Navigator Holdings Ltd. نتایج اولیه سه ماهه اول 2020

لندن، 28 مه 2020 / PRNewswire / –

نکات برجسته

  • Navigator Holdings Ltd. (“شرکت” ، “ما” ، “ما” و “ما”) (NYSE: NVGS) درآمد عملیاتی گزارش 81.3 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020، در مقایسه با 76.1 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019.
  • ضرر خالص 8.5 میلیون دلار (یا ضرر در هر سهم از 0.14 دلار) برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020، که شامل خسارات ارزی خارجی مربوط به COVID-19 است 3.7 میلیون دلار و 3.0 میلیون دلار ضرر در سرمایه گذاری مشترک 50/50 (“صادرات مشترک ترمینال”) مربوط به ترمینال دریایی صادرات اتیلن در مورگان پوینت ، تگزاس (“پایانه صادرات دریایی”) قبل از شروع قراردادهای دریافت یا پرداخت. این منجر به ضرر مربوط به کشتی های ما می شود 1.8 میلیون دلار (یا ضرر در هر سهم از $ 0.03) در مقایسه با ضرر خالص 3.3 میلیون دلار (یا ضرر به ازای هر سهم از 0.06 دلار) برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019.
  • تنظیم EBITDA(1) بود 26.0 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020، در مقایسه با 27.1 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019.
  • استفاده از ناوگان برای سه ماه منتهی به 89.0 درصد بهبود یافته است 31 مارس 2020 در مقایسه با 84.8 درصد برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019.
  • که در آوریل 2020 تعهد توانمندی بیشتر در دراز مدت برای ترمینال صادرات دریایی توافق شد ، افزایش تعهدات جذب کلی به تقریبا 95٪ ظرفیت پلاک نام.
  • که در مارس 2020، این شرکت با Pacific Gas Pte همکاری کرده است. Ltd. و Greater Bay Gas Co. Ltd. در سه ماهه دوم سال 2020 شروع به کار کردند تا استخر حداکثر چهارده کشتی (“لونا استخر”) را تشکیل دهند و مدیریت کنند. استخر لونا برای حمل و نقل اتیلن و اتان متمرکز خواهد شد تا در حال رشد باشد. خواسته های مشتریان.
  • ما به رکورد 489 روزه بدون وقوع حوادث گمشده (LTI) در ناوگان فنی مدیریت شده 17 کشتی خود دست یافته ایم.
  • تبدیل سال گذشته Navigator Aurora به استفاده از اتان برای پیشران منجر شده است که میزان انتشار گازهای کربن در سه ماهه اول حدود 25٪ کاهش یابد ، که معادل آن است که حدود 5،000 خودرو از جاده خارج می شوند.

اطلاعات مالی شرکت برای سه ماهه به پایان رسید 31 مارس 2020 در این بیانیه مطبوعاتی مقدماتی است و در رابطه با اتمام مراحل نزدیک به چهار ماهه شرکت و بررسی مالی بیشتر در معرض تغییر است. نتایج واقعی ممکن است در نتیجه اتمام مراحل اختتامیه سه ماهه شرکت ، تعدیل بازنگری و سایر تحولاتی که ممکن است بین زمان و زمان پایان چنین اطلاعات مالی برای سه ماه بوجود آمده باشد ، از این برآوردها متفاوت باشد. 31 مارس 2020 نهایی شده است

پیشرفت های اخیر

پایانه

که در آوریل 2020، تعهد توانمندی بیشتر در دراز مدت برای ترمینال صادرات دریایی نیز اجرا شد ، و تعهدات جذب کل به تقریبا 95٪ از ظرفیت یک میلیون تنی سالانه نام سالانه را افزایش داد. اکنون ترمینال کاملاً کاربردی است و توافق های توانمندی در حال افزایش هستند. پیش بینی می شود این ترمینال در سطح تقریبی کار کند. 600000 تن در سال طرفداری تا زمانی که مخزن ذخیره سازی کرایوژنیک در اواخر سال جاری عملیاتی شود.

این شرکت در سه ماهه اول هیچ سهمی در شرکت صادرات ترمینال مشترک نداشته است ، اما از آن زمان تاکنون 31 مارس 2020 شرکت کمک کرده است 7.5 میلیون دلار با تركیه تسهیلات اعتباری ترمینال شركت به شركت Export Terminal Venture. این علاوه بر این است 125.5 میلیون دلار به عنوان کمک کرده است 31 دسامبر 2019 از سهم تقریبی ما 150.0 میلیون دلار هزینه سرمایه ترمینال صادرات دریایی.

استخر لونا

که در مارس 2020، این شرکت با Pacific Gas Pte همکاری کرده است. Ltd. و Greater Bay Gas Co. Ltd. برای ایجاد و مدیریت استخر لونا ، با تمرکز بر حمل و نقل اتیلن و اتان برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان. استخر لونا استخر در سه ماهه دوم سال 2020 ، در ابتدا با معرفی هفت کشتی. پیش بینی می شود همه 14 تا پایان سه ماهه دوم به استخر بپیوندند. در حال حاضر 9 از 12 کشتی موجود در استخر در حال حمل اتیلن ، دو اتان حامل و یک پروپیلن حامل هستند.

