بازارهای چشم انداز جهانی و چینی خودرو ، ارزیابی 2020

DUBLIN، 12 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش زنجیره صنعت دید در صنعت خودرو (II) دوربین دو چشمی و دیگران” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیشرفت در دوربین دوچشمی

استارت آپ های چینی پیشرفت چشمگیری در دوربین های دوربین دو چشمی به ویژه برای وسایل نقلیه تجاری و وسایل نقلیه ویژه داشته اند.

Smarter Eye بیش از 10،000 دوربین دوربین چشمی را حمل کرده است ، که عمدتاً در وسایل نقلیه خودمختار آپولو ، اتوبوس های کوچک JMC ، وسایل بهداشتی ، قایق های خودمختار ، تراکتورها ، وسایل گشت زنی و غیره موجود است. گروه های اتوبوس در بیش از 30 شهر دارای چنین دوربین هایی هستند.

Smarter Eye پیشگامان در استفاده از دوربین های دو چشمی برای تشخیص محدود کننده های قد. هر دو محدود کننده ارتفاع معمولی و محدود کننده های ارتفاع غیر استاندارد مانند طاق های کوچک و منحرف های حومه شهر را می توان با دقت توسط دوربین های دوربین دو چشمی درک کرد که فوراً از طریق آلارم صدا و نور به رانندگان هشدار می دهند. وسایل نقلیه تفریحی ، وسایل نقلیه ویژه و غیره تقاضای سفت و سختی برای این عملکرد دارند.

در سال 2019 ، Sphyrna Technology اعلام کرد که با موفقیت یک سیستم دوربین دو چشمی انعطاف پذیر را توسعه داده است که می تواند از دو دوربین جداگانه مونوکلر برای دستیابی به یک سیستم دوربین دو چشمی ، غلبه بر نقایص ذاتی (اندازه بزرگ ، فرایند پیچیده ، نصب دشوار و هزینه زیاد) دوربین های دوربین دو چشمی استفاده کند.

این دو دوربین به طور مستقل در سمت راست بدنه خودرو ثابت هستند و نیازی به اتصال سفت و سخت در وسط و همچنین نیازهای دقیق در زاویه یا فاصله ندارند. “دوربینهای دوربین دوچشمی انعطاف پذیر” در فناوری خود کالیبراسیون قرار دارند. حتی اگر دوربین در حین استفاده کمی تغییر شکل داده و حرکت کند ، الگوریتم های Sphyrna Technology بطور خودکار شناسایی و دوباره محاسبه می شوند ، و با استفاده مجدد منظم از دوربین های معمولی دوچشمی معمولی ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند.

که در آوریل 2020، Foresight Autonomous Holdings Ltd. با همکاری FLIR Systems در توسعه ، بازاریابی و توزیع سیستم بینایی QuadSight Foresight به همراه دوربین های مادون قرمز FLIR Systems به طیف گسترده ای از مشتریان آینده همکاری کرد. پیش بینی به طور انحصاری دوربین های حرارتی خود را از FLIR برای همه سیستم های تجاری در سراسر جهان خریداری می کند.

سیستم QuadSight منحصر به فرد Foresight ، متشکل از چهار دوربین حرارتی و نور مرئی ، توانایی دوربین های حرارتی FLIR را نشان می دهد تا ADAS و ایمنی خودروهای خود را از طریق بهبود آگاهی موقعیتی در شب ، در صحنه های با کنتراست بالا و در هوای بد به شدت بهبود بخشد. تلفیق داده ها بین دو کانال استریو می تواند در شرایط شدید مانند ورودی تونل که نور به سرعت تغییر می کند ، از عدم گزارش دادن یا گزارش نادرست جلوگیری کند.

رادار موج میلی متر در حال ضرب و شتم سنسورهای دیگر است. در مورد دوربین ها هم همینطور است. بسیاری از شرکت ها مانند MAXIEYE با استفاده از دوربین های تک رنگ برای تصویربرداری و تصویربرداری سه بعدی سعی در جایگزینی دوربین های دوربین شکاری یا liDAR دارند.

