بازار جهانی فضای داخلی دریایی (2020 تا 2027)

DUBLIN، 26 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – “بازار داخلی داخلی توسط نوع کشتی (تجاری ، دفاعی) ، کاربر نهایی (جدید متناسب ، مناسب) ، مواد (آلومینیوم ، فولاد ، کارخانه ، مواد کامپوزیت) ، محصول (سقف و پانل های دیواری ، مبلمان ، گالری و گزارش شلوار ، روشنایی) ، برنامه ، منطقه – گزارش جهانی پیش بینی سال 2027 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار داخلی فضای داخلی دریایی از آن رشد کند 2.7 میلیارد دلار در سال 2020 تا 5.8 میلیارد دلار تا سال 2027 ، در CAGR 11.6٪ از سال 2020 تا 2027.

بازار توسط عواملی مانند رشد صنعت گردشگری دریایی و همچنین بازار کروز رودخانه هدایت می شود. افزایش روز افزون تقاضا برای سفرهای مسافرتی و قایق بادبانی و افزایش ظرفیت هزینه افراد در اوقات فراغت باعث افزایش تقاضا برای کشتی های مسافری از دیگر عوامل ایجاد تقاضا برای فضای داخلی دریایی است.

تخمین زده می شود که بخش مواد آلومینیوم در سال 2020 منجر به بازار داخلی دریاها شود.

بر اساس مواد ، پیش بینی می شود که بخش آلومینیوم بازار منجر به بازار داخلی فضای داخلی در سال 2020 شود. رشد این بخش را می توان به مزایای استفاده از آلومینیوم در روبناهای تولیدی نسبت داد. استفاده از این ماده باعث صرفه جویی در وزن بدن و کاهش ظرفیت انرژی می شود.

تخمین زده می شود که بخش سقف و دیوار پانل منجر به هدایت بازار در سال 2020 شود.

بر اساس محصول ، بازار به سقف ها و پانل های دیواری ، نورپردازی ، مبلمان ، گالری و شورت و سایر بخش ها تقسیم می شود. بخش پانل های سقفی و دیواری پیش بینی می شود که بازار داخلی داخلی در سال 2020 هدایت شود. سقف های دریایی و پانل های دیواری از موادی مانند کامپوزیت ، آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند که شامل هسته لانه زنبوری و ترموپلاستیک مهندسی پیشرفته است. این مواد در مقایسه با آلومینیوم جامد به دلیل وزن کم ، استحکام خمش زیاد ، محافظت در برابر خوردگی اضافی و ضخامت مناسب برای استفاده گسترده در کشتی سازی مناسب و ترجیح داده می شوند.

اروپا تخمین زده می شود سهم عمده بازار فضای داخلی دریا را در سال 2020 تشکیل دهد.

براساس منطقه ، اروپا تخمین زده می شود بیشترین سهم بازار فضای داخلی دریایی در سال 2020 باشد. سهم بزرگ این بازار را می توان به دلیل حضور تولید کنندگان پیشرو در ارائه دهندگان داخلی دریایی از قبیل هلا (آلمان)، اسرام (آلمان) ، لمیشور (انگلیس) ، و جنگلی و ساردی (ایتالیا) در این منطقه کشورهایی مانند نروژ و یونان تعداد زیادی مسافر و کشتی های تجاری دارند. منطقه اروپا سهم 28.2٪ از کشتی های جهانی را در سال 2019 تشکیل می دهد ، و اتحادیه اروپا همچنان حاکم بر بازار کشتی های دریایی و کشتی های مسافری با حاشیه گسترده است ، با تحویل ها از نظر CGT در سال 2017 با 61٪.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در بازار فضای داخلی دریایی
4.2 بازار داخلی دریاها ، توسط کاربر نهایی
4.3 بازار داخلی دریاها ، بر اساس محصول
4.4 بازار داخلی دریاها ، توسط نوع کشتی
4.5 بازار داخلی دریایی ، براساس منطقه

