چابکی و ورزشکاری عملکرد رانندگی خالص را گسترش می دهد

ممکن است هیچ طرفداری از IS رئیس جمهور تویوتا وجود نداشته باشد آکیو توودا، که در هنگام معرفی ، جایگاه ویژه وسیله نقلیه را در قلب خود یادداشت می کند هنر لکسوس کتاب ، که در آن IS را اعتبار می دهد عنوان کرد: “اتومبیلی که واقعاً به من یاد داد عملکرد رانندگی چیست و لحظه ای بود که رابطه عاشقانه من با لکسوس آغاز شد.”

IS جدید 2021 ، که پیش بینی می شود اواخر پاییز امسال وارد نمایندگی های فروش شود ، به نظر می رسد با به دست آوردن میراثی که در بخش خودروهای لوکس و اسپرت لوکس در طی دو دهه گذشته به دست آورده است ، گسترش خواهد یافت. واقعاً وسیله نقلیه جهانی ، تقریباً در 40 کشور جهان ، از جمله ایالات متحده ، برای فروش در دسترس خواهد بود ژاپنو سایر کشورها در آسیا.

امضای رانندگی Lexus در Shimoyama زندگی می کند
از روز اول ، IS اثر ماندگار در بخش سدان اسپرت لوکس کامپکت ، جایی که توانایی پویا و عملکرد رانندگی از ویژگی های اجباری است ، به جا گذاشته است. مدل 2021 IS با ارائه یک ویژگی پیشرفته خطی رانندگی که بازخورد واضح و مستقیم را به راننده می بخشد ، پیوند بین راننده و وسیله نقلیه را بیشتر می کند. برای دستیابی به این هدف ، مهندسین لکسوس به ابزار مناسبی نیاز داشتند که مهارت آن را تسخیر کند.

وارد مرکز فنی تویوتا Shimoyama شوید. این مسیر آسفالت بیش از صرفاً یک آزمایش جدید ، نشانگر تغییر در دوره توسعه محصول لکسوس است و از تعهد این برند نسبت به ماهیت انسانی محور خود سخن می گوید.

از زمان راه اندازی لکسوس ، احساس لمس ، رفتار و اجرای هر مدل با دید و تلاش مهندس ارشد هدایت شده است. با پیشروی ، تلاش های CE بر بالا بردن وسایل نقلیه به یک استاندارد جدید از عملکرد و رسیدگی متعهد خواهد شد که توسط رئیس جمهور بین المللی لکسوس تهیه شده است. کوجی ساتو و مدیر ارشد برندسازی آکیو توودا. هدف نهایی تحویل نسل جدیدی از خودروهای لکسوس است که نسبت به گذشته متعادل تر ، تصفیه شده تر و با اطمینان تر هستند. فرمان خطی ، پاسخگویی به ترمز و کار با بهینه سازی با کیفیت استثنایی سوار ، نتیجه افزایش تمرکز بر تنظیم تنظیم شاسی و برهم کنش آن با سطوح کنترل از طریق ارزیابی دقیق در یک مرکز تست بر خلاف سایر موارد است.

امیدواری است با ایجاد یک امضای یکنواخت رانندگی لکسوس در کل خط تولید ، به پیشبرد تکامل برند و تقویت هویت آن در فضای لوکس ادامه دهد. این تغییر فرهنگی در توسعه محصول لکسوس مبتنی بر یادگیریها و پیشرفتهایی است که در خودروهای مارک F دیده می شود و جدیدترین مدلهای خودروهای پرچمدار (LC، LS، LX) که شامل یک فلسفه “همیشه روشن” برای پیشرفت مداوم و در حال اجرا است. در طول 30 سال گذشته ، لکسوس با توجه به ماهیت جزئی و متفکرانه محصولات خود تعریف شده است. آخرین IS نشان دهنده اولین قدم به پایین در مسیری است که به یک محوطه تست شده منحصر به فرد لکسوس تبدیل شده است که بر مسیر هر محصول لکسوس که بعد می آید تأثیر می گذارد.

مهندس ارشد گفت: “آنچه ما در ساخت IS جدید در ذهن داشتیم این بود كه آن را به یك خودرو تبدیل كنیم كه در ارتباط با راننده بدون توجه به شرایط جاده یا وضعیت رانندگی ممتاز باشد.” ناوکی کوبایاشی لکسوس بین المللی. “ما قصد داشتیم IS جدید را به یک سدان ورزشی کامپکت لکسوس تبدیل کنیم که ضمن ارائه سطح بالایی از کنترل خودرو ، راحتی سواری با کیفیت بالا را فراهم می کند.”

در سال 2019 ، مرکز فنی تویوتا Shimoyama در افتتاح شد ژاپن بخشدار آچی نزدیک دفتر مرکزی جهانی لکسوس است. دوره آزمون جاده کشوری این کشور از سالها تجربه رانندگی لکسوس الهام گرفته است آلمان Nürburgring Nordschleife ، مشهور در سراسر جهان به دلیل شرایط رانندگی وحشتناک است. تقریباً مانند خود IS ، نوربرگرینگ نزدیک و عزیز است Akio Toyoda’s قلب از آنجا که در تلاش وی برای تبدیل شدن به یک راننده استاد نقش اساسی داشت. دوره تست 3.3 مایل در Shimoyama به منظور استفاده از توپوگرافی محلی طراحی شده است و دارای یک تغییر تقریباً 250 فوت در ارتفاع ، طیف گسترده ای از منحنی ها و گوشه ها و انواع مختلفی از سطح جاده ها است. توسعه IS جدید در چنین شرایط رانندگی شدید باعث می شود ابعادی همیشه بالاتر از عملکرد خودرو تزریق شود.

بلوغ عملکرد رانندگی
تیم مهندس کوبایاشی با ابزاری جدید در دسترس خود ، خستگی ناپذیر کار کرد تا IS جدید را به بهترین وجهی انجام دهد. فلسفه لکسوس که به طور مداوم بهبود می یابد ، به معنای آن است که هیچ سنگی بدون استفاده باقی نمی ماند. ساعت های بی شماری از آزمون در مسیر Shimoyama و سایر امکانات آزمون در سطوح مختلف جاده و شرایط برای شناسایی راه های افزایش پاسخگویی و کاهش حرکت غیر ضروری از جرم غیرمستقیم انجام شد. “جستجوی بی امان به کمال” همواره یک فلسفه راهنما برای این برند بوده است ، اما ماموریت برای ایجاد یک امضای یکنواخت رانندگی لکسوس است ، و این هدف با IS جدید آغاز می شود.

یکی از اولین مواردی که مهندسان هدف قرار دادند ، افزایش استحکام بدن بود. این کار در مناطق کلیدی مانند تقویت تکیه گاه های جانبی رادیاتور ، افزایش تعداد نقاط جوشکاری شده در قسمت جلویی و بهینه سازی سازه های تقویتی از ستونهای C به طرفین پشت بام انجام شد. افزایش استحکام نه تنها به کاهش سر و صدا و لرزش ناخواسته کمک می کند ، بلکه همچنین با پاسخ به ورودی ورودی فرمان به بهبود راحتی رانندگی و عملکرد رانندگی نیز کمک می کند.

برای نخستین بار ، پیشرفته جدید IS با چرخ های بزرگتر 19 اینچی در دسترس خواهد بود تا نیروی کرنر را بهبود ببخشد و یک لکه تماس بیشتر با جاده فراهم کند. مهندسین طرح تعلیق و نقاط وانت جلو را برای کمک به جای گیری بسته بزرگتر تایر و چرخ اصلاح کردند. به طور کلی دو چرخ مختلف 19 اینچی در مدل های F SPORT موجود است ، از جمله یک چرخ منحصر به فرد BBS خاص برای F SPORTs که مجهز به پکیج Handling Dynamic است. چرخ های استاندارد 18 اینچی جایگزین چرخ های 17 اینچی خروجی در سایر مدل ها می شوند.

مهندسان با استفاده از سوپر موتور Lexus LFA ، با استفاده از پیچ و مهره های توپی با وزن سبکتر ، قدم های سختی را برداشتند تا هر چرخ را به IS جدید بدست آورند. استفاده از پیچ های توپی باعث افزایش مقاومت چسبنده و در نتیجه افزایش استحکام برای تقویت بیشتر ترمز و جابجایی می شود. علاوه بر این ، حرکت به پیچ و مهره های توپی تقریبا 2 پوند از وزن ناپایدار کل می رسد. پیچ های جدید همچنین دارای یک پوشش مشکی هستند به طوری که هیچ توجهی از طراحی جذاب جدید چرخ ها جلب نمی کنند.

با تکمیل پیشرفت های به استحکام کلی ، تصفیه های مختلفی برای تنظیم سیستم تعلیق انجام شد. برای مبتدیان ، مهندسان هدف قرار دادن كاهش وزن غیرمستقیم را هدف قرار دادند. IS جدید دارای فنرهای کویل است که 20 درصد از مدل خروجی سبک تر است. بازوهای جدید A نیز به کار می روند که از یک ماده آلومینیومی جعلی در مقابل ترکیب فلزی در خروجی استفاده می کنند و در نتیجه 18 درصد کاهش وزن ایجاد می کند. مهندسان همچنین برای بهینه سازی قطر و ضخامت ، ماده جدیدی را برای نوار تثبیت کننده تعلیق انتخاب کرده اند تا بتوانند 17 درصد کاهش وزن را ارائه دهند.

با کاهش وزن ناپایدار ، مهندسان IS را با کمک فنرهای جدید شیر سوپاپ مجهز به دریچه های سرعت فوق العاده در پیستون های خود مجهز کردند تا بتوانند جریان روغن را در پاسخ به جزئی ترین بی نظمی های جاده ها مدیریت کنند. حتی در صورت کم بودن سرعت سوزش گیرهای شوک ، دریچه های سرعت جدید پاسخگویی بسیار خوبی را برای اعمال نیروی میرایی مناسب در انواع سطوح جاده ایجاد می کنند. نتیجه این است که به طور مداوم حتی با کیفیت سوار. برای جلوگیری از راحتی در هنگام سوار شدن ، از موانع محدود جدید نیز استفاده می شود که به طور موثرتری می توانند وزن آن را کنترل کنند.

سریع ، سرگرم کننده ، وحشیانه – قرار دادن “F” در F SPORT
ساختار IS F SPORT در سال مدل 2021 بازسازی می شود ، زیرا F SPORTs تنها در IS 350 با موتور V6 3.5 لیتری 311 اسب بخاری عرضه می شود. F SPORT دارای تعدادی از نشانه های بصری و عملکردی است که بلافاصله آن را از هم جدا می کند ، از جمله می توان به یک سپر جلوی منحصر به فرد با پیشرفتهای آیرودینامیکی کاربردی ، سپر عقب ، محافظ مشبک ، اسپویلر لبهای عقب ، قالب Rocker و موارد دیگر اشاره کرد. در کنار چرخهای 19 اینچی F SPORT ، یک درپوش مرکزی منحصر به فرد و لاستیک های عقب بزرگتر برای عملکرد بیشتر (265 / 35R19) ، آنها همچنین به یک هوای خنک با ژنراتور صدا و یک اگزوز و پخش کننده F SPORT مجهز شده اند. علاوه بر این ، نشان های منحصر به فرد F SPORT نیز کنار و عقب خودرو را آراسته می کند.

در داخل IS جدید ، صفحات کف پوش از جنس استیل ضد زنگ آسترهای درب را آراسته می کنند. چشمان بلافاصله به صندلی های جلوی شیک F SPORT کشیده می شوند ، به خصوص هنگامی که در گزینه جدید Circuit Red موجود هستید. صندلی های جلو نیز عملکردهای گرمایش و تهویه استاندارد را ارائه می دهند. یک فرمان گرم پوشیده از چرم با تزئینات مرکز منحصر به فرد ، مبل چرمی با سوراخ سوراخ شده و ابزار دقیق ابزار دقیق ترکیبی F SPORT در انتظار راننده است ، همانطور که پدال شتاب دهنده منحصر به فرد F SPORT ، پدال ترمز و صندلی پایه را نیز دارد. صندلی های جلو متمایز پشتیبانی کمری قابل تنظیم دو طرفه و همچنین پایه های قابل تنظیم چهار طرفه را ارائه می دهند. منحصر به فرد لهجه درب درب FORT با سوییچ پنجره فیلم هندسی سیاه برجسته شده است. کنترل صدا فعال بهبود یافته است تا ضمن افزایش صدای ناخوشایند ، نکات عملکردی هیجان انگیز موتور V6 را افزایش دهد.

مدل های F SPORT را می توان با افزودن یک بسته بندی دست زدن به دینامیکی (DHP) که شامل تعلیق متغیر تطبیقی ​​(AVS) است ، افزود. برای سال 2021 ، مهندسان نیرو میرایی سیستم AVS را بهینه کرده اند تا به بهبود عملکرد کمک کنند. علاوه بر این ، DHP شامل چرخ های سبکتر BBS 19 اینچی آلیاژی جعلی نیز که به رنگ مشکی مات به پایان رسیده است. نه تنها از نظر چشمگیر ، چرخهای BBS 19 اینچی نسبت به چرخ استاندارد 19 اینچی F SPORT تقریباً 4 پوند سبک تر هستند.

