گزارش صنعت رانندگی خودمختار ویژه خودرو ، 2019-2020

نیویورک، 4 مه سال 2020 / PRNewswire / –

بازارهای خودروهای معدنی خودمختار و بازارهای خودروهای فاضلاب مستقل شروع به کار کردند

این گزارش پیشرفت وسایل نقلیه کار مستقل در چهار زمینه را برجسته می کند: بهداشت ، فرودگاه ، کشاورزی و معدن.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05890398/؟utm_source=PRN

وسایل نقلیه کار مستقل که در جاده های نسبتاً بسته و مسیرهای ثابت حرکت می کنند ، غالباً از قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده های عمومی عاری هستند و باعث محبوبیت فن آوری رانندگی بسیار خودکار می شوند. اگرچه همه گیر COVID-19 فعلاً مانع از توسعه رانندگی خودمختار در فرودگاه ها می شود ، اما فناوری مستقل رانندگی برای فاضلاب ، کشاورزی و معدن با جهش و مرز توسعه می یابد.

وسیله نقلیه بهداشتی خودمختار
مطابق با آن رفتگرهای خیابانی بهداشتی مستقل شهری باید با سرعتی کمتر از 12 کیلومتر در ساعت حرکت کنند چین استانداردهای ملی استفاده از فن آوری رانندگی خودمختار در زمینه بهداشت ، عملکرد هوا و کارآمدتر را با توجه به مشخصات دقیق امکان پذیر می کند. که در چین، رفتگرهای مستقل در ده ها مکان در سطح کشور ، عمدتاً برای سناریوهای محصور مانند پارک ها و مناطق دیدنی خلبان می شوند. مانند چین خرج می کند RMB200 میلیارد به RMB300 میلیارد در سالن بهداشت و فروش بیش از 100000 وسیله نقلیه بهداشتی هر ساله ، فروش و فروش خدمات تجهیزات بهداشتی مستقل ارزش ده هزار میلیارد یوان در نظر دارد با توجه به اینکه وسایل بهداشتی در حال جایگزینی وسایل نقلیه خودران هستند.

که در چین، راه حل بینایی + رادار در حال حاضر در میان نقشه های راهبردی فناوری تولید کنندگان وسایل نقلیه فاضلاب مستقل که در الگوریتم های اساسی و کنترل هزینه سنسور تفاوت زیادی دارند ، غالب است. همزمان با اجرای آزمایشی و بهره برداری از وسایل نقلیه بهداشتی مستقل در بعضی از مناطق چین، ارائه دهندگان راه حل با کنترل هزینه های ناشی از تولید انبوه مواجه هستند ، بنابراین بیشتر آنها به سنسورهای خانگی و سیستم عامل های کم هزینه محاسباتی مانند ARM از NVIDIA روی می آورند.

اکثر مبتدیان بر اساس خودروهای موجود در حال ساختن رفتگرهای مستقل هستند ، در حالی که قاب بدنه و ماژول های Idriverplus VIGGO مخصوص وسایل نقلیه خودمختار هستند. معماری الکترونیکی / برقی VIGGO از حوزه های زیر تشکیل شده است: محاسبات و کنترل ، پیشرانه ، سیستم بدنه ، سیستم فرمان ، سیستم تجاری و اطلاعات و ارتباطات.

طراحی جدیدی که صندلی راننده را در اختیار شما قرار می دهد باعث افزایش فضای صندلی برای مخزن آب یا باتری برای افزایش شعاع عملیاتی می شود.

با استفاده از R&D به زمین و محصولات قابل اعتماد ، Idriverplus سفارشات خود را برای 1000 واحد از خودروهای خودمختار 5G خود از China Mobile به دست آورد. ژوئیه 2019. صدها جارو برقی VIGGO فروخته شده است.

که در فوریه 2020، Idriverplus همچنین وسیله نقلیه ضدعفونی کننده اسپری را برای مهار بیماری کوراو ویروس گرداند.

به غیر از VIGGO ، طراحی بدون کابین نیز در AXL یافت می شود ، یک کامیون کاملاً مستقل برای استخراج معادن توسط Scania. وسیله نقلیه نمایانگر روند آینده وسیله نقلیه معدن است.

وسیله نقلیه معدنکاری خودکار
وسایل نقلیه معدنکاری خودمختار در حال حاضر کاربردهای گسترده ای را در کشورهای خارجی پیدا می کنند. وسایل نقلیه معدنی خودمختار Fortescue Metals Group Ltd (FMG) ، یک سرمایه دار سنگ آهن ، در مجموع 33.5 میلیون کیلومتر را طی کرده و بیش از 1 میلیارد تن سنگ معدن و مواد آن را حمل کرده است که راندمان تولید 30 درصد بالاتر از حمل و نقل دستی معمولی است. FMG تاکنون 137 دستگاه معدن خودران را اداره کرده است.

که در چینشرکت های معدنی باید سالانه ده ها میلیارد یوان برای کارگران برای حمل و نقل سنگ معدن و مواد پرداخت کنند ، که هنوز نمی توانند ایمنی و کارایی حمل و نقل را تضمین کنند. در مناطق عمده معدن چین ، کامیون های روگرفت جاده ای که دارای افراد غیر گسترده و تناژ کوچک هستند ، عمدتاً با مالکیت تقریباً 200،000 واحد مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که حدود 5،000 دستگاه کامیون کمپرسی گسترده ای برای خارج از کشور برای معدن سالانه تولید و به فروش می رسد ، با مالکیت کمی بیش از 10،000 واحد. بازار خودروهای استخراج شده معادن مستقل (OEM و aftermarket) در چین حداقل ارزش دارد RMB500 میلیارد.

