دیکسون ، هوندا اکنون سه در سه با Road America Victory است

از ابتدای نهم ، به نظر می رسد دیکسون در دو اتومبیل رده چهارم و نهم برای دو دوره اول رقابت 55 دور باقیمانده است ، بنابراین تیم گاناسی وی تصمیم گرفت تا ایستگاه دوم خود را در مرحله 26 انجام دهد. ، دیکسون به یک سری از دورهای سریع سریع حمله کرد تا خود را در رده دوم قرار دهد آیا قدرت هنگامی که توالی pit pit در Lap 30 به پایان رسید.

دیکسون بارها و بارها قدرت را برای سرب به چالش می کشد ، سپس در آخرین دور از ایستگاه ها با احتیاط Lap 40 به جلو می رود. یک بار در جلو ، دیکسون با وجود یک سری از پرچم های احتیاط در اواخر مسابقه ، مسوول به پایان رسید تا 49 گل خود را به ثمر برساند.هفتم حرفه ای ایندی پیروزی ماشین و سه بار در ردیف برای اولین بار در حرفه خود است.

احتیاط های اواخر مسابقه ، تازه کار با موتور هوندا را فراهم می کرد الکس پالو با فرصتی که به او نیاز داشت ، همانطور که دیل کویین مسابقه با راننده Team Goh از ششم ، به پنجم ، به سوم رسید در یک سری از حرکات سبقت آمیز و پرشور در شروع مجدد موفق. نتیجه خوب ، پائولو پس از شروع میانه میدان در 14 ، پالو را به رده سوم ایستادهفتم. پایان سکو بهترین کار در تاریخ حرفه ای ماشین امیدوار کننده تازه کار ایندی است.

رانندگان هوندا چهار مقام از پنج مقام نهایی و هشت مورد از 10 رتبه برتر را کسب کردند. پس از شروع سوم ، رایان هانتر ری برای کل روز در گروه صدرنشین شد و در رده چهارم با هم تیمی آندرتی اتوسپورت خود در رده چهارم قرار گرفت ، کلتون هرتا، پنجم. سانتینو فروچی با Dale Coyne Racing در رده دوم قرار گرفت واسر سالیوان هوندااما برخورد نزدیک با یک اتومبیل کندتر در زمان توقف نهایی گشت وی ، راننده سال دوم ایندی را به رده ششم در شطرنج سقوط کرد.

از چهارم شروع می شود ، گراهام رهال مانند یک برنده مسابقه احتمالی در مسابقه اول بود ، اما یک مسئله سوخت گیری در اولین توقفگاه او راننده Rahal Letterman Lanigan را در عمق زمین رها کرد. یک ریکاوری قوی باعث شد پنجه راه حلال برگشت به مرحله هفتم در پایان. هم تیمی Takuma Sato راه خود را از 15 کار کردهفتم تا نهم ، با مارکوس اریکسون با وجود چرخش در دور آخر ، 10 تیم برتر هوندا را به دست آورد.

هوندا با کسب سه برد در این رقابت ها در این فصل ، هوندا همچنان صدرنشین مسابقات قهرمانی سازندگان IndyCar است ، با مجموع 267 امتیاز غیررسمی به 213 امتیاز برای شورولت.

بعد
مسابقه امروز دور افتتاحیه هفته گذشته گرندپری دوبلور REV Group در جاده America بود. فینال 55 دوره فردا در آغاز می شود 12 پ.م. EDT، با پوشش زنده در NBC. دومین نسخه دوم هفته آینده دنبال می شود ، 17-18 ژوئیه، در بیضی شکل در Iowa Speedway.

محتوای رسانه های اجتماعی و فیلم های هوندا مسابقه از Grand Prix Group REV Group در Road America در فیس بوک (https://www.facebook.com/HondaRacingHPD) و توییتر در ((https://twitter.com/HondaRacing_HPD) تولید شده توسط رسانه دیجیتال CoForce ، بسته های ویدیویی YouTube را می توان در این آدرس مشاهده کنید: https://www.youtube.com/HondaRacingHPDTV.