مدل های RWD F SPORT با DHP به دیفرانسیل لغزش محدود Torsen® (LSD) مجهز شده اند که به لطف کشش پیشرفته هنگام چرخش یا خروج از چرخش ، عملکرد و عملکرد را بهبود می بخشد. LSD به حفظ ثبات در خط مستقیم نیز کمک می کند. مدل های F SPORT مجهز به DHP همچنین دارای حالت انتخاب حالت درایو Sport S + است که نقشه های پیشرفته موتور و انتقال را برای افزایش کارایی فراهم می کند. Sport S + همچنین میزان کمک و نیروی میرایی EPS را تنظیم می کند تا هندلینگ اسپرت را برای مطابقت با تنظیمات پیشرانه پیشرانه تنظیم کند. حالت سفارشی در مدل های DHP موجود است و چندین ترکیب برای نیروگاه (عادی / اکو / توان) ، شاسی (معمولی / اسپرت) و تهویه هوا (نرمال / سازگار با محیط زیست) ارائه می دهد.

مدل های F SPORT مجهز به DHP دارای یک اسپویلر عقب با فیبر کربن منحصر به فرد و کلاه های آینه ای جانبی ، کابل کنسول مرکزی کنسول با بخیه کنتراست ، و یک کلید کارت لکسوس.

تمایلات ورزشی و طراحی شده
یک ظاهر طراحی جدید و جسورانه بیرونی 2021 IS نه تنها یک طراحی تحریک آمیز را هدف قرار می دهد ، بلکه سایه بان ورزشی آن نیز به معنای نشان دادن تغییرات چابکی است که در زیر ورق رخ داده است. به طور کلی ، جدید IS نسبت های پایین تر و گسترده تری را به وجود می آورد. این کمی گسترده تر است ، با گلگیرهای عضلانی که به منظور تقویت و جاگذاری چرخ های 19 اینچی بزرگتر و لاستیک های قطر بزرگتر گسترش می یابد. گره های فرم گسترده و پائین به سطح ذاتی بالای عملکرد رانندگی که IS دارد ، اما خطوط براق نیز با وضوح کاملاً تهاجمی حک شده در خطوط شخصیتی جانبی و شانه تکمیل می شوند.

مشخصات 2021

طول (in./mm)

185.24 in. (+1.18 in.) / 4،705 (+30)

عرض (in./mm)

72.4 اینچ. (+1.18 in.) / 1،840 (+30)

قد (in./mm)

56.49 in. (+.19 in.) / 1،435 (+5)

پایه چرخ (in./mm)

110.2 این. / 2،800

سایز چرخ

18 اینچ (Std.) ، 19 اینچ (Avail.)

با شروع از جلو IS جدید ، یک مشبک دوک نخ ریسی که به تازگی طراحی شده است ، دارای یک ساختار سه بعدی ، چند ضلعی است که از اصلی ترین نوک مشبک برای تأکید بر احساس حضور دارد. در مدل های F SPORT ، فرم های بلوک مبتنی بر نقوش دوک نخ ریسی با الگوی مش ترکیبی می شوند تا به یک احساس ورزشی برسند. مدل های F SPORT همچنین دارای ورودی هوای مشبک در قسمت زیر است که اجازه می دهد تا هوا برای کمک به خنک کردن ترمزها جریان یابد ، طرحی که با الهام از RC F انجام می شود. مدلهای استاندارد IS دارای یک مشبک جدید هستند که شامل مینی اسپیندل در طراحی آن است. این الگوی پیچیده برای ایجاد قالب به شش نوع ابزار برش مختلف نیاز داشت.

چراغهای جلو و باریک جدید روی IS نصب شده است که دارای چراغهای در حال اجرا در روز با امضای تیز L شکل است که در محور جانبی دقیقاً بالای واحدهای لامپ تازه جمع و جور و سبک وزن تازه اجرا می شود. این چراغهای جلو جدید در بیان یک مرکز ثقل کم از طریق مناطق کم موقعیت در اطراف مشبک کمک می کند و آنها را با خطوط شخصیت پایین سمت همسان می سازیم که تمام راه را به قسمت عقب تنه منتقل می کنند. چراغهای LED سه پرتو موجود نیز برای تکمیل هود کم مشخصات طراحی مجدد شده اند.

تابلوهای صخره ای جدید نمای جانبی IS جدید را با طرحی که در عقب شروع می کند ، برجسته می کند و دارای یک کانتور کلی واضح تر است که به درون شانه های عضلانی بر روی چاه های چرخ عقب حرکت می کند. ستون های چهارم عقب به آرامی شیب دار ، که به شکل یک سیلتوی کابین محکم که از طرفین پیچیده شود ، کمک می کند ، در حالی که گلگیرهای عقب در تضاد است تا نمای تهاجمی را تقویت کند.

