Juvare از راه حل ارتباط با مدیریت و پرونده برای کمک به دولت ها برای نظارت بر افرادی که قرارداد بسته اند یا در معرض COVID-19 قرار گرفته اند ، خبر داد

اتلانتا، 29 مه سال 2020 / PRNewswire / – Juvare ، رهبر فناوری آمادگی و پاسخگویی به حوادث بحرانی ، امروز از دسترسی جهانی به فناوری ردیابی مخاطب و مدیریت پرونده ، که بر روی سکوی استاندارد استاندارد WebEOC خود ساخته شده است ، اعلام کرد تا بالاترین کنترل را در مورد استانداردهای حریم خصوصی ارائه دهد. این فناوری جدید به منظور کمک به دولت ها ، ادارات بهداشت عمومی و سیستم های مراقبت های بهداشتی برای پیچیدگی ردیابی و پیگیری با افرادی که در معرض COVID-19 قرار دارند طراحی شده است ، یا تأیید شده است که این بیماری را منقبض کرده است و قادر به خود قرنطینه در خانه

راه حل ردیابی تماس و مدیریت پرونده Juvare در کنار مرکز ملی بهداشت عمومی تحت وزارت بهداشت لیتوانی برای مقیاس پذیرایی جمعیت های بزرگ و یکپارچه سازی در زیرساخت های مهم فناوری نهادهای دولتی تهیه شده است.

وی گفت: “ما در تلاش هستیم تا به سازمان های دولتی ، شرکت ها ، مؤسسات آموزش عالی و سایر سازمان ها کمک کنیم تا برای حوادث بحرانی از همه نوع آماده و پاسخ دهند.” رابرت واتسون، مدیرعامل ، جوار. “با این حال ، COVID-19 برخلاف هر حادثه مهمی که جهان تاکنون دیده است ، ما مفتخریم که می توانیم از تجربه عمیق خود برای ارائه راه حلها برای کمک به سازمانهای دولتی مانند مرکز ملی بهداشت عمومی تحت وزارت بهداشت لیتوانی و … استفاده کنیم. از 50 آژانس فدرال آمریكا كه ما در تلاش آنها برای پاسخگویی ، بهبودی و پیشروی به سمت عادی جدید پشتیبانی می كنیم. “

راه حل امکان نظارت از راه دور را از طریق ورود اطلاعات به صورت حضوری ، تلفنی یا برنامه تلفن همراه فراهم می کند. گردش های از پیش تنظیم شده برای ورود داده ها ، روند جمع آوری اطلاعات در مورد نقطه قرار گرفتن در معرض ، عامل خطر و علائم و همچنین جزئیات مربوط به تعامل های بعدی ، اطلاعات تماس ، جمعیتی ، مشخصات خانوادگی و دوره قرنطینه را ساده می کند. یادآوری های خودکار برای انجام تماس های چک بصورت منظم برای به روزرسانی سوابق ، می توانند برای مدیریت پرونده در حال انجام برنامه ریزی و اختصاص داده شوند. راه حل هم از ورود دستی و هم رابطهای مستقیم با آزمایشگاههای آزمایش پشتیبانی می کند.

افراد مبتلا می توانند با پاسخگویی به یک سری سؤالات در مورد برنامه تلفن همراه ، به صورت روزانه خود گزارش دهند. GPS دستگاه همراه همچنین می تواند مطابق آیین نامه های قابل اجرا برای ایجاد زمینه های جغرافیایی و ردیابی محلی استفاده شود.

اطلاعات ردیابی تماس با ما و مدیریت پرونده ممکن است در قالب داشبورد سازمان یافته ارائه شود ، و باعث می شود شرایط با ریسک بالا شناسایی و آدرس سریع شود. وضعیت های دارای کد یا رنگ پرچمدار ، مدیریت مداوم پرونده را تسهیل می کنند و پاسخ سریع به شرایط بحرانی ، مانند تغییر چشمگیر علائم را که ممکن است نیاز به بستری داشته باشد ، تشویق می کنند. کاربران همچنین می توانند جزئیات مربوط به شخص ، نتایج آزمایش و نتیجه آنها را بررسی کنند.

راه حل Contact Tracing and Case Management جدیدترین روش آماده سازی اضطراری جوارا و فناوری پاسخگویی است که برای اقدامات واکنش در برابر شیوع بیماری گذشته استفاده شده است از جمله: H1N1 (آنفولانزای خوکی) ، H5N9 (آنفلوانزای مرغی) ، ابولا (EVD) و SARS شیوع.

علاوه بر این ، راه حل های جوار برای آماده سازی و پاسخ به توفان های اصلی ایالات متحده از جمله ماریا ، ایرما و دوریان استفاده شده است. کالیفرنیا آتش سوزی؛ حوادث تیرانداز فعال از جمله کلوپ شبانه Orlando Pulse و لاس وگاس مسیر 91 عکسبرداری جشنواره برداشت؛ برنامه های برنامه ریزی شده مانند بازی بزرگ و رویدادهای عمومی عمومی.

فناوری Juvare با بیش از 80٪ آژانسهای بهداشت عمومی دولتی ، 4000 بیمارستان ، بیش از 50 آژانس فدرال و بیش از 600 عملیات مدیریت اضطراری در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان با حضور گسترده بین المللی با اجرای سریع در بیش از 20 کشور و دفاتر در ارتباط است. کائوناس ، لیتوانیو ولینگتون ، نیوزیلند.

درباره جواهر:
Juvare یک رهبر در سراسر جهان در آمادگی اضطراری و مدیریت بحرانی و فناوری واکنش حوادث است. راه حل های جوار به آژانس های دولتی ، شرکت ها ، مراکز درمانی ، مؤسسات دانشگاهی و سازمان های داوطلب قدرت می دهد تا از داده های زمان واقعی برای مدیریت سریع و کارآمدتر حوادث ، محافظت از مردم ، املاک و مارک ها استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.juvare.com مراجعه نمایید.

منبع جوار

لینک های مربوطه

https://www.juvare.com