5 نمای کلی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 در حال رشد صنعت گردشگری دریایی
5.2.1.2 ظهور در بازار رودخانه کروز
5.2.1.3 رشد در بازار نوسازی
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 با خرابی زیاد در کشتی های مقاوم سازی
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 پذیرش ساخت مواد افزودنی برای تولید فضای داخلی سبک تر ، سریع تر و نسوز
5.2.3.2 افزایش تصویب فن آوری روشنایی Oled
5.2.3.3 تقاضای تحمل کشتی های مسافری از کشتی سازی آسیا
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 تاخیر در تحویل کشتی مسافر
5.2.4.2 محدودیت های فضایی در خطوط کروز
5.2.4.3 تأثیر Covid-19 بر صنعت دریایی

6 روند صنعت
6.1 مقدمه
6.2 نقشه راه به سمت صنعت حمل و نقل بدون انتشار
6.3 روندهای فناوری در بازار داخلی داخلی
6.3.1 افزایش پذیرش کابین های هوشمند در کشتی های مسافری
6.3.2 انتقال از کابین های سنتی به پیش ساخته
6.3.3 تصویب نورپردازی با لامپ ضد آب در کشتی های مسافری
6.3.4 پذیرش ویندوز دیجیتال در کابین های کم بودجه
6.3.4.1 بالکن مجازی
6.3.4.2 تابلوهای تبلیغاتی جادویی
6.3.5 آشپزخانه ها را نشان دهید
6.3.6 مفهوم آزاد نروژی
6.3.7 سالن های آبجو و کارخانه های آبجو
6.3.8 کفپوش سبز جدید
6.3.9 مواد اثاثه یا لوازم داخلی پیشرفته
6.3.10 صندلی های کاهش دهنده شوک
6.3.11 پیشرفت در Galleys & Laundries
6.3.11.1 پذیرش اجاقهای سبک وزن
6.3.11.2 پذیرش راه حل های کارآمد گاللی با انرژی
6.4 نوآوری ها و ثبت اختراعات

