نحوه واکنش صنعت بیمه مسافرتی به COVID-19

ST پترزبورگ ، فلا.، 28 مه 2020 / PRNewswire / – در پاسخ به مسافران در سراسر جهان که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته اند ، ارائه دهندگان بیمه سفر در حال حاضر تغییر سیاست ها را برای رفع نگرانی های جدید و آینده سفر انجام می دهند.

سایت مقایسه بیمه سفر ، Squaremouth.com ، با ده ارائه دهنده پیشرو در بیمه سفر صحبت کرده تا چهار روش بیمه سفر را به دلیل COVID-19 در حال پیشرفت است.

نگرانی های مسافرتی جدید از اولویت اصلی ارائه دهندگان است
قبل از ژانویه سال 2020، همه گیری ها و ویروس ها نگرانی متداول برای مسافران نبوده ، تنها یک ارائه دهنده در Squaremouth.com ارائه دهنده هشدارهای CDC است. به دنبال تأثیرات گسترده COVID-19 در صنعت مسافرتی ، پوشش شیوع ویروسی ممکن است تقاضا بیشتر شود. ارائه دهندگان در حال تدوین سیاست هایی هستند که پوشش بیشتری را برای برخی از تأثیرات همه گیری های آینده ، مانند هشدارهای مسافرتی و هشدارهای CDC ارائه می دهند.

وی گفت: “ما می خواهیم در صورت بروز هرگونه بیماری همه گیر ، در اینجا برای مشتریان خود باشیم. ما برنامه های جدیدی را راه اندازی کرده ایم که شامل پوشش هشدارهای سطح 4 در سفر است.” بیلی فاستر، معاون رئیس جمهور لغو سفر برای Trawick International.

ارائه دهندگان پوشش نگران کننده پزشکی را ارائه می دهند
برای اینکه مسافر بتواند از هر رویدادی برخوردار باشد ، باید قبل از وقوع این رویداد ، یک بیمه نامه مسافرتی خریداری کند. بسیاری از ارائه دهندگان بیمه مسافرتی پوشش خسارات مربوط به COVID-19 را زودتر متوقف کردند 21 ژانویه، تاریخ صدور اولین هشدار CDC. با این حال ، برخی از ارائه دهندگان هنوز در حال ارائه لغو و مزایای پزشکی مربوط به COVID-19 در مورد سیاست های جدید خریداری شده هستند.

وی گفت: “قرارداد COVID-19 و همچنین در هنگام سفر به منظور قرنطینه شدن ، هنوز هم چیزی است که می تواند برنامه سفر را مختل کند و مسافران می توانند از این طریق پوشش دهند.” دین سیولی، رئیس جمهور حفاظت از سفر Berkshire Hathaway.

همانطور که از 28 مه 2020، مسافران می توانند سیاست هایی را از شش تأمین کننده در Squaremouth.com خریداری کنند که شامل پوشش لغو در صورت انعقاد قرارداد COVID-19 یا به صورت قرنطینه است.

سفرهای آینده ممکن است مزایای مختلفی را طلب کند
براساس داده های جمع آوری شده در Squaremouth.com ، 40٪ از مشتریان قصد دارند به دنبال COVID-19 در داخل کشور سفر کنند ، در حالی که تنها در سالهای گذشته 11٪ بود. در پاسخ به این رفتار جدید ، ارائه دهندگان بیمه مسافرتی محصولات بیشتری را برای مسافر داخلی ایجاد می کنند که شامل پوشش لغو سفر و مزایای پزشکی کم است.

وی گفت: “بیشتر مسافران آمریكایی می توانند هنگام مسافرت در آمریكا تحت پوشش بیمه درمانی قرار گیرند ، به همین دلیل ممكن است از بیمه مسافرتی خود نیاز كمتری به پوشش پزشکی نداشته باشند.” جسیکا برنزمعاون رئیس Tin Leg. وی ادامه داد: “پوشش لغو سفر مهمترین فایده برای مسافران داخلی خواهد بود ، همانطور که می تواند 100٪ هزینه سفر غیرقابل بازپرداخت خود را در صورت بازپرداخت به دلایلی بپردازد.”

لغو هر دلیل دلیل پوشش همچنان از ذهن شما باقی خواهد ماند
به روزرسانی Cancel for Any Reason در طول همه گیری های COVID-19 بسیار رایج شد ، و همچنان بهترین نگرانی برای مسافران آینده است که نگرانی های آنها تحت پوشش یک سیاست استاندارد قرار نگرفته است.

“مسافران می خواهند اطمینان حاصل كنند كه در صورت بروز وضعیت بی سابقه دیگر برای مختل كردن برنامه سفر ، می توانند سفر را لغو كنند و بازپرداخت كنند.” جرمی مورکلندرئیس جمهور هفت گوشه.

اطلاعات بیمه نامه مسافرتی برای COVID-19

راهنمای سفر بیمه مسافرتی برای COVID-19 ایجاد شده است تا مسافران را در مورد گزینه های بیمه خود در طول همه گیر کرونویروس آگاه سازند.

مرکز رویدادهای کنونی Pandemic Coronavirus شامل پاسخ به سوالات متداول و بیانیه های موقعیت ارائه دهندگان است. این منابع هر روز با تحول وضعیت به روز می شوند.

درباره جوانان

مربیگری سیاست های بیمه مسافرتی را از هر ارائه دهنده اصلی بیمه سفر در کشور مقایسه می کند ایالات متحده. با استفاده از موتور مقایسه Squaremouth و بررسی مشتری های شخص ثالث ، مسافران می توانند تحقیق کنند سیاست های بیمه سفر را با هم مقایسه کنید. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت www.squaremouth.com.

کارشناس موضوعی موجود:
کسارا بارتو
[email protected]

منبع: Squaremouth

لینک های مربوطه

http://www.squaremouth.com