Southwest® وعده در هر سفر با اعتماد به نفس و راحتی در هر سفر ارائه می دهد

“ما از کسانی که در خط مقدم این بیماری مشغول به خدمت هستند ، قدردانی می کنیم. و از خط مقدم خودمان به دفاتر خدمات پشتیبان ما ، ما افتخار بی نظیری را در خدمتی که به مشتریانی که در جنوب غربی ارائه می دهیم ، در اختیار شما قرار می دهیم ، ” گری کلیرئیس و مدیرعامل جنوب غربی گفت: “احساس مسئولیت ما قابل درک نیست. در آینده ، ما متعهد هستیم که مشتریان خود را به مردم و مکانهایی که دوستشان دارند ، دوباره وصل کنیم. بنابراین ، همانطور که ما به گرمی منتظر بازگشت آنها هستیم ، قول Southwest وعده را به یک تعهد تقریباً 50 ساله بی نظیر اضافه می کنیم. میهمان نوازی و تمرکز بی رویه بر ایمنی. “

وعده Southwest شامل عناصر طراحی شده برای بهبود رفاه مشتریان و کارمندان در نقاط مختلف در طول سفرهای مسافرتی خود است:

محافظت شخصی و سلامتی

  • ماسک صورت یا روکش کارمندان: شروع 3 ماه مه، Southwest به کارمندان مشتری دار نیاز دارد که هنگام تعامل با مسافران از ماسک صورت یا روکش استفاده کنند ، به خصوص هنگامی که توصیه های مسافت را برآورده نکنید. البته کارمندان همچنان در شرایط مختلف پیروی از کلیه الزامات محلی برای پوشیدن ماسک خواهند کرد.
  • ماسک صورت مشتری یا روکش و ضدعفونی کننده: Southwest مشتریان را تشویق می کند تا هنگام مسافرت ، ماسک یا پوشش صورت خود را به همراه ضدعفونی کننده دست خود به همراه آورند. علاوه بر این ، از مشتریان خواسته می شود که از روکش صورت یا ماسک شروع کنند 11 مه. اگر مشتری ماسک خود را فراموش کند ، Southwest یکی از آنها را در دسترس خواهد داشت.
  • مناسب برای پرواز: مهمتر از همه ، مشتریانی که احساس بیماری می کنند یا علائم عفونت COVID-19 را تجربه کرده اند ، باید در خانه بمانند و با استفاده از سیاستهای منعطف Southwest در اختیار همه مشتریان قرار دهند ، سفر خود را لغو یا تغییر دهند.

ضد عفونی و تمیز کردن در اطراف ساعت

  • در فرودگاه ها: ما در فرودگاه ها فضاهای اجاره ای جنوب غربی را تمیز می کنیم – پیشخوان بلیط ، دروازه ، ادعای چمدان – چندین بار در روز.
  • در هر صندلی: دستمال مرطوب کردن در صورت درخواست برای مشتریانی که خود را ندارند و مایل هستند فضای شخصی خود را لمس کنند ، در دسترس خواهد بود. دستمال مرطوب حاوی محلول اثبات شده ایمن و مؤثر در تنظیمات هواپیما است.
  • بین پروازها ، هر زمان: رویه های جدید تمیز کردن اضافی بین پروازها را برای تکمیل کار شرکت کنندگان در پرواز انجام می دهد که کابین ها را مرتب نگه می دارد.
  • شبانه ، هر شب: تیم ها برای تمیز کردن کلیه سطوح داخلی با مواد ضد عفونی کننده با طیف گسترده ای و پاک کننده های چند منظوره ، شبانه به کار خود ادامه خواهند داد. آنها توجه بیشتری به نواحی لمسی بالاتر از بینی تا دم ، از عرشه پرواز تا گال ها و حمام ها و در هر میز سینی ، صندلی بازو ، کمربند ایمنی ، پنجره ، هواکش و دکمه ها دارند.
  • در آشیانه ها: در اواسط ماه آوریل ، Southwest شروع به استفاده از یک ماده ضد عفونی کننده الکترواستاتیک و اسپری ضد میکروبی در هر سطح داخلی هواپیما کرد که ویروس ها را در اثر تماس از بین می برد و به مدت 30 روز یک محافظ محافظ را تشکیل می دهد.
  • در هوا: Southwest به استفاده از فیلترهای هوا HEPA برای گردش هوا در داخل کابین در هر پرواز و در حالی که به طور مؤثر هوای تازه را درون کابین در فواصل منظم وارد می کند ، ادامه خواهد داد. این فیلترهای هوا HEPA 99.97٪ ذرات موجود در هوا را شبیه به فناوری موجود در بیمارستان ها از بین می برند.

افزایش فاصله

  • محدود کردن تعداد مسافرین در کشتی: شروع 2 مه، برای اینکه مشتریان بتوانند در مسافتهای راحت گسترش یابند ، تعداد کل مسافران مستقر در کابین به طور موقت کاهش می یابد. مشتریان هنوز هم می توانند صندلی خود را انتخاب کنند و Southwest مانع از صندلی یا صندلی کارگردانی نمی شود. در یک فضای صندلی باز ما ممکن است خانواده ها یا کسانی که با هم سفر می کنند کنار هم بنشینند.
  • شبانه روزی و برنامه ریزی اصلاح شده: شروع 2 مهگروههای كوچكتر از 10 نفر به طور هم زمان با موقعیت شبانه روزی به هیئت مدیره می روند. شرکت کنندگان در پرواز نیز برای حفظ فاصله از شما راهنمایی می کنند.
  • سرویس نوشیدنی و اسنک مسافرتی معلق: در حالی که سرویس نوشیدنی و میان وعده قطع نشود ، شرکت کنندگان در پرواز به تمام جنبه های ایمنی توجه خود را ادامه می دهند. البته مشتریان استقبال می کنند که میان وعده ها و نوشیدنی های غیر الکلی را برای مصرف بر روی کشتی خود بیاورند.
  • محافظ برای محافظت: پلکسی گلاس® سپرها در پیشخوان بلیط و تریبون های دروازه نصب می شوند و از ابتدای این ماه برای تشویق مسافت در مناطق دروازه ، علائم فرودگاه و نشانگرهای کف را ارسال خواهیم کرد.
  • شبانه روزی تلفن همراه عبور می کند: مشتریان باید قبل از ورود به فرودگاه از طریق برنامه تلفن همراه Southwest یک گذرگاه شبانه روزی تلفن همراه را بارگیری کنند تا بتوانند امتیازات لمسی را محدود کنند.

درباره شرکتهای هواپیمایی جنوبی.
در 49 سال خدمت خود ، دالاس-مستقر شرکت هواپیمایی Southwest Airlines همچنان تمایز خود را از سایر شرکت های هواپیمایی با سرویس مشتری نمونه ای که بیش از 60،000 کارمند به یک پایگاه مشتری تحویل داده اند و در سال 2019 130 میلیون مسافر منتقل شده است ، ادامه می دهد. Southwest به بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی کشور در سال 2003 تبدیل شد و این رتبه را براساس وزارت حمل و نقل ایالات متحده حفظ می کند. آخرین گزارش از مسافران با منشاء داخلی سوار شده است. در فصول مسافرت اوج در سال 2019 ، Southwest بیش از 4000 عزیمت روزانه در میان شبکه ای با 101 مقصد را در آن انجام داد ایالات متحده و 10 کشور دیگر

سکه جنوب غربی شفافیت® برای توصیف فلسفه هدفمند خود در مورد برخورد صادقانه با مشتری با صادقانه و منصفانه ، و کرایه های پایین در حقیقت پایین هستند. Southwest تنها هواپیمایی بزرگ ایالات متحده است که کیف های پرواز آزاد را ارائه می دهد® برای همه (قطعات چمدان معاینه شده اول و دوم ، محدودیت اندازه و وزن اعمال می شود ، برخی از شرکت ها در مسیرهای منتخب یا در شرایط واجد شرایط کیف های رایگان بررسی شده را ارائه می دهند) و هیچ هزینه تغییری وجود ندارد ، گرچه ممکن است اختلاف کرایه اعمال شود.

Southwest یکی از معتبرترین خطوط هوایی جهان است که با یک رویکرد خط سه گانه شناخته می شود و به عملکرد و بهره وری شرکت حامل ، اهمیت مردم آن و جوامعی که در آن خدمت می کنند و تعهد کلی به کارآیی و سیاره زمین کمک می کند. درباره نحوه بازگشت شرکت مخابراتی با بازدید از جوامع در سراسر جهان بیشتر بیاموزید Southwest.com/citizenship.

کرایه های ارزان قیمت هواپیمایی Southwest Airlines را بصورت آنلاین در رزرو کنید Southwest.com یا از طریق تلفن در 800-I-FLY-SWA.

شرکت هواپیمایی SOURCE Southwest Airlines

لینک های مربوطه

http://www.southwest.com