چشم انداز صنعت جهانی وسایل نقلیه تجاری تا سال 2030

DUBLIN، 23 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش بازار جهانی وسایل نقلیه الکتریکی” بازار جهانی 2020-30: رشد و تغییر COVID-19 “به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش به استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیریت ارشد اطلاعات مهم و ضروری را برای ارزیابی بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری برقی ارائه می دهد.

این گزارش به بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی می پردازد که رشد جدی را تجربه می کند. این گزارش راهنمایی برای بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی است که طی ده سال آینده و بعد از آن زندگی ما را شکل می دهد و تغییر می دهد ، از جمله پاسخ بازار به چالش همه گیر جهانی.

پیش بینی می شود بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری برقی از روند نزولی برخوردار شود 48.54 میلیارد دلار در سال 2019 تا 40.7 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد سالانه ترکیبی (CAGR) -16.06٪. این کاهش عمدتا به دلیل کندی اقتصادی در سراسر کشورها به دلیل شیوع COVID-19 و اقدامات برای مهار آن است. انتظار می رود بازار بهبود یابد و به آن برسد 96.85 میلیارد دلار در سال 2023 در CAGR 21.8٪.

دلایل خرید

  • با جامع ترین گزارش موجود در این بازار ، جغرافیای 12++ ، یک چشم انداز جهانی را به دست آورید.
  • درک کنید که چگونه بازار تحت تأثیر تاج ویروس قرار دارد و با کاهش ویروس تاثیر آن احتمالاً ظهور و رشد می کند.
  • استراتژی های منطقه ای و کشوری را بر اساس داده های محلی و تجزیه و تحلیل ایجاد کنید.
  • بخش های رشد را برای سرمایه گذاری مشخص کنید.
  • رقبای بهتر از داده های پیش بینی شده و درایورها و روندهای شکل گیری بازار بهتر عمل می کنند.
  • مشتریان را بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار بشناسید.
  • عملکرد معیار در برابر رقبای کلیدی.
  • استفاده از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژیک برتر.
  • مناسب برای پشتیبانی از ارائه های داخلی و خارجی با داده ها و تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا و قابل اعتماد
  • گزارش با آخرین اطلاعات به روز خواهد شد و ظرف 3 روز کاری از زمان سفارش به شما تحویل داده می شود.

بزرگترین و سریعترین بازار در حال رشد خودروهای تجاری برقی کجاست؟ ارتباط بازار با کلی ، جمعیتی و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهد؟ گزارش بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی به همه این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهد.

این گزارش ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تجزیه منطقه ای و کشور ، چشم انداز رقابتی ، سهام بازار ، روندها و استراتژی های این بازار را در بر می گیرد. این رشد تاریخی و پیش بینی شده بازار را از طریق جغرافیایی ردیابی می کند. این بازار را در بستر بازار وسیع تر وسایل نقلیه تجاری برقی قرار می دهد و آن را با سایر بازارها مقایسه می کند.

  • بخش ویژگی های بازار گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار ، اندازه بازار ($ b) را شامل می شود که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس COVID-19 و هم پیش بینی رشد آن است.
  • تقسیم بازار به بازارهای فرعی تقسیم می شود.
  • بخش تجزیه منطقه ای و کشور تجزیه و تحلیل بازار در هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا را نشان می دهد و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این برنامه مسیر رشد COVID-19 را برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای مهم نوظهور پوشش می دهد.
  • چشم انداز رقابتی توصیفی از ماهیت رقابتی بازار ، سهام بازار و توضیحات مربوط به شرکت های پیشرو را نشان می دهد. معاملات کلیدی مالی که بازار را در سالهای اخیر شکل داده است مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژیها شکل بازار را از آنجایی که از بحران بر می آید ، تجزیه و تحلیل می کند و نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند با بهبودی بازار ، رشد کنند.
  • بخش بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی گزارش ، زمینه را ارائه می دهد. این بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی را با سایر بخش های بازار وسایل نقلیه تجاری براساس اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی شده مقایسه می کند. آنالیز نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه های سرانه ، مقایسه شاخص های وسایل نقلیه تجاری الکتریکی.

بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی شامل فروش وسایل نقلیه تجاری برقی و خدمات مرتبط می باشد. وسایل نقلیه تجاری برقی اتومبیل های برقی دارای نیروی الکتریکی هستند که برای حمل و نقل استفاده می شوند و به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) و آلودگی کمک می کنند ، که به کمک هر دو موتور الکتریکی مشغول به کار در پشت سر هم هستند. وسایل نقلیه تجاری الکتریکی برای تحویل کالا و برای حمل و نقل مانند مسافر مورد استفاده قرار می گیرد که دارای باتری هستند و شامل اتوبوس ، کامیون ، وانت و کامیون وانت است.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین بازار خودروهای تجاری برقی در سال 2019 بود و پیش بینی می شود سریعترین بازار در دوره پیش بینی باشد.

شرکت های تولیدکننده خودروهای برقی در حال اجرای مشارکت استراتژیک برای تولید وسایل نقلیه تجاری برقی هستند. مشارکت استراتژیک در وسایل نقلیه تجاری الکتریکی شامل به اشتراک گذاری منابع و تخصص است که محصول را تقویت می کند و نتیجه را چند برابر می کند. این امر محبوبیت مصرف کنندگان و سایر ذینفعان را به خود جلب می کند و ضمن کاهش هزینه ها ، به افزایش سرمایه گذاری نیز کمک می کند. به عنوان مثال ، در سال 2020 ، در کره جنوبی، شرکت هیوندای موتور و شرکت کیا موتور با همکاری استراتژیک همکاری کرده و 100 میلیون سرمایه گذاری کرده اند 110 میلیون دلار) در یک شرکت راه اندازی وسایل نقلیه الکتریکی مستقر در انگلیس ‘Arrival’ برای توسعه وسایل نقلیه تجاری الکتریکی مانند وانت های سازگار با محیط زیست و وسایل نقلیه تجاری برای تدارکات.

بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی که در این گزارش پوشش داده می شود با نوع پیشرانه به BEV تقسیم می شود. PHEV؛ FCEV همچنین از نوع خودرو به درون اتوبوس برقی تقسیم می شود. کامیون برقی؛ کامیون وانت برقی؛ ون برقی ، به نوع باتری به لیتیوم-آهن-فسفات (LFP)؛ اکسید لیتیوم-نیکل-منگنز-کبالت (NMC)؛ دیگران و با استفاده از فن آوری به وسایل نقلیه تجاری الکتریکی باتری ؛ پلاگین هیبرید؛ هیبریدها وسایل نقلیه تجاری برقی سلول سوخت

رشد بازار خودروهای برقی با قدرت محدود باتری و مدت زمان شارژ بیشتر محدود می شود. در مورد وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، دامنه و کارایی باتری به طور معمول کم قدرت است و برد محدودی دارد (60-100 مایل در هر بار) و فقط برای سفرهای کوتاه مدت مناسب است. محدودیت سفر باتری وسایل نقلیه برقی باعث ایجاد نگرانی در بین مصرف کنندگان می شود که وسایل نقلیه آنها ممکن است پیش از رسیدن به مقصد از کار بیفتد. مدت زمان شارژ طولانی تر یکی دیگر از چالش های مهم بازار است. کمبود در دسترس بودن جایگاه های شارژ زیاد بر مشکلات موجود در استفاده از باتری در یک وسیله نقلیه برقی می افزاید.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرائی

2. مشخصات بازار وسایل نقلیه تجاری برقی

3. وسایل نقلیه تجاری برقی اندازه و رشد بازار
3.1 بازار تاریخی وسایل نقلیه تجاری برقی جهانی ، 2015 – 2019 ، میلیارد دلار
3.1.1. درایورهای بازار
3.1.2. محدودیت در بازار
3.2 بازار پیش بینی وسایل نقلیه تجاری جهانی ، 2019 – 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
3.2.1. درایورهای بازار
3.2.2. محدودیت در بازار

4. تقسیم بندی بازار وسایل نقلیه تجاری برقی
4.1 بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، تقسیم بندی بر اساس نوع پیشرانه ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
4.2. بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، تقسیم بندی بر اساس نوع خودرو ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
4.3 بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، تقسیم بندی با توجه به نوع باتری ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
4.4 بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، تقسیم بندی براساس فناوری ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

5. تجزیه و تحلیل منطقه ای و کشور بازار وسایل نقلیه تجاری برق
5.1. بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری برقی ، تقسیم بر منطقه ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
5.2 بازار جهانی وسایل نقلیه تجاری الکتریکی ، تقسیم براساس کشور ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

6. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی آسیا و اقیانوسیه

7. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی چین

8. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی هند

9. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی ژاپن

10. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی استرالیا

11. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی اندونزی

12. بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی کره جنوبی

13. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی اروپای غربی

14. بازار وسایل نقلیه تجاری بریتانیا

15. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی آلمان

16. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی فرانسه

17. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی اروپای شرقی

18. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی روسیه

19. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی آمریکای شمالی

20 ایالات متحده آمریکا بازار وسایل نقلیه تجاری برقی

21. بازار وسایل نقلیه تجاری برقی آمریکای جنوبی

22. بازار وسایل نقلیه تجاری برزیل

23. بازار وسایل نقلیه تجاری خاورمیانه

24. بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی آفریقا

25. وسایل نقلیه تجاری برقی مناظر رقابتی و نمایه های شرکت
25.1 چشم انداز رقابتی بازار وسایل نقلیه تجاری برقی
25.2 پروفایل های شرکت بازاریابی وسایل نقلیه الکتریکی
25.2.1. BYD
25.2.1.1. بررسی اجمالی
25.2.1.2. محصولات و خدمات
25.2.1.3. استراتژی
25.2.1.4. عملکرد مالی
25.2.2. پروتررا
25.2.2.1. بررسی اجمالی
25.2.2.2. محصولات و خدمات
25.2.2.3. استراتژی
25.2.2.4. عملکرد مالی
25.2.3. AB Volvo
25.2.3.1. بررسی اجمالی
25.2.3.2. محصولات و خدمات
25.2.3.3. استراتژی
25.2.3.4. عملکرد مالی
25.2.4. دایملر AG
25.2.4.1. بررسی اجمالی
25.2.4.2. محصولات و خدمات
25.2.4.3. استراتژی
25.2.4.4. عملکرد مالی
25.2.5. نیسان
25.2.5.1. بررسی اجمالی
25.2.5.2. محصولات و خدمات
25.2.5.3. استراتژی
25.2.5.4. عملکرد مالی

26. ادغام و مالکیت اصلی در بازار وسایل نقلیه تجاری الکتریکی

27. روندها و استراتژی های بازار خودروهای برقی

28. چشم انداز آینده و تجزیه و تحلیل بالقوه بازار وسایل نقلیه تجاری برق

29. پیوست
29.1. اختصارات
29.2 ارزها
29.3. سوالات تحقیقاتی
29.4 درباره ناشر
29.5 حق چاپ و انکار

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/t41os4 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com