روندها

سال 2020 به خوبی در ژانویه امسال آغاز شد ، با استفاده سالم از کشتی های ما با 97٪ و ارزیابی زمان سنج 12 ماهه کلارکسون به سطح بالایی رسید 695،000 دلار در هر ماه تقویم این مسیر رو به بالا توسط COVID-19 Pandemic و قفل های بعدی متعاقب آن مختل شد ، ابتدا در آسیا که به سرعت توسط سایر نقاط جهان دنبال شد. در نتیجه ، میزان بهره وری ما در فوریه و مارس به دلیل کاهش فعالیت اقتصادی به ترتیب به 84 و 85 درصد کاهش یافت. با این حال ، تقاضای LPG نسبت به COVID-19 نسبتاً مقاوم مانده است زیرا نیاز اساسی انرژی برای گرمایش و پخت و پز در بین جمعیت جهان را برآورده می کند. بسیاری از LPG های حمل و نقل شده در کشتی های دست ساز از این نیاز داخلی تأمین می کنند و ما انتظار داریم که معاملات سنتی LPG دستی در قاره سنتی تا حد زیادی بی تأثیر باقی بمانند. قطعه حامل گاز بزرگتر نسبت به بخش های دستی در بخش پتروشیمی نسبت به تغییرات در قیمت های جهانی قیمت LPG و همچنین جایگزینی LPG به عنوان یک کالای اولیه ترجیحی در بخش پتروشیمی حساس تر است. ایالات متحده بزرگترین صادرکننده LPG در سال 2019 شد و حجم آن به تقاضای محلی و قیمت گذاری جهانی وابسته است که بر تولید ماهانه کشور و مهمتر از آن در دسترس بودن تن برای حمل و نقل تأثیر می گذارد. این به نوبه خود سطح نرخ را برای حامل های بسیار بزرگ گاز تأثیر می گذارد. کشتی های قابل دستیابی بخش کوچکی از حجم LPG ایالات متحده را توزیع می کنند زیرا اکثریت قریب به اتفاق مسافت های طولانی از طریق اقیانوس آرام توسط کشتی های بزرگتر منتقل می شوند. در مقابل ، کشتی های Handysize عمدتا در سایر مناطق صادر کننده و مصرف LPG که پناهنده تر از حرکات داوری قیمت جهانی هستند ، به کار می روند. در حالی که بخش های بزرگتر حامل گاز دارای نوسانات قیمتی بالایی هستند ، شاخص پیشینه دستی به نقل از دستی که تنها 5 درصد کاهش یافته بود به 665،000 دلار در هر ماه تقویم در پایان سه ماهه اول.

ماه آوریل از نظر بهره‌برداری از کشتی های ما همچنان در ماه مارس ادامه داشت. با این حال چین و بسیاری دیگر از کشورها به تدریج شروع به کاهش می کنند و می توانند سایت های تولید قفل را کاهش دهند. اتیلن از ترمینال صادرات دریایی در ماه مه مجدداً با جابجایی محموله ها به سراسر جهان آغاز شد. پروپیلن تولید شده در آمریكا برای نخستین بار در طی بیش از یك دهه بیش از یك بار در کشتی های دستی كه به مقصد مناطق خاور دور منتقل می شدند صادر می شد. تولیدکنندگان اروپایی صادرات بوتادین به واردکنندگان شرق سوئز را ادامه دادند. این معاملات پتروشیمی در اعماق دریا تقاضای تنی مایل قوی به بخش را تأمین می کند. بنابراین ، با ترکیب هر دو LPG و روند پتروشیمی در طول دوره ، می توانیم از کشتی های خود استفاده کنیم که مقداری زمین از دست رفته را بازیابی می کند و در مسیر رسیدن به سطح تقریباً 90٪ است. 2020 توسط COVID-19 مختل شده است و همچنان ادامه دارد. عدم قطعیت در مورد تأثیر COVID-19 باقی مانده است. هرچه بیشتر و بیشتر کشورها خود را از بن بست و آسایش اقتصادی خود باز می کنند ، انتظار می رود تقاضا برای محموله های طولانی پتروشیمی و توزیع منطقه ای LPG افزایش یابد.

کووید -19

تأثیر COVID-19 همچنان بر شرایط اقتصادی جهانی تأثیر می گذارد و تأثیر آن بر وضعیت اقتصادی ، مالی و نتایج عملیات ما است. شدت نهایی COVID-19 نامشخص است و اثرات آتی آن بستگی به شیوع شیوع آن ، واکنش دولتهای مختلف ملی و مدت زمان تأثیر ویروس دارد. بنابراین برآوردی از تأثیر احتمالی در حال حاضر امکان پذیر نیست.

این شرکت و دو مدیر فنی شخص ثالث آن همچنان با تغییرات خدمه سازگار هستند ، مطابق با بیشتر صاحبان کشتی ، اگرچه اخیراً تعداد اندکی از تغییرات خدمه اتفاق افتاده است ، در نتیجه برخی از کشورها از سایرین قابل دسترسی تر هستند. این شرکت همچنان ارزیابی می کند که امنیت و امکان پذیر بودن تغییرات خدمه چه زمانی است.

کشتی های خشک کن و تنظیم نقشه برداران برای انجام برنامه گزارش بازرسی کشتی (SIRE) و بازرسی مؤسسه توزیع مواد شیمیایی (CDI) همچنین پیچیده تر باقی مانده اند ، با وضعیت پرچم ، جوامع طبقه بندی و همچنین منشورهای ما در حال حاضر یک اقدام عملی را در هنگام ارائه ارائه می دهند. برنامه های افزودنی یا نیاز به تأیید مجوز برای کشتی های ما.

شرکت فاقد تسهیلات بدهی در طول سال 2020 است و فقط یک ابزار بدهی دارد که در سال 2021 بلوغ می شود ، الف 100.0 میلیون دلار با Nordic Trustee AS به عنوان متولی اوراق قرضه ، پیوند برقرار می شود فوریه 2021. این شرکت همچنان به ارزیابی بازارهای سرمایه می پردازد و گزینه هایی را برای به تعویق انداختن سررسید خود یا بازپرداخت اوراق قرضه با استفاده از افزایش سرمایه جایگزین در نظر گرفته است.

نتایج عملیات سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 در مقایسه با سه ماه منتهی به 31 مارس 2020

در جدول زیر نتایج عملیاتی ما برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 و 2020 آورده شده است:


سه ماه به پایان رسید
31 مارس
2019

سه ماه به پایان رسید
31 مارس
سال 2020

درصد
تغییر دادن


(در هزاران نفر ، به جز درصد)

درآمد عملیاتی ………………………………………… …………………..

