LifeMiles همچنان مایل نیست و مایل های اعضای خود را ایمن نگه دارد زیرا Avianca اقدامات مربوط به سازماندهی مجدد را آغاز می کند

BOGOTÁ ، کلمبیا و SAN JOSÉ ، کاستاریکا، 10 مه 2020 / PRNewswire / – LifeMiles (“شرکت”) ، آمریکای لاتین پیشرو برنامه وفاداری ائتلاف ، امروز به روزرسانی در ادامه همکاری خود با Avianca.

با توجه به تأثیر همه گیر COVID-19 بر صنعت مسافرتی ، Avianca داوطلبانه مراحل تجدید سازمان را تحت فصل 11 قانون ورشکستگی ایالات متحده تشکیل داده است. این تشکیل پرونده باعث حفظ و محافظت از تجارت آویانکا می شود و این امکان را فراهم می کند تا تعهدات و عملیات مالی خود را به عنوان تقاضای بازیابی سفرهای هوایی سازماندهی مجدد کند. از طریق این فرآیند ، Avianca قصد دارد شغل ها را حفظ کند ، بهبود اقتصادی بازارهای اصلی خود را ارتقا بخشد و ارتباط و عملکرد خود را حفظ کند. با توجه به اینکه پروازهای مکرر Avianca ، که عضو LifeMiles هستند ، با ارزش ترین مشتری های آن هستند ، Avianca قصد دارد به افتخار برنامه وفاداری LifeMiles ادامه دهد. اعضا همچنان درآمد مایل در پروازهای Avianca و همچنین پرداخت بلیط Avianca را با استفاده از LifeMiles به طور عادی پرداخت می کنند.

“اعضای LifeMiles می توانند اطمینان داشته باشند كه Avianca به افتخار برنامه LifeMiles ادامه خواهد داد ، از جمله پاداش دادن به مشتریان خود با LifeMiles و قبول LifeMiles به عنوان پرداخت بلیط هواپیما ، زیرا این بخش مهمی از تعهد Avianca به مشتریان و موفقیت طولانی مدت آن است.” گفت متیو وینستمدیر ارشد اجرایی LifeMiles. “ما انتظار داریم كه مشاركت ما با Avianca در روند فصل 11 خود به طور عادی عمل كند ، و ما مشتاقانه منتظر هستیم كه Avianca از سازماندهی مالی خود قوی تر از همیشه ظاهر شود.”

Anko van der Werff ، مدیر اجرایی Avianca گفت: “اعضای LifeMiles از مشتریان Avianca با ارزش هستند و می توانند انتظار داشته باشند از طریق برنامه وفاداری LifeMiles مایل ها را از طریق Avianca و شرکای ما جمع کنند و از آنها پس بگیرند.” “Avianca همچنان متعهد به ادامه خدمت به مشتریان با ایمنی ، مسافرت هوایی ایمن و خدمات باکیفیت است ، زیرا محدودیت های سفر COVID-19 برداشته می شود.”

چگونه فرآیند سازماندهی مجدد Avianca بر LifeMiles و مشتریان مشترک تأثیر می گذارد

Avianca در فرآیند سازماندهی مجدد خود ، به جمع بندی و پذیرش LifeMiles ادامه خواهد داد. LifeMiles یک تجارت جداگانه از Avianca است ، با اشخاص حقوقی مجزا ، سهامداران جداگانه و نهاد حاکمیت مستقل اکثریت آن. LifeMiles به خوبی سرمایه گذاری می شود و دارایی LifeMiles از فرآیند سازماندهی مجدد Avianca عایق بندی می شود.

LifeMiles علاوه بر خطوط هوایی مانند Avianca ، مایل خود را به طیف گسترده ای از مشاغل از جمله شرکای خرده فروشی و تجاری می فروشد. از نظر تاریخی ، Avianca و همکاران هوایی آن تقریبا 30 درصد از LifeMiles خریداری شده را تشکیل می دهند. بیشتر LifeMiles به طور مستقیم به بانکها ، شرکای تجاری و اعضای فروخته می شود. وقتی یک عضو می خواهد مایل خود را پس انداز کند ، این LifeMiles است که پاداش خود را می پردازد. LifeMiles وضعیت مالی قوی دارد و این امکان را برای انجام تعهدات مالی خود فراهم می آورد.

علاوه بر توانایی مداوم اعضا در کسب و استفاده از مایل خود با همکاران هوایی Avianca و Avianca ، LifeMiles طیف گسترده ای از راه های دیگر اعضای خود را می تواند برای جمع آوری و پس گرفتن مایل خود ارائه دهد.

Vincett گفت: “LifeMiles برای ارائه ارزشمندی در اعضا و همكاران ما ، چه در بخش های مربوط به مسافرت و چه به غیر مسافرتی ، موقعیت مناسبی دارد.” “LifeMiles شبکه گسترده ای از شرکای تجاری ایجاد کرده است و اعضای ما را قادر می سازد در میان رستوران ها ، خرده فروشی ها و بنزین ها ، مایل خود را بدست آورند و پس انداز کنند ، از این میان بسیاری از بخش های دیگر. اعضا همچنان از طریق شرکای تجاری ما و ما به خرید مایل در روز خود می پردازند. کارت های اعتباری: این مایل ها می توانند با اطمینان برای پاداش ها اکنون و در آینده مورد استفاده قرار گیرند. اگر اعضای ما هر گونه سؤال یا نگرانی دیگری دارند ، من آنها را تشویق می کنم تا با www.LifeMilesNews.com مشورت کنند ، جایی که یک بخش گسترده پرسش و پاسخ در مورد سازماندهی جدید Avianca است. در دسترس.”