بر خلاف محصول نسل اول – سریال های IFVS-200 مبتنی بر راه حل های یادگیری ماشین ، خانواده 3-نسل محصول MAXIEYE IFVS-500 مبتنی بر فناوری یادگیری عمیق ، به اسکن تک بعدی و اسکن سه بعدی دست می یابند. IFVS-500 نه تنها به محصولات بینایی یکپارچه اجازه می دهد تا اسکن سه بعدی مانند lidar را انجام دهند ، بلکه با اسکن کردن ابر نقطه 3D در فاصله 50 متری ، شبیه اجرای نمایش می باشد ، امکان قرار گیری مستقیم شی و کشف مستقیم هر دو وسیله نقلیه موتوری در 200 متر و عابر پیاده و موانع کوچک در عرض 100 متر

قابلیت های تصویری تحت سناریوهای شدید Heighten

هرگونه دید در داخل یا بیرون از ماشین در روشنایی ضعیف و حتی تاریکی به فناوری مادون قرمز احتیاج دارد. ویژگی های سنسور تصویر RGB-IR در نیمه هادی در نزدیکی تصاویر پیشرفته مادون قرمز (NIR). راه اندازی اسرائیلی TriEye یک فن آوری سنسور برای مادون قرمز موج کوتاه (SWIR) ایجاد کرده است که ایمنی در وسایل نقلیه مجهز به سیستم های کمک یا عملکردهای رانندگی خودمختار را با بهبود توانایی دیدن در شرایط آب و هوایی که دید ضعیف است ، از جمله گرد و غبار ، مه را تقویت می کند. ، شرایط تند و باران یا باران ، و از آگاهی از خطر (مانند جاده یخی) از قبل مطلع شوید.

که در آوریل 2020آکادمی Alibaba DAMO فاش کرد که پردازنده ISP را برای دوربین های داخل خودرو ایجاد کرده است. با استفاده از آن ، دوربین خودرو در مقایسه با پردازنده اصلی در شب ، پیشرفت چشمگیری در قابلیت تشخیص و تشخیص شیء تصویر دارد و بیشتر از 10 درصد از آن در مقایسه با پردازنده اصلی در شب ، چالش برانگیزترین صحنه و برچسب گذاری مبهم اصلی به وضوح قابل شناسایی است. به نتایج تست درایو آزمایشگاه رانندگی خودکار آکادمی DAMO.

بر 19 مه سال 2020، OmniVision اعلام کرد که سنسور تصویر جدید 2.5 مگاپیکسلی OX03A2S ، از فناوری Nyxel نزدیک مادون قرمز (NIR) خود در بازار خودرو استفاده کرده است. این سنسور ASIL-B برای برنامه های تصویربرداری بیرونی در نظر گرفته شده است که در شرایط کم و بدون شرایط نور محیط در فاصله 2 متری وسیله نقلیه کار می کنند. این می تواند اشیایی را که سنسورهای تصویر دیگر در شرایط نوری بسیار کم از دست می دهند ، شناسایی و تشخیص دهند.

الگوریتم های ادراک تصویری بسیار مهم می شوند

داده های گسترده ناشی از افزایش چشمگیر سنسورهای دید در خودروهای هوشمند و همچنین اضافه کردن سنسورهای دید ، چالش ها و فرصت هایی را برای پردازش الگوریتم به ارمغان آورده است.

برای سیستم درک بصری ، Mobileye ، یک رهبر الگوریتم های بصری ADAS ، تعداد زیادی الگوریتم ادراک مستقل را که بطور همزمان برای ایجاد لایه های افزونگی داخلی برای تشخیص و اندازه گیری با دقت و ثبات ادراک بالاتر استفاده می شود ، بدست می آورد. تشخیص برای تعیین اینکه چه چیزی درک می شود ، انجام می شود و اندازه گیری ها برای استنباط اطلاعات سه بعدی شیء درک شده از طریق تصویر 2 بعدی دوربین است.