در حال حرکت به سمت پشت IS ، خطوطی از گلگیرهای عقب در عرشه عقب کشیده و پائین مخلوط می شوند تا یک موضع کم ایجاد کنند که باعث افزایش لگن های پهن شود. شکل سه بعدی از طراحی عرشه های عقب با یک فن آوری پرس زدن به نام ساخت قالب قالب تحت فشار ایجاد می شود. بدون تردید چشم بلافاصله به سمت لامپ به سبک تیغه ای L شکل می گیرد که در قسمت عقب خودرو قرار دارد.

پنج رنگ بیرونی جدید در مدل 2021 وجود دارد که شامل Iridium ، Cloudburst Grey ، Matador Red Mica ، Infrared * و Grecian Water است. این رنگ های جدید به سایر گزینه های محبوب بیرونی اضافه خواهد شد که شامل Ultra White ، Eminent White Pearl ، Atomic Silver ، Caviar و Ultrasonic Blue Mica 2.0 * می شود.

* رنگهای منحصر به فرد برای مدلهای F SPORT ، شامل یک حق بیمه رنگی می باشد 595 دلار

Bask in Cabin Comfort
تجملات و عملکرد لزوماً متقابلاً منحصر به فرد نیستند ، اما با این وجود این دو با هماهنگی در IS جدید زندگی می کنند. از ویژگی های داخلی می توان به صندلی های استاندارد NuLuxe® ، دارای صندلی قدرت 10 طرفه و صندلی های مسافربری قابل تنظیم 8 طرفه با قدرت ، یک سیستم کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه با کنترل های لمسی ، یک ابر قدرت موجود و SmartAccess با دکمه فشار اشاره کرد شروع

دکوراسیون جدید هر درب را در مدل های F SPORT با یک الگوی گرافیکی از خطوط تقاطع برجسته تزئین می کند ، که نمایانگر شکل جدیدی از بیان دکوراتیو لکسوس و صنایع دستی تاکومی است. تزئینات تزئینی برای اولین بار در رنگ مشکی فلزی ، فیلم سیاه هندسی سیاه یا تزئینات منحصر به فرد خاکستر منحصر به فرد برای مدل های F SPORT مجهز به بسته بندی دست زدن به پویا به پایان رسیده است. پیانوهای سیاه نیز می توانند روی عناصر سطح برای فضای کابین که دارای عزت و اسپرت هستند ، پیدا کنید. گزینه های استاندارد رنگ داخلی NuLuxe شامل مشکی ، کارامل لعاب دار و ریوجا قرمز است. در بسته های F SPORT گزینه ها شامل مشکی ، رنگ قرمز ، و دو رنگ سفید / سیاه است ، در حالی که بسته بندی دستکاری F SPORT Dynamic Handling در فضای داخلی Black یا Circuit Red موجود است.

IS دارای یک صفحه لمسی استاندارد 8 اینچی با لمسی نزدیک به 3 اینچ برای دسترسی آسان به کنترل ها است. صفحه نمایش لمسی جدید 10.3 اینچی در وسایل نقلیه مجهز به ناوبری یا مارک لوینسون با ناوبری سیستم چندرسانه ای جدید دارای سازگاری Apple CarPlay® ، سازگاری Android Auto، و ادغام Amazon Alexa است.

با سازگاری Apple CarPlay ، مشتریان می توانند از طریق نمایشگر چندرسانه ای وسیله نقلیه به رابط آشنا از آیفون خود دسترسی پیدا کنند. به سادگی یک آیفون را برای دریافت مسیرها ، برقراری تماس ، ارسال و دریافت پیام از طریق Siri® ، همه دستان به اینترنت متصل کنید و به برنامه های مورد علاقه مانند Spotify ، Audible® و پادکست های اپل دسترسی پیدا کنید. با استفاده از Android Auto ، کاربران Android می توانند یکپارچه رابط دستگاه خود را بر روی صفحه نمایش چندرسانه ای وسیله نقلیه قرار دهند ، موسیقی را از طریق برنامه هایی مانند Spotify® و Pandora® پخش کنند ، از طریق طیف وسیعی از برنامه های رایج مانند WhatsApp® ، پیام ارسال کنند ، با Google Maps ig حرکت کنند و از طریق Google Assistant اطلاعات information همه فقط با صدای شما request اطلاعات بخواهید. با ادغام لکسوس + الکسا ، می توانید تمام راحتی آمازون الکسا را ​​در جاده به ارمغان بیاورید. فقط کافی است از الکسا برای همین دسترسی به اطلاعات و هزاران مهارت موجود در الکسا در خانه استفاده کنید. به کتابهای صوتی گوش دهید ، موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید ، لیست کنید ، آب و هوا را بررسی کنید ، جلسات خبری دریافت کنید و موارد دیگر. کاربران همچنین می توانند دستگاههای سازگار با خانه هوشمند مانند نورپردازی ، ترموستات و سیستمهای امنیتی را کنترل کنند. الکسا با ارائه راحتی اضافه شده در خودرو ، حتی با سیستم ناوبری همگام سازی می کند تا توصیه هایی را برای استفاده ارائه دهد.

