تعالی و همکاری خدمات به شکستن رکورد حمل و نقل محصولات دانه و غلات کانادا منجر می شود

کالری ، AB، 2 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – اقیانوس آرام کانادا (TSX: CP) (NYSE: CP) رکورد جدیدی را برای حمل و نقل محصولات غلات و حبوبات کانادایی در ماه مه تعیین کرد و 2.80 میلیون تن متریک (MMT) را جابجا کرد. این رکورد جدید ضرب و شتم مه 2014 رکورد بیش از 300000 تن متریک. همانطور که از 31 مه سال 2020، حرکت دانه CP برای سال زراعی 2019-2020 برابر با 24.17 MMT بود.

وی گفت: “خانواده CP همچنان در این محیط COVID-19 به ارائه خدمات برتر برای مشتریان خود پرداختند.” مارک رد، معاون معاون اجرایی اجرایی CP. “تیم های عملیاتی CP در این زمینه که به آسانسورها و پایانه های بندری کشور خدمت می کنند ، به این چالش رسیده اند و محیطی از تنش سازنده را ایجاد می کنند که همه را به سمت تحویل سوق می دهد. ما در هر جنبه ای از مشاغل کارآیی بیشتری را می یابیم و چرخه های اتومبیل سریعتر قوسی ایجاد می کنیم ، قطارهای طولانی تر ، سرعت پایین تر و سرعت سریعتر قطار. “

زنجیره تأمین دانه در نتیجه افزایش کارآیی ، رشد ظرفیت را در سرتاسر کشور شاهد بوده است. سوخت این شرکت با سرمایه گذاری CP در اتومبیل های بنزینی ، قطار 8،500 فوت با راندمان بالا (HEP) و ظرفیت موجود ، در حال حمل محصولات غلات و حبوبات کانادایی از گذشته است. اکنون CP حدود 2،700 اتومبیل جدید قایق پر ظرفیت دارد. اتومبیل های جدید قیف در مقایسه با اتومبیل های قدیمی که جایگزین می شوند می توانند 15 درصد حجم بیشتر و 10 درصد وزن بیشتری داشته باشند. یک قطار HEP 8،500 فوت می تواند بیش از 40 درصد غلات بیشتر از مدل قطار 7000 پا را در هنگام ترکیب با ظرفیت اضافی اتومبیل های جدید قیف بخورد. مشتریان به طور فعال در شبکه های آسانسور خود سرمایه گذاری می کنند تا قطارهای 8.500 فوت را در خود جای دهند. تا پایان سال ، بیش از 30 درصد از لودرهای قطار واحدی تحت سرویس CP 85000 پا HEP واجد شرایط ، افزایش ظرفیت و کارآیی در زنجیره تأمین دانه برای مشتریان و ذینفعان خواهد بود.

براساس معیارهای صنعت دانه کانادا ، CP دارای 54 درصد از سهم بازار شبکه آسانسور است ، این میزان با سهم دانه منتقل شده محصول به سال اندازه گیری می شود. CP طی سال زراعی نسبت به سال گذشته 7.3 درصد بیشتر محصولات غلات و حبوبات و 10.0 درصد بیشتر از میانگین سه ساله را به خود جابجا کرده است.

وی گفت: “مشتریان CP از ظرفیت و کارایی مدل قطار HEP 8 هزار و 500 پایی استقبال کرده و از روان بودن کلی شبکه بهره مند می شوند.” جو هاردی، دانه دانه و کود و بازاریابی معاون معاون رئیس جمهور. “مشتریان ما از طریق ساخت آسانسورهای پر توان جدید و از طریق گسترش و پیکربندی مجدد آسانسورهای موجود ، روی تسهیلات CP-خود سرمایه گذاری کرده اند. حجم دانه های ثبت شده تاکنون در سال زراعی منتقل شده و همکاری و همکاری بین CP و مشتریان ما را برجسته می کند. نماد ارزش ظرفیتی است که ما در کنار هم تولید می کنیم. “

CP در هفته های اواخر آوریل و اوایل ماه مه در هفته های 39 ، 40 و 41 بیش از 6000 اتومبیل مشاهده کرد که بیش از برنامه CP از 5،700 اتومبیل در هفته است. تقاضا برای راه آهن ها فقط به دلیل فعالیت های بذر فصلی کاهش یافته است ، که بطور موقت میزان تحویل دانه به آسانسورهای کشور را کاهش داده اند. با 10 هفته باقی مانده در فصل حمل و نقل 2019-2020 ، CP به خوبی در خدمت صنعت کشاورزی کانادا قرار دارد و پیش بینی می کند حداقل 5،700 خودرو در هفته برای فصل حمل و نقل باقیمانده ردیابی کند.