76،103 دلار

81،257 دلار

6.8٪





هزینه های اجرایی:




کمیسیون های کارگزاری ………………………………………… .

1،309

1،255

(4.1٪)

هزینه های سفر ………………………………………… …………..

13357

17،544

31.3٪

هزینه های عملیاتی کشتی ……………………………………….

29،474

27406

(7.0٪)

استهلاک و استهلاک ………………………………..

18،947

19،210

1.4٪

هزینه های عمومی و اداری …………………………….

4،803

6،031

25.6٪





کل هزینه های عملیاتی ……………………………………….. .

67،890

71،446

5.2٪





درآمد عملیاتی ………………………………………… ………………….

8213

9،811

19.5٪

مبادله ارز (ضرر) / سود اوراق قرضه اوراق بهادار ……………………………….. ………………….

(184)

11،417

n / a

سود / (ضرر) غیرواقعی در ابزارهای مشتق غیر تعیین شده ……………………………….. ………………………..

783

(13،961)

n / a

هزینه بهره………………………………………… …………….

(12153)

(12،372)

1.8٪

درآمد بهره ………………………………………… ……………..

215

219

1.9٪





ضرر قبل از مالیات بر درآمد و سهم حاصل از سرمایه گذاری مشترک با حساب سهام ………………………………. ………………

(3،126)

(4،886)

56.3٪

مالیات بر درآمد………………………………………… ………………………….

(93)

(168)

80.6٪

سهم نتیجه سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری شده حساب شده …………….

(38)

(3،041)





ضرر خالص………………………………………… …………………………………….

(3،257)

(8،095)

148.5٪

درآمد خالص ناشی از بهره غیر کنترل …………..

(422)





ضرر خالص مربوط به سهامداران شرکت Navigator Holdings Ltd ………………………………….. …………………………….

$ (3،257)

$ (8،517)

161.5٪





درآمد عملیاتی. خالص درآمد عملیاتی کمیسیون آدرس ، افزایش یافته است 5 دلار.2 میلیون یا 6.8٪ به 81 دلار.3 میلیون به مدت سه ماه به تاریخ 31 مارس 2020 ، از 76 دلار.1 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. این افزایش در درجه اول ناشی از:

  • افزایش در درآمد عملیاتی تقریباً 3 دلار.0 میلیون قابل انتساب به افزایش کاربری ناوگان است که از 84.8 درصد برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 به 89.0 درصد برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 افزایش یافته است.
  • افزایش در درآمد عملیاتی تقریباً 0.6 میلیون دلار منسوب به افزایش روزهای در دسترس کشتی 34 روز یا 1.0٪ برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020 در درجه اول به دلیل افزایش تعداد روزهای مالکیت برای سال جهش است.
  • افزایش در درآمد عملیاتی تقریباً 4 دلار.2 میلیون در درجه اول ناشی از افزایش در هزینه های سفر ، زیرا تعداد و مدت زمان منشور سفر در طی سه ماه منتهی به 31 مارس ، 2020 افزایش یافته است ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. و
  • کاهش در درآمد عملیاتی تقریباً 2 دلار.6 میلیون ناشی از کاهش میانگین نرخ معادل منشور زمانی ماهانه ، که به طور متوسط ​​تقریباً کاهش یافته است 634،350 دلار برای هر کشتی در هر ماه تقویم (20،855 دلار در روز) به مدت سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، در مقایسه با میانگین تقریباً 662،526 دلار برای هر کشتی در هر ماه تقویم (21،782 دلار در روز) برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019.

در جدول زیر داده های عملیاتی منتخب برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 و 2020 ارائه شده است که ما معتقدیم برای درک مبنای تحرک در درآمد عملیاتی مفید است:


سه ماه به پایان رسید
31 مارس 2019

سه ماه به پایان رسید
31 مارس 2020

داده ناوگان:



وزن متوسط ​​تعداد کشتی ها …………………………

38.0

38.0

روزهای مالکیت ………………………………………… ……………….

3،420

3،458

روزهای موجود ………………………………………… ………………..

3،398

3،432

روزهای عملیاتی …………………………………………………. ………………..

2،881

3،055

استفاده از ناوگان …………………………………………………. ………………..

84.8٪

89.0٪

میانگین نرخ معادل منشور زمان روزانه (*) …………..

21،782 دلار

20،855 دلار

* اندازه گیری مالی غیر GAAP – معادل منشور زمانی: معادل منشور زمانی (“TCE”) ، میزان اندازه گیری میانگین عملکرد درآمد روزانه یک کشتی است. TCE مطابق با ایالات متحده GAAP محاسبه نمی شود. برای کلیه منشورها ، ما TCE را با تقسیم کل درآمدهای عملیاتی ، هرگونه هزینه سفر ، کمتر از تعداد روزهای عملیاتی برای دوره مربوطه محاسبه می کنیم. تحت منشور زمانی ، منشور قابل ملاحظه ای کلیه هزینه های مربوط به سفر کشتی را می پردازد ، در حالی که برای منشور سفر ، که به عنوان منشورهای بازار نقطه ای نیز شناخته می شود ، ما تمام هزینه های سفر را پرداخت می کنیم. نرخ TCE یک معیار عملکرد صنعت حمل و نقل است که در درجه اول برای مقایسه تغییرات دوره به دوره در عملکرد یک شرکت با وجود تغییر در مخلوط انواع منشور (به عنوان مثال ، منشورهای نقطه ای ، منشورهای زمانی و قراردادهای رهایی) مورد استفاده قرار می گیرد. بین دوره ها ما به طور متوسط ​​نرخ TCE روزانه را در نظر می گیریم ، زیرا معتقدیم اطلاعات معناداری اضافی در رابطه با درآمدهای خالص عملیاتی ارائه می دهد ، زیرا این امر به مدیریت ما در تصمیم گیری در مورد استقرار و استفاده از کشتی های ما و ارزیابی عملکرد مالی آنها کمک می کند. محاسبه نرخ TCE ما ممکن است قابل مقایسه با آنچه توسط شرکت های دیگر گزارش شده نیست.

