نظرسنجی نتریادین نشان می دهد 82 درصد از رانندگان ایالات متحده معتقدند که رانندگی با اختلال رو به افزایش است

سن دیگو، 29 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – نتریادین، رهبر فناوری هوش مصنوعی (AI) با تمرکز بر ایمنی ناوگان راننده و تجاری ، امروز یافته هایی را از یک نظرسنجی آنلاین اخیر از رانندگان غیرتجاری اعلام کرد که نگرش ها و رفتارها نسبت به رانندگی پرتلاش را بررسی می کند. انجام شده توسط هریس تعاملی و به سفارش Netradyne ، این نظرسنجی نشان می دهد كه درك روشی كاهش می یابد كه رانندگی كاملاً ایمن تر می شود ، با این نگرانی خاص كه حواس پرتی ها رو به افزایش است و نوشیدن مایعات (35 درصد) رایج ترین و اجتماعی ترین رسانه ها (67 درصد) است. به عنوان حواس پرت شدید نتایج حاصل از بررسی نتریادیون نشان می دهد که از هر 5 راننده شخصاً امتیاز خود را در مورد جواز یا جریمه دریافت کرده اند ، در حالی که 1 از 7 راننده به دلیل تصادف رانندگی دچار صدمه شده و یا وسیله نقلیه خود را از دست داده اند.

نتایج به دست آمده حائز اهمیت است زیرا محدودیت های COVID-19 در سراسر کشور برداشته می شود و آمریکایی ها به دلیل نگرانی در مورد سایر اشکال حمل و نقل ، به جاده ها برای کار و افزایش پیش بینی شده در رانندگی در تابستان باز می گردند. رانندگان به جای ترانزیت عمومی و مسافرت با هواپیما ، به جاده هایی می روند که تصمیم می گیرند در وسایل نقلیه شخصی خود تردد کنند. اگرچه ممکن است حجم ترافیک در نزدیکی سطح قبل از همه گیر نباشد ، اما برخی از نشانه ها نشان می دهد که این جاده ها در تابستان امسال و به طور بالقوه فراتر از آن برای مسافرت شخصی محبوب خواهند بود. اخیر پژوهش نشان داد 46 میلیون آمریکایی قصد دارند یک سفر RV را در سال آینده انجام دهند.

ظهور تابستان همچنین نشانگر پایان مدرسه است که از نظر تاریخی زمانی است که نوجوانان بیشتری در این جاده قرار دارند. AAA به دوره بین روز یادبود و روز کارگر به عنوان “100 مرگبارترین روز” اشاره می کند که نوجوانان بیشتری احتمالاً در یک تصادف کشنده اتومبیل درگیر هستند.

رانندگی پریشان همچنان یکی از عوامل مؤثر در تصادفات رانندگی است هرچند داده های به موقع برای کشف و جمع آوری چالش برانگیز است. در سال 2017 ، تحقیقات اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) نشان داد که نه درصد تصادفات کشنده “به عنوان تصادفات تحت تأثیر حواس پرت گزارش شده است.”

وی ادامه داد: متأسفانه رانندگی پریشان همچنان مسئولیت تعداد قابل توجهی از تصادفات و تلفات را بر عهده دارد ، اما بسیاری از این تخلفات تحت کنترل راننده است و از طریق آموزش مناسب راننده و فناوری ایمنی راننده می توان از آنها جلوگیری کرد. آونش آگراولمدیر ارشد اجرایی نتریادین. “در Netradyne ، ما فن آوری مبتنی بر بینایی و هوش مصنوعی خود را برای کمک به بهسازی جاده ها برای همه رانندگان آورده ایم.”

یافته های کلیدی از نظر نتریتین:

درک ایمنی

  • 50 درصد احساس می کنند که در کل رانندگی با امنیت کمتری روبرو است و 82 درصد نگران این هستند که حواس پرتی ها رو به افزایش است.
  • 91 درصد خود را راننده ایمن می دانند در حالی که تقریبا نیمی (49 درصد) قبول دارند که می توانند یک راننده ایمن تر باشند.
  • کمتر از نیمی (42 درصد) رانندگان تجاری را که کالاها را به عنوان راننده ایمن در نظر می گیرند ، در نظر می گیرند که پنجم آنها را ناامن می داند. به طور کلی رانندگان تجاری که مسافر را حمل می کنند ، کمترین امنیت محسوب می شوند.
  • رانندگان خودروهای اسپرت (47 درصد) در مقایسه با تنها 21 درصد رانندگان RV / campervan ، به احتمال زیاد ناامن تلقی می شوند.