7 بازار داخلی داخلی ، براساس نوع کشتی
7.1 مقدمه
7.2 تجاری
کشتی های مسافری
7.2.1.1 قایق بادبانی
7.2.1.1.1 لوکس
7.2.1.1.1.1 قایق بادبانی لوکس ، کشتی های بزرگ و لوکس با اندازه های مختلف از 75-250 پا هستند
7.2.1.1.2 حق بیمه
7.2.1.1.2.1 قایق بادبانی پریمیوم بیشتر بر کیفیت ، راحتی و سبک بیش از فاکتور قیمت تأکید می کند
بودجه 7.2.1.1.3
7.2.1.1.3.1 قایق بادبانی نیز به عنوان معامله شناخته می شود / / کشتی های معاصر
7.2.1.2 سفر دریایی
7.2.1.2.1 لوکس
7.2.1.2.1.1 تعطیلات به طور فزاینده ای سفرهای کوچکتر کشتی در اقیانوس لوکس و خط رودخانه کروز
7.2.1.2.2 حق بیمه
7.2.1.2.2.1 کشتی های مسافرتی پریمیوم معمولاً از فضاهای مهمان اضافی و مجموعه های هنری استفاده می کنند
7.2.1.2.3 بودجه
سفرهای بودجه ارزان تر از حق بیمه و کروزهای لوکس است
7.2.1.3 کشتی
7.2.1.3.1 بازپرداخت کشتی ها انتظار می رود تقاضا برای فضای داخلی دریایی را تحریک کند
کشتی های باری
7.2.2.1 کشتی های کانتینری
7.2.2.1.1 افزایش تجارت Seaborne باعث افزایش تقاضا برای کشتی های کانتینری و در نتیجه فضای داخلی دریایی می شود
7.2.2.2 حامل های فله
7.2.2.2.1 افزایش تقاضا برای مقاوم سازی مجدد موجود در حمل و نقل فله های موجود ، تقاضا برای فضای داخلی دریایی را تأمین می کند
7.2.2.3 مخازن
7.2.2.3.1 افزایش تقاضا برای تانکرهای نفت به حمل و نقل Lng انتظار می رود تقاضا برای فضای داخلی دریایی را افزایش دهد
7.2.2.4 کشتی های باری عمومی
7.2.2.4.1 نوسازی کشتی های حمل بار عمومی تقاضا برای فضای داخلی دریایی را افزایش می دهد
7.2.3 دیگران
7.2.3.1 خط کش
7.2.3.1.1 رشد تقاضا برای لجنگیران برای از بین بردن آلاینده ها از بستر دریا انتظار می رود سوخت تقاضا برای فضای داخلی دریایی
کشتی های تحقیقاتی 7.2.3.2
7.2.3.2.1 افزایش ساخت و ساز کشتی های تحقیقاتی تقاضا برای فضای داخلی دریایی را پیش می برد
7.2.4 دفاع
7.2.4.1 ناوشکن
7.2.4.1.1 افزایش تدارکات ناوشکن ها توسط کشورها ، تقاضا برای فضای داخلی دریایی است
7.2.4.2 ناوچه ها
7.2.4.2.1 افزایش تقاضا برای ساخت و ساز و نگهداری ناوچه ها تقاضا برای فضای داخلی دریایی را در سالهای آینده
7-2.4.3 کوروت
7.2.4.3.1 تهیه مداوم کوروت ها در سراسر نظامیان تقاضای داخلی کشور را تحریک می کند
7.2.4.4 زیردریایی
7.2.4.4.1 توسعه زیردریایی های پیشرفته توسط کشورهای عمده انتظار می رود تقاضا برای فضای داخلی دریایی در سالهای آینده
کشتی های گشت دریایی
7.2.4.5.1 افزایش تقاضا برای کشتی های گشت دریایی توسط نیروهای نظامی تقاضا برای فضای داخلی دریایی را ترغیب می کند
7.2.4.6 حامل های هواپیما
7.2.4.6.1 تهیه حامل های هواپیمای پیشرفته برای تقویت ناوگان دریایی توسط کشورها ، بازار برای فضای داخلی دریایی را سوخت می دهد
7.2.4.7 کشتی های دوزیستان
7.2.4.7.1 ساخت کشتی های دوزی باعث افزایش تقاضا برای فضای داخلی دریایی می شود

8 بازار داخلی دریایی ، توسط کاربر نهایی
8.1 مقدمه
8.2 متناسب بودن جدید
8.2.1 Rise in Order Order Order Books Car Ruit Market New Fit در بازار است
8.3 اصلاح کنید
8.3.1 اپراتورها و صاحبان خط سفر به مسافرت ، ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های سرمایه ، از نوسازی مجدد استفاده کنند.
8.4 سفرهای دریایی
8.4.1 اپراتورها و صاحبان خط سفر به مسافرت ، ترجیح می دهند برای کاهش هزینه های سرمایه ، از نوسازی مجدد استفاده کنند.
8.5 قایق بادبانی
8.5.1 ایتالیا برای داشتن بیشترین سهم در بازار Refit Yacht

9 بازار داخلی داخلی با برنامه
9.1 مقدمه
9.2 مساحت مسافر
9.2.1 کابین های داخل و خارج
9.2.2 واحد مرطوب
9.2.3 سوئیت
9.3 منطقه عمومی
9.3.1 مناطق اسپا و سلامتی
9.3.2 دیسکو و کازینو
9.3.3 پله ها و راهروها
9.4 منطقه خدمه
9.4.1 کابینت و واحدهای مرطوب
9.4.2 اتاقهای تفریحی
9.4.3 اتاق های ظروف سرباز یا مسافر
9.4.4 راهروها و پله های خدمه خدمه
9.5 منطقه آب و برق
9.5.1 فروشگاههای گالی ، شلوارها و فروشگاههای تهیه شده
9.5.2 پل
9.5.3 اتاق AC
9.5.4 موتورخانه
9.5.5 لباسشویی