آشتی درآمد عملیاتی با نرخ TCE

جدول زیر مصالحه درآمد عملیاتی با نرخ TCE را نشان می دهد. درآمد عملیاتی ، تقریباً قابل مقایسه ترین میزان مالی است که مطابق با ایالات متحده GAAP برای دوره های ارائه شده محاسبه شده است.


سه ماه به پایان رسید
31 مارس 2019

سه ماه به پایان رسید
31 مارس 2020

داده ناوگان:



درآمد عملیاتی ………………………………………… …….

76،103 دلار

81،257

هزینه های سفر ………………………………………… ………

13357

17،544




درآمد عملیاتی هزینه های سفر کمتر ……………

62،746

63،713




روزهای عملیاتی …………………………………………………. ………….

2،881

3،055

میانگین نرخ معادل منشور زمان روزانه …………

21،782 دلار

20،855 دلار

کمیسیون های کارگزاری. کمیسیون های کارگزاری ، که به طور معمول بین 1.25 and و 2.0 از درآمد متفاوت است ، 4.1 to به کاهش می یابد 1 دلار.3 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، از 1 دلار.3 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 علیرغم افزایش درآمد عملیاتی که براساس آن کمیسیون های کارگزاری مستقر است. این کاهش در درجه اول به دلیل کاهش درصد کمیسیون کارگزاری در برخی از منشورهای زمان ما است.

هزینه های سفر. هزینه های سفر 31.3 to به افزایش یافته است 17 دلار.5 میلیون برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020 ، از 13 دلار.4 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. این در درجه اول به دلیل افزایش تعداد و مدت زمان منشور سفر در طول سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، در مقایسه با سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 بود. با افزایش این هزینه های سفر ، هزینه های مربوط به آن افزایش می یابد ، و این مربوط به افزایش درآمد عملیاتی همان مقدار است.

مخارج عملیاتی کشتی. هزینه های عملیاتی کشتی 7.0 درصد کاهش یافته و به 27 دلار.4 میلیون برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020 ، از 29 دلار.5 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. میانگین هزینه های عملیاتی روزانه کشتی کاهش یافته است 693 دلار در هر کشتی در روز یا 8.0٪ به 7،925 دلار در هر کشتی در روز برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، در مقایسه با 8،618 دلار برای هر کشتی در روز به مدت سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. این در درجه اول به دلیل هزینه های غیر منتظره ای که برای تعمیرات و نگهداری برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 متحمل شده اند ، که برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 دوباره تکرار نشده اند.

استهلاک و استهلاک. هزینه استهلاک و استهلاک 1.4 درصد افزایش یافته است 19 دلار.2 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، از 18 دلار9 میلیون دلار برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. هزینه استهلاک و استهلاک شامل استهلاک هزینه های خشک شده سرمایه 2 دلار.1 میلیون و 1.9 میلیون دلار به مدت سه ماه به ترتیب در 31 مارس ، 2020 و 2019 به پایان رسید.

هزینه های عمومی و اداری. هزینه های عمومی و اداری افزایش یافته است 1 دلار.2 میلیون یا 25.6٪ ​​به 6 دلار.0 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، از 4 دلار.8 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. افزایش در هزینه های عمومی و اداری در درجه اول به دلیل تغییر ارزش حساب بانکی روپیا اندونزی به عنوان در 31 مارس 2020در پی تضعیف قابل توجهی روپیا اندونزی در برابر دلار ایالات متحده در سال مارس 2020 در نتیجه COVID-19 ، قبل از بازیابی بیشتر ارزش از دست رفته از پایان سه ماهه.

نتایج غیر عامل

سود ارزی ارزهای اوراق بهادار ارشد. سود و زیان مبادله ای مربوط به حرکات غیرنقدی 600 میلیون نروژی است Kroner 2018 اوراق قرضه که از دلار آمریكا با نرخ ارز غالب ترجمه می شوند 31 مارس 2020. افزایش ارز خارجی از 11.4 میلیون دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2020 ، در نتیجه ضرب و شتم نروژی کرونر در برابر دلار ایالات متحده تضعیف شد ، NOK10.5 به 1.0 دلار همانطور که از 31 مارس 2020 در مقایسه با NOK8.8 به 1.0 دلار همانطور که از 31 دسامبر 2019.

ضرر غیر واقعی در ابزارهای مشتق غیر تعیین شده. ضرر غیر واقعی در ابزارهای مشتق غیر تعیین شده از 14 دلار00 میلیون مربوط به حرکت ارزش منصفانه در مبادله نرخ بهره بین ارز ما برای سه ماه به پایان رسیده است 31 مارس 2020 و در درجه اول به دلیل تضعیف Kroner نروژی در برابر دلار ایالات متحده است. سود غیر واقعی از این مبادله برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019 بود 0.8 میلیون دلار.

هزینه بهره. هزینه بهره توسط افزایش یافته است 0 دلار.2 میلیون ، یا 1.8٪ ، به 12 دلار.4 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، از 12 دلار.2 میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019. این در درجه اول به دلیل علاقه به ترمینال صادرات دریایی است که دیگر سرمایه گذاری نمی شود ، پس از شروع عملیات در دسامبر 2019، تا حدی با کاهش در ایالات متحده LIBOR در کلیه تسهیلات بدهی نرخ شناور ما جبران می شود.

مالیات بر درآمد. مالیات بر درآمد مربوط به مالیات در شرکتهای تابعه ماست که در آن عضو شده اند انگلستان، لهستان و سنگاپور و واحد مورد علاقه متغیر تلفیقی (“VIE”) ، گنجانیده شده در مالت. برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، ما مالیات را جمع کردیم 168،000 دلار در مقایسه با مالیات های جمع شده از 93،000 دلار برای سه ماه به پایان رسید 31 مارس 2019.