LifeMiles همچنان با پشتیبانی شبکه گسترده پارتنر و پایگاه عضو وفادار قوی باقی می ماند

LifeMiles به صورت عادی کار می کند و از موقعیت مالی قوی آن ، شبکه گسترده شرکای تجاری و پایگاه عضو وفادار پشتیبانی می کند. این شرکت دارای 550 قرارداد با طیف گسترده ای از شرکای تجاری ، از جمله بیشتر موسسات مالی پیشرو در هر یک از کشورهایی که در آن فعالیت می کند. نزدیک به 10 میلیون عضو آن می توانند با استفاده از یکی از بیش از 700000 کارت اعتباری مشترک LifeMiles و خرید در شبکه گسترده شرکای خود ، که شامل هتل های برتر ، شرکت های بزرگ کرایه اتومبیل ، مشهور است ، بتوانند از طریق خریدهای روزمره خود مایل به کسب درآمد مایل خود ادامه دهند. رستوران ها و سایر مراکز تجاری مانند پمپ بنزین ، سوپر مارکت ها و مارک های پیشرو پوشاک.

وینست ادامه داد: اعضای ما می دانند که LifeMiles هنگام بازخرید با ارزش است. “بر این اساس ، بسیاری از اعضا چندین برابر مبالغ روزانه خود را بدست می آورند. به عنوان مثال ، وقتی اعضای با کارت اعتباری LifeMiles هنگام خرید در شریک زندگی LifeMiles پرداخت می کنند ، هم از طریق کارت اعتباری و هم از طریق مایل که توسط خرده فروشی به آنها پاداش می دهند ، مایل می شوند. یا شریک رستوران. ”

این شرکت به اضافه کردن شرکای جدید به طور منظم ، از جمله اضافه شدن اخیر Uber و Uber Eats به عنوان شریک زندگی در چندین کشور که در آن LifeMiles فعالیت می کند ، ادامه می دهد. وینت افزود: “این شرکا به اعضا کمک کرده اند مایل خود را در خدماتی که مخصوصاً در زمان بحران COVID-19 مهم است ، بدست آورند.

LifeMiles همچنین اخیراً اقدامات دیگری را برای نشان دادن تعهد خود نسبت به اعضای ارزشمند خود انجام داده است ، از جمله تصمیم عدم انقضاء هیچ مایل بین 1 آوریل 2020 و 31 دسامبر سال 2020.

وینست تأکید کرد: “ما می خواهیم اعضای ما اطمینان داشته باشند که مایل آنها ایمن باشد.” “ما همچنین می خواهیم یک شهروند مسئول شرکت باشیم ، این بدان معناست که اعمال برنامه ها و خط مشی های خود برای محافظت از اعضای خود در برابر اثرات منفی در برابر بحران COVID-19 تا حد ممکن است. به گفته ما ، ما منتظر آینده ای روشن و هستی هستیم. اعضای ما قادر به “زندگی مایل خود” بیش از همیشه خیلی زود هستند. “

درباره LifeMiles

LifeMiles یک برنامه وفاداری در سطح جهانی است که به اعضای آن اجازه می دهد تا از طریق فعالیت های روزانه مایل کسب کنند و آنها را با شرکای باورنکردنی بازخرید کنند. برای عضویت در آن مزایای متعددی وجود دارد ، مانند درآمد یا بازخرید LifeMiles هنگام پرواز با Avianca ، اتحاد ستاره و سایر شرکتهای هواپیمایی شریک و همچنین برای خرید در شرکای تجاری ، برای اقامت در هتل ، کرایه اتومبیل ، مزایای مراقبت از مسافرت و موارد دیگر. اعضا همچنین می توانند با پرداخت کارتهای اعتباری Avianca LifeMiles با خریدهای روزمره خود مایل به دست بیایند و مایل اضافی را هنگام خرید در شبکه شریک تجاری LifeMiles کسب کنند. از سال 2012 ، LifeMiles تنها برنامه وفاداری آمریکای لاتین است که موفق به دریافت جایزه فردی ، معتبرترین جایزه تولید عضو در صنعت وفاداری مسافرتی شده است. روی هم رفته ، LifeMiles بیشتر از سایر برنامه های وفاداری مربوط به هواپیمایی در جوایز فردی (در مجموع 13) دریافت کرده است. آمریکای لاتین. علاوه بر این ، در سال 2017 LifeMiles پس از کسب جایزه جهانی بهترین مسافر “بهترین فرکانس-پرواز برنده جایزه” برای پنج سال متوالی ، جایزه جهانی مسافر Quint وضعیت دریافت کرد.

مخاطب

کلمبیا
جولیتا رودریگز
[email protected]
+57 301 5533765

پری
آنگی کوواروبیا
[email protected]
+51 938 279 308

اکوادور
برناردا مارتینز
[email protected]
+593 99 4266500

آمریکای مرکزی
راکل رودریگوز
[email protected]
+506 8856 4400

ایالات متحده و اروپا
ژول فرانک، ویلکینسون بریمر کاتچر
مایکل فریتاگ یا کیتلین کیکالو
+1 212 355 4449

SOURCE LifeMiles با مسئولیت محدود