بازار کامیون نیمه مستقل و خودمختار با سطح اتوماسیون ، پیشرانه ، کاربرد ، کلاس کامیون ، ویژگی های ADAS ، سنسور و منطقه

نیویورک، اول ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – عواملی مانند افزایش تصادفات جاده ای ، کمبود راننده ، مقررات دولت در خصوص ویژگی های ایمنی ، شرکت هایی که انتظار دارند کاهش در هزینه حمل و نقل و حمل و نقل ، و نیاز روز افزون به کامیون های مدرن اما پرمحتوا را افزایش دهند ، قابل توجه است. رانندگان بازار جهانی کامیون های نیمه خودمختار و خودمختار.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05404327/؟utm_source=PRN

پیش بینی می شود حجم جهانی کامیون های نیمه خودمختار جهان تا سال 2025 به 3،254 هزار دستگاه برسد ، از حدود 948 هزار دستگاه در سال 2020 ، با CAGR 28.0 درصد. پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی کامیون های مستقل به دست بیاید 1،550 میلیون دلار تا سال 2030 ، از 460 میلیون دلار در سال 2024 ، در CAGR 22.4٪. ظهور فناوری مستقل تأثیر قابل توجهی در وسایل نقلیه تجاری از جمله کامیون خواهد داشت.

ورود کامیون های مستقل در صنعت حمل و نقل ، شیوه حمل و نقل حمل و نقل در سراسر جهان را تغییر می دهد. فناوری مستقل کامیون باعث افزایش ایمنی ، کارایی و بهره وری می شود.

کامیون های خودمختار می توانند به میزان قابل توجهی در کاهش تصادفات جاده ای کمک کنند ، از این رو ایمنی جاده ها در سناریوها یا شرایط مختلف افزایش می یابد. این وسایل نقلیه از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی می کنند و از سایر وسایل نقلیه فاصله می گیرند.

به این ترتیب ، این وسایل نقلیه به کاهش احتمالی ترافیک و افزایش کارآیی و بهره وری کمک می کنند.

تاثیر بیماری همه گیر COVID-19 آخرین بخش کامیون تحویل مایل در پیش بینی را به حرکت در می آورد.

همچنین کامیون های تحویل خودکار در آخرین مایل می توانند به شرکتها کمک کنند تا 40٪ از کل هزینه را نجات دهند. همچنین ، کمبود راننده / پرسنل تحویل انسانی و افزایش تجارت الکترونیکی باعث ایجاد بازار مستقل کامیون برای برنامه های تحویل مایل آخر می شود.

به عنوان مثال ، غول تجارت الکترونیکی ، آمازون ، برای کاهش هزینه تحویل در حال استفاده از فناوری مستقل تحویل مایل به مسافت گذشته بوده و در بسیاری از شرکتهای فناوری مرتبط با آن نیز سرمایه گذاری کرده است. Waymo و Embark برخی از شرکتهایی هستند که در توسعه چنین فناوری های کامیون های تحویل نقش داشته اند.
جدای از این ، ممکن است فناوری کامیون های مستقل به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد ، زیرا بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیکی و حمل و نقل به منظور جلوگیری از تماس با انسان به دنبال توسعه تحویل کامیون های مستقل هستند. .

این شرکت ممکن است چنین فناوری را در کامیون های تحویل کوچک ، به عنوان گزینه ای برای انتقال همه گیر پس از COVID-19 ، با کمتری تماس بگیرد.

آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود سریع ترین رشد بازار در دوره پیش بینی باشد
آسیا و اقیانوسیه منطقه سریعترین بازار در حال پیش بینی است. منطقه شامل کشورهایی مانند چین ، ژاپنو کره جنوبی، که دارای یک صنعت پیشرفته فناوری خودرو است.

شرکت چینی هوش مصنوعی ، FABU ، یک کامیون رانندگی خود را در این کشور توسعه داد مارس 2019، که برای خدمات تحویل توسط شرکت ها استفاده می شود ، پست چین و Deppon Express.A تولیدکننده کامیون ژاپنی ، UD Trucks ، کامیون خودمختار سطح 4 را در این کشور کشف کرد سپتامبر 2019، که در یک مسیر تحویل مشخص عملیاتی می شوند.

