دومین بررسی ملی تنظیمات برگزیده رنگ خودرو Axalta نشان می دهد که تقریبا 60٪ از مکزیکی ها قرمز ، نقره ای یا سفید را ترجیح می دهند

رد سه رنگ “برتر” را به همراه داشت كه 20٪ از پاسخ دهندگان آن را مورد علاقه خود قرار دادند. قرمز به ویژه در مرکز ، شمال و جنوب شرقی کشور ، که بیش از نیمی از قلمرو ، به ویژه در بین زنان و هزاره ها را نشان می دهد ، محبوبیت خاصی دارد. Axalta اولین شرکت پوشش جهانی است که در این زمینه تحقیق انجام داده است مکزیک که رنگهای اتومبیل ترجیحی را ارزیابی می کند.

“نتایج نظرسنجی ما نشان می دهد که تقریباً 70٪ از مکزیکی ها هنگام تصمیم گیری برای خرید وسیله نقلیه ،” بسیار “یا” بسیار مهم “هستند ، به همین دلیل آگالتا به عنوان یک رهبر صنعت و کارشناس رنگ ، به ترجیحات مصرف کنندگان گوش می دهد و به طور مداوم روند بازار را تجزیه و تحلیل می کند تا پیش بینی کند رنگ بعدی محبوب ترین بعدی چه چیزی ظاهر خواهد شد. ” دانیل سالسیدورئیس جمهور لاتین آمریکای شمالی در آکسالتا

در حالی که نتایج نشان می دهد که رنگ قرمز به عنوان یکی از مورد علاقه ترین رنگ های ملی ، ادامه می یابد ، بیشتر پاسخ دهندگان گفتند که آنها دارای یک ماشین سفید هستند. طبق آکسالتا 67هفتم گزارش سالانه محبوبیت رنگ جهانی اتومبیل که در سال 2019 منتشر شد ، رنگ سفید برای هفت سال متوالی به عنوان محبوب ترین رنگ در جهان رتبه برتر را حفظ کرد. ترجیح رنگ سفید به دلیل جذابیت امروزی ، خاصیت خنک کننده و ظاهر تمیز کلی آن است. این بیماری اغلب در کامیون ها ، وسایل نقلیه کوچک و SUV وجود دارد ، در حالی که رنگ سیاه در وسایل نقلیه لوکس بیشتر است.

“با تخصص ما در زمینه رنگ ، بازار در مکزیک به نظر می رسد آکسالتا در خط مقدم روند رنگ باشد. بینش هایی که ما از طریق نظرسنجی هایی از جمله بررسی سالانه ملی تنظیم رنگ خودرو استفاده می کنیم برای درک بهتر نیازها و خواسته های مصرف کننده مکزیکی استفاده می شود. ” مارسلا بوسسی، مدیر فناوری حمل و نقل برای آکسالتا مکزیک. “Axalta به نوآوری متعهد است و دائماً در تلاش است تا فناوری های جدیدتر و بهتری را برای مشتریان خود توسعه دهد مکزیک“”

علاوه بر اینکه رنگ مورد علاقه در بین خریداران خودروهای مکزیکی است ، این نظرسنجی همچنین نشان داد که 6 از 10 مکزیکی مجدداً وسایل نقلیه خود را مجدداً برای به روز کردن ظاهر در نظر گرفته اند و رنگ قرمز گزینه برتر برای آنها خواهد بود. این نشان دهنده روند در حال رشد در بین مصرف کنندگان است و فرصتی جدید برای صنعت پوشش ایجاد می کند تا روش های مقرون به صرفه ای برای پاسخگویی به این تقاضای جدید ارائه دهد.

“ترجیح مشتری و ترجیحات رنگی زودگذر است.” خورخه هیراتا، مدیر فناوری برای Axala México را اصلاح کنید. وی گفت: “چه رنگ اتاق شما ، تلفن همراه و چه وسیله نقلیه شما باشد ، مصرف کنندگان می خواهند انعطاف پذیری داشته باشند تا ظاهر خود را در کجا و زمان انتخاب کنند تغییر دهند. این پویایی جدید را برای پوشش ها و صنایع اتومبیل ایجاد می کند. ، برای نوآوری سریع محصولات و سیستم های جدید برای برآورده کردن این مطالبات جدید مصرف کننده با صرفه ترین و کارآمدترین روش. “

آکسالتا اخیراً بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه جهان را به پوشش ها و رنگ ها اختصاص داده است ، جایی که بیش از 200 مهندس و دانشمند در رأس این صنعت قرار دارند و در تلاشند تا راه حل های نوآورانه و فناوری پیشرفته ای را برای رفع نیازهای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ آکسالتا ، لطفاً مراجعه کنید: We Live Color.

روش شناسی:
آ. اجرای: یک هزار نظرسنجی در سراسر مکزیک توزیع شده است.
ب دوره اجرای: مارس 2020.
ج اطلاعات دموگرافیک: زن و مرد (50٪ -50٪) ، بزرگتر از 25 سال ، دارندگان خودرو.
د قالب: در محل و از طریق پرسشنامه دیجیتالی.

درباره آكالتا

Axalta یک شرکت پیشرو جهانی است که منحصراً روی پوشش ها تمرکز دارد و راه حل های نوآورانه ، رنگی ، زیبا و پایدار را به مشتریان ارائه می دهد. از وسایل نقلیه سبک OEM ، وسایل نقلیه تجاری و کاربردهای نهایی ، گرفته تا موتورهای برقی ، ساختمانها و لوله ها ، روکش های ما به منظور جلوگیری از خوردگی ، افزایش بهره وری و اجازه می دهد تا موادی که پوشش می دهیم طولانی تر باشد. با بیش از 150 سال تجربه در صنعت پوشش ، 14000 نفر آکسالتا همچنان با یافتن بهترین راه حل ها ، سیستم های کاربردی و فناوری ، روزانه راه هایی برای خدمت بهتر به بیش از 100000 مشتری ما در 130 کشور جهان پیدا می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به axalta.mx مراجعه کرده وAxaltaLATAM را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.

مخاطب رسانه ای:
کارن پرز
[email protected]
د +55 5068 2894

SOURCE Axalta Systems Coating Systems Ltd.