تلسکوپ NRL بر روی ESA ، NASA SOHO دنباله دار 4000 را کشف می کند

LASCO که در SOHO قرار دارد ، در سال 1995 برای دیدن انتشار بسیار ضعیف از ناحیه اطراف خورشید موسوم به تاج ساخته شد. این تلسکوپ نزدیک به 25 سال در فضا عمل می کند ، بیش از نیمی از ستاره های دنباله دار شناخته شده ، فعالیت فضایی بیشتری را نسبت به محققان پیش بینی کرده است.

وی گفت: “در کمتر از 25 سال ، SOHO این حجم عظیم را به بایگانی دانش ستاره دنباله دار ما اضافه کرده است ، و آن را از یک تلسکوپی که برای دیدن ستاره های دنباله دار طراحی نشده است ، می آید.” کارل باتامز، دانشمند محاسباتی NRL. وی گفت: “این به دلایل بسیاری جالب است ، اما شاید بیشتر به این دلیل باشد که LASCO به دلیل نزدیکی به خورشید در حال کشف ستاره های دنباله دار است که در غیر این صورت کاملاً غیرقابل کنترل هستند.”

بیشتر اکتشافات دنباله دار توسط ستاره شناسان آماتور که در پروژه Sungrazer با بودجه ناسا و با مدیریت NRL شرکت کرده اند ، انجام شده است که دانشمندان شهروند را تشویق می کند تا تصاویر را از SOHO و مجموعه Sun-Earth Connection Coronal و Heliospheric Investic (SECCHI) با استفاده از منابع مالی ناسا شرکت کنند. رصدخانه روابط زمینی خورشیدی ناسا (STEREO) و جستجوی ستاره های دنباله دار قبلاً ناشناخته. یافته های دنباله دار جدید از طریق وب سایت گزارش شده و متعاقبا توسط Battams ، که از سال 2003 هدایت این پروژه را تأیید و اندازه گیری کرده است ، بررسی و اندازه گیری شده است.

بتامز گفت: “افرادی که این ستاره های دنباله دار را کشف کردند لزوماً منجمان حرفه ای نبودند بلکه در خانه افرادی بودند.” “افراد در هر سنی ، پیشینه و کشورهایی وقت خود را داوطلب کردند تا بخشی از این پروژه علمی شهروند شوند. این دنباله دار 4000 ام یک شهادت بر ارزشمند بودن ارزش داوطلبان بسیار ارزنده در سراسر جهان طی دو دهه گذشته است.”

نیروی دریایی علاقه بی نظیری به محیط خورشید و محیط اطراف-سون دارد. بخش اعظم تجهیزات نیروی دریایی و تجهیزات مورد استفاده ما هر روز ، مانند GPS ، تحت تأثیر خورشید قرار دارد. مطالعه دنباله دارهایی که در نزدیکی خورشید سفر می کنند به محققان کمک می کند درک بیشتری از نزدیکترین ستاره زمین بدست آورند ، زیرا مشاهده ستاره های دنباله دار در حال واکنش به محیط شدید آن هستند.

باتامز یک دانشمند محاسباتی و اخترفیزیک در شاخه فیزیک خورشیدی و هلیوسفر است که در بخش علوم فضایی در NRL قرار دارد. مأموریت این شعبه ، توسعه و درک بهتر محیط هلی فضا ، آگاهی ، سنسورها ، قابلیت پیش بینی و ابزارهای نظارتی است که تأثیرات عملیاتی را پیش بینی می کنند و امکان هشدار تهدید در زمان واقعی را فراهم می کنند. و این تحولات را برای پشتیبانی از نیروی دریایی / دریانوردی و آژانسهای دیگر انتقال دهید.

درباره آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده
NRL یک فرمان علمی و مهندسی است که به تحقیقات اختصاص داده شده است و پیشرفت های نوآورانه ای را برای نیروی دریایی و دریایی از زیر دریایی به فضا و در حوزه اطلاعات هدایت می کند. NRL در واقع است ایالت واشنگتن.، با سایت های میدانی اصلی در Stennis Space مرکز ، می سی سی پی؛ کی وست ، فلوریدا؛ و مونتری ، کالیفرنیا، و حدود 2500 دانشمند غیر نظامی ، مهندس و پرسنل پشتیبانی.

توسط کاساندرا آیزنر، آزمایشگاه ارتباطات شرکت آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده