WTS International از هویت برند تازه شده رونمایی می کند

واشنگتن، 22 مه سال 2020 / PRNewswire / – روشن است 21 مه سال 2020 WTS International (WTS) از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. این نتیجه گیری نتیجه یک برنامه ریزی استراتژیک دو ساله به رهبری هیئت مدیره بین المللی WTS و تحت رهبری مگی والشرئیس هیئت بین المللی.

این راه اندازی اوج بیش از یک سال بازخورد اعضای و رهبران فصل و تعامل ذینفعان برای شناسایی ویژگی های مهم برند است. ویژگی ها و خصوصیات هویت جدید برند WTS ، ماهیت رو به جلو ، الهام بخش ، فراگیر WTS را نشان می دهد. برچسب جدید — Advance Women. پیشبرد حمل و نقل – اهداف دوگانه مأموریت WTS در خدمت به متخصصان حمل و نقل زنان و صنعت حمل و نقل به طور کلی را تأکید می کند.

“این برچسب پیشرفتی را که سازمان از زمان تأسیس در سال 1977 به دست آورده است ، برجسته می کند.” مگی والشرئیس صندوق بین المللی ، معاون رئیس جمهور ، رهبر اقدامات استراتژیک ، HDR ، گفت. “این بر هر دو بخش از مأموریت WTS تأکید دارد: اول ، جذب ، حفظ ، اتصال و پیشبرد مشاغل زنان و دوم ، تقویت صنعت حمل و نقل.”

تجدید نام تجاری در کنار سیستم جدید مدیریت مدیریت انجمن (AMS) ، وب سایت و انجمن انجمن اعضا به روز شده است. سیستم های جدید و بازسازی شده به منظور ارائه مزایای ذینفعان جدید و افزایش تجربه اعضای ضمن گسترش منابع طراحی شده اند.

“هویت مدرن برند WTS نشان دهنده سالها تلاش در سطح محلی ، منطقه ای و بین المللی است که به نیازهای حرفه ای حمل و نقل و صنعت حمل و نقل پاسخ می دهد.” سارا استیکلرمدیر اجرایی WTS بین المللی گفت. “مارک جدید و سیستم ها این سازمان را برای رشد و موفقیت برای سالهای آینده قرار می دهند.”

WTS یک سازمان بین المللی است با بیش از 8،500 متخصص حمل و نقل – اعم از زن و مرد – با بیش از 60 فصل که نماینده شهرها و ایالت ها و استانها در سراسر کشور هستند. آمریکای شمالی. مأموریت WTS این است که “جذب ، پایداری ، اتصال و پیشبرد مشاغل زنان برای تقویت صنعت حمل و نقل” از طریق بسیاری از برنامه ها ، از جمله آموزش رهبری و مربیگری ، شبکه سازی ، آموزش و توسعه حرفه ای محقق شود. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.wtsinternational.org مراجعه کنید.

SOURCE WTS International

لینک های مربوطه

http://www.wtsinternational.org