LATAM سازماندهی مجدد را برای اطمینان از پایداری طولانی مدت اعلام کرد

سانتیاگو، شیلی، 26 مه سال 2020 / PRNewswire / – گروه هواپیمایی LATAM S.A (“LATAM”) (NYSE: LTM؛ SP IPSA: LTM) و شرکت های وابسته به آن در شیلی، پرو، کلمبیا، اکوادور و ایالات متحده امروز یک سازماندهی مجدد داوطلبانه و بازسازی بدهی خود تحت حمایت فصل 11 در ایالات متحده با حمایت خانواده های Cueto و Amaro و Qatar Airways ، دو بزرگترین سهامدار LATAM. با توجه به تأثیرات COVID-19 بر صنعت حمل و نقل هوایی در سراسر جهان ، این روند سازماندهی مجدد فرصتی را برای LATAM فراهم می کند تا با طلبکاران این گروه و سایر ذینفعان همکاری کند تا بدهی های خود را کاهش دهد ، به منابع جدید تأمین مالی و ادامه فعالیت خود ادامه دهد ، ضمن اینکه این گروه را قادر می سازد. تا تجارت خود را به این واقعیت جدید تبدیل کند.

فصل 11 فرایند سازماندهی مجدد مالی یک چارچوب قانونی اثبات شده است که براساس آن ، LATAM و شرکت های وابسته به این امکان فرصتی خواهند داد تا عملیات خود را در محیط تقاضای جدید تغییر اندازه دهند و ترازنامه های خود را مجدداً ساماندهی کنند ، این امکان را می دهد تا چابک تر ، انعطاف پذیر و پایدار تر ظاهر شوند. LATAM و شرکت های وابسته به آن به عنوان اجازه شرایط در طی فرایند پرواز پرواز خود را ادامه خواهند داد.

“لاتام به عنوان یک گروه هواپیمایی سالم و سودآور ، در عین حال شرایط استثنایی ، وارد بیماری همه گیر COVID-19 شد منجر به فروپاشی تقاضای جهانی شده و نه تنها حمل و نقل هوایی را به بن بست مجازی رسانده است ، بلکه صنعت را برای آینده قابل پیش بینی نیز تغییر داده است. “ گفت روبرتو آلومدیر ارشد اجرایی LATAM. وی ادامه داد: ما یک سری اقدامات دشوار را برای کاهش تأثیر این اختلال در صنعت بی سابقه اجرا کرده ایم ، اما در نهایت این مسیر بهترین گزینه برای ایجاد پایه و اساس مناسب برای آینده گروه هواپیمایی ما است. ما در انتظار یک پست COVID هستیم. 19 آینده هستند و بر تغییر گروه ما متمرکز شده اند تا با سلامتی و ایمنی از پرواز با روشی جدید و در حال تحول در پرواز استفاده کنند ما مسافران و کارمندان مهم هستند. “

این گروه حمایت مالی سهامداران از جمله خانواده های Cueto و Amaro را تأمین کرده است دارند پیوندهای پایدار با LATAM و Qatar Airways برای تأمین اعتبار 900 میلیون دلار در تأمین بودجه بدهکار در اختیار (DIP). این شرکا درک عمیقی از صنعت ، گروه و چالش های عملیاتی آن دارند. حمایت آنها نشان از اعتقاد به LATAM و وابستگان آن و پایداری طولانی مدت آنها دارد. در حد مجاز قانون ، این گروه از سایر سهامداران علاقمند به مشارکت در این فرایند برای تأمین بودجه اضافی استقبال می کند. علاوه بر این ، از زمان تشکیل پرونده ، گروه تقریباً داشت 1.3 دلار میلیارد دلار پول نقد

LATAM و وابستگان آن نیز با دولت های مربوطه در حال گفتگو هستند شیلی، برزیل، کلمبیا و پرو برای کمک به منابع مالی اضافی ، محافظت از مشاغل در صورت امکان و به حداقل رساندن اختلال در عملکرد آن. LATAM و شرکت های وابسته به آن می خواهند از سهامداران ، کارمندان ، طلبکاران و جوامعی که برای حمایت از آنها در جهت پشتیبانی از آینده بلند مدت این گروه در خدمتشان قرار می دهند تشکر کنند. این گروه اطمینان دارد که این فرایند این ذینفعان متنوع را برای ایجاد LATAM جدید که برای موفقیت در سالهای آینده بهتر باشد ، جمع می کند.

“در مواجهه با بزرگترین بحران در تاریخ حمل و نقل هوایی ، تخته این مسیر پیش رو را با استفاده از تجزیه و تحلیل همه گزینه های موجود برای اطمینان از پایداری گروه تأیید کرده است. همانطور که در گذشته با واقعیت های جدید سازگار شده ایم ، اطمینان داریم که LATAM قادر خواهد بود در زمینه پس از COVID-19 موفق شود و به خدمات خود ادامه دهد. آمریکای لاتین، منطقه را با جهان متصل می کند ، ” گفت Ignacio Cuetoرئیس هیئت مدیره LATAM.