سهم حاصل از سرمایه گذاری مشترک حساب سهام. سهم حاصل از مالکیت 50 درصدی شرکت در Export Terminal Export Venture ضرر داشت 3 دلار0 million میلیون برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2020 ، در درجه اول به دلیل حجم کم اولیه عبور از ترمینال صادرات دریایی پس از آغاز فعالیت آن در دسامبر 2019.

علاقه غیرقابل کنترل. ما با یک وسیله نقلیه کاملاً متعلق به ویژه (“اجاره دهنده SPV”) از یک موسسه مالی وارد بازار فروش و اجاره نامه شده ایم. در حالی که ما در این SPV اجاره نامه هیچ سرمایه گذاری سهام عدالت را انجام نمی دهیم ، اما تصریح کردیم که ما ذینفع اصلی این نهاد هستیم و بر این اساس ، ما موظف هستیم این VIE را در نتایج مالی خود ادغام کنیم. بنابراین ، درآمد قابل انتساب به موسسه مالی از 0.4 میلیون دلار به عنوان علاقه غیر کنترل کننده به نتایج مالی ما ارائه می شود.

آشتی اقدامات مالی غیر GAAP

در جدول زیر آشتی خالص درآمد با EBITDA و EBITDA تعدیل شده برای سه ماه منتهی به 31 مارس 2019 و 2020 آورده شده است:


(در هزار)


سه ماه به پایان رسید 31 مارس ،


2019

سال 2020


ضرر خالص

$ (3،257)

$ (8،095)


هزینه سود خالص

11،938

12153


مالیات بر درآمد

93

168


استهلاک و استهلاک

18،947

19،210






EBITDA(1)

27،721 دلار

23436 دلار


ضرر و زیان ارزی / (سود) اوراق قرضه تضمین شده ارشد

184

(11،417)


غیر واقعی (سود) و ضرر در ابزارهای مشتق غیر تعیین شده

(783)

13،961






تنظیم EBITDA(1)

27،122 دلار

25،980 دلار











1 EBITDA و تنظیم EBITDA اندازه گیری های مطابق با ایالات متحده GAAP نیست (اقدامات مالی غیر GAAP). EBITDA نمایانگر درآمد خالص قبل از هزینه خالص بهره ، مالیات بر درآمد و استهلاک و استهلاک است. ما EBITDA تنظیم شده را EBITDA قبل از افزایش یا ضرر ارز خارجی در اوراق بهادار باقیمانده و سود یا ضرر غیرقابل تصور در ابزارهای مشتق غیر تعیین شده تعریف می کنیم. مدیریت معتقد است EBITDA و Adjusted EBITDA برای ارزیابی عملکرد عملیاتی شرکت برای سرمایه گذاران مفید هستند. EBITDA و EBITDA تنظیم شده نماینده ای نیستند و نباید آنها را جایگزین درآمد خالص تلفیقی ، پول نقد حاصل از عملیات یا هرگونه اندازه گیری تهیه شده مطابق با GAAP ایالات متحده در نظر بگیریم ، و محاسبه ما از EBITDA و تنظیم شده EBITDA ممکن است قابل مقایسه با آنچه توسط سایر شرکت ها گزارش شده نیست . برای آشتی دادن EBITDA و EBITDA تنظیم شده با ضرر خالص ، جدول فوق را مشاهده کنید ، اندازه گیری مالی که به طور مستقیم قابل مقایسه است مطابق با ایالات متحده GAAP محاسبه شده است.

ناوگان ما

جدول زیر کشتی های ما را به شرح زیر نشان می دهد 28 ماه مه، 2020:

مخازن عملیاتی

سال
ساخته شده

اندازه کشتی
(CBM)

استخدام
وضعیت

بار فعلی

منشور
تاریخ انقضا

اتیلن / اتان نیمه یخچال قادر است






Navionator Orion ………………………………………… ……..

2000

22،085

بازار نقطه

اتیلن

ناوبر نپتون ………………………………………… …

2000

22،085

منشور زمان

اتان

اکتبر سال 2020

ناوبر پلوتو …………………………………………………. ………

2000

22،085

منشور زمان

LPG

ژوئیه سال 2020

ناوبر زحل ………………………………………… ……

2000

22،085

بازار نقطه

اتیلن

Navusator Venus …………………………………………………. …….

2000

22،085

منشور زمان

اتان

نوامبر 2020

Atlas Navigator ………………………………………… ………

2014

21000

قرارداد معاشرت

اتیلن

ژوئیه سال 2020

ناوبر اروپا ………………………………………… …..

2014

21000

قرارداد معاشرت

اتیلن

آگوست 2020

ناوبر اوبرون ………………………………………… …..

2014

21000

بازار نقطه

اتیلن

ناوبر تریتون ………………………………………… …….

2015

21000

بازار نقطه

اتیلن

ناوبر Umbrio ………………………………………… …..

2015

21000

بازار نقطه

پروپیلن

ناوبری شفق قطبی ………………………………………… ……

2016

37،300

منشور زمان

اتان

دسامبر 2026

ناوشکن گرفتگی ………………………………………… ……

2016

37،300

بازار نقطه

ناوبر نوا ………………………………………… ……..

2017

37،300

منشور زمان

اتان

ژوئن سال 2020

برجسته Navigator ………………………………………

2017

37،300

منشور زمان

اتان

اکتبر سال 2020







نیمه یخچال






Navigator Magellan ………………………………………… .

1998

20،700

اسکله خشک

ناوبر برج حمل …………………………………………………. ………

2008

20،750

منشور زمان

LPG

ژوئیه سال 2020

Navricator Capricorn …………………………………………

2008

20،750

منشور زمان

LPG

ژوئن سال 2020

ناوگان جمینی ………………………………………… …..

2009

20،750

بازار نقطه

بوتادین

ناوبر پگاسوس ………………………………………… …

2009

22200

بازار نقطه

پروپیلن

ناوبر ققنوس ………………………………………… …

2009

22200

بازار نقطه

پروپیلن

ناوبری عقرب ………………………………………… …..