به اطلاعات آینده نگر توجه داشته باشید
این نسخه خبری حاوی برخی اطلاعات آینده نگر و بیانیه های آینده نگر (به صورت جمعی ، “اطلاعات رو به جلو”) به معنای قوانین مربوط به اوراق بهادار است. اطلاعات به جلو به جلو شامل اظهارات مربوط به انتظارات ، باورها ، برنامه ها ، اهداف ، اهداف ، فرضیات و اظهارات مربوط به رویدادها ، شرایط و نتایج احتمالی آینده ممکن نیست ، بلکه به آنها محدود نمی شود. اطلاعات پیشرو ممکن است حاوی جمله هایی با کلمات یا عناوینی مانند “اراده” ، “پیش بینی” ، “باور” ، “انتظار” ، “برنامه” ، “باید” یا کلمات مشابه باشد که نتایج آینده را نشان می دهد.

این نسخه خبری حاوی اطلاعات آینده نگر است ، اما به فعالیتهای خود ، اولویت ها و برنامه های ما محدود نمی شود ، تقاضای پیش بینی شده برای حمل و نقل دانه برای باقیمانده سال محصول 2019-2020 ، و تأثیرات COVID-19 در تجارت CP ، بهره وری پیش بینی شده از مدل قطار HEP و امکانات مرتبط با آن ، از جمله رشد پیش بینی شده در ناوگان اتومبیل قایق با ظرفیت بالا در سال 2020 ، هزینه های سرمایه ، ظرفیت حمل و نقل ، تکمیل ، تعداد خودروهای پیش بینی شده در هفته برای فصل حمل و نقل باقیمانده ، ردیابی می شود. اثرات پیش بینی شده بر ظرفیت و کارآیی صلاحیت HEP از امکانات بارگیری قطار تحت کنترل CP ، و سرمایه گذاری های پیش بینی شده در شبکه های آسانسور توسط اشخاص ثالث.

اطلاعات آینده نگر که در این خبر منتشر شده است ، با توجه به تجربه CP و درک آن از روندهای تاریخی ، مبتنی بر انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و فرضیات است و شامل ، اما محدود به آن نیست ، انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و فرضیات مربوط به: رشد اقتصادی آمریکای شمالی و جهانی؛ رشد تقاضای کالا؛ تولیدات کشاورزی؛ قیمت کالاها و نرخ بهره؛ عملکرد دارایی ها و تجهیزات ما؛ کفایت از هزینه های سرمایه گذاری شده بودجه ما در اجرای برنامه تجاری ما. توانایی ما برای تکمیل پروژه های سرمایه و نگهداری ما در بازه زمانی پیش بینی شده؛ قوانین ، مقررات و سیاست های دولت قابل اجرا؛ در دسترس بودن و هزینه کار ، خدمات و زیرساخت ها. رضایت شخص ثالث از تعهدات خود در قبال CP. اثرات پیش بینی شده از سویه جدید کروناویروس (و بیماری معروف به COVID-19). و سرمایه گذاری های شخص ثالث اگرچه CP معتقد است انتظارات ، برآوردها ، پیش بینی ها و فرضیات منعکس شده در اطلاعات آینده نگر ارائه شده در اینجا از تاریخ این دوره معقول هستند ، اما نمی توان اطمینان داد که آنها صحت داشته باشند. شرایط فعلی ، اقتصادی و غیره ، فرضیاتی را ارائه می دهند ، هرچند که منطقی در صورت ایجاد ، منوط به عدم اطمینان بیشتری شوند.

