FordDirect و شریک همکاری شرکت Waymark برای ارائه آگهی های ویدئویی شخصی شده رایگان به نمایندگی های خودرو تحت تأثیر COVID-19

دیترویت، 7 مه سال 2020 / PRNewswire / – FordDirect و Waymark امروز همکاری را اعلام کردند که فورد و لینکلن نمایندگی های تجاری با تبلیغات رایگان و سفارشی که به آنها امکان می دهد با بروزرسانی هایی درباره چگونگی سازگاری با همه گیر COVID-19 به سرعت به مخاطبان خود برسند. علاوه بر این ، ویمارک مجموعه ای از الگوی پاسخ های رایگان COVID-19 را برای مشاغل با ابعاد مختلف در صنایع مختلف طراحی کرده است.

دو شرکت مستقر در مترو دیترویت در اوایل سال جاری برای ایجاد بازار ویدیوی FordDirect ، جایی که فورد و لینکلن فروشندگان در سراسر کشور به ویدیوهایی دسترسی دارند که می توانند به راحتی برای استفاده در رسانه های اجتماعی ، تبلیغات دیجیتالی و تلویزیون شخصی سازی کنند. با توجه به این بیماری همه گیر ، Waymark و FordDirect قالب های ویدئویی سفارشی را به صورت رایگان ارائه می دهند تا فروشندگان بتوانند به سرعت مخاطبان را از تحولات ، ابتکارات و به روزرسانی های جدید آگاه سازند.

وی گفت: “همه نمایندگی های اتومبیل در آمریکا پیامی را که باید آنها را بیرون بکشند در حال حاضر دارند.” ناتان لابنزبنیانگذار و مدیرعامل ویمارک. “فروشندگان تشخیص می دهند که ویدیو رسانه مناسبی برای دستیابی به مشتریان خود است ، اما ممکن است احساس شود که محتوای ویدیویی با کیفیت بالا در حال حاضر دور از دسترس نیست. ما می خواهیم نمایندگی ها بدانند که ساخت فیلم های جذاب و سفارشی برای هر کسی آسان است و به هیچ وجه امکان پذیر نیست. برای ویرایش یا تخصص تولید. برای ما مهم است که در حال حاضر از کارآفرینی و جامعه تجارت حمایت کنیم ، به همین دلیل ما این منابع را بصورت رایگان ارائه می دهیم. “

فروشندگان اتومبیل اثرات اقتصادی همه گیر جهانی COVID-19 را احساس می کنند ، زیرا مصرف کنندگان در داخل خانه می مانند و خریدهای با ارزش را مانند خودروهای جدید به تعویق می اندازند. تحلیلگر خودکار آدام جوناس از مورگان استنلی پیش بینی کرده است که امسال میزان فروش 9٪ کاهش یابد و نمایندگی های محلی در حال حاضر شاهد تغییر شدید هستند و فروش خودروهای جدید در دو هفته اول آوریل 55٪ با توجه به J.D. Power کاهش یافته است.

FordDirect Video Marketplace دارای محتوای اصلی از آخرین کمپین نام تجاری Ford ، ساخته شده برای وام دادن به یک دست است ، که نمایندگی ها می توانند با کپی شخصی ، رنگ ، آرم ، تصاویر و موارد دیگر بتوانند برای دستیابی به بازارهای محلی خود استفاده کنند. علاوه بر کمک به دلالان برای برقراری ارتباط تلاش های جدید و برنامه نویسی در پاسخ به همه گیر ، از جمله تبلیغات “رانندگی از خانه” و خرده فروشی آنلاین ، فورد همچنین برای بسیاری از نمایندگی ها هزینه های این خدمات جدید تطبیقی ​​را نیز پوشش می دهد.

وی گفت: “داشتن ابزارهایی که به ما امکان می دهد در مواقع بحران محور حرکت سریع باشیم ، بسیار مهم است.” تریشا هابوکه، مدیر خرده فروشی دیجیتال در شرکت فورد موتور. “فروشندگان مجبور شده اند با ابتکارات جدید برای حمایت از مشتریان در این بحران ، تجارت خود را به سرعت تغییر دهند و ما متعهد هستیم که به آنها کمک کند تا با منابعی مانند این فیلم ها سازگار شوند تا بتوانند به موقع پیام رسانی کنند.”

وای مارک همچنین عضو برنامه شریک بازاریابی فیس بوک و اینستاگرام است و در “دفترچه بازی اتومبیل برای فروشندگان” این پلتفرم شناخته شده است. قالب های فروشندگان خودرو برای رعایت استراتژی های پیشنهادی فیس بوک ایجاد شده اند و برای تبلیغات رسانه های اجتماعی هم از طریق موبایل و هم برای دسک تاپ ایده آل هستند.

برای اطلاعات بیشتر ، و برای دسترسی به الگوهای رایگان ، به waymark.com/automotive مراجعه کنید.

درباره Waymark: Waymark یک شرکت هنری و فناوری است که به هر کسی توانایی ایجاد تبلیغات ویدیویی استثنایی را در چند ثانیه می دهد. این شرکت در تلاش است تا شکاف بین تبلیغ کنندگان محلی و آینده ویدیو را با فناوری اختصاصی ویدئویی خود ایجاد کند ، که باعث می شود فیلم با کیفیت بالا در مقیاس یک واقعیت واقعی برای تبلیغ کنندگان باشد. با استفاده از الگوهای ویدئویی ممتاز Waymark ، تبلیغ کنندگان قادر هستند سریع و با قیمت مناسب محتوای با کیفیت آژانس ایجاد کنند. مجموعه قالب های این شرکت به صورت حرفه ای تولید می شود ، تبلیغات کاملی که هر کسی از یک مارک جهانی تا یک تجارت کوچک می تواند طی چند دقیقه شخصی سازی کند. Waymark در دفتر مرکزی قرار دارد دیترویت ، میشیگان، و در Waymark.com بصورت آنلاین است

درباره FordDirect: FordDirect یک همکاری بین فورد و لینکلن نمایندگی ها و شرکت فورد موتور. ماموریت ما کمک به نمایندگی هایی است که ما در خدمت آنها در خرده فروشی هستیم. این همکاری منحصر به فرد بینشهای بی نظیری را به ما می افزاید زیرا شرکت Ford Motor اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهد ، همچنین جریان مستقیم مشوق ها و محتوای دیجیتال را ارائه می دهد. ما مرکز داده های فورد و لینکلن نمایندگی ها این به ما امکان می دهد تا تعامل های مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنیم و مجموعه ای از محصولات بهبود یافته را ارائه دهیم که به فروشندگان فورد و لینکلن کمک می کنند تا بر خلاف راه حل های دیگر موجود در بازار ، خرده فروشی و وفاداری به برند را هدایت کنند. در forddirect.com اطلاعات بیشتری کسب کنید

SOURCE Waymark