Ideanomics MEG از استراتژی جهانی و گسترش بخش کامیون های خود برای گنجاندن H2FCV رونمایی کرد

نیویورک، 22 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Ideanomics (NASDAQ: IDEX) (“Ideanomics” یا “شرکت”) خوشحال است که استراتژی فروش را برای شرکت تابعه آن ، کامیون Mobile Energy Global (MEG) و واحد فروش ویژه وسایل نقلیه که با تغییر نام در Medici Motor به اشتراک می گذاریم ، به اشتراک می گذارد. کار می کند (MMW). این تغییر مجدد اوج چندین ماه آزمایش و اعتبار در دنیای واقعی است چینبازارهای مستقر که منجر به یک پرونده تجاری قانع کننده برای اپراتورهای معادن ، فرودگاه ها ، کارخانه های فلزی ، بنادر حمل و نقل ، سایت های ساختمانی و شهرداری ها شده است.

به عنوان بخشی از برنامه گسترش آن جنوب شرقی آسیا، کره جنوبی، خاورمیانهو آمریکای شمالیMMW کامیون ها و اتوبوس هایی را که از وسیله نقلیه الکتریکی باتری پیشرو (BEV) (برای حمل و نقل کوتاه) و وسیله نقلیه سلولی سوخت هیدروژن (H2FCV) (برای مسافت طولانی) استفاده می کند ، به اپراتورهای ناوگان ارائه می دهد و شامل فن آوری های رانندگی مستقل و IoV است که ایمن شده اند ، در محیط های مدار بسته مانند معادن ، فرودگاه ها ، آسیاب های فلزی و شهرداری هایی که الگوهای مسیر از پیش تعیین شده هستند ، قابل اعتماد و کارآمد هستند. MMW قصد دارد از برنامه آزمایشی خود در این کشور بهره ببرد نانجینگ با PetroChina ، به بازار لبه های شبکه و فن آوری های شارژ قادر به تبدیل ایستگاه های بنزین به ایستگاه های شارژ هیدروژن مقرون به صرفه در آمریکای شمالیتهیه یک برنامه انتقال استراتژیک برای توزیع کنندگان نفت که به دنبال انتقال به مصرف انرژی پاک هستند.

MMW در حال حاضر فعال است چین بازار کامیون ، که بیش از 11 میلیون کامیون سنگین با ارزش تقریبی بازار تخمین زده می شود 4.9 تریلیون RMB یا 700 میلیارد ، و با شرکای برجسته از جمله CATL و Beiben ، برنامه ها و آزمایش های آزمایشی موفقی را انجام داده است. MMW راه حل های شریک H2FCV خود را که بیش از چهار سال در کار بوده و دارای بیش از 1000 اتوبوس H2FCV است ، اعمال می کند و این پیشنهادات را به کامیون ها گسترش می دهد. این برنامه گسترش ، این شرکت را قادر می سازد تا وارد بازار پرسود آمریكای شمالی شود ، كه تقریباً 1.2 میلیون اپراتور كامیون سازی – كه 90٪ آنها اپراتورهای كوچك مستقل با شش یا كمتر كامیون هستند – و همچنین سایر بازارهای كلیدی ، از جمله کره جنوبی، خاورمیانهو منطقه ASEAN

Ideanomics و MEG بر این باورند که MMW از موقعیت مناسبی برای ارائه یك بازار بسیار پراکنده در بازار برخوردار است آمریکای شمالی با وسایل نقلیه مقرون به صرفه و زیرساخت های انرژی پاک. این شرکت از گسترش فعالیت های کامیون به عنوان پیشرو در توسعه سایر بخش های EV خود استفاده خواهد کرد ، با هر دو اتوبوس BEV و H2FCV که برای معرفی برنامه ریزی شده اند. آمریکای شمالی و جنوب شرقی آسیا موفقیت در این مرحله از توسعه ، تعیین کننده زمان سایر بازارها از جمله است اروپا و مناطق دیگر این بخش برای رشد آماده شده است و شاهد حضور چندین شرکت کننده جدید در فضای کامیون ها از جمله تسلا ، نیکولا ، نورون و همچنین بازیکنان رانندگی مستقل مانند TuSimple برای تکمیل حرکت موجود تولید کنندگان کامیون ها به داخل کامیون های سنگین BEV و H2FCV از جمله دایملر ، فورد ، و ولوو

MMW یکی از چهار بخش عملیاتی اصلی گروه فروش MEG را نشان می دهد و شامل H2FCV می شود. سه واحد دیگر MEG عبارتند از اتوبوس ها و مربیان ، وسایل نقلیه لجستیکی و تاکسی ها که همگی روی BEV ها متمرکز شده اند. MEG برای هر یك از این واحدها ، مدل تجاری S2F2C خود را از طریق فعال كردن فناوری ، وسایل نقلیه جدید انرژی و فروش تجهیزات جدید انرژی ، خدمات تأمین مالی و لیزینگ ، و راه حل های فروش و مدیریت انرژی ارائه می دهد.