اعتماد غیر منطقی نباید روی اطلاعات آینده نگر باشد زیرا نتایج واقعی ممکن است از نظر بیان شده یا دلالت بر اطلاعات آینده نگر متفاوت باشد. با توجه به ماهیت آن ، اطلاعات آینده نگرانه CP شامل ریسک های ذاتی و عدم قطعیت هایی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر اطلاعاتی منتظر بمانند ، از جمله ، اما به آنها محدود نمی شود: عوامل زیر: تغییرات در استراتژی های تجاری. شرایط اقتصادی ، اعتباری و تجاری عمومی آمریکای شمالی و جهانی ؛ خطرات مرتبط با تولید محصولات کشاورزی ، مانند شرایط آب و هوایی و جمعیت حشرات؛ در دسترس بودن و قیمت کالاهای انرژی؛ تأثیر فشار و فشار قیمت گذاری. ظرفیت صنعت؛ تغییر تقاضای بازار؛ تغییر در قیمت کالاها؛ عدم اطمینان پیرامون زمان و حجم کالاهایی که از طریق CP ارسال می شوند. تورم؛ تغییر در قوانین ، مقررات و سیاست های دولت ، از جمله تنظیم نرخ ها. تغییر در مالیات و نرخ مالیات؛ افزایش بالقوه در هزینه های تعمیر و نگهداری و بهره برداری؛ تغییرات در قیمت سوخت؛ عدم قطعیت تحقیقات ، دادرسی یا انواع دیگر ادعاها و دادخواستها. اختلافات کارگری؛ خطرات و بدهیهای ناشی از درگیری حمل و نقل کالاهای خطرناک؛ زمان اتمام پروژه های سرمایه و نگهداری؛ نوسانات نرخ ارز و نرخ بهره؛ محدودیت های تجاری یا تغییرات دیگر در ترتیبات تجارت بین المللی؛ تغییرات آب و هوایی رویدادهای مختلفی که می تواند عملیات را مختل کند ، از جمله شرایط جوی شدید ، مانند خشکسالی ، سیل ، بهمن و زمین لرزه و حملات سایبری و همچنین تهدیدات امنیتی و واکنش دولت به آنها و تغییرات تکنولوژیکی؛ و همه گیر ناشی از شیوع رمان جدید کروناویروس (و بیماری موسوم به COVID-19) و اثرات ناشی از آن بر شرایط اقتصادی ، محیط تقاضا برای الزامات لجستیکی و قیمت انرژی ، محدودیت های اعمال شده توسط مقامات بهداشت عمومی یا دولت ها ، مالی و پاسخ سیاست های پولی دولتها و مؤسسات مالی و اختلال در زنجیره های عرضه جهانی. لیست قبلی عوامل گسترده نیست. این و عوامل دیگر هر از گاهی در گزارشهای ارسال شده توسط CP با تنظیم كنندگان اوراق بهادار به تفصیل شرح داده می شوند کانادا و ایالات متحده. در گزارشهای سالانه و موقت CP در فرم 10-K و 10-Q باید به “عوامل خطر” و “بحث و تحلیل مدیریت و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات – اظهارات رو به جلو” مراجعه شود.

اطلاعات آینده نگر در این نسخه خبری از تاریخ این مقاله ساخته شده است. به استثنای آنچه در قانون مقرر شده است ، CP هیچگونه تعهدی برای به روزرسانی عمومی و یا در غیر این صورت تجدید نظر در مورد هرگونه اطلاعات آینده نگر ، یا فرضیات و ریسک های فوق الذکر مؤثر بر این اطلاعات آینده نگر ، خواه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا موارد دیگر ندارد.

درباره اقیانوس آرام کانادا
کانادا اقیانوس آرام راه آهن بین قاره ای در کشور است کانادا و ایالات متحده با پیوندهای مستقیم به بنادر مهم در سواحل غربی و شرقی. CP به مشتریان آمریکای شمالی خدمات ریلی رقابتی با دسترسی به بازارهای کلیدی در هر گوشه جهان ارائه می دهد. CP با مشتریان خود در حال رشد است و مجموعه ای از خدمات حمل و نقل بار ، راه حل های لجستیکی و تخصص زنجیره تأمین را ارائه می دهد. برای دیدن مزایای ریلی CP ، به cpr.ca مراجعه کنید. CP-IR

منبع اقیانوس آرام کانادا

لینک های مربوطه

www.cpr.ca