رفتارهای رانندگی پریشان

  • پنج مورد برتر که معمولاً حواس پرتی را هنگام رانندگی تجربه می کنند نوشیدن مایعات (35 درصد) ، تنظیم صدای داخل اتومبیل (29 درصد) ، کنترل با کنترل (25 درصد) ، حوادث خارج از خودرو (18 درصد) و سایر مسافران صحبت می کنند (16 درصد ) رویدادهای خارج از وسیله نقلیه و مسافرانی که صحبت می کنند ، هم منظم و هم نسبتاً پریشان تلقی می شوند.
  • رفتارهای پریشان که شامل بازی در تلفن های هوشمند هستند بسیار نادر هستند اما مورد توجه قرار می گیرند بسیار حواسشان پرت شود وقتی اتفاق می افتد. بیش از 60 درصد رانندگانی که به رسانه های اجتماعی دسترسی پیدا کرده اند ، بازی های گوشی های هوشمند را انجام داده اند و یا در هنگام رانندگی با ایمیل / ایمیل ارسال کرده اند ، موافقند که این مسئله باعث حواس آنها شده است.
  • رانندگان به ندرت برای کاهش حواس پرتی از تلفن های خود اقدام می کنند. فقط 12 درصد به طور مرتب هنگام رانندگی تلفن خود را خاموش می کنند و فقط 19 درصد به طور مرتب زنگ / اعلان های خود را خاموش می کنند.

تأثیر فناوری هوشمند

  • بیش از نیمی (51 درصد) رانندگان مورد بررسی معتقدند که فناوری هوشمند تأثیر مثبتی بر ایمنی داشته است ، اما هنوز هم مقاومت در برابر فناوری های هوشمند وجود دارد ، زیرا 30 درصد معتقدند که آنها تأثیر منفی بر ایمنی گذاشته اند. این امر از این نگرانی ناشی می شود که رانندگان بیش از پیش به استفاده از فن آوری برای قضاوت برای آنها (20 درصد) و همچنین نگرانی از اینکه فناوری های هوشمند جدید خود می توانند حواس پرتی باشند (19 درصد) متکی هستند.

هوش مصنوعی به دست می آورد

  • از نظر اولویت ، رانندگان بیشتر به فن آوری علاقه مند هستند که می تواند حواس پرتی را کاهش دهد و آنها را مجبور کند دست خود را از چرخ خارج کنند ، به خصوص در کمک به آنها برای نظارت بر نقاط کور (73 درصد).
  • هوش مصنوعی که می تواند برای 29 درصد رانندگان جذابیت بازخورد سازنده را فراهم کند.
  • بازخورد هوش مصنوعی برای رانندگان جدید (18 درصد) و یک روش بالقوه برای از بین بردن خطر (16 درصد) بسیار مفید است.

روش شناسی:

این نظرسنجی Netradyne به صورت آنلاین در داخل انجام شد ایالات متحده توسط هریس تعاملی از 25 فوریه تا 10 مارس 2020 در میان 1248 راننده استاندارد. شرکت کنندگان در سن 18 سالگی بودند ، دارای یک گواهینامه استاندارد رانندگی خودرو بودند و حداقل یک بار در هفته خودرویی را که متعلق به خود یا خانواده آنها بود سوار می کردند. از نظر سن ، جنس ، منطقه ، شهرنشینی ، نژاد / قومیت ، تحصیلات ، وضعیت تأهل ، درآمد خانوار و / یا وضعیت اقتصادی – اجتماعی برای نمایندگی ملی ، با حاشیه خطای دو درصد در سطح اطمینان 95 درصد وزن شد. . Netradyne همچنین بصورت آنلاین انجام داد نظر سنجی از رانندگان تجاری از 25 فوریه – 16 مارس 2020.

درباره Netradyne، Inc.

Netradyne که در سال 2015 تأسیس شد ، مراکز جهانی فناوری را در کشور اهرم می کند سن دیگو و بنگلور برای فشار به مرزهای اتصال هوشمند. تیم دانشمندان سطح جهانی ما در حال توسعه مالکیت معنوی کلیدی در زمینه های دید رایانه ای ، یادگیری عمیق ، محاسبات لبه و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده برای سرعت بخشیدن به تکامل اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) هستند و پیشرفتهای چشمگیر در اکوسیستم حمل و نقل را به دنبال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Driveri® یا استعلام ابزار ایمنی وسایل نقلیه تجاری ، لطفاً مراجعه کنید www.netradyne.com.

درباره هریس تعاملی

Harris Interactive Europe یک مشاوره تحقیقاتی دیجیتال با خدمات کامل برنده جایزه و برنده است که با ارائه بینش عملی مصرف کننده ، تصمیمات پیچیده را آسانتر می کند. ما ترکیبی کاملی از تخصص تحقیقاتی و فناوری را ارائه می دهیم تا مشتریان خود را از هر آنچه در آینده در صنایعشان باشد جلوتر نگه دارد. نقاط قوت ما شامل برند ، توسعه محصول جدید و تحقیقات مصرف کننده و کارکنان در هر دو بازار B2B و B2C است. برای اطلاعات بیشتر در مورد Harris Interactive Europe ، یک شرکت ITWP ، لطفاً مراجعه کنید http://www.harris-interactive.com.

مخاطب: سارا لانگ، [email protected]

منبع Netradyne

لینک های مربوطه

http://www.netradyne.com