقایق محصول هستید ، چیزی به جز برابری محصول وجود ندارد. مصرف کنندگان می خواهند حقیقت داشته باشند و آزمایش AMCI همیشه ارائه می دهد.

“در این دوره از شک و تردید و شک و تردید بسیار زیاد ، هیچ وقت برای OEM ها و دلالان مهم نیست که تمرکز خود را روی نیازهای مصرف کننده حفظ کنند. این بدان معنی است که پذیرش پیام آورترین پیام ها ممکن است اغلب از طرف مستقل ، قابل اعتماد باشد.”راد احزاب ، “می گوید: مدیر اجرایی و مشاور جانباز خودرو ، جیمز E. پرس“تست AMCI ، برای بیش از 35 سال ، منبع حقیقت محصول برای OEM ها ، نمایندگی ها و مصرف کنندگان آنها بوده است.”

تست AMCI دائماً روشها و آزمایشهای علمی جدیدی را در فناوریهای نوظهور مانند CASE (متصل ، خودمختار ، به اشتراک گذاشته ، برق) در حال توسعه می کند. ما می توانیم بیش از 450 تست (و شمارش) آزمایش های مختلف علمی را از هر جنبه ای از خودرو انجام دهیم. هیچ چالشی برای تیم افسانه ای و با استعداد ما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیست.

خلاصه ، دیوید استوکولزمدیرعامل تست AMCI ضمن ابراز تعهد مادام العمر خود به اصول تست AMCI با بیان اینكه ، “ما به ارائه نكات اثبات پذیر و معتبر ، واقعی و قابل دفاع در صنعت خودرو اختصاص داده ایم كه بر روی آنها ماركهای قوی ، پایدار و قابل اعتماد ساخته شده است.”

درباره تست AMCI
برای بیش از 35 سال ما حقایق محصول معتبر را تحویل داده ایم. 250،000 آزمایش بر روی بیش از 4000 وسیله نقلیه با بیش از 1000 ادعای معتبر. هیچ ادعای معتبری تاکنون توسط هیچ رقیبی با موفقیت به چالش کشیده نشده است. ما به مارکها کمک می کنیم تا بر اساس حقایق ، اعتبار و صداقت رقابت کنند. www.amcitesting.com

منبع AMCI

لینک های مربوطه

http://www.amcitesting.com