نقل قول ها
اسکات دیکسون (چیپ گاناسی مسابقه هوندا)) نهم آغاز شد ، اول به پایان رسید. سومین برد پیاپی INDYCAR برای افتتاحیه فصل 2020 و 49هفتم پیروزی شغلی: “من مطمئن نیستم که چگونه این اتفاق افتاد! می دانم که دورهای بزرگی داشتیم [exiting the pits] و بزرگ در دامان نیز هست. ما قطعاً افتخار می کنیم که هوندا در اینجا نیرو گرفته است. این یک هفته عالی برای ما است. ما قطعاً راهی را که می خواستیم شروع نکردیم [qualifying ninth]اما ما آن را کمی بهتر برای مسابقه شماره گیری کردیم. این عالی بود ، مرد! اما این من نیستم ، تیم چنین کار شگفت انگیزی را انجام می دهد تا تمام پایه ها را پوشش دهد. من به این تیم افتخار می کنم و به همه کسانی که در آن حضور دارند افتخار می کنم. ”

الکس پالو (مسابقه دیل کوین با تیم گوه هوندا) 14 شروع شدهفتم، به پایان رسید سوم: “این شگفت انگیز است ، خیلی خوب است. برای رسیدن به اینجا زمان لازم بود [finishing on the podium]. ما هنوز به تمرین بیشتری احتیاج داریم ، اما به آنجا می رویم. من با ماشین و در کنار تیم راحت تر می شوم. امروز با کمی شروع به کار صادقانه ، کمی خوش شانس بودم. یکی از آن روزها بود که شما چیزی را امتحان کردید ، و کار می کند! ما در مسابقات انتخابی شانس سختی داشتیم[14[14هفتم]، اما موفق باشید در مسابقه. “

تد کلاوس (رئیس جمهور ، توسعه عملکرد هوندا) پیروزی امروز هوندا در جایزه بزرگ GMR: “تلاش امروز اسکات دیکسون و تیم Chip Ganassi Racing دقیقاً نشان دادند که چرا آنها طی این سالها موفق به کسب نژادها و مسابقات قهرمانی زیادی شده اند. این یک استراتژی درخشان مسابقه بود و اجرای کامل توسط راننده و تیم برای عملی کردن آن. تماشای آن شگفت انگیز بود و سومین پیروزی پیاپی که به دست آورده بود برای اسکات و هوندا. الکس پالو شروع مجدد بازی های خارق العاده ای داشت و بسیار خوب بود که بعد از نمایش سریع در اوایل این فصل نتیجه خوبی بدست آورد. رایان هانتر ری همچنین مسابقه ای عالی را طی کرد ، سانتینو فروچی. فکر می کنم برای مسئله سوخت گیری در اولین توقف کار خود گراهام رهال برای پیروزی به چالش می کشید. جک هاروی همچنین پس از تلاش فراوان و سرعت مسابقه ، شایستگی موفقیت بیشتری را کسب کرد. بهتر از همه ، ما باید فردا این کار را دوباره انجام دهیم! “

Grand Grand Prix NTT INDYCAR SERIES REV Group
جریان: Road America (مسیر جاده 4.0 مایل) ، دریاچه الخارت ، ویس.
برنده 2019: الكساندر روسی (Andretti Autosport) میانگین 132.894 مایل در ساعت
هوا: بیشتر آفتابی ، گرم ، 82 درجه فارنهایت

10 مسابقه برتر مسابقه:

Fn

خیابان

راننده

تیم

شرکت تولید کننده

دور

یادداشت

1

9

اسکات دیکسون

مسابقه چیپ گاناسی

هوندا

55

میانگین 116.027 مایل در ساعت

2

5

جوزف نیوگرن

تیم پنسکه

شورولت

55

+2.5386 ثانیه

3

14

الکس پالو-آر

DCR با تیم Goh

هوندا

55


4

3

رایان هانتر ری

Andretti Autosport

هوندا

55


5

7

کلتون هرتا

Andresti Harding Autosport

هوندا

55


6

6

سانتینو فروچی

DCR با واسر-سالیوان

هوندا

55


7

4

گراهام رهال

Rahal Letterman Lanigan

هوندا

55


8

12

پاتریسیو اوارد

Arrow McLaren SP

شورولت

55


9

15

Takuma Sato

Rahal Letterman Lanigan

هوندا

55


10

13

مارکوس اریکسون

مسابقه چیپ گاناسی

هوندا

55


سایر نتایج هوندا

16

20

Zach Veach

Andretti Autosport

هوندا

55

در حال دویدن

18

8

فلیکس روزنقویست

مسابقه چیپ گاناسی

هوندا

54

در حال دویدن

19

11

الكساندر روسی

Andretti Autosport

هوندا

54

در حال دویدن

22

10

مارکو آندرتی

Andretti Herta Autosport

هوندا

39

تمام نشد – مکانیکی

23

2

جک هاروی

مایر Shank Racing

هوندا

37

تمام نشد – مکانیکی

SOURCE Honda Racing / HPD