گزارش جهانی جدید RateGain در مورد تأثیر COVID-19 در بازیابی نمایش مهمان نوازی در بازارهای کلیدی

دالاس، 5 مه سال 2020 / PRNewswire / – RateGain ، یک شرکت برجسته SaaS برای مسافرت و مهمان نوازی ، امروز از انتشار نسخه دوم گزارش ارزیابی تأثیر جهانی COVID-19 بر صنعت مهمان نوازی با همکاری IDeaS و HSMAI اروپا خبر داد. این گزارش ، رزرو اتاق و روند لغو اتاقها را از بیش از 20 کشور جهان در سراسر جهان ردیابی می کند ، دیدگاهی جامع از وضعیت فعلی صنعت و استراتژی هایی را ارائه می دهد که متخصصان مهمان نوازی می توانند برای مقابله با بحران از آن استفاده کنند.

ویرایش دوم این گزارش ، داده هایی را با هم مقایسه می کند اول فوریهخیابان به 19 آوریلهفتم سال 2020 ، با سال گذشته برای تعیین اینکه آیا سلامت عمومی صنعت در مقایسه با نسخه اول که در ماه مارس منتشر شد ، در حال بهبود است ، که 16٪ کاهش رزرو را تأیید می کند یا خیر.

در آخرین نسخه ، 18 کشور مقصد از بین 20 پیشرفت قابل توجهی را با پیشرفت نشان می دهند آرژانتین (60٪) ، برزیل (45٪) ، جمهوری چک (65٪) ، ژاپن (28٪) ، مکزیک (33٪) ، عمان (67٪) این روند را در رزرو “هفته ای بیش از هفته” مشاهده کرده است که تا پایان هفته مشاهده شده است 19 آوریلهفتم.

با اظهار نظر در مورد این گزارش ، هارمیت سینگمدیرعامل- RateGain گفت: “در حالی که شیوع COVID-19 بر رزرو هتلها تأثیر می گذارد ، تلاش های بازیابی توسط انجمن های صنعت ، دولت ها ، هتل های زنجیره ای ، سازمانهای فناوری و تابلوهای گردشگری انجام می شود که همه ما با هم همکاری می کنیم. ما معتقدیم که بازارها سریعتر بهبود می یابند. ” هارمیت سینگ، مدیرعامل ، RateGain. “با این حال ، آنچه مهم ترین بین زمان و دوران پس از تاجگذاری است ، آماده سازی مداوم برای بهبود است. ویرایش دوم این مطالعه COVID-19 و صنعت مهمان نوازی در سراسر جهان بنابراین ، تلاشی برای کمک به صنعت برای یادگیری هتل ها از روند رزرو و لغو هتل ها ، برای درک نبض بازار ، پاسخگویی به تحولات مهم ، بازنگری در استراتژی های مدیریت درآمد کوتاه مدت و آماده سازی برای بهبود است. “

یافته های گزارش همچنین حاکی از آن است که به عنوان یک منطقه به جز منطقه آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریكا ، و خاورمیانه نه تنها شاهد بهبودی در رزروها هستیم بلکه تعداد بیشتری رزرو را نیز در مقایسه با سال 2019 مشاهده می کنید ، با این حال این رشد با افزایش کنسل شدن ها جبران می شود و اقدامات خاموش کننده در برخی از بازارها نیز افزایش می یابد.

وی گفت: “در این زمان دشوار ، ما با چالش های مشتریان و امروز و در ماه های آینده با آنها همدردی می کنیم. همکاری استراتژیک ما با RateGain بر روی ارایه ارزش افزوده به مشتریان مشترک ما متمرکز است تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند داده های خرید نرخ را به صورت یکپارچه با درآمد ما ادغام کنند. علم. ما به همکاری با شرکای خود و مشتریان خود ادامه می دهیم تا به صنعت توصیه ای ملموس ارائه دهیم تا به همه افراد درگیر کمک کنیم تا از این اوقات چالش برانگیز کنار هم بیرون بیایند و در عین حال به مدیران درآمدی کمک می کنیم تا تصمیمات آگاهانه ای را بر اساس این بینش های ترکیبی قوی بمانند. گفت: “این طوفان با هم” راوی مهرروا، رئیس جمهور ، بنیانگذار و دانشمند ارشد ، راه حل های درآمدزایی IDeaS.

علاوه بر ارائه راه حل های رایگان تجزیه و تحلیل و مقابله ، RateGain همچنین به 1000+ ساعت جلسات مشاوره رایگان متعهد شده است تا متخصصان مسافرتی و مهمان نوازی را در راهبردهای مقابله و گامها در جهت بهتر فردا یاری دهد.

درباره RateGain: RateGain ارائه دهنده پیشرو محصولات SaaS است که به شرکت های مسافرتی و میهمان نوازی با مدیریت شناختی درآمد ، توزیع الکترونیکی هوشمند و نام تجاری درگیر می شود تا هر روز درآمد بیشتری کسب کند. برای اطلاعات بیشتر به www.rategain.com مراجعه کنید

درباره IDeaS: IDeaS ، یک شرکت SAS ، پیشرو در جهان در ارائه نرم افزار و خدمات مدیریت درآمد در جهان است. با بیش از 30 سال تخصص ، IDeaS بیش از 13000 مشتری را در 129 کشور جهان دانش درآمد ارائه می دهد.

سودآوری بیشتری را در ideas.com کشف کنید

مخاطب رسانه ای:
Ankit Chaturvedi
بازاریابی AVP
[email protected]
+ 91-9654502760

SOURCE RateGain