این گروه همچنان در حال سازگاری و پاسخگویی به بیماری همه گیر COVID-19 است و به محض رفع ممنوعیت سفر و افزایش تقاضا ، به طور فعال برای استقبال از مشتریان آماده می شود ، و بالاترین استانداردهای ایمنی را برای مسافران و خدمه که LATAM برای آنها بسیار تضمین می شود ، تضمین می کند. شناسایی شده.

ادامه خدمت آمریکای لاتین

گروه LATAM متعهد است به عنوان سازماندهی مجدد – بویژه با توجه به کارمندان ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، شرکای تجاری و جوامع محلی ، به حفظ استمرار مشاغل بپردازد.

  • شرکت هواپیمایی LATAM گروه S.A و شرکت های وابسته به آن ، مشروط بر محدودیت های تقاضا و مسافرت ، به پروازهای مسافری و باری خود ادامه خواهند داد.
  • از کلیه بلیط های فعلی و آینده ، کوپن های مسافرتی و مایل به مبالغ پرواز و مزایا و همچنین سیاست های انعطاف پذیری تجلیل می شود.
  • کارمندان این گروه همچنان به پرداخت و دریافت مزایا مطابق مقررات توافقی خود ادامه می دهند.
  • به کالاها و خدمات ارائه شده از طرف تهیه کنندگان به موقع پرداخت می شود 26 مه سال 2020 به جلو و در طول این روند.
  • آژانس های مسافرتی و سایر شرکای تجاری هیچ گونه اختلال در تعامل خود با گروه LATAM تجربه نخواهند کرد.

گزینه مناسب برای تقویت گروه

گروه LATAM سفر خود را با مردم به اشتراک گذاشته است آمریکای لاتین، در زمان رشد و شکوفایی و جمع شدن برای غلبه بر اوضاع سختی ، و مانند بسیاری ، LATAM و همکارانش با امید به پیشرفتی که COVID-19 به بن بست مجازی رساند ، سال 2020 را آغاز کردند. در سال 2019 ، این گروه 26 مسیر جدید را راه اندازی کرد و 74 میلیون مسافر را به ثبت رساند ، 5.4 میلیون نفر بیشتر از سال 2018. برنامه های این گروه برای سال 2020 شامل افزایش بیشتر تجربه مسافر خود از طریق تبدیل کابین و تقویت همکاری های استراتژیک خود برای ارتباط بیشتر بود. آمریکای لاتین با جهان در حالی که این گروه از طریق فرایند فصل 11 تغییر خواهد کرد ، فرهنگ آن ، تعهد به مشتریان ، تاریخ مشترک و هویت آمریکای لاتین نخواهد بود.

پس از بررسی دقیق ، LATAM اطمینان دارد که فرآیند سازماندهی مجدد فصل 11 بهترین مسیر برای دستیابی به اهداف گروه و تحقق تعهدات خود در عین مدیریت جامع ناوگان خود و پرداخت بدهی های خود است که بیشتر آنها در ایالات متحده. نکته مهم این است که این روند با مفهوم “متفاوت است”كيبرا“،”بانکاروتا“، یا انحلال. LATAM در نظر دارد تا به كمكهای ویژه تكیه كند كه به آن اجازه می دهد تا به كارمندان خود بپردازد ، تعهدات سود را پرداخت كند ، به تأمین كنندگان مهم بپردازد و سایر امور روزمره كاری را نیز انجام دهد زیرا این گروه با دادگاه و طلبكاران كار می كند تا آن را حل كند. با حمایت از فصل 11 ، تیم مدیریت گروه در جای خود باقی می مانند و رهبری LATAM را از طریق فرآیند سازماندهی مجدد و تحول ادامه خواهد داد.

این مفاد منحصر به فرد از فرآیند سازماندهی مجدد در فصل 11 این گروه را قادر می سازد تا اختلالات مربوط به تجارت را به حداقل برساند و از منافع ذینفعان محافظت کند در حالی که ترازنامه خود را ترمیم می کند تا به عنوان یک گروه هواپیمایی چابک تر ، انعطاف پذیر و پایدار ظاهر شود.

در حالی که بیشتر شرکت های وابسته به LATAM در فرآیند سازماندهی مجدد قرار دارند ، به دلیل ماهیت ساختار بدهی و وضعیت مالی فعلی ، نهادهای مختلفی حضور ندارند. لیست کاملی از اشخاص تشکیل پرونده در پرونده ها در دسترس است .primeclerk.com/LATAM. لیست زیر گنجاندن این اشخاص در فصل 11 سازماندهی مجدد مالی و سایر مراحل دادرسی را خلاصه می کند.