10 بازار داخلی داخلی ، براساس مواد
10.1 مقدمه
10.2 آلومینیوم
10.3 فولاد
10.4 کامپوزیت
10.5 کارخانه
10.6 دیگران

11 بازار داخلی دریایی ، بر اساس محصول
11.1 مقدمه
11.2 سقف و پانل های دیواری
11.2.1 کامپوزیت ، آلومینیوم و فولاد در ساخت سقف ها و پانل های دیواری استفاده می شود
11.3 روشنایی
11.3.1 سقف و دیوار
11.3.1.1 چراغ های سقفی و دیواری بیشتر در کابین ها ، واحدهای مرطوب ، اسپا و سلامتی ، تئاترها و رستوران ها استفاده می شوند
11.3.2 کفپوش
11.3.2.1 چراغ های مسیر طبقه در هنگام اضطراری برای راهنمایی مسافران در هنگام تخلیه مفید هستند
11.3.3 تزئینی
11.3.3.1 از فن آوری های Led ، Halogen ، Xenon و Fluorescent در روشنایی تزئینی استفاده می شود
11.3.4 علائم
11.3.4.1 همچنین چراغ های علامت گذاری به عنوان چراغ های محفظه و ابزار شناخته می شوند
11.4 گالری و شلوار
11.4.1 تقاضا برای Galley & Pantries در بازارهای نوسازی به علاوه بازار مرمت بسیار زیاد است
11.5 مبلمان
11.5.1 مبلمان مورد استفاده در کشتی ها با استفاده از مواد سبک و غیر قابل احتراق سبک ساخته می شوند
11.6 دیگران
11.6.1 ویندوز و درها از آلومینیوم ، استیل ضدزنگ و شیشه ساخته شده اند

12 تحلیل منطقه ای
12.1 مقدمه
12.2 اروپا
12.3 آمریکای شمالی
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.5 بقیه جهان

13 منظره رقابتی
13.1 مقدمه
13.2 نقشه برداری رقابتی رهبری
13.3 رتبه بندی بازیکنان کلیدی ، 2019
13.4 سناریوی رقابتی
13.5 تجزیه و تحلیل مشتری
13.6 صدور مجوز از نهادها و مقامات / رویه
13.7 نمایشگاه ها و رویدادهای برتر
13.8 نتیجه گیری و توصیه ها

14 پروفایل شرکت
14.1 مقدمه
14.2 گروه تحقیق و توسعه
14.3 آلمکو
14.4 Mivan Marine Ltd & Mjm Marine
14.5 Trimline
14.6 کافر
14.7 داخلی دریایی
14.8 آروس دریایی
14.9 نوراک
14.10 بولید
14.11 سیستم کف پوش Forbo
14.12 طراحی تیلبرگ سوئد
14.13 تیم داخلی نیروی دریایی با مسئولیت محدود (Nit)
14.14 شرکت الیت لایتینگ
14.15 Oy Lautex Ab
14.16 Precetti Inc.
14.17 طراحی وینچ
14.18 ردمن ویتلی دیکسون (Rwd)
14.19 طراحی منحصر به فرد قایق بادبانی Sinot
14.20 Terence Disdale
14.21 طراحی ریموند لنگتون
14.22 طراحان داخلی و شرکتهای ملحفه
14.22.1 طراحان داخلی کروز
14.22.2 طراحان داخلی قایق بادبانی
14.22.3 شرکت تولیدی کارخانه نازک کاری و تزئینی فلز
14.22.3.1 Pfleiderer
14.22.3.2 مبلمان پیمانکاری Robos
14.22.3.3 وبلاگ کفپوش شرق ساحل
14.22.3.4 H.Y.S
14.22.3.5 نوآوری های قایق بادبانی
14.22.3.6 Ocean Refit Yacht Carpentary
دکوراسیون و پالایش قایق بادبانی جهان سطح زمین Teak Decking و پالایشگاه
14.22.3.8 کشتی های مسافرتی کلاسیک
14.22.3.9 TW نازک کاری
14.22.3.10 فلوریدا ساکت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/jvptwp مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com