سیستم صوتی صوتی Survound Sound Mark Levinson Premium موجود نیز بهبود یافته است که سیستم قبلی از 15 بلندگو با 835 وات قدرت به یک سیستم 17 بلندگو با یک آمپلی فایر جدید که 1800 وات چشمگیر دارد گسترش می یابد. جدید مارک لوینسون سیستم با هدف کاهش تداخل ، بهبود خروجی (با اضافه شدن دو بلندگو) و بهبود کیفیت صدا با تنظیم EQ جدید. بلندگوهای اطراف عقب به بلندگوهای وحدت ترکیبی / میان برد محدوده تغییر کرده اند. تقویت کننده صوتی برای پخش منابع صوتی فشرده شده و ارائه 7.1 تجربه گوش دادن به صدای فراگیر ، Quantum Logic Surround را بهبود بخشیده است.

Drivetrains و Powertrains
اگرچه ، برای برخی ، IS فقط به عنوان یک سدان ورزشی کم حجم از چرخ های عقب قابل مشاهده است ، اما برخی دیگر در اقلیم هایی زندگی می کنند که در آن حرکت تمام چرخ یک ضرورت است. خوشبختانه ، مدل 2021 IS در هر دو گزینه دیفرانسیل عقب و تمام چرخ در دسترس خواهد بود و بسته به درجه ، سه گزینه پیشرانه مجزا نیز وجود دارد.

پیشرانه چرخ عقب IS 300 از یک موتور چهار سیلندر درون خطی 2.0 لیتری ، توربوشارژ و درون محور بهره می برد. موتور 2.0 لیتری برای 2021 به روز شده است ، دارای یک کنترل انتقال تطبیقی ​​است که به تعیین مناسب ترین دنده برای هر وضعیت رانندگی بر اساس ورودی درایور برای رسیدن به پاسخ خطی کمک می کند. دارای چهار سیلندر قدرتمند برای تحویل 241 اسب بخار ، گشتاور محکم 258 پوند فوت را در یک گشتاور مسطح از 1.650 دور در دقیقه تا 4،400 دور در دقیقه تولید می کند. این سیستم نه تنها قدرتمند است بلکه به لطف یک سیستم هوشمند پیشرفته Valve Value Variable Valide – Wide (VVTi-W) که به موتور اجازه می دهد تا بین دوچرخه احتراق اتو و اتکینسون سوئیچ کند تا از حداکثر بهره وری استفاده شود. مجهز به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته Sport Direct Shift (SPDS) است. این یک سیستم پیشرفته هوش مصنوعی G-Force (G-AI) است که مانیتور پارامترهای مختلف عملکردی برای تعیین انتخاب بهینه دنده است.

برای افزایش کشش در آب و هوای سرد ، IS 300 با پیشرانه تمام چرخ نیز موجود است. IS 300 AWD از پیشرانه 3.5 لیتری V6 بهره می برد که 260 اسب بخار قدرت و 236 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور به هر چهار چرخ از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک. سیستم کنترل تمام چرخ محرک الکترونیکی به گونه ای طراحی شده است که با تغییر خودکار گشتاور جلو به عقب ، به افزایش کشش و گرفتن کمک می کند. در جاده های خشک یک گشتاور 30:70 از جلو به عقب را برای حداکثر کارایی حفظ می کند ، اما این امکان را دارد که در شرایط خاصی به اندازه 50 درصد نیرو به چرخ های جلو ارسال شود.

