نسل بعدی کیا کارناوال برای اولین بار در تابستان امسال

این مدل جدید از میراث پیشینیان خود در بخش MPV با اندازه متوسط ​​بهره می برد و پس از بیش از دو میلیون فروش کارناوال در سراسر جهان از اولین نسل در سال 1998 آغاز شده است. با حضور قوی تر ، شیک تر ، جزئیات جدید آینده نگر و طراحی SUV الهام طراحان کیا حتی مدل جدید “Grand Utility Vehicle” را لقب داده اند.

در قسمت جلویی ، چهره جدید مطمئن کارناوال یکپارچه چراغهای با تکنولوژی بالا با مشبک مشبک “ببر” را به تصویر می کشد. طراحان کیا آن را “معماری سمفونیک” می نامند ، با طراحی جلوی مجموعه ای از ویژگی های فنی و تفصیلی که باعث ایجاد حس هماهنگی و انرژی ساختاری می شود.

از سمت ، یک خط شخصیت جسورانه طول اتومبیل را طی می کند ، لامپ های جلو و عقب را پیوند می دهد ، با گلخانه آن که دارای یک باله کرومی جدید است که تا اطراف عقب نیز امتداد دارد.

Kia Carnival جدید قرار است در سه ماهه سوم سال 2020 در کره به فروش برسد ، پس از آن فروش جهانی در بسیاری از بازارهای کیا دنبال خواهد شد. کیا به زودی تصاویر جدید و جزئیات بیشتری درباره کارناوال نسل چهارم منتشر خواهد کرد.

– پایان –

درباره شرکت کیا موتورز

کیا موتورز (www.kia.com) سازنده وسایل نقلیه با کیفیت در سطح جهانی برای جوانان با قلب است. کیا که در سال 1944 تاسیس شد ، امروز حدود 3 میلیون دستگاه خودرو در سال در بیش از 190 کشور جهان به فروش می رساند ، با 52000 کارمند در سراسر جهان ، درآمد سالانه بیش از 58 تریلیون KRW (در باره 50 میلیارد دلار آمریکا) و تأسیسات تولیدی در شش کشور. کیا در حال پیشگویی از انتقال به وسایل نقلیه برقی است و خدمات تحرکی را برای کمک به مقابله با چالش های شهری در سراسر جهان دنبال می کند. شعار برند این شرکت – “قدرت برای شگفتی” – بیانگر تعهد جهانی کیا برای غافلگیر کردن جهان با تجربیات هیجان انگیز و الهام بخش است که فراتر از انتظارات است.

برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به مرکز رسانهای جهانی کیا موتورز به آدرس www.kianewscenter.com مراجعه کنید

SOURCE کیا موتورز

لینک های مربوطه

http://www.kia.com