اشخاص تشکیل پرونده:

  • شیلی: گروه هواپیمایی LATAM گروه S.A. و برخی اشخاص دیگر در شیلی در فصل 11 تشکیل پرونده گنجانده شده است و همچنین پرونده های شناسایی در دادگاه های شیلی را به منظور اطمینان از اعتبار کامل و اثربخشی روند یازدهم ارائه می دهد ، و حتی حمایت بیشتری از مشاغل LATAM انجام می دهد.
  • کلمبیا: خطوط هوایی LATAM کلمبیا و سایر نهادهای عضو در کلمبیا در فصل 11 تشکیل پرونده گنجانده شده است و مراحل شناسایی نیز در پرونده ثبت خواهد شد Superintendencia de Sociedades به منظور اطمینان از اعتبار و تأثیر کامل فرایند فصل 11 ، حمایت بیشتری از مشاغل LATAM انجام می شود.
  • پرو: خطوط هوایی LATAM Perú و سایر نهادهای عضو در پرو در فصل 11 ثبت شده است و همچنین در حال تشکیل “فرآیند سازماندهی مجدد پیشگیرانه” با INDECOPI می باشد تا اطمینان حاصل شود که این مشاغل از اقدامات منفی طلبکاران محافظت می شوند.
  • اکوادور: خطوط هوایی LATAM اکوادور در قسمت 11 تشکیل پرونده درج شده است.
  • ایالات متحده: کلیه اشخاص عامل این گروه ، به غیر از وسایل نقلیه هدف خاص ، در ایالات متحده در قسمت 11 تشکیل پرونده گنجانده شده است.

اشخاص غیر تشکیل دهنده

  • آرژانتین، برزیل و پاراگوئه: وابستگان LATAM در آرژانتین، برزیل و پاراگوئه در قسمت 11 تشکیل پرونده وارد نشده است. وابستگان LATAM در برزیل در مورد مراحل بعدی و پشتیبانی مالی از عملیات برزیل خود با دولت برزیل در حال گفتگو هستند.

مهمتر از همه ، چه در پرونده سازی باشد و چه نباشد ، تمام شرکت های این گروه به عنوان محدودیت سفر و اجازه تقاضا به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اطلاعات اضافی

گروه هواپیمایی LATAM و شرکت های وابسته به آن درک می کنند که کارمندان آنها در سرتاسر جهان ، خانواده های آنها ، تأمین کنندگان و مشتریان آنها سوالات زیادی خواهند داشت. در حالی که LATAM ممکن است در این مرحله تمام پاسخ ها را نداشته باشد ، این گروه با شفافیت در همه تعاملات خود هدایت می شوند. این گروه یک وب سایت اختصاصی ایجاد کرده است: www.LATAMreorganizacion.com ، که در آن ذینفعان می توانند اطلاعات کلیدی دیگری را در مورد آنچه که این اعلامیه برای آنها معنی دارد ، پیدا کنند.

LATAM همچنین یک مرکز دائمی برای سوالات مربوط به فصل 11 ایجاد کرده است که می توانید در (929) 955-3449 یا (877) 606-3609 در ایالات متحده و به آنها دسترسی داشته باشید. کانادا. شماره های رایگان بین المللی در روزهای آینده در www.LATAMreorganizacion.com در دسترس خواهد بود. همچنین دارای یک ایمیل اختصاصی برای سوالات مربوط به سازماندهی مجدد در [email protected].

LATAM در این فرآیند توسط کلاری گوتلیب استین & Hamilton LLP و Claro & Cia. به عنوان مشاور حقوقی ، مشاوره FTI به عنوان مشاور مالی و همکاران PJT به عنوان بانکدار سرمایه گذاری.

بیانیه های جستجوی پیشرفته
این گزارش حاوی بیانیه های آینده نگر است. چنین اظهاراتی ممکن است شامل کلماتی مانند “ممکن” “،” انتظار “،” قصد “،” پیش بینی “،” تخمین “،” پروژه “،” باور “یا اصطلاحات مشابه دیگر باشد. گفته های پیشرو ، جملات هستند که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله جمله هایی درباره اعتقادات و انتظارات ما. این گفته ها بر اساس برنامه ها ، برآوردها و پیش بینی های فعلی LATAM است و بنابراین ، شما نباید به آنها اعتماد تکی داشته باشید. اظهارات رو به جلو شامل خطرات ذاتی شناخته شده و ناشناخته ، عدم قطعیت ها و سایر عوامل است که بسیاری از آنها خارج از کنترل LATAM و پیش بینی مشکل است. ما به شما هشدار می دهیم که تعدادی از عوامل مهم می توانند باعث شوند نتایج واقعی از لحاظ معنوی با آنچه در هر بیانیه آینده نگر است متفاوت باشد. این عوامل و عدم قطعیتها به ویژه مواردی را توصیف می کند که در اسنادی که ما به کمیسیون اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار ایالات متحده ارائه داده ایم ، شرح داده شده است. بیانیه های پیشرو فقط از تاریخ ساخته شدن آنها صحبت می کنند ، و ما هیچ گونه تعهدی برای به روزرسانی عمومی هیچ یک از آنها ، خواه با توجه به اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا موارد دیگری نداریم.

گروه هواپیمایی SOURCE LATAM S.A.