درباره Ideanomics
Ideanomics یک شرکت جهانی است که در تسهیل در تصویب وسایل نقلیه الکتریکی تجاری و توسعه خدمات مالی نسل بعدی و محصولات Fintech متمرکز است. تقسیم وسایل نقلیه برقی آن ، Mobile Energy Global (MEG) تخفیف های گروهی را برای خرید وسایل نقلیه برقی تجاری ، باتری های EV و برق و همچنین راه حل های تأمین مالی و شارژ در اختیار شما قرار می دهد. سرمایه Ideanomics شامل DBOT ATS و Intelligenta است که راه حل های خدمات مالی نوآورانه ای را با استفاده از AI و blockchain ارائه می دهند. MEG و Ideanomics Capital کارایی و فناوری بهتر و دسترسی بیشتر به بازارهای جهانی را به مشتریان و شرکای جهانی ما ارائه می دهد.

دفتر مرکزی این شرکت است نیویورک ، نیویورکو دارای دفاتر در پکن، گوانگژو و چینگدائو ، چین.

بیانیه بندر ایمن
این بیانیه مطبوعاتی حاوی بیانیه های خاصی است که ممکن است شامل “بیانیه های مشتاقانه” باشد. تمام اظهارات غیر از اظهارات واقعیت تاریخی موجود در اینجا “بیانیه های آینده نگر” هستند. این اظهارات آینده نگر اغلب با استفاده از اصطلاحات آینده نگر مانند “باور” ، “انتظار” یا عبارات مشابهی وجود دارد ، ریسک ها و عدم قطعیت های شناخته شده و ناشناخته را درگیر می کند ، و عبارت هایی را در مورد قصد ما برای انتقال مدل تجارت ما به وجود می آورد. یک شرکت فن آوری مالی نسل بعدی ، استراتژی تجاری ما و ارائه محصولات برنامه ریزی شده ، قصد ما از تجارت تجاری نفت و تجارت الکترونیک مصرفی و نتایج مالی احتمالی مالی آینده را ترك می كنیم. اگرچه شرکت معتقد است انتظارات منعکس شده در چنین بیانیه های آینده نگر منطقی است ، اما فرض ها ، خطرات و عدم اطمینان را در بر می گیرد و ممکن است این انتظارات نادرست باشد. شما نباید به این گفته های آینده نگر ، که فقط از تاریخ این بیانیه مطبوعات صحبت می کنند ، اعتماد بی دلیل کنید. نتایج واقعی شرکت می تواند از لحاظ پیش بینی شده در این بیانیه های آینده نگر به دلیل انواع خطرات و عدم قطعیت ها ، مانند خطرات مربوط به: از لحاظ توانایی ما برای ادامه به عنوان یک نگرانی پیش رو ، از نظر مادی متفاوت باشد. توانایی ما برای تأمین بودجه اضافی برای تأمین نیازهای تجاری ما. تحول در مدل کسب و کار ما. نوسانات در نتایج عملیاتی ما. با مدیریت کارکنان ، سیستمهای مالی و منابع دیگر در حین رشد مشاغل خود فشار بیاورید. توانایی ما در جذب و حفظ کارمندان کلیدی و مدیریت ارشد؛ فشار رقابتی؛ عملیات بین المللی ما؛ و سایر خطرات و عدم قطعیت های فاش شده در بخش های تحت عنوان “عوامل خطر” و “بحث مدیریت و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات” در جدیدترین فرم 10-K و فرم 10-Q ما به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه شده است ، و افشای مشابه در گزارش های بعدی ارسال شده به SEC ، که در وب سایت SEC در www.sec.gov در دسترس هستند. کلیه اظهارات آینده نگر به شرکت یا افرادی که به نمایندگی از آن اقدام می کنند صریحاً در کلیه صلاحیت این عوامل خطر صلاحیت دارند. به غیر از آنچه در قانون اوراق بهادار لازم است ، شرکت وظیفه ای برای بروزرسانی این اظهارات آینده نگر ندارد.

روابط سرمایه گذار و ارتباط رسانه ای
تونی اسکلار، VP ارتباطات
55 برادوی ، 19هفتم کف نیویورک، نیویورک 10006
پست الکترونیک: [email protected]

منبع ایده آل

لینک های مربوطه

http://www.ideanomics.com