برای خریدارانی که بیشترین انرژی را می خواهند ، IS 350 در هر چرخ دنده عقب یا درایو تمام چرخ وجود دارد که از V6 3.5 لیتری V6 استفاده می کند که 311 اسب بخار قدرت و 280 پوند وزن دارد. گشتاور اوج مدل چرخ دنده عقب از همان گیربکس اتوماتیک هشت سرعته Sport Direct Shift که در IS 300 RWD موجود است استفاده می کند ، در حالی که نسخه AWD نیرو را از طریق یک اتوماتیک شش سرعته می فرستد. اگر سوالی در مورد ماهیت عملکرد هر وسیله نقلیه وجود دارد ، بیشتر از 0-60 بار آنها را جستجو نکنید ، زیرا IS 350 RWD در 5.6 ثانیه زمین را می پوشاند در حالی که IS 350 AWD از 0-60 مایل در ساعت در 5.7 ثانیه حرکت می کند.

پیشرفته سیستم ایمنی لکسوس +
سیستم ایمنی استاندارد Lexus + (LSS +) که در IS جدید یافت می شود برای سال 2021 در قالب LSS + 2.5 جدید اضافه می کند. تعدادی ویژگی اصلی که بخشی از سیستم ایمنی لکسوس + هستند ، همراه با اضافه کردن چند ویژگی اصلی بهبود یافته اند.

برای مبتدیان ، سیستم پیش از برخورد (PCS) ، که شامل اخطار برخورد از جلو (FCW) ، ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB) ، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سواری است ، از ویژگی های پیشرفته دوربین تک لنز و عناصر راداری موج میلی متر است. دامنه پاسخ را گسترش دهید. اکنون با افزایش قابلیت های رادار و دوربین می توان به سیستم کمک کرد تا نه تنها وسیله نقلیه جلو بلکه یک دوچرخه سوار قبلی در روز و حتی یک عابر پیاده قبلی در شرایط روز و کم نور کمک کند. در تقاطع ها ، سیستم در هنگام انجام چرخش چپ دست ، تشخیص وسیله نقلیه یا عابر پیاده را بهبود بخشیده است و ممکن است در صورت لزوم عملکردهای PCS معمولی را فعال کند. عملکردهای اضافی PCS شامل دستیار اضطراری فرمان (ESA) است که به منظور کمک به فرمان در داخل خط وسیله نقلیه توسط راننده طراحی شده است.

کنترل کروز رادار All-Speed ​​Dynamic Radar (DRCC) را می توان بالای 30 مایل در ساعت فعال کرد و به گونه ای طراحی شده است که بتواند کنترل از راه دور وسیله نقلیه به وسیله نقلیه را تا 0 مایل در ساعت انجام دهد و می تواند از سرگیری مجدداً استفاده کند. DRCC همچنین ویژگی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که سبکی صاف خودروهای کندتر را امکان پذیر می کند. در صورت مسافرت در پشت وسیله نقلیه که از سرعت از پیش تعیین شده آهسته تر حرکت می کند ، هنگامی که راننده سیگنال چرخشی را درگیر می کند ، سیستم افزایش اولیه شتاب در آماده سازی برای تغییر خطوط را فراهم می کند. پس از تعویض خطوط ، خودرو تا رسیدن به سرعت از پیش تعیین شده اولیه رانندگی شتاب ادامه می یابد.

هشدار عزیمت لاین به گونه ای طراحی شده است که در صورت حساس بودن وسیله نقلیه در حال ترک خط ، بدون درگیر شدن سیگنال چرخش از طریق ارتعاشات فرمان یا هشدار شنیداری ، به اطلاع راننده کمک کند. هنگامی که DRCC تنظیم و مشغول کار است ، Lane Tracing Assist (LTA) به گونه ای طراحی شده است که نیروی فرمان ناچیزی را برای کمک به هدایت به مرکز خط فراهم می کند تا راننده را برای ماندن در خط با استفاده از نشانگر خط یا وسیله نقلیه قبلی راهنمایی کند. LTA با هشدار بصری یا هشدار شنیداری یا لرزش فرمان فرمان را به راننده هشدار می دهد. در IS جدید ، عملکرد تشخیص خط ، که LTA را امکان پذیر می سازد ، با شناخت بیشتر خط و لبه جاده ، عملکرد G جانبی جانبی و کنترل و پایداری پس از تغییر خط بهبود یافته است.