برای تشخیص ، Mobileye از 6 موتور مستقل استفاده می کند:

  • 3DVD یا 3D Object Detection: این روش معمول پیش بینی جعبه اتصال سه بعدی با استفاده از یک شبکه عصبی از تصویر 2D است.
  • تشخیص کامل تصویر: این سناریو معمولی است که در آن یک شی (مانند اتوبوس های اتومبیل یا کامیون) بسیار نزدیک است و تنها بخشی از آن را می توان مشاهده کرد. طبقه بندی شی با استفاده از امضاهای بصری برای ردیابی وسایل نقلیه نزدیک در این سناریو استفاده می شود.
  • Top View FS: این برنامه بر شناسایی و نشانه گذاری جاده های غیرمجاز در صفحه تمرکز دارد.
  • تشخیص ویژگی ها: این موتور مبتنی بر ظاهر ، وسایل نقلیه را از ویژگی های قابل اعتماد مانند چرخ ها تشخیص می دهد.
  • VIDAR: این رویکردی است که از چندین نمای محیط برای مثلث و ایجاد نقشه عمق استفاده می کند. آن نقشه عمق به ابر نقطه تبدیل می شود و از الگوریتم های پردازش مبتنی بر LiDAR در ابر نقطه استفاده می شود.
  • تقسیم صحنه (NSS): این یک روش مبتنی بر شبکه عصبی است که صحنه را به فضای آزاد و اشیاء معنایی (وسیله نقلیه ، علامت ، عابر پیاده و غیره) تجزیه می کند ، پیکسل های حاوی یک شیء به عنوان یک ردیاب درمان می شوند.

تسلا همچنین به عنوان یک رهبر در الگوریتم های ادراک تصویری ، شبکه یادگیری عمیق خود را HydraNet نامگذاری کرده است که شامل 48 شبکه عصبی مختلف است که در هر زمان حرکت 1000 تانر مجزا (پیش بینی) دارند. از لحاظ تئوری ، HydraNet می تواند 1000 شیء را به طور همزمان تشخیص دهد. تسلا DeepScale را ، یک راه اندازی سیلیکون ولی که تمرکز خود را بر توسعه فن آوری های دید در کامپیوتر متمرکز کرده است ، در تلاش برای بهبود قابلیت های الگوریتمی خود قرار داد.

برای مقابله با تسلا و Mobileye در الگوریتم های درک بصری ، تهیه کنندگان OEM و Tier1 تیم های مهندسین نرم افزار خود را گسترش می دهند. قابلیت های الگوریتمی یکی از عوامل تعیین کننده برای عملکرد ادراک بصری خواهد بود.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. شرکت های چشم انداز خودرو چینی

  • چشم دقیق
  • فناوری Sphyrna
  • فناوری هوشمند Slightech
  • متاک
  • SinoChipAi
  • Hisense به TransTech
  • فناوری ژجیانگ داهوا
  • آینده نگری
  • ریکو
  • سایر محصولات دوربین دو چشمی تولید کنندگان درجه 1
  • خلاصه محصول و فن آوری های دو چشمی

2. سایر شرکتهای بینایی خودرو

  • نمای کلی بازار
  • TungThih الکترونیکی
  • HSAE
  • Hikvision
  • نرم
  • oToBrite
  • گروه MINTH
  • ال جی
  • پاناسونیک
  • والهو
  • دیگران

3. تهیه کنندگان قطعات اصلی برای دوربین خودرو

  • نیمه هادی
  • سونی
  • OmniVision
  • شرکت تصویربرداری PixArt
  • نوری آفتابی
  • فناوری الکترونیکی Lianchuang

4- گرایشهای توسعه صنعت بینایی خودرو

  • استفاده از TOF در وسایل نقلیه
  • استفاده از هوش مصنوعی در چشم انداز خودرو
  • سایر روندهای بینایی خودرو

شرکتهای ذکر شده (A-Z)

  • آینده نگری
  • Hikvision
  • Hisense به TransTech
  • HSAE
  • ال جی
  • فناوری الکترونیکی Lianchuang
  • متاک
  • گروه MINTH
  • OmniVision
  • نیمه هادی
  • oToBrite
  • پاناسونیک
  • شرکت تصویربرداری PixArt
  • ریکو
  • SinoChipAi
  • فناوری هوشمند Slightech
  • چشم دقیق
  • نرم
  • سونی
  • فناوری Sphyrna
  • نوری آفتابی
  • TungThih الکترونیکی
  • والهو
  • فناوری ژجیانگ داهوا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/kwol2t مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com