2009

20،750

منشور زمان

LPG

ژوئن سال 2020

ناوبر توروس ………………………………………… ……

2009

20،750

بازار نقطه

LPG

Navigator Virgo …………………………………………………. ………

2009

20،750

بازار نقطه

LPG

ناوبر لئو ………………………………………… ………..

2011

20،600

منشور زمان

LPG

دسامبر 2023

Navigator Libra ………………………………………… ………

2012

20،600

منشور زمان

LPG

دسامبر 2023

Navigator Centauri ………………………………………… …

2015

21000

بازار نقطه

بوتادین

ناوبر سرس ………………………………………… ……..

2015

21000

بازار نقطه

بوتادین

ناوبر ستو ………………………………………… ……….

2016

21000

بازار نقطه

بوتادین

ناوبر کوپرنیکو …………………………………………

2016

21000

بازار نقطه

بوتادین

ناوبر لوگا …………………………………………………. ………

2017

22000

منشور زمان

LPG

فوریه 2022

ناوبر یاوزا …………………………………………………. ……

2017

22000

منشور زمان

LPG

آوریل 2022







کاملاً یخچال دار






شکوه ناوبر ………………………………………… ……..

2010

22،500

منشور زمان

آمونیاک

ژوئن 2021

ناوبر گریس …………………………………………………. ……..

2010

22،500

منشور زمان

LPG

ژوئن سال 2020

Navigator Galaxy ………………………………………… …..

2011

22،500

بازار نقطه

پیدایش ناوبری ………………………………………… …..

2011

22،500

منشور زمان

LPG

ژوئن سال 2020

Navigator Global ………………………………………… ……

2011

22،500

منشور زمان

LPG

نوامبر 2020

ناوبر گوستو ………………………………………… ……..

2011

22،500

منشور زمان

LPG

دسامبر سال 2020

ناوبر جورف ………………………………………… ………..

2017

38000

منشور زمان

آمونیاک

اوت 2027

جزئیات تماس کنفرانس:

فردا، جمعه 29 اردیبهشت ، 2020 ، در 09:00. ET، تیم مدیریت شرکت برای گفتگو درمورد نتایج اولیه مالی یک کنفرانس برگزار می کنند.

شرکت کنندگان باید با استفاده از شماره های زیر 10 دقیقه قبل از زمان برنامه ریزی شده با شماره های زیر تماس بگیرند: 1 (877) 553-9962 (شماره تلفن رایگان ایالات متحده) ، 0 (808) 238-0669 (شماره تلفن رایگان در انگلستان) یا +44 ( 0) 2071 928 592 (شماره گیری استاندارد بین المللی در). لطفاً “Navigator” را به اپراتور نقل کنید. پخش کنفرانس بصورت زنده و سپس بایگانی شده از طریق وب سایت شرکت (www.navigatorgas.com) موجود خواهد بود. شرکت کنندگان در پخش مستقیم باید حدود 10 دقیقه قبل از شروع پخش ، در وب سایت ثبت نام کنند.

پخش تلفنی از تماس کنفرانسی تا زمانی در دسترس خواهد بود 5 ژوئن سال 2020، با شماره گیری 1 (866) 331-1332 (شماره تماس رایگان تلفنی در ایالات متحده) ، 0 (808) 238-0667 (شماره تلفن رایگان در انگلستان) یا +44 (0) 3333 009 785 (شماره گیری استاندارد بین المللی). کد دسترسی: 11870348 #

درباره ما

Navigator Holdings Ltd. is the owner and operator of the world’s largest fleet of handysize liquefied gas carriers and a global leader in the seaborne transportation of petrochemical gases, such as ethylene and ethane, liquefied petroleum gas (“LPG”) and ammonia. Navigator’s fleet consists of 38 semi- or fully-refrigerated liquefied gas carriers, 14 of which are ethylene and ethane capable. The Company plays a vital role in the liquefied gas supply chain for energy companies, industrial consumers and commodity traders, with our sophisticated vessels providing an efficient and reliable ‘floating pipeline’ between the parties. We continue to build strong, long-term partnerships based on mutual trust, our depth of technical expertise and a modern versatile fleet. The Company also owns a 50% share, through a joint venture in an ethylene export marine terminal at Morgan’s Point, Texas on the Houston Ship Channel, ایالات متحده آمریکا.

Navigator Gas

Attention: Investor Relations Department  – [email protected]

New York: 650 Madison Ave, New York, NY 10022. Tel: +1 212 355 5893

London: 10 Bressenden Place, London, SW1E 5DH. Tel: +44 (0)20 7340 4850

Navigator Holdings Ltd.
Unaudited Condensed Consolidated Balance Sheets
(Unaudited)


December 31, 2019

March 31, 2020


(in thousands, except share data)

Assets



Current assets



Cash and cash equivalents………………………………………………………………………………………………………

$                 64,820

$                 51,027

Restricted cash…………………………………………………………………………………………………………………………

1,310

15,200

Accounts receivable, net………………………………………………………………………………………………………….

23,462

24,366

Accrued income……………………………………………………………………………………………………………………….

6,280

3,020

Prepaid expenses and other current assets……………………………………………………………………………….

17,670

19,514

Bunkers and lubricant oils……………………………………………………………………………………………………….

9,645

10,705

Insurance receivable

2,939

3,228




Total current assets………………………………………………………………………………………………………………….

126,126

127,060

Non-current assets



Vessels in operation, net…………………………………………………………………………………………………………..

1,609,527

1,592,100

Property, plant and equipment, net………………………………………………………………………………………….

1,159

991

Investment in equity accounted joint venture…………………………………………………………………………

130,660

127,619

Right-of-use asset for operating leases…………………………………………………………………………………….

6,781

6,517




Total non-current assets…………………………………………………………………………………………………………..

1,748,127

1,727,227




Total assets……………………………………………………………………………………………………………………………..