از دیگر ویژگی های LSS + 2.5 می توان به پرتوهای هوشمند هوشمند اشاره کرد که وسایل نقلیه قبلی یا روبرو را ردیابی می کنند و به طور خودکار بین چراغهای پرتو و پرتو کم سوئیچ می شوند. Road Sign Assist (RSA) برای دستیابی به اطلاعات مشخص شده در جاده با استفاده از نقشه های دوربین و ناوبری طراحی شده است و آنها را در صفحه نمایش چند اطلاعاتی (MID) نمایش می دهد. در صورت فعال و فعال کردن DRCC ، RSA می تواند در صورت کندتر یا پایین آمدن به حد سرعت ارسال شده در صورت رانندگی سریعتر از ارسال شده ، سرعت را تا حد مجاز سرعت تنظیم شده تنظیم کند.

برای کمک به رانندگان IS در تغییر خطوط با اطمینان ، مانیتور استاندارد Blind Spot طراحی شده است تا به شما در تشخیص و هشدار شما از وسایل نقلیه نزدیک یا مستقر در خطوط مجاور کمک کند. هشدار استاندارد عبور و مرور ترافیک عقب استاندارد (RCTA) می تواند با کمک به تشخیص وسایل نقلیه نزدیک به هر دو طرف هنگام عقب راندن با یک اخطار دیداری و شنیدنی ، آرامش خاطر بیشتری را به شما ارائه دهد.

با برنامه بازی Lexus AR بیشتر کاوش کنید
در حمایت از راه اندازی نسخه جدید 2021 ، لکسوس از Lexus AR Play رونمایی کرده است ، یک برنامه واقعیت افزوده همه جانبه که به کاربران امکان می دهد وسیله نقلیه را بر روی تلفن یا تبلت هوشمند خود کشف کنند.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا وسیله نقلیه را به صورت تعاملی پیش نمایش کنند ، با این امکان که عملاً در اطراف IS جدید قدم بزنند ، بزرگنمایی و بزرگنمایی کنند و نمای بیرونی و داخلی 360 درجه را کشف کنند. IS می تواند با هشت رنگ مختلف شخصی سازی شود ، درها و صندوق عقب را ببندید و ببندید ، در طراحی و ویژگی های خودرو کاوش کنید و حتی IS را در یک واقعیت افزوده مانند یک ماشین کنترل از راه دور هدایت کنید.

برنامه Lexus AR Play اکنون برای برنامه های iOS و Android در اپ استور و Google Play برای بارگیری در دسترس است.

Lexus Enform برای ایمنی و راحتی
Lexus Enform Safety Connect با یک کارآزمایی سه ساله با دسترسی به مراکز پاسخ دهی Lexus Enform 24/7/365 ارائه می شود. با استفاده از Lexus Enform Service Connect ، برای 10 سال اول ، این وسیله نقلیه می تواند هشدارهایی را برای تعمیر و نگهداری توصیه شده کارخانه خاص ارسال کند و همزمان با یک فروشنده دلخواه لکسوس هشدار دهد. علاوه بر این ، برنامه لکسوس به مهمانان این امکان را می دهد تا از شروع کار وسیله نقلیه خود از راه دور با تلفن هوشمند ، تماس با نمایندگی ها برای قرار ملاقات خدمات و موارد دیگر استفاده کنند. با یک اشتراک فعال ، داشبورد برنامه Lexus نمایش شخصی از وسایل نقلیه مناسب و اطلاعات خدمات متصل از جمله گزارش سلامت خودرو ، هشدار برنامه ریزی شده و هشدارهای سلامتی خودرو را در اختیار شما قرار می دهد. میهمانان همچنین می توانند اشتراک های خود را درست از کف دست خود مدیریت کنند.

اشتیاق لکسوس به طراحی شجاع ، فناوری تخیل و عملکرد شاداب باعث می شود برند لوکس سبک زندگی بتواند تجربیات شگفت انگیزی را برای میهمانان خود ایجاد کند. لکسوس سفر خود را در سال 1989 با دو سدان لوکس و تعهد به دنبال کمال آغاز کرد. از آن زمان ، لکسوس خط تولید خود را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان جهانی لوکس در بیش از 90 کشور جهان توسعه داده است. که در ایالات متحده، وسایل نقلیه لکسوس از طریق 242 نمایندگی فروش کامل خودروهای لوکس به فروش می رسد. لکسوس با شش مدل که شامل Lexus Hybrid Drive است ، رهبر هیبریدی لوکس است. لکسوس همچنین هشت مدل F SPORT و دو مدل عملکرد F را ارائه می دهد. لکسوس متعهد است که یک برند بینایی باشد و آینده را برای مشتریان لوکس پیش بینی کند.

www.facebook.com/lexus
www.twitter.com/lexus
www.youtube.com/LexusVehicles
www.instagram.com/lexususa

تماس با رسانه
جاش برنز
469-292-6449
[email protected]

منبع لکسوس