اندازه بازار عایق هوا و فضا به ارزش 12.28 میلیارد دلار تا سال 2027: Grand View Research، Inc.

سانفرانسیسکو، 16 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – اندازه بازار جهانی عایق هوا و فضا پیش بینی می شود برای رسیدن به 12.28 میلیارد توسط 2027طبق گزارشی جدید توسط Grand View Research، Inc. در CAGR با 4.2٪ از سال 2020 تا 2027 در حال گسترش است. انتظار می رود افزایش تحویل هواپیماها و رشد فعالیت های MRO به دلیل افزایش مسافر و حمل و نقل بار در سراسر جهان ، بازار را در طی دوره پیش بینی کند.

پیشنهادات اصلی گزارش:

  • انتظار می رود که مواد سرامیکی به دلیل نفوذ بالای محصول در کاربرد موتور ، سریعترین رشد را از سال 2020 تا 2027 شاهد باشند
  • با توجه به محصول ، عایق حرارتی با سهم 66.3 درصدی در سال 2019 به دلیل استفاده گسترده از عایق حرارتی در ساخت هواپیما و همچنین پس از فروش در بازار مسلط شد.
  • براساس استفاده نهایی ، بخش نظامی پیش بینی می شود 3.02 میلیارد دلار تا سال 2027 به دلیل افزایش هزینه های نظامی کشورهای ناتو برای مقابله با تهدید روزافزون تروریسم
  • آمریکای شمالی بیشترین سهم 40.74 درصدی را در سال 2019 به دلیل افزایش تقاضای صنعت هواپیمای مستقر در منطقه برگزار کرد
  • شرکت کنندگان اصلی صنعت برای دستیابی به مزیت رقابتی نسبت به رقبا ، بر ساخت قراردادهای بلند مدت با کاربران نهایی متمرکز شده اند.

گزارش تحقیق 128 صفحهای با ToC را در مورد “گزارش اندازه بازار عایق هوا ، فضا و تقسیم و روندها براساس محصول (حرارتی ، صوتی ، الکتریکی) ، براساس مواد ، با کاربرد ، استفاده نهایی ، بر اساس منطقه ، و پیش بینی های قطعه ، 2020 – 2027” بخوانید. در: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/aerospace-insulation-market

اکثر تولید کنندگان تصمیم می گیرند محصولات خود را به طور مستقل توزیع کنند تا در صورت داشتن محصولات سفارشی بهتر به مشتریان خود خدمت کنند ، این به آنها کمک می کند تا حاشیه سود خود را افزایش دهند. تولیدکنندگان همچنین با تهیه کنندگان ردیف 1 رابطه استراتژیک برقرار می کنند و از طریق توزیع مستقیم یا شخص ثالث راه حل هایی را برای کاربران نهایی ارائه می دهند.

بازار با حضور بازیکنان مستقر و دارای پایه اقتصادی قوی مشخص می شود و از این طریق موانع ورود بالایی را در بازار به وجود می آورد. علاوه بر این ، هواپیماهای سازنده معمولاً با توجه به خرید کالاهای قبلی ، از تامین کنندگان معتبر و با حسن نیت بالا ، تصمیم می گیرند ، بنابراین کار را برای تازه واردان دشوار می کند. از این رو پیش بینی می شود که تهدید ورود تازه واردان کم باشد زیرا سرمایه گذاری اولیه بالایی لازم است.

بازیگران اصلی بازار به جای ادغام و جمع آوری ، بر افزایش سهم بازار خود از طریق توسعه محصول جدید متمرکز شده اند. شرکت های موجود در بازار با توسعه محصولات عایق بندی مقرون به صرفه با خواص پیشرفته ، سعی در گسترش سبد محصولات خود دارند.

Grand View Research بازار جهانی عایق هوا و فضا را بر اساس مواد ، محصول ، کاربرد ، استفاده نهایی و منطقه تقسیم کرده است:

  • چشم انداز مواد عایق هوا و فضا (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • مواد سرامیکی
    • پشم معدنی
    • پلاستیک های فوم
    • فایبرگلاس
    • دیگران
  • چشم انداز محصول عایق هوا و فضا (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • حرارتی
    • آکوستیک
    • برقی
  • چشم انداز برنامه عایق هوافضا (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
  • چشم انداز استفاده نهایی عایق هوایی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • تجاری
    • نظامی
    • تجارت و حمل و نقل هوایی عمومی
    • دیگران
  • چشم انداز منطقه ای عایق هوایی (درآمد ، میلیون دلار ، 2016 – 2027)
    • آمریکای شمالی
    • اروپا
      • آلمان
      • بریتانیا.
      • فرانسه
      • ایتالیا
      • اسپانیا
    • آسیا و اقیانوسیه
    • مرکزی & آمریکای جنوبی
    • خاورمیانه و آفریقا
  • لیست بازیکنان اصلی بازار عایق هوا و فضا
    • شرکت دوراکوت
    • شرکت راجرز
    • دوپونت
    • BASF SE
    • 3M
    • شرکت فن آوری های Esterline
    • شرکت تریومف
    • هوافضا زودیاک
    • صنایع Evonik
    • شرکت پلیمر فن آوری
    • زوتفوام
    • شرکت UPF
    • شرکت بوید
    • جانز مانویل
    • اورکون
    • صنایع AVS

گزارش های تحقیق بیشتری را در مورد آن پیدا کنید صنعت پیشرفته مواد داخلیتوسط Grand View Research:

  • بازار فرآوری مواد غذایی حیوان خانگی – افزایش تقاضا برای محصولات غذایی ویژه و پریمیوم ، به دلیل مزایای برتر سلامتی آنها ، پیش بینی می شود که رشد بازار را در دوره پیش بینی افزایش دهد.
  • بازار تصفیه کننده هوا در ایالات متحده – افزایش سطح آلودگی و افزایش شیوع بیماری های ناشی از هوا در کشور باعث ایجاد آگاهی در بین مصرف کنندگان شده و در نتیجه تقاضای محصول را افزایش می دهد.
  • بازار محصولات آلومینیوم تخت – با توجه به خصوصیات سبک وزن آن ، افزایش نفوذ آلومینیوم در وسایل نقلیه باعث رشد بازار می شود.

دسترسی به قطب نما بزرگBI ما پایگاه داده تحقیق بازار بصری 10،000+ گزارش را فعال کرد

درباره تحقیقات Grand View

Grand View Research ، شرکت تحقیقات و مشاوره در بازار مستقر در ایالات متحده ، گزارش های تحقیقاتی و خدمات مشاوره ای اختصاصی و همچنین پژوهشی اختصاصی را ارائه می دهد. ثبت نام شده در کالیفرنیا و مقر آن در سانفرانسیسکواین شرکت بیش از 425 تحلیلگر و مشاور تشکیل می دهد و سالانه بیش از 1200 گزارش تحقیقات بازار را به بانک اطلاعات گسترده خود می افزاید. این گزارشها تحلیلی عمیق در 46 صنعت در 25 کشور اصلی جهان ارائه می دهند. Grand View Research با کمک یک بستر اطلاعاتی تعاملی در بازار ، به شرکت های Fortune 500 و موسسات دانشگاهی مشهور کمک می کند تا فضای کسب و کار جهانی و منطقه ای را درک کنند و فرصت های پیش رو را سنجیده کنند.

مخاطب:
شری جیمز
متخصص فروش شرکت ایالات متحده آمریکا
Grand View Research، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0058
تلفن رایگان: 1-888-202-9519
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.grandviewresearch.com
با ما دنبال کنید: LinkedIn | توییتر

SOURCE Grand View Research ، Inc