$           1,874,253

$           1,854,287




Liabilities and stockholders’ equity



Current liabilities



Current portion of secured term loan facilities, net of deferred financing costs………………………

$                 64,703

$                 64,775

Senior unsecured bond, net of deferred financing costs…………………………………………………………..

98,953

Current portion of operating lease liabilities…………………………………………………………………………….

1,178

1,145

Accounts payable…………………………………………………………………………………………………………………….

10,472

12,276

Accrued expenses and other liabilities……………………………………………………………………………………..

14,124

16,531

Accrued interest……………………………………………………………………………………………………………………….

4,424

2,367

Deferred income………………………………………………………………………………………………………………………

14,154

15,170

Amounts due to related parties………………………………………………………………………………………………..

451

446




Total current liabilities……………………………………………………………………………………………………………..

109,506

211,663




Non-current liabilities



Secured term loan facilities and revolving credit facilities, net of current portion and deferred financing costs…………………………………………………………………………………………………………………….

578,676

562,443

Senior secured bond, net of deferred financing costs………………………………………………………………

67,503

56,142

Senior unsecured bond, net of deferred financing costs…………………………………………………………..

98,513

Derivative liabilities………………………………………………………………………………………………………………….

5,769

19,730

Operating lease liabilities, net of current portion………………………………………………………………………

6,329

5,683

Amounts due to related parties………………………………………………………………………………………………..

68,055

66,698




Total non-current liabilities………………………………………………………………………………………………………

824,845

710,696




Total liabilities……………………………………………………………………………………………………………………….

934,351

922,359

Commitments and contingencies



Stockholders’ equity



Common stock—$.01 par value per share; 400,000,000 shares authorized; 55,907,438 shares issued and outstanding, (December 31, 2019: 55,826,644)…………………………………….

558

559

Additional paid-in capital………………………………………………………………………………………………………..

592,010

592,361

Accumulated other comprehensive loss…………………………………………………………………………………..

(331 )

(411)

Retained earnings…………………………………………………………………………………………………………………….

347,566

338,898




Total Navigator Holdings Ltd. stockholders’ equity………………………………………………………………..

939,803

931,407

Non-controlling interest……………………………………………………………………………………………………………

99

521




Total equity……………………………………………………………………………………………………………………………..

939,902

931,928




Total liabilities and stockholders’ equity………………………………………………………………………………

$           1,874,253

$           1,854,287




Navigator Holdings Ltd.
Unaudited Condensed Consolidated Statements of Income
(Unaudited)


Three months ended

March 31,

(in thousands except share data)


2019

2020

Revenues



Operating revenue…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


$            76,103

$            81,257





Expenses




Brokerage commissions………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….



1,309

1,255

Voyage expenses……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



13,357

17,544

Vessel operating expenses………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



29,474

27,406

Depreciation and amortization………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



18,947

19,210

General and administrative costs……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



4,803

6,031






Total operating expenses………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………



67,890

71,446






Operating income………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….



8,213

9,811

Other income/(expense)





Foreign currency exchange (loss) / gain on senior secured bonds……………………….



(184 )

11,417

Unrealized gain / (loss) on non-designated derivative instruments…………………….



783

(13,961 )

Interest expense……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..



(12,153 )

(12,372 )

Interest income……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….



215

219






Loss before income taxes and share of result of equity accounted joint venture………………………………………………………………………………



(3,126 )

(4,886 )

Income taxes………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….



(93)

(168 )

Share of result of equity accounted joint venture………………………………………………………………………………………………………………………………….



(38)

(3,041 )






Net loss…………………………………………………………………………………………………………………….



(3,257)

(8,095)

Net income attributable to non-controlling interest…………………………………………………



(422)






Net loss attributable to stockholders of Navigator Holdings Ltd.………………………………………………………………………………………………………



$             (3,257 )

(8,517 )






Earnings/loss per share:





Basic and diluted:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..



$              (0.06)

$               (0.14 )






Weighted average number of shares outstanding:





Basic and diluted:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..



55,680,889

55,838,186






Navigator Holdings Ltd.
Unaudited Condensed Consolidated Statements of Stockholders’ Equity
(Unaudited)
(in thousands, except share data)

For the three months ended March 31, 2019:









(In thousands, except share data)


Common stock






Number of
shares

Amount 0.01
par value

Additional
Paid-in Capital

Accumulated
Other
Comprehensive
Income (Loss)

Retained
Earnings

جمع

December 31, 2018

55,657,631

$           557

$     590,508

$             (363 )

$ 364,408

$ 955,110

Adjustment to equity for the adoption of the new
leasing standard

(136 )

(136 )

Restricted shares issued March 20, 2019

174,438

1

1

Net income

(3,257 )

(3,257 )

Foreign currency translation

(48 )

(48 )

Share-based compensation plan

345

345








March 31, 2019

55,832,069

$           558

$     590,853

$             (411 )

$ 361,015

$ 952,015








For the three months ended March 31, 2020:


Common stock








Number of
shares

Amount 0.01
par value

Additional
Paid-in Capital

Accumulated
Other
Comprehensive
Income (Loss)

Retained
Earnings

Non-controlling interest

جمع


December 31, 2019……………………….

55,826,644

$      558

$    592,010

$         (331)

$    347,566

$           99

$  939,902

Adjustment to equity for the adoption
of the new credit losses standard……………………………………

(151)

(151)

Restricted shares issued March 19, 2020………………………………………….

80,794

1

1

Net income…………………………………….

(8,517)

422

(8,095)

Foreign currency translation………….

(80)

(80)

Share-based compensation plan……

351

351









March 31, 2020…………………………….

55,907,438

$      559

$    592,361

$         (411)

$    338,898

$        521

$ 931,928


























Navigator Holdings Ltd.
Unaudited Condensed Consolidated Statements of Cash Flows
(Unaudited)


Three months ended
March 31,
2019
(in thousands)

Three months ended
March 31,
2020
(in thousands)

Cash flows from operating activities



Net loss………………………………………………………………………………………………………………………..

