آمادگی فناوری NRL ، BSEE Advance Technology از سیستم مشعل کم انتشار

این پاکسازی همچنین شامل نشت سوخت از کشتی های قدیمی تا جنگ جهانی دوم است که به آرامی نشت می کند. وی گفت که بعضی اوقات آنها در مکان های بسیار دور قرار دارند و یک مشعل در مقیاس کوچک مانند خود ما می تواند وسیله ای مفید برای خلاص شدن از شر یکی از آن نشت ها باشد.

در پاسخ به نیاز وزارت کشور BSEE برای یک روش دفع سریع روغن خام امولسیون – آزمایشگاه تحقیقاتی مشعل نفت خام را تولید و آزمایش انتشار گازهای سوز را انجام داد.

گفت: “این آزمایش بسیار شگفت انگیز است.” استیون تاتل، احتراق NRL و واکنش بخش حمل و نقل واکنش نشان دهنده ، آزمایش آزمایش انتشار گازهای گلخانه ای ، و اپراتور مشعل. “ما در نهایت شلیک شعله های آتش بیش از 40 پا به هوا.”

محققان NRL با همکاری آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، اندازه گیری های اگزوز از گونه های حیاتی مانند دی اکسید کربن ، مونواکسید کربن ، دوده و سایر تولید گازهای گلخانه ای را جمع آوری کردند تا مشخص کنند که چقدر کارآمد سیستم NRL توسعه یافته نفت خام را برای مقایسه میزان انتشار گازها با استانداردهای هوای پاک ، محاسبه می کند. راندمان سوختگی و ارائه معیارهای تأثیر محیطی چنین مشعل.

وی ادامه داد: این مشعل با تهیه اصلاح روغن نشت روغن خام امولسیون شده ، که دفع آن دشوار است ، و ریختن روغن در نقاط دورافتاده ، جایی که رد کربن انتقال روغن برای پردازش مجدد از سوختن روغن بیشتر باشد ، از محیط زیست بهره مند می شود. تاتل گفت.

این تیم با استفاده از بالابر بوم 130 فوت مجهز به ابزار گاز و دوده در NRL Chesapeake Bay Detachment اندازه گیری کردند. دسامبر 2019.

“هدف از این آزمایش خاص انتشار گازهای گلخانه ای انتقال سطح آمادگی فناوری (TRL) از سیستم انتشار کم اتمی ، کم فشار و احتراق برای نفت خام امولسیون شده از TRL 6 به TRL 8 Tuttle گفت ، “بنابراین تولید سیستم می تواند اطمینان حاصل كند كه قبل از انتقال آن به یك محصول ، می تواند استانداردهای تولید گازهای گلخانه ای را رعایت كند.”

نتایج انتشار نشان می دهد که مشعل نسبتاً خوب با سیستم های مشعل تجاری و صنعتی ، با راندمان احتراق 99.9، ، غلظت مونوکسید کربن در سطح تقریبا غیر قابل کشف و تولید گازهای گلخانه ای کم است.

وی گفت: “ما از این فن آوری هیجان زده هستیم زیرا نه تنها می توان نفت خام امولسیون شده را از محیط دریایی خارج کرد بلکه به محافظت از اولین پاسخ دهندگان ما که روی آب هستند و به آنها سالم می ماند کمک می کند.” کارن استون، مهندس پاسخ نشت نفت BSEE و مدیر برنامه. “ما امیدواریم که این فناوری بتواند از نزدیک به ساحل نزدیکتر استفاده شود ، شاید در محیط های با آب سریع در رودخانه ها و مراکز نزدیک به جمعیت یا مناطقی که زیرساخت های زیادی نداریم ، مانند خاموش کردن آلاسکا“”

هر وقت نشت روغن در اقیانوس رخ می دهد ، دو احتمال وجود دارد ، ریختن سطح و ریزش زیر سطح. در هر دو حالت ، با رسیدن سطح روغن ، عملكرد موج و باد در واقع روغن را با آب اقیانوس به امولسیونی تبدیل می كند ، كه اشتعال یا دفع آن بسیار دشوار است.

چالش دیگر رسیدن به آنجاست.

وی گفت: “ما نمی توانیم خیلی سریع به لکه های نفت برسیم – تا زمانی که تماس گرفتید ، نشتی وجود دارد ، شما افراد را به منطقه پاسخ می رسانید تا شروع به جمع آوری روغن کنند. این کار 12 تا 24 ساعت خوب را می طلبد. استون گفت. “تا آن زمان ، روغن بیش از 33٪ امولسیون شده است و نمی توان آن را مشتعل کرد.”

استون اضافه کرد: “مشعل نفت خام امولسیون شده با NRL توسعه یافته ، ستون سیاه را که با سوختگی هیدروکربن همراه است ، به نمایش نمی گذارد ، بلکه این یک سوختگی تمیز خوب است.”

بخش احتراق و واکنشی حمل و نقل در آزمایشگاه نیازهای تحقیقاتی اساسی ، کاربردی و پیشرفته نیروی دریایی در زمینه های احتراق ، علوم آتش سوزی و طیف گسترده ای از سیستم ها را شامل می شود که شامل چندین مرحله ، پویایی شیمیایی و حمل و نقل جرم ، انرژی است. ، گونه های شیمیایی و حرکت.

درباره آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده
NRL یک فرمان علمی و مهندسی است که به تحقیقات اختصاص داده شده است و پیشرفت های نوآورانه ای را برای نیروی دریایی و دریایی از زیر دریایی به فضا و در حوزه اطلاعات هدایت می کند. دفتر مرکزی NRL در واقع است ایالت واشنگتن.، با سایت های میدانی اصلی در Stennis Space مرکز ، می سی سی پی، کی وست ، فلوریداو مونتری ، کالیفرنیا، و حدود 2500 دانشمند غیر نظامی ، مهندس و پرسنل پشتیبانی.

توسط Nicholas E. M. Pasquini، آزمایشگاه ارتباطات شرکت آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده

تماس با رسانه:
جی ریزل کوچ
[email protected]
(202) 424-9955 تلفن همراه

لابراتوار تحقیقات دریایی ایالات متحده

لینک های مربوطه

http://www.nrl.navy.mil