همچنین ، یک شرکت کره ای جنوبی ، هیوندای ، با موفقیت یک فناوری رده بندی کامیون ها را در این کشور نشان داد نوامبر 2019، که اولین تلاش این شرکت برای وسایل نقلیه کامیون بود. از همه این پیشرفت ها ، بدیهی است که منطقه سهم قابل توجهی از بازار را در بازار کامیون های خودمختار خواهد داشت.

جدا از این آزمایش ها و آزمایش ها ، این منطقه یکی از بزرگترین منطقه معدن به ویژه چین است. بنابراین ، تحولات اخیر در فن آوری های مستقل برای کامیون های معدن کمک خواهد کرد آسیا و اقیانوسیه بازار به سرعت رشد می کند.

آمریکای شمالی انتظار می رود بزرگترین بازار در دوره پیش بینی باشد
آمریکای شمالی منطقه بزرگترین بازار کامیون نیمه مستقل است. ایالات متحده در مرکز تحولات فن آوری رانندگی مستقل قرار دارد.

شرکت های فناوری مانند TuSImple ، Embark ، Plus.ai و Torc Robotics در حال توسعه فناوری های رانندگی مستقل در منطقه هستند. این منطقه همچنین با کمبود رانندگان روبرو است که این امر به رشد خودگردان در پیش بینی کمک می کند. همچنین ، منطقه تحت کنترل کامیون های وانت است که مجهز به ویژگی های پیشرفته نیمه خودمختار هستند. شرکت هایی مانند فورد و جنرال موتورز اقدام به ارائه چنین وانت هایی در منطقه کرده اند. فروش قابل توجهی این وانت های مدرن برای کمک به رشد بازار آمریکای شمالی در بازار کامیون های نیمه خودمختار.

مصاحبه های عمیق با مدیر عاملان ، مدیران بازاریابی ، سایر مدیران نوآوری و فناوری و مدیران سازمانهای مختلف کلیدی فعال در این بازار انجام شد.
• بر اساس نوع شرکت: ردیف I – 40٪ ، ردیف II – 42٪ و درجه 3 – 18٪
• با تعیین: سطح C – 57٪ ، سطح D – 29٪ و سایر موارد – 14٪
• براساس منطقه: آمریکای شمالی – 39٪ ، اروپا – 33٪ ، و آسیا و اقیانوسیه – 28٪

بازار کامیون های نیمه خودمختار و خودمختار تولید کننده های بزرگی مانند قاره (آلمان) بوش (آلمان) ، Aptiv (UK) ، AB Volvo (سوئد) ، و دنسو (ژاپن)

پوشش تحقیق:
مطالعه بازار اندازه بازار كاميون هاي نیمه خودمختار و خودمختار و پتانسیل رشد آینده را در بخش های مختلف مانند نوع پیشرانه ، كاربرد ، کلاس كامیون ، ویژگی ADAS ، سنسور ، سطح اتوماسیون و منطقه پوشش می دهد. این مطالعه همچنین شامل تجزیه و تحلیل عمیق رقابتی بازیگران اصلی بازار به همراه پروفایل های شرکت آنها ، مشاهدات کلیدی مربوط به محصول و کالاهای تجاری ، تحولات اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

مزایای اصلی خرید گزارش:
• این گزارش به رهبران بازار / ورود کنندگان جدید در این بازار با اطلاعاتی در مورد نزدیکترین تقریب اعداد درآمد برای کل بازار کامیون های نیمه خودمختار و خودمختار و زیر مجموعه های آن کمک خواهد کرد.
• این گزارش به ذینفعان کمک می کند تا چشم انداز رقابتی را درک کنند و بینش بیشتری برای موقعیت بهتر مشاغل خود و برنامه ریزی استراتژی های مناسب برای رفتن به بازار داشته باشند.
• این گزارش همچنین به ذینفعان کمک می کند تا نبض بازار را درک کنند و اطلاعاتی را در مورد محرک های اصلی بازار ، محدودیت ها ، چالش ها و فرصت ها در اختیار آنها قرار دهد.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05404327/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com