Carzato و RouteOne تجربه خرده فروشی آنلاین (ORE) ادغام را اعلام کردند

سان مارینو ، کالیفرنیا.، 2 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Carzato ، پیشرو در ارائه خدمات خدمات آنلاین خودرو ، از ادغام خود با RouteOne ، پیشرو در زمینه فناوری F&I ، خبر داد تا یک تجربه بهینه برای مصرف کنندگان و فروشندگان در آمریکای شمالی.

با همکاری ، پلت فرم آنلاین خرده فروشی Carzato (ORE) Carzato با سیستم جمع آوری اعتباری RouteOne ادعا می کند که قیمت های مالی غیر مستقیم اتومبیل را به مصرف کنندگان ارائه می دهد و برنامه کامل اعتبار آنلاین و eSigning را فعال می کند. ادغام باعث افزایش فروش محصول خرده‌فروشی دیجیتال خودرو شده و مصرف‌کنندگان را با سهمیه مالی که در نمایندگی کاملاً قابل تعویض است ، به مصرف کنندگان توانمند می کند. دانستن گزینه های مالی قبل از زمان ، آرامش خاطر را به خریداران خودرو می بخشد. نمایندگی ها به نوبه خود می توانند با استفاده از فرآیندها و سیستم های مربوطه ، معاملات خرید خودرو را یکپارچه انجام دهند.

“ادغام Carzato با RouteOne به ما امکان می دهد اولین ابزار خرید متقابل و سفارشی سازی شده با مارک تجاری را در صنعت ارائه دهیم که خریداران با قصد بالا را مستقیماً به سمت فروش ابزارهای خرده فروشی آنلاین هدایت کند.” خاویر ا. رویزمدیر ارشد اجرایی کارزاتو. “صرف نظر از مکان خرید مردم – وب سایت مارک تجاری ، وب سایت نمایندگی ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، جستجو و موارد مشابه – ORE تجربه ای مداوم و کارآمد را برای خریدار خودرو فراهم می کند ، در حالی که باعث افزایش قیمت های بسته و بالا برای فروشندگان می شود.”

کاراتاتو با خودروسازان همکاری می کند تا یک تجربه خرده فروشی دیجیتال کاملاً مدولار را ارائه دهد که دارای برچسب سفید باشد – یک پلت فرم منحصر به فرد با شخصی سازی پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای بسیار خاص ارائه می دهد – در حال حاضر بیش از 2600 نمایندگی فروش در 6 مارک خودرو را ارائه می دهد.

“RouteOne همچنان متعهد به ارائه راهكارهای نوآورانه برای افزایش هم تجربه فروشنده و هم مصرف كننده است.” جاستین اوستر، مدیر اجرایی RouteOne. “RouteOne خوشحال است از ادغام با کاراتاتو برای حل چالش های موجود در بازار و پشتیبانی از راه اندازی این تجربه خرده فروشی آنلاین که منجر به کیفیت از OEM و سیستم عامل های خرده فروشی دیجیتال فروشنده می شود.”

پلتفرم ORE Carzato به صورت چابک ساخته شده است ، و به OEM ها و فروشندگان امکان می دهد ابزارهای خرده فروشی موجود را در این پلت فرم ادغام کنند. نتیجه یک تجربه خرده فروشی خرده فروشی است که نیازی به نمایندگی ها برای جایگزینی فرآیندهای فروش موجود خود ندارد. تحویل خلاق همچنین می تواند متناسب با نیازهای خاص هر مارک با پیام رسانی متناسب باشد و هم برای مخاطبان در نظر گرفته شده باشد.

درباره CARZATO

Carzato است کالیفرنیا ارائه دهنده خدمات خودرو مستقر در Fintech ، ارائه یک فرآیند خرید آنلاین یکپارچه و سفارشی برای فروشندگان برای ارتباط با مشتریان خود. تجربه خرده فروشی آنلاین Carzato (ORE) باعث صرفه جویی در زمان فروش و نمایندگی و مشتری می شود ، منجر به افزایش کیفیت و در نتیجه بهبود فروش می شود. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به www.Carzato.com مراجعه کنید

درباره RouteOne

RouteOne در سال 2002 توسط Ally Financial ، شرکت اعتبار موتور Ford ، TD Auto Finance و Toyota Financial Services برای بهبود روند F&I برای فروشندگان خودرو و مشتریان آنها شکل گرفت. پلت فرم RouteOne با اتصال هزاران دلال و منابع مالی در آمریکای شمالی برای تأمین اعتبار وسیله نقلیه ، پلت فرم RouteOne مجموعه ای کامل از راه حل های F&I را از طریق چندین کانال ارائه می دهد: در فروشگاه ، آنلاین ، موبایل و از طریق راه حل های شخص ثالث. خط تولید این محصول شامل برنامه های اعتباری ، eContracting ، منو ، خدمات خرده فروشی آنلاین / تلفن همراه و انطباق است. علاوه بر این ، RouteOne از طریق ادغام باز با بیش از 200 DSPs ، امکان انتخاب فروشنده را در بین طیف گسترده ای از ارائه دهندگان بهترین کلاس در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعات بیشتر در www.routeone.com در دسترس است.

منبع کارزاتو

لینک های مربوطه

https://carzato.com