فروشندگان FCA تجربه خرده فروشی آنلاین را در آغوش می گیرند

AUBURN HILLS ، میشی، 1 مه سال 2020 / PRNewswire / –

  • بیش از یک سوم نمایندگی های ایالات متحده FCA که اکنون از تجربه خرده فروشی آنلاین (ORE) برای فروش وسایل نقلیه استفاده می کنند
  • بیش از 90 درصد از شبکه فروشندگان ایالات متحده ابزارهای مبتنی بر وب را برای فروش خودرو و کامیون پیاده سازی کرده اند
  • ابزارهای آنلاین با تولید حدود 20 درصد از فروش های جدید منجر می شوند

بیش از یک سوم نمایندگی های FCA ایالات متحده و کلیه وب سایت های برند Chrysler ، Dodge ، Jeep® ، FIAT و Alfa Romeo اکنون به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا از طریق تجربه خرده فروشی آنلاین ، خرید و خرید وسایل نقلیه جدید را در راحتی خانه های خود انجام دهند. (سنگ معدن).

ORE – که یک ماه پیش به بازار عرضه شده است – توسط 1000 نمایندگی فروش از آن پیاده سازی شده است ماین به کالیفرنیا. براساس تصویب سریع ORE ، بیش از 90٪ از شبکه فروشنده FCA ایالات متحده اکنون از ابزارهای مبتنی بر وب برای فروش خودرو و کامیون از طریق اینترنت استفاده می کنند.

جف کومور رئیس فروش آمریكا گفت: “ما معرفی ORE را تسریع كردیم تا به نمایندگی های خود كه مانع از دستورالعمل های ایالتی شده بودند ، در خلال شیوع COVID-19 عملیات فروش و نمایشگاه های جدید وسایل نقلیه خود را تعطیل كنیم.” “پاسخ بسیار پویا بوده است. فروشندگان ضمن دستیابی به مجموعه متفاوتی از مهارتهای روابط با مشتری ، در حال دستیابی به مصرف کنندگان جدید هستند زیرا بسیاری از معاملات اکنون در وردپرسی مشتری به جای نمایشگاه سالن انجام می شوند.”

Kommor تخمین زده است حدود 20 درصد از فروش های جدید در حال حاضر از خرده فروشی آنلاین در مقایسه با حدود 1 درصد در سال گذشته حاصل می شود.

کومور گفت: “ORE و سایر برنامه های شخص ثالث ثابت شده است ، قابل اعتماد و قابل اعتماد هستند.” “این یک سفر بوده است ، اما ما در نهایت به آن نقطه رسیدیم که مشتریان و فروشندگان به طور یکسان خرید و فروش وسیله نقلیه را از طریق فضای مجازی پذیرفته اند.”

FCA ORE را به عنوان یک بستر یک مرحله ای برای کمک به نمایندگی ها در رسیدگی به کل فرایند خرید از تجارت تا امضاهای نهایی توسعه داد. ORE از طریق وب سایت های کرایسلر ، داج ، جیپ ، رام ، FIAT و آلفا رومئو ، سایت های نمایندگی شرکت کننده و انواع برنامه های رسانه های اجتماعی قابل دسترسی است. برای شروع فرآیند ، مشتریان به سادگی بر روی پیوند کلیک می کنند.

نحوه کار:

  • مشتریان یک مدل و مدل را از وب سایت یک برند انتخاب می کنند.
  • پس از انتخاب ، معامله یکپارچه به نمایندگی های مربوطه ارائه می شود که انتخاب را انتخاب می کند.
  • ویژگی های مختلف به مشتریان این امکان را می دهد که ارزش تجارت را برای وسیله نقلیه قدیمی خود ، تأمین اعتبار و در دسترس بودن انگیزه تعیین کنند.
  • به مشتریان هزینه کل ارائه می شود که به تخمین پرداخت ماهانه نیز تقسیم می شود.
  • برنامه اعتباری ، عنوان ، وام و کلیه مدارک دیگر با استفاده از فناوری امضای الکترونیکی به صورت آنلاین تکمیل می شود.
  • وسیله نقلیه جدید تحویل داده می شود و تجارت نیز از آن خارج می شود.


وی گفت: “ما اخیراً جیپ جدیدی را به خانمی فروختیم که 65 مایل دور از نمایندگی زندگی می کند.” گارت مهمانمعاون رئیس جمهور جیپ اوک جیج داج کرایسلر رام مستقر در ماتسون ، ایلینویز. “ما با مشتری خود ارتباط برقرار می کنیم که از خرید آنلاین مشغول و هیجان زده است.”

کومور اضافه کرد که انتظار دارد تعداد نمایندگی های شرکت کننده تا چند ماه آینده رشد خود را ادامه دهد.

کومور گفت: “ما فقط در آغاز کارهایی هستیم که می توان با ORE انجام داد.”

درباره FCA US LLC
FCA US LLC یک خودروساز آمریکای شمالی است که در آن مستقر است آبرن هیلز ، میشیگان. این خودروها را با مارک های کرایسلر ، داج ، جیپ ، رام ، FIAT و آلفا رومئو و همچنین عملکرد SRT طراحی و تولید و فروش و توزیع می کند. این شرکت همچنین قطعات و لوازم جانبی Mopar و Alfa Romeo را توزیع می کند. FCA US در حال ساختن پایه های تاریخی کرایسلر است که در سال 1925 توسط بینش صنعت تاسیس شد والتر P. کرایسلر و Fabbrica Italiana Automobili Torino (F.I.A.T.) ، تأسیس در ایتالیا در سال 1899 توسط کارآفرینان پیشگام ، از جمله جیووانی آگنلی. FCA US عضو خانواده Fiat Chrysler Automobiles N.V. (FCA) است. (NYSE: FCAU / MTA: FCA).

FCA یک گروه خودروسازی بین المللی است که در بورس نیویورک تحت عنوان “FCAU” و در Mercato Telematico Azionario تحت نماد “FCA” قرار دارد.

دنبال کردن FCA US اخبار و فیلم در:
وبلاگ شرکت: blog.fcanorthamerica.com
فیس بوک: https://www.facebook.com/FiatChrysler.NorthAmerica/
اینستاگرام: www.instagram.com/FiatChrysler_NA
توییتر: www.twitter.com/FiatChrysler_NA
توییتر (اسپانیایی): www.twitter.com/fcausespanol
YouTube: www.youtube.com/fcanorthamerica
وب سایت رسانه ها: media.fcanorthamerica.com

SOURCE FCA US LLC