دستورالعمل تمیز کردن SF برای هزینه هتلها 47 میلیون دلار

سانفرانسیسکو، 7 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – دستورالعمل ساختمانهای سالم هیئت نظارت بر سان فرانسیسکو هزینه خواهد داشت سان فرانسیسکو 215 هتل 220،000 دلار هر یک اضافه کردن بیشتر از 47 میلیون دلار با توجه به تجزیه و تحلیل مستقل از دستورالعمل های نظافت ، در هزینه های سالانه صنعت ، گسترش تعطیلی هتل و گسترش بیکاری برای 15000 کارمند.

افزایش هزینه های دارایی هتل هزینه های اتاق اشغال شده را از نیازهای نظافت افزایشی و عملیاتی مانند کار ، مواد و لباس های شسته شده ، منحصر به فرد با دستورالعمل پیشنهادی محاسبه می کند و نتیجه می گیرد که آنها هزینه متوسط ​​هتل 250 اتاق را دارند. 220،000 دلار سالانه مطابقت دارد. این تحقیق 63 درصد اشغال کرده است که مطابق با پیش بینی CBRE برای سال 2021 است.

این هزینه ها بالاتر از حد تخمینی است 498،000 دلار اینکه یک هتل به طور متوسط ​​250 اتاقه بهترین کارها را برای تمیز کردن و مسافت اجتماعی انجام دهد ، همانطور که توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا و انجمن های هتل ها و مارک های مهم هتل توصیه می شود.

گفت: “این امر برای تأمین معیشت هتل های سانفرانسیسكو و كارمندان ما غیرقابل كنترل است.” کوین کارولرئیس جمهور و مدیرعامل شورای هتل از سانفرانسیسکو. “چگونه هتلی که به مدت چهار ماه تعطیل شده است با شما روبرو می شود 220،000 دلار؟ ”

اعضای شورای هتل از سانفرانسیسکو، انجمن هتل ها و اقامتگاه های کالیفرنیا و کارشناسان ایمنی در محل کار همچنان به مخالفت شدید خود با دستورالعمل های آیین نامه احتیاج دارند که نیاز به تمیز کردن مکرر دیوارها و لوسترهای هتل با لمس کم که بیش از توصیه های CDC و CDPH است ، باشد.

دستگاه مطالعه HotelAVE کلیه نیازهای بهداشتی / تمیزکننده جدید و ضروری این آیین نامه برای تهیه متوسط ​​هزینه هر اتاق اشغال شده. این شامل هزینه های اضافی نیروی کار ، هزینه به دست آوردن مواد تمیز کننده اضافی و هزینه شستشوی مواد اتاق می باشد. هزینه یک اتاق با 63 درصد نرخ اشغال برای یک هتل 250 اتاق انجام می شود که در کل 220،000 دلار سالانه

سوالات:
پیت هیلان: 831-227-5984 / [email protected]
دیوید پری: 415-676-7007 / [email protected]

منبع: هتل هتل و اقامتگاه کالیفرنیا