با توجه به نقشه راه فناوری ، کامیون های معدن معمولاً از محلول LiDAR + vision + رادار برای قیمت مشترکشان استفاده می کنند RMB800،000 حداقل باعث می شود تولید کنندگان به ندرت هزینه لیدار را وزن کنند. محلول همجوشی سه سنسور با استفاده از سیستم سنجش در شرایط بد در معادن ، امکان درک همه هوای همه روزه را فراهم می کند. این که وسایل نقلیه معدن با سرعت کم و در محیط ساده تردد می کنند به این معنی است که لیدار اختیاری است بنابراین برخی از شرکت ها از محلول بینایی + رادار نیز برای کاهش شدید در هزینه مجدد استفاده می کنند.

ارائه دهندگان عمده راه حل کامیون سازی مستقل در چین پروژه های واقعی انجام شده اما همه در مقیاس کوچک. اکثر کارآفرینان کامیون سازی مستقل ، یک یا دو دوره بودجه را بسته اند ، و این نشان می دهد که سرمایه به بخش توجه کرده است. در حال حاضر ، آنها در نقشه راه فن آوری نزدیک به یکدیگر هستند ، اما هنوز هم نیاز به پیشرفت فناوری خود دارند ، با سفارشاتی که آنها اغلب اعلام می کنند ارزش دارند RMB100 میلیون یا تعداد کمی از وسایل نقلیه (به طور کلی ده ها واحد) کار می کنند ، به این معنی که هیچ کس نقش اصلی را بازی نمی کند.

پس از عقد قرارداد برای دو خودروی جدید خودمختار که به سیستم وارد شدند 4 ژوئیه 2019، پکن Tage Idriver شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین و شرکت سهامی مشترک داخلی مغولستان شمالی ، با مسئولیت محدود ، چین بزرگترین تولید کننده کامیون معدن که 80٪ از بازار داخلی را در اختیار دارد ، امضا شد 8 آوریل 2020 سفارش تهیه برای 10 مجموعه “سیستم کنترل خودکار رانندگی” که بر روی 10 واحد از وسایل نقلیه جدید NTE200AT سوار می شود.

وسیله نقلیه کشاورزی مستقل
رانندگی خودمختار برای ماشین آلات کشاورزی ، ساده ترین نوع در بین تمام فن آوری های رانندگی مستقل برای وسایل نقلیه ویژه ، بیشتر به سیستم های موقعیت یابی دقیق و الگوریتم های نرم افزار بستگی دارد. پیکربندی سخت افزار اصلی سیستم Beidou + سنسور زاویه + IMU است ، و بینایی اختیاری است و در دسترس کاربرانی که نیاز دارند قرار دارد. از نظر نقشه راه فن آوری ، OEM ها اغلب از محلول هیدرولیکی استفاده می کنند که در آن از شیرهای متناسب با الکترو هیدرولیک برای هدایت فرمان استفاده می شود. در بازارهای بعدی ، محلول فرمان برقی که در آن از موتورها برای شبیه سازی رانندگی استفاده می شود ، به دلیل آسان بودن در هزینه کم و هزینه کم ، تا حد زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

در سطح جهانی ، تولید کنندگان بزرگ ماشین آلات کشاورزی طیف وسیعی از مدل های فن آوری رانندگی مستقل از پیش نصب شده (GPS آماده) دارند. نمونه های آن شامل سری های John Deere 8R ، Case New Holland Magnum Series و AGCO Auto 3000 3000 با تنظیمات استاندارد شیرهای هیدرولیک Danfoss است. در بازار OEM چین ، راه حل های هیدرولیک بر خروس حاکم است.

در بازارهای بعدی ، راه حلهای رانندگی مستقل هیدرولیک و فرمان بخش قابل توجهی از نصب و فروش را به خود اختصاص می دهد. در بازار چین ، محصولات پرچم دار اکثر ارائه دهندگان سیستم ، راه حل فرمان هستند. شرکت علوم و فناوری پکن UniStrong ، آموزشی ویبولیتین راه حل های هیدرولیک و فرمان را ارائه می دهد اما هیدرولیک غالب است. شرکت فناوری AllyNav Technology Shanghai Ltd. با مسئولیت محدود دارای پیشنهاداتی از هردو است که هیدرولیک قبلاً هدایت شده و فرمان در سال 2019 با شور و نشاطی تبلیغ می شود. از حمل و نقل سیستم های رانندگی مستقل برای ماشین آلات کشاورزی در چین، راه حل های فرمان برقی تقریباً 20٪ و محلول های هیدرولیک از سال 2018 تا 2019 80٪ را به خود اختصاص داده است.

با توجه به کاربرد ، سیستم های خود رانندگی ماشین آلات کشاورزی هنوز گران هستند (RMB70،000RMB80،000/ مجموعه) ، و به طور گسترده در مناطقی با مزارع بزرگ مانند سین کیانگ و استفاده می شود شمال شرقی چین. ماشین آلات کشاورزی بازار اتوماتیک رانندگی بازار در چین ارزش گذاری خواهد شد میلیارد RMB4 به میلیارد RMB5 با توجه به اینکه تقریباً سالانه 200000 دستگاه تراکتورهای میان رده و متوسط ​​به فروش می رسد و نفوذ در چنین سیستم هایی 50٪ است. در آینده ، رانندگی مستقل و عملیات متغیر ، بازار بزرگتری را به ارمغان می آورد.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05890398/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com