$         (3,257)

$         (8,095)

Adjustments to reconcile net income to net cash provided by operating activities



Unrealized (gain) / loss on non-designated derivative instruments……………………………..

(783 )

13,961

Depreciation and amortization…………………………………………………………………………………..

18,947

19,210

Payment of drydocking costs……………………………………………………………………………………..

(1,675 )

(1,380)

Amortization of share-based compensation………………………………………………………………

346

352

Amortization of deferred financing costs……………………………………………………………………

604

1,073

Share of result of equity accounted affiliates…………………………………………………………….

38

3,041

Insurance claim debtor……………………………………………………………………………………………….


(407)

Unrealized foreign exchange loss / (gain) on senior secured bonds…………………………….

184

(11,417)

Other unrealized foreign exchange gain/(loss)…………………………………………………………….

34

(432)

Changes in operating assets and liabilities



Accounts receivable……………………………………………………………………………………………………

(6,585 )

(904)

Bunkers and lubricant oils…………………………………………………………………………………………..

(2,706 )

(1,060)

Prepaid expenses and other current assets………………………………………………………………….

(1,738 )

1,416

Accounts payable, accrued interest and accrued expenses and other liabilities…………

(626 )

3,589




Net cash provided by operating activities………………………………………………………………..

2,783

18,947




Cash flows from investing activities



Payment to acquire vessels…………………………………………………………………………………………

(233 )

(294)

Investment in equity accounted joint venture……………………………………………………………

(32,385 )

Purchase of other property, plant and equipment………………………………………………………

(68 )

(15)

Insurance recoveries……………………………………………………………………………………………………

118




Net cash used in investing activities………………………………………………………………………….

(32,686)

(191)




Cash flows from financing activities



Proceeds from secured term loan facilities and revolving credit facilities…………………..

107,000

Issuance cost of refinancing of vessel………………………………………………………………………..

(19)

Direct financing cost of secured term loan and revolving credit facilities…………………..

(1,442 )

Direct financing cost of terminal credit facility…………………………………………………………..

(7)

Repayment of secured term loan facilities and revolving credit facilities…………………..

(93,275 )

(16,633)

Repayment of refinancing of vessel to related parties……………………………………………….

(2,000)




Net cash provided by/(used in) financing activities…………………………………………………

12,283

(18,659)




Net (decrease)/increase in cash, cash equivalents and restricted cash……………………

(17,620)

97

Cash, cash equivalents and restricted cash at beginning of period…………………………

71,515

66,130




Cash, cash equivalents and restricted cash at end of period……………………………………

$         53,895

$        66,227




IMPORTANT INFORMATION REGARDING FORWARD-LOOKING STATEMENTS

This press release contains certain forward-looking statements concerning plans and objectives of management for future operations or economic performance, or assumptions related thereto, including our financial forecast. In addition, we and our representatives may from time to time make other oral or written statements that are also forward-looking statements. Such statements include, in particular, statements about our plans, strategies, business prospects, changes and trends in our business and the markets in which we operate as described in this press release. In some cases, you can identify the forward-looking statements by the use of words such as “may,” “could,” “should,” “would,” “expect,” “plan,” “anticipate,” “intend,” “forecast,” “foresee,” “believe,” “estimate,” “predict,” “propose,” “potential,” “continue,” or the negative of these terms or other comparable terminology. Forward-looking statements appear in a number of places in this press release. These risks and uncertainties include, but are not limited to:

  • the completion of the Company’s quarter-end close procedures and further financial review with respect to the Company’s financial statements for the quarter ended March 31, 2020, and other developments that may arise between now and the disclosure of the Company’s final results for such quarter;
  • global epidemics or other health crises such as the recent outbreak of coronavirus COVID-19, including its impact on our business;
  • future operating or financial results;
  • pending acquisitions, business strategy and expected capital spending;
  • operating expenses, availability of crew, number of off-hire days, drydocking requirements and insurance costs;
  • fluctuations in currencies and interest rates;
  • general market conditions and shipping market trends, including charter rates and factors affecting supply and demand;
  • our ability to continue to comply with all our debt covenants;
  • our financial condition and liquidity, including our ability to refinance our indebtedness as it matures or obtain additional financing in the future to fund capital expenditures, acquisitions and other corporate activities;
  • estimated future capital expenditures needed to preserve our capital base;
  • our expectations about the availability of vessels to purchase, the time that it may take to construct new vessels, or the useful lives of our vessels;
  • our continued ability to enter into long-term, fixed-rate time charters with our customers;
  • the availability and cost of low sulfur fuel oil compliant with the International Maritime Organization sulfur emission limit reductions, generally referred to as “IMO 2020,” which took effect January 1, 2020؛
  • our vessels engaging in ship to ship transfers of LPG or petrochemical cargoes which may ultimately be discharged in sanctioned areas or to sanctioned individuals without our knowledge.
  • changes in governmental rules and regulations or actions taken by regulatory authorities;
  • potential liability from future litigation;
  • our expectations relating to the payment of dividends;
  • our expectation regarding providing in-house technical management for certain vessels in our fleet and our success in providing such in-house technical management;
  • our expectations regarding the completion of construction and financing of the Marine Export Terminal and the financial success of the Marine Export Terminal and our related Export Terminal Joint Venture with Enterprise Products Partners L.P.; و
  • other factors detailed from time to time in other periodic reports we file with the Securities and Exchange Commission.

All forward-looking statements included in this press release are made only as of the date of this press release. New factors emerge from time to time, and it is not possible for us to predict all of these factors. Further, we cannot assess the impact of each such factor on our business or the extent to which any factor, or combination of factors, may cause actual results to be materially different from those contained in any forward-looking statement. We expressly disclaim any obligation to update or revise any of these forward-looking statements, whether because of future events, new information, a change in our views or expectations, or otherwise. We make no prediction or statement about the performance of our common stock.

SOURCE Navigator Gas