Raydiant از سری جوایز جدید برای تجلیل از انعطاف پذیری تجارت کوچک در میانه COVID-19 خبر داد

سانفرانسیسکو، 19 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – ارائه دهنده راه حل های تجربه دیجیتال و فروشگاه های اینترنتی ، Raydiant ، از راه اندازی آنها خبر داده است جوایز تاب آوری آجر و ملات.

این برنامه جوایز جدید برای تجلیل از شکوه ، مقاومت و تفکر خلاقانه ای است که صاحبان مشاغل در میانه COVID-19 نشان دادند.

وی گفت: “همه گیر غیر منتظره جهانی همه ما را به طور شگفت آور و یک شبه از بین برد ، همانطور که می دانستیم کاملاً تغییر کرده است. از طریق این اوقات سخت ، صاحبان مشاغل و تیم هایشان روشهای خلاقانه ای برای سازگاری با تغییر و ادامه کار خود پیدا کرده اند. ما می خواهیم راه دیگری برای حمایت از آنها و تجلیل از توانایی آنها برای غلبه بر چالش ها پیدا کنیم. ” بابی مراماتمدیر عامل شرکت Raydiant.

از جانب 22 ژوئن تا اول ژوئیهمشاغل را می توان با پر کردن فرم نامزدی و گفتن داستان مقاومت خود در اینجا معرفی کرد. بر 6 ژوئیه، 10 برنده اعلام می شوند.

برندگان یک دستگاه ScreenRay ، یک سال سرویس رایگان و یک تلویزیون (2500 دلار مقدار) ، یک پلاک سفارشی ، و به عنوان مهمان در Rayneriant’s Brick و Mortar Reborn Podcast ظاهر خواهد شد و در آنجا فرصتی خواهند داشت تا داستان خود را با جهان به اشتراک بگذارند.

فرم های نامزد می تواند در اینجا پر شود.

درباره Raydiant
شرکت Raydiant به مشاغل آجر و ملات کمک می کند تا تلویزیون خود را به علائم دیجیتال تعاملی تبدیل کنند. با وصل کردن سخت افزار Raydiant به هر تلویزیون ، کاربران به بستر تجربه کامل خود دسترسی دارند و در آنجا می توانند تجربه فروشگاه خود را از هرجایی ایجاد و مدیریت کنند. Raydiant که در آوریل 2017 تاسیس شد و قبلاً با نام میرا شناخته می شد ، توسط سرمایه گذاران فناوری از جمله Bloomberg، Inc. ، Transmedia Capital ، 8VC ، Atomic VC و Ron Conway پشتیبانی می شود.

تماس با رسانه:
ملیسا مک میلن
415-971-0894